• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з інженерного проектування

Завершена

960 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 800.00 UAH
Період оскарження: 26.08.2020 15:55 - 31.08.2020 16:00
Вимога
Відхилено

строк нереальний

Номер: 0d4cddd06bae43e2b0338746deecbfa0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-26-004316-c.b2
Назва: строк нереальний
Вимога:
вказаний строк до 25.09.2020р. і урахуванням періоду проведення торгів. це означає лише одне- що у вас вже є карманний переможець і вам необхідно лише формально провести тендер. це є однозначно дискрімінаційна вимога, і є ознакою корупції. Нагадуємо вам що адміністративна відповідальність у сфері закупівель висвітлена у статті 164-14 КУпАП. В разі не зміни на реальний термін однозначно змушені будемо подати скаргу в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що визначені замовником строки виконання робіт не суперечать вимогам діючого законодавства. Тому, всі добросовісні учасники, мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах. Частинами 11, 12, 15 статті 14, частиною 1 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Рішення про намірукластидоговір про закупівлюприймаєтьсязамовникому деньвизначенняучасникапереможцемспрощеноїзакупівлі.Протягом одного дня з датиухвалення такого рішеннязамовникоприлюднює в електроннійсистемізакупівельповідомлення про намірукластидоговір про закупівлю.Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, з урахуванням строків проведення спрощеної закупівлі та укладання договору про закупівлю (Закон надає замовнику правоукластидоговір про закупівлю за результатами спрощеноїзакупівлі у будь-який строк з дня прийняттярішення про намір, але не пізнішеніж через 20 днів) в учасника – переможцябільш ніж достатньо часу для забезпечення узгодження із замовником проєктно-кошторисної документації до 25.09.2020 року. У зв’язку з вищевикладеним, радимо безпідставно не використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву закупівлі, або як спосіб тиску на замовника, а краще готувати документи пропозиції у чіткій відповідності до вимог закупівлі. Додатково повідомляємо, що згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» повноваження Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, не поширюються на спрощені закупівлі.Водночас обмеження, передбачені у статті 33 Закону, розповсюджуються на оскарження лише процедур закупівель (стаття 13 Закону) згідно з порядком, встановленим статтею 18 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

старі норми

Номер: 89cd4f71f7314591a2d1380dc72f93b1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-26-004316-c.b1
Назва: старі норми
Вимога:
зазначені в завдання на проектування втратили свою чинність: ДБН В.1.1.-7, (п.20 ТУ), ДБН В.2.2-10-2001 (п.2.4 договору). внесіть зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно пункту 7 Вимог до пропозиції учасника документи та інформація, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником за умовами закупівлі, якщо вони не передбачені чинним законодавством України в діяльності учасника, не подаються в складі пропозиції. У цьому випадку, учасник подає у складі своєї пропозиції пояснення, складені в довільній формі, які повинні містити причини неподання документів та/або інформації, посилання на чинні нормативні документи, що їх підтверджують. Крім того, замовник в підпункті 5.1.4 пункту 5.1 проєкту договору на виконання проєкних робіт, що є додатком до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, передбачив, що генеральний проєктувальник зобов’язаний забезпечити виготовлення проєктної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України, державних будівельних норм, стандартів та правил, отриманого від Замовника Завдання на проєктування. Також, передбачено право для генеральногопроєктувальниказвертатись до замовника з пропозиціями щодо внесення змін до Завдання на проєктування, з метою його оптимізації (підпункт 5.2.1 пункту 5.2 проєкту договору), а для замовника- вносити зміни до Завдання на проєктування (підпункт 5.4.6 пункту 5.4 проєкту договору). Оскільки, за своєю правовою природою окремі неточності і описки у змісті документів закупівлі не порушують вимог частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», жодним чином не перешкоджають учасникам у підготовці документів їх пропозиції, враховуючи, що замовник передбачив у проєкті договору відповідні умови для можливості уточнення Завдання на проєктування, тому, необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлівідсутня.
Статус вимоги: Відхилено