-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Цибулини квіткових культур
Завершена
463 725.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
26.08.2020 12:09 - 13.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення тендерного комітету КП по УЗН Дарницького району міста Києва про визнання переможцем аукціону згідно Протоколу № 23 / 09 - 2020 від 23.09.2020 року ФО - П Погрібна Ю. І.
Номер:
68af47b9129544c0b88ed0151986d9f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-002065-c.a2
Назва:
Оскарження рішення тендерного комітету КП по УЗН Дарницького району міста Києва про визнання переможцем аукціону згідно Протоколу № 23 / 09 - 2020 від 23.09.2020 року ФО - П Погрібна Ю. І.
Вимога:
Шановні голова і члени тендерного комітету !
Звертаюсь, ще про перегляд рішення згідно протоколу тендерного комітету № 23/09 - 2020 від 23.09.2020 року про визнання переможцем торгів ФО - П Погрібна Ю. І. Цибулини квітів в асортименті (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-26-002065–с), як упереджене та передчасне, але з великим вибаченнями за те, що члени ТК змушені відволікатися від праці і розглядати мою вимогу, як учасника торгів з ціллю не допущення дискримінації при визначенні переможця аукціону.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року за № 922 – VIII, в редакції Закону № 114 - IX від 19.09.2019 р., ( вступив в дію з 19.04.2020 року ) та Вимог і критеріїв ТД затвердженої 23.09.2020 року КП УЗН Дарницького району міста Києва, підтверджую те, що тендерний комітет не використав законне право по вивченню наданих документів до тендерної документації ФО - П Погрібної Ю. І. згідно діючого законодавства.
В тендерної документації Замовник визначився, з термінами які повинні використовуватись при оформленні документації учасниками згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII ( із змінами, в редакції Закону №114 – IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст. 289 ) ( далі – Закону)», а саме так повинні відповідати довідки відповідності учасника і трактування вимог Закону посадовими особами або учасниками не допустимо, згідно нового Закону України № 114 – ХІ від 19.09.2019 року.
Довідки в довільній формі учасника повинні відповідати нормам права, Закону України « Про публічні закупівлі » в редакції Закону України « Про внесення змін до Закону України « Про публічні закупівлі » та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель » від 19.09.2019 року № 114 -ХІ ( далі – Закон), саме в розумінні нового Закону №114 - ХІ від 19.09.2019 року, тендерна документація з 20 квітня 2020 року (Закон вступив в дію) може відповідати тільки за новими підставами по визнанню переможця торгів, а не в минулій редакції Закону. Законодавчим органом України внесені зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року за № 922 – VIII і деякі вимоги старої редакції вже втратили чинність або змінені, тому керуватись треба Замовнику і учаснику вимогами нового Закону України №114 – ХІ від 19.09.2019 р.
Таким чином на законодавчому рівні були закладені нові норми права, вимоги та критерії до Замовників і Учасників торгів. Також згідно Згідно наказу від 15.04.2020 № 710 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998, «Про затвердження Переліку формальних помилок». Перелік формальних помилок : 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо. 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ був поданий. 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.
Учасник відповідає за зміст своїх тендерних пропозицій та повинен дотримуватись норм чинного законодавства України. Документи підготовлені безпосередньо учасником торгів ФО -П Погрібною Ю. І. і за достовірність змісту та законність учасник несе особисту відповідальність, відповідно до норми права, що служать підставою, чи підтвердженням прав і обов’язків правовідносин з Замовником і регулюють норми, угоди, вимоги до форми, рішення, що має метою породити правові наслідки.
Враховуючі вище викладене тендерна документація ФО - П Погрібної Ю. І. згідно діючого законодавства є такою, що не відповідає Закону, вимогам та критеріям ТД і віднести порушення до формальних помилок не порушуючи законодавство України не можливо. Замовник має законне право виправити помилку і відхилити ( за порушення Закону, вимог і критеріїв тендерної документації, які викладено в попередній вимогі ), відповідно до п. 3 ч. 1 сатті 31 Закону.
Прошу тендерний комітет розглянути звернення і як колегіальний орган, врахувати порушення в документах тендерної пропозиції ФО - П Погрібної Ю. І., і скасувати передчасне рішення про визнання «переможцем торгів», чим підтвердить високий рівень професійності.
З повагою, Сергій Лисенко.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2020 20:03
Вирішення:
Шановний Лисенко Сергій Миколайович стосовно Вашої вимоги повідомляємо :
Переглянувши Закон України «Про публічні закупівлі» в редакції № 114 - IX від 19.09.2019 р., тендерний комітет не знайшов обов’язкової вимоги до Учасників та Замовників закупівель в своїх документах прописувати номера та дати реєстрації Закону, а також усіх внесених до нього змін.
В Законі України «Про публічні закупівлі» ч.2 ст. 16 в редакції № 114 - IX від 19.09.2019 р. перераховані кваліфікаційні критерії які Замовник установлює в тендерній документації, один або декілька таких критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Але в Законі ніде не вказано, що довідки повинні мати якісь конкретні назви, також в тендерній документації (Додаток 1) відсутні вимоги щодо посилання на статті Закону. Отже, головним являється те, що зміст наданих довідок повинен відповідати вказаним кваліфікаційним критеріям, а не сама назва довідки.
- довідка № 553 «Про наявність обладнання власного/орендованого та матеріально-технічної бази» 09.09.2020р. надана Учасником закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям. В ч. 2 пункті № 1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» в діючій редакції дійсно є «та технологій», але поставка товару (цибулини квітів) не вимагає від Учасників закупівлі застосування особливих технологій, тому Замовник не вимагав дану вимогу від Учасників.
- довідка № 554 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» від 09.09.2020р. надана Учасником закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям. В ч. 2 пункті № 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» в діючій редакції, встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», тому Замовником було вказано, що довідка повинна бути у довільній формі, містити інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі.
- довідка № 552 «Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі» від 09.09.2020р. надана Учасником закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям. Замовником в тендерній документації вказано, що Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до: ч. 2 пункт № 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» в діючій редакції «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» подають відомості у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6. Тому Учасник щоб відповідати тендерній документації Замовника подав довідку відповідно до даних умов.
Згідно до тендерної документації, Учасник в тендерній пропозиції надає тільки письмове погодження з «Пректом договору» та додатками до нього. Так як договір підписується з переможцем Закупівлі за результатами аукціону, а Специфікація являється невід’ємною частиною договору, тому також заповнюється з переможцем за результатами аукціону відповідно до поданої цінової пропозиції.
Так як Замовник не вимагав від Учасників лист-гарантію в довільній формі щодо дотримання Учасниками в своїй діяльності норм чинного законодавства України, тому вимагати від Учасників виконання даної вимоги являється не доцільним. Але зауважуємо, що ФОП Погрібна Ю.І. надала таку довідку за вих. № 527 від 09 вересня 2020р.
Тому Ваша вимога про відхилення пропозиції від ФОП Погрібна Ю.І. тендерним комітетом КП УЗН Дарницького району не задовольняється .
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Без відповіді
Оскарження рішення тендерного комітету КП по УЗН Дарницького району міста Києва про визнання переможцем аукціону згідно Протоколу № 23 / 09 - 2020 від 23.09.2020 року ФО - П Погрібна Ю. І.
Номер:
7c7284a9dbd044aab9fc3cf37589d469
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-002065-c.a1
Назва:
Оскарження рішення тендерного комітету КП по УЗН Дарницького району міста Києва про визнання переможцем аукціону згідно Протоколу № 23 / 09 - 2020 від 23.09.2020 року ФО - П Погрібна Ю. І.
Вимога:
Шановні голова і члени тендерного комітету !
Звертаюсь про перегляд рішення згідно протоколу тендерного комітету № 23/09 -2020 від 23.09.2020 року про визнання переможцем торгів ФО - П Погрібну Ю. І. Цибулини квітів в асортименті (ідентифікатор закупівлі UA - 2020 - 08 - 26 - 002065 – с ), як упереджене та передчасне.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року за № 922- VIII в редакції Закону № 114 - IX від 19.09.2019 р., ( вступив в дію з 19.04.2020 року ) та Вимог і критеріїв ТД затвердженої 23.09.2020 року КП УЗН Дарницького району міста Києва, вважаю, що тендерний комітет не використав законне право по вивченню наданих документів до тендерної документації ФО - П Погрібної Ю. І.
В загальних положеннях тендерної документації, Замовник визначився, які терміни повинні використовуватись при оформленні документації тендеру учасниками.
Терміни, які вживаються в тендерній документації : «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII ( із змінами, в редакції Закону № 114 – IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст. 289 ) ( далі – Закон )» та примірній тендерній документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку України
№ 680 від 13.04.2016 року.
Документи підготовлені безпосередньо учасником Погрібною Ю. І. і за достовірність змісту та законність несе особисту відповідальність, відповідно до норми права, що служать підставою, чи підтвердженням прав і обов’язків правовідносин з Замовником і регулюють норми, угоди, вимоги до форми, рішення, що має метою породити правові наслідки.
Документи тендерної пропозиції надані Погрібною Ю. І., а саме довідка №553 від 09.09.2020 року « Про наявність обладнання власного/орендованого та матеріально технічної бази » такої норми не було виписано і в минулій редакції Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII Стаття
№ 16 ч.1 і ч. 2 пункт № 1 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Не відповідає Закону і нормі права.
В новій редакції Стаття № 16 ч. 1 і ч. 2 пункт № 1 Закону № 114 - IX від 19.09.2019 року, (що, вступив в дію з 19.04.2020 року) діє нова норма, « Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально -технічної бази та технологій » і в довідці відсутнє посилання на ст.16 ч.1, ч. 2 пункт № 1, а також, що із змінами в новій редакції.
Таким чином на законодавчому рівні були закладені нові норми права і вимоги до учасників торгів. Також довідці № 554 від 09.09.2020 року не зазначено, що згідно статті № 16 ч.1, ч. 2 пункт № 2 не вірно виписана норма права « Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації », а згідно нової редакції Закону №114 – IХ від 19.09.2019 року, який вступив в дію з 19.04.2020 року, зазначено нова норма права і вимоги для довідки учасника торгів « Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ».
« Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі » за № 552 від 09.09.2020 року, не відповідає новій нормі яка викладена із змінами в новій редакції Закону статті № 16 ч.1 , ч. 2 пункт №3, а саме: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Змінювати норми Закону, що затвердила Верховна Рада України « Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель », (№ 45, ст. 289) {Із змінами, згідно з Кодексом №396 - IX від 19.12.2019, ВВР, 2020, № 7, № 8, № 9, ст. 48} Верховна Рада України постановляє: Внести зміни до Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2016 р., №19, ст.89 із наступними змінами) та викласти в такій редакції, не надано право посадовим особам, голові та членам тендерного комітету, а тим паче учасникам, трактувати норми Закону на свій розсуд.
В наданій довідці до тендерної документації за №584 від 14.09.2020 року ФО - П Погрібною Ю. І. є посилання на Закон України « Про публічні закупівлі » від 25.12.2015 року № 922 - VIII ( із змінами, в редакції Закону № 114 – IX від 19.09.2019, чим підтверджується учаснику ФО - П Погрібній Ю. І. відомо, що внесені зміни до Закону, але довідки за №571, №572, №573, №574, №545 від 10.09.2020 року відносно статті № 17 Закону, теж надані до тендерної документації без посилання на нову редакцію Закону України « Про публічні закупівлі » за
№ 922 - VIII від 25.12.2015 року, а надані в редакції яка вже втратила чинність.
Не знання Закону, не звільняє від відповідальності. Ці довідки учасника торгів Погрібної Ю. І. підтверджують підставу, для відхилення пропозиції відповідно до змісту документів які не відповідають вимогам і критеріям Закону і дискваліфікації « переможця », згідно діючого законодавства України.
Розуміючи, що не всі члени тендерного комітету мають юридичну освіту і тому для підтвердження законності про дискваліфікацію Погрібної Ю. І., як учасника торгів, рекомендую звернутись « Про порядок оформлення і необхідні реквізити довідок в Україні », де все чітко виписано згідно діючого законодавства.
Рішення тендерного комітету відповідно цієї Тендерної документації, про віднесення допущених помилок учасником Погрібною Ю. І., як формальних (несуттєвих), не розглядалось та не ухвалювалось.
В протоколі засідання тендерного комітету КП по УЗН Дарницького району м. Києва за №23/09 - 2020 від 23.09.2020 року про визнання ФО - П Погрібну Ю. І., переможцем торгів, колегіального рішення про віднесення допущених в тендерній пропозиції помилок, як формальних (несуттєвих) не відображено, але правові документи Т П за своїм змістом не відповідають ні вимогам, ні критеріям ЗАКОНУ і Т Д.
Згідно Додатку №4 до ТД ФО - П Погрібної Ю. І., наданий Проект договору згідно пункту 1.1. Продавець зобов’язується протягом 2020 року поставити та передати у власність Покупця Товар – Розсадницька продукція Код 03450000 - 9 за ДК 021:2015 ( Цибулини квіткових культур ) в асортименті, кількості і за цінами визначеними Специфікації, яка є невід`ємною частиною цього договору (Додаток №1), Згідно Додатку № 1 в специфікації яку надала ФО - П Погрібна Ю. І. відсутнє найменування товару, що є предметом закупівлі, а також відсутня загальна кількість товару закупівлі, що є теж грубим порушенням вимог та критеріям тендерної документації Замовника, так як тільки початкові ціни тендеру не повинні вказуватись в Специфікації.
Учасник відповідає за зміст своїх тендерних пропозицій та повинен дотримуватись норм чинного законодавства України, та повинен був надати лист - гарантію, складену учасником в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, але до тендерної пропозиції учасника ФО - П Погрібної Ю. І. лист – гарантія не надано.
Тендерним комітетом були розглянуті документи тендерної пропозиції ФО - П Погрібної Ю. І на вiдпoвiднicть вимогам тендерної документації, за результатами розгляду тендерної’ документації «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 i 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (aбo зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі (у вигляді передбаченому
п. 1. 3 розділу 3 даної тендерної документації), зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, учасником подані довідки про відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону України « Про публічні закупівлі », aлe в довідках відсутня інформація npо відсутність підстав за частиною 2 ст. ст. 17 Закону України « Про публічні закупівлі ».
Таким чином, є невідповідність тендерної пропозиції учасника ФО - П Погрібної Ю. І., іншій інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Враховуючи невідповідність тендерної пропозиції учасника Погрібної Ю.І. іншій інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник включив до тендерної документації.
У зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям які встановлені статтями №16 і №17 Закону і є наявні підстави відповідно до підпункту 2 пункту 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та підлягає дискваліфікації учасник Погрібна Ю. І.
Ці юридичні документи з порушеннями Закону, вимог та критеріїв і не можуть надавати право Замовнику на підписання договору закупівлі товару, на суму в особливо великих розмірах.
Тендерний комітет КП по УЗН є колегіальним органом з правом персонального голосуваня і члени ТК приймають персональне рішення, під свою особисту відповідальність. Документи торгів знаходяться у відкритому доступі і у фінансових та правоохоронних органів є вільний доступ для ознайомлення з матеріалами аукціону, ще до перевірки та вжити заходів згідно діючого законодавства України до КП по УЗН.
Це можуть бути фінансові санкції або притягнути посадових осіб до іншої відповідальності. В новій редакції ЗУ « Про публічні закупівлі », що діє з 19.04.2020 року, значно розширений перелік порушень для посадових осіб та керівників замовників і збільшені значно суми штрафів. Частини № 3 - 4 статті №164 - 14 Кодексу України про адміністративні порушення.
На службових (посадових), (членів тендерного комітету, розмір штрафу: Від 25 500,00 до 51 000,00 грн. штрафу або від 51 000,00 до 85 000,00 грн. Підстави для накладання штрафу: п. № 3 Невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню, п. № 5 Підписання з учасником договору, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації.
З великою повагою відносуся до вас і тяжкої праці, раді красоти та порядку. Бережи порядок, бо тільки порядок збереже тебе і твою родину.
Вважаю за доцільне виправляти помилки, чим за них відповідати.
Прошу тендерний комітет розглянути звернення і як колегіальний орган, врахувати порушення в документах тендерної пропозиції ФО - П Погрібної Ю.І., і скасувати передчасне рішення про визнання " переможцем торгів ", чим підтвердить високий рівень професійності без розгляду цього питання в АМК України та правоохоронних органах.
Принцип є тільки один, не знаєш як поступити, поступай по ЗАКОНУ.
З повагою Сергій Лисенко.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2020 11:30