-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання для навчальних класів початкової школи («Нова українська школа»): інтерактивний дисплей (панель), інтерактивний дисплей (панель) зі стійкою та програмним забезпеченням mozaBook, цифрова документ-камера, багатофункціональний пристрій (принтер-копір-сканер), ламінатор (код ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання)
Місце поставки товарів: КЗ «НОЗЗСО І-ІІІ ст. НСР» за адресою України, Дніпропетровська область, Межівський район, с. Новопавлівка, вул. Сташкова, буд. 23;СКЗО «НСЗШ І-ІІІ ст№2» за адресою України, Дніпропетровська область, Межівський район, с. Новопавлівка, вул. Центральна, буд. 44; Богданівська філія І-ІІст.-ЗДО КЗ «НОЗЗСО І-ІІІ ст. НСР» за адресою України, Дніпропетровська область, Межівський район, с. Богданівка, вул. Центральна, буд. 5.
Завершена
194 821.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 974.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 974.11 UAH
Період оскарження:
26.08.2020 15:36 - 01.09.2020 16:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
4239137a0c7d418a90988fc45f1d6709
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-007008-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Надання відповідних документів на МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ КОМПЛЕКС є дискримінаціною вимогою, тому що обмежує коло учанисників, учасник може надати такі документи лише откремо на кожну складову закупівлі, а на комплекс може надати лише один виробник , що суперечить закону "Про публічні закупівлі" , тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації "(або на їх кожну складову!)"!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2020 08:20
Вирішення:
Доброго дня. Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
3fce694e246c4159b60118fdd2283b3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-007008-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Заммонику! Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника:
13.2. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний комплекс та інтерактивну панель (сфера застовування інтерактивної панелі має бути навчальний процес, шкільні заклади).
13.3 Копію сертифікату(декларації) відповідності на мультимедійний комплекс або на кожну (!) з їх складових.
13.4. Авторизаційний лист наданий виробником мультимедійних комплексів , інтерактивної панелі, багатофункціональних пристроїв.
13.5. Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання строком не менше 12 місяців.
13.6. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво мобільних комплексів.
13.7. Гарантійний лист від виробника мультимедійних комплексів (статус виробника мобільних мультимедійних комплексів підтверджується наданням копії титульної сторінки ТУ на виробництво мультимедійного обладнання) щодо надання офіційної гарантії та безкоштовні гарантійні ремонтні та обслуговуючі роботи протягом гарантійного терміну.
, так як предметом закупівлі є інтерактивна панель,ламінатор,цифрова документ -камера,багатофункціональний пристрій ,які є від різних виробників ,що унеможливлює надати сертифікати якості на них як комплекс.На ринку є лише один виробник який може надати документи на інтерактивний комплекс ,тому дана вимога є дискримінаціною.
Так от,Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного Товару, що суперечить приписам ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року, № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником/дистриб'ютором, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо видалити дані вимоги з тендерної документації! А саме - внести зміни відповідно до дослідження ринку і відповідності вимогам товарів ДЕКІЛЬКОХ виробників. Додатково зазначаємо, що для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вимагаємо дотримання відповідних профільних нормативних актів під час встановлення кваліфікаційних та технічних вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2020 21:14
Вирішення:
Доброго дня. Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
Статус вимоги:
Відхилено