-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул.Центральна, 100 Б в с.Малий Березний Великоберезнянського району" - будівництво
Категорія Замовника відповідно до пункту 1 Частини 4 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї ж статті
Завершена
4 994 516.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 45 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 45 000.00 UAH
Період оскарження:
26.08.2020 14:58 - 07.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
a20461275c524a0f9c1c0fd0610f8512
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-006168-a.c5
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Вимога на неправомірне рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- малий березний 3.docx 25.09.2020 22:20
Дата подачі:
25.09.2020 22:20
Вирішення:
Ваші вимоги були розглянуті Антимонопольним комітетом рішення від 08.10.2020р.№18973
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірні дії Замовника
Номер:
dffa79d2e3e34998a18903ae120f688b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-006168-a.c4
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Оскарження неправомірних дій Замовника та вимога скасувати рішення з обрання Переможцем Учасника, який не відповідає вимогам ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- 616 Березний.pdf 25.09.2020 09:46
- ПД.pdf 25.09.2020 11:03
- Відповідь на звернення (2).docx 25.09.2020 15:03
- Відповідь на звернення (2).docx 25.09.2020 15:04
- протокол.pdf 25.09.2020 15:23
- рішення від 29.09.2020 № 18259 + лист Замовнику.pdf 30.09.2020 10:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.10.2020 №18973 .pdf 09.10.2020 21:44
- рішення від 08.10.2020 №18973 .pdf 13.10.2020 22:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.09.2020 10:32
Дата розгляду скарги:
08.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.09.2020 10:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.10.2020 22:48
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога Замовнику
Номер:
18653d552d4f42c89bb1f0220648d5d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-006168-a.a3
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Про скасування неправомірного рішення, що суперечить вимогам ТД та Закону
Пов'язані документи:
Учасник
- 615 Березний.pdf 23.09.2020 16:10
Дата подачі:
23.09.2020 16:10
Опис причини скасування:
Повторне подання
Дата скасування:
23.09.2020 16:11
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати неправомірні дії Замовника
Номер:
731d1861fe5f4be9b9846be568f1a58d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-006168-a.a2
Назва:
Вимога скасувати неправомірні дії Замовника
Вимога:
Вимога Замовнику скасувати неправомірне рішення та вибір учасника, якицй не відповідає вимогам ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- 615 Березний.pdf 23.09.2020 16:07
Дата подачі:
23.09.2020 16:07
Вирішення:
. Згідно п. 1.1 Додатку 1 тендерної документації «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах». Учасник у складі тендерної пропозиції надає наявність власного обладнання та/або механізмів а у разі відсутності власного обладнання та/або механізмів, та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням, механізмами (договір (договори) на підставі яких учасник користується обладнанням та/або механізмами (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал).
Учасником ТОВ "АБК "ГРАФЕКС" надана довідка про наявність власного обладнання, механізмів та орендованого для виконання робіт. Також , в наданій довідки Учасник також зазначив у разі необхідності має можливість залучати додаткову кількість обладнання, будівельних машин, механізмів для виконання робіт визначених у технічних вимогах.
У складі пропозиції учасник міститься документ "договірна ціна", до якого надані також наступні документи: зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва, розрахунок №№ 1-4 "прямі витрати і загальновиробничі витрати, будівельні роботи і монтажні роботи", кошторисний розрахунок, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій" , локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок калькуляції вартості орендованої техніки, механізмів та обладнання.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
520578c99f9c48bc8ca81fcc0b0d3d0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-006168-a.a1
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Вимога Замовнику про скасування свого неправомірного рішення з обрання переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- малий березний.pdf 16.09.2020 12:44
- Відповідь на звернення.docx 22.09.2020 15:09
Дата подачі:
16.09.2020 12:44
Вирішення:
Шановний учасник розглянувши Ваши вимоги щодо (незгоди визначення переможця торгі « "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул.Центральна, 100 Б в с.Малий Березний Великоберезнянського району" – будівництво») оглошення закупівлі UA-2020-08-26-006168-a.
Згідно п. 4 ст. 33 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон)» зазначено, що Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно Закону Ви як учасник торгів не являєтесь переможцем процедури і не можете звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію.
Ураховуючи зазначене та відповідно ст..5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», Замовник на Ваше звернення надає роз’яснення.
1. Згідно п. 2 Додатку 1 тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” », зазначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді довідки (довідок) у довільній формі або відповідно до наведеної нижче форми (лист-гарантія (про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Учасник ТОВ "АБК "ГРАФЕКС" в поданій пропозиції надано дві інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме, довідку у довільній формі інформація ( довідки № 261 від 09.09.2020р.та № 262 від 09.09.2020р.) на які скріплені печаткою та підпис уповноваженої особи та лист-гарантія від 09.09.2020 № 251, який не підписаний уповноваженої особи та відсутня печатки.
Виходячи з вище наведеного Учасник ТОВ "АБК "ГРАФЕКС" надав тендерну пропозицію відповідно до п. 2 Додатку 1 тендерної документації інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, що підтверджено довідками у довільній формі ( довідки № 261 від 09.09.2020р.та № 262 від 09.09.2020р.) за підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою.
2 . Згідно п. 4.4 «строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг» Розділ 1 «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг з дати підписання договору по грудень 2020 р., або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
В проекті Договору про закупівлю викладено в Додатку 3 тендерної документації зроблена арифметична помилка в пункті 4.2. Строки виконання робіт по будівництву об‘єкту визначаються: Закінчення робіт: 25 грудня 2021 року.
Учасником ТОВ "АБК "ГРАФЕКС" надав у складі тендерної пропозиції Календарний план виконання робіт з виконаннями робіт у 2021 році.
Слід зазначити, що в Додатку 3 проекті Договору про закупівлю тендерної документації вказано, що зазначений проект договору не є остаточним і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів, за згодою сторін з урахуванням вимог статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тобто, при укладанні договору Замовник можна внести доповненя і корегувати під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в тому числі строки виконання робіт.
У разі непогодження переможця процедури закупівлі з договором на виконання робіт, замовник має право відхилити тендерну пропозицію такого учасника передбачених частиною 1 статті 31 Закону - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Також, слід зазначити, що відповідно п.3 «Проєкт договору про закупівлю» Розділ 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначено, що остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проєкту договору про закупівлю, що є Додатком 3 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником. Переможець повинен підписати 2 примірники договору у строки, визначені пунктом 2 «Строк укладення договору» цього розділу та у день підписання передати замовнику один примірник договору.
3. Згідно п. 1.1 Додатку 1 тендерної документації «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах» .
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні