Навчальне приладдя для початкових класів: набір наочно-дидактичних матеріалів з української мови – код 37820000-2, комплект для навчання грамоти/письма (на магнітах) – код 37820000-2, демонстраційна модель механічного годинника (година, хвилина, секунда) – код 37820000-2, мікроскоп дитячий – код 37820000-2, компас шкільний – код 37820000-2, секундомер – код 37820000-2, терези - 37820000-2, рулетка - 37820000-2,абакус дерев’яний – код 37820000-2. ДК 021:2015 37820000-2 Приладдя для образотворчого мистецтва.
Категорія замовника – 3 (відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України « Про публічні закупівлі»). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 2 до оголошення.Кількість товарів: 16 комплектів. До комплекту входить: набір наочно-дидактичних матеріалів з української мови, комплект для навчання грамоти/письма (на магнітах), демонстраційна модель механічного годинника (година, хвилина, секунда), мікроскоп дитячий, компас шкільний, секундомір, терези, рулетка,абакус дерев’яний.
Місце поставки товарів:Відповідно до документації. Адреси навчальних закладів Вітовського району Миколаївської області Додаток 4 до оголошення.
Критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%).
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх інших витрат, які збирається понести учасник при підготовці пропозиції та виконання договору.
Розмір та умовинадання забезпечення пропозицій учасників – не вимагається.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю –не вимагається
Завершена
141 036.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 705.18 UAH
Період оскарження:26.08.2020 11:15 - 01.09.2020 09:00
Вимога
Відхилено
Скарга на порушення законодавства Замовником
Номер:1efbae7a69c847c6aed833044e1a1db7
Пов'язана кваліфікація:ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", UA-EDR 3144302450
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-26-002456-a.b3
Назва:Скарга на порушення законодавства Замовником
Вимога:
Замовнику торгів: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ВІТОВСЬКИЙ
РАЙОННИЙ ЦЕНТР
ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО
І МЕТОДИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
ЗАКЛАДІВ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ"
ВІТОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Копія: Начальнику Управління Південного офісу Держаудитслужби
в Миколаївській області
Муратову О.М.
м. Миколаїв, вул. Спаська, 42-а
Копія: Начальнику Слов'янського
вiддiлу полiцiї ГУНП в Донецькій області .
підполковнику поліції
Загурському С.Ф.
м. Слов'янськ, вул. Унiверситетська, 30
Відповідно вимог, встановлених Замовником у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у порівняльній таблиці (форма якої наведена у Додатку 2) учасник повинен зазначити назву виробника запропонованого товару та країну походження. Учасником ФОП Лисаковим у технічній специфікації у відповідних рядках виробником зазначено ТОВ «ПРОВІДНА ОСВІТА» з адресою: 84108, Донецька обл., м.Словянськ, пров.Сучасний, 8. Згідно Висновку ДСЕЕ від 13.08.2019 р. № 12.12-18-1/18078, який надано у складі пропозиції ФОП Лисакова, виробництво всіх найменувань обладнання, яке є предметом закупівлі, тобто:
-Комплект для навчання грамоти/письма (на магнітах)
-Демонстраційна модель механічного годинника (година, хвилина, секунда)
-Компас шкільний
-Рулетка
-Мікроскоп дитячий
-Секундомер
-Абакус дерев’яний
-Набір наочно-дидактичних матеріалів з української мови
-Терези
розташоване за адресою Донецька область, м. Слов’янськ, пер. Сучасний, 8, тобто за місцем реєстрації ТОВ «ПРОВІДНА ОСВІТА».
Повідомляємо, що за нашим запитом було надано інформацію, що за вказаному адресу м. Слов’янську зазначене виробництво відсутнє. Також було виявлено, що зазначені у висновку Технічні умови 32.9-43069584-001:2019 не внесено до каталогу ТУ України, тобто дані Технічні умови, щодо яких повинен виготовлятись товар, який є предметом закупівлі, існують тільки на папері та інформація про них, внесена у Висновок ДСЕЕ від 13.08.2019 р. № 12.12-18-1/18078, є сфальсифікованою. Окрім того, повідомляємо, що виробництво всіх видів зазначеного обладнання технічно неможливо у одному місці розташування.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ на підставі надання заздалегідь неправдивої інформації та як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі і відмінити процедуру закупівлі.
Додатково повідомляємо, що у разі відмови Замовника та укладення договору з ФОП Лисаковим, нами буде ініційовано повну перевірку правоохоронними органами указаної адреси «виробництва» з метою з’ясування наявності обладнання для виготовлення мікроскопів, обробки деревини, екструдерів для виготовлення пластикового обладнання, та чи є дане обладнання на балансі, та відповідного штату працівників. Нагадуємо замовнику, що фальсифікація даних обставин є прямим кримінальним злочином.
Повторно доводимо до відома всіх відповідальних осіб, що відхилення пропозицій з найнижчою ціною відбулося з порушенням законодавства та звертаємось до правоохоронних органів з метою унеможливлення розкрадання державних коштів посадовими особами КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ"ВІТОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО І МЕТОДИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ" ВІТОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ у сумі більш, як 30 тисяч гривень, що становить різницю між найнижчими цінами пропозицій та пропозицією ФОП Лисакова та попереджаємо про особисту кримінальну відповідальність?
За даними фактами ми звертаємось також до відповідного регіонального управління поліції з метою встановлення обставин скоєння кримінального злочину, скоєного особами, причетними до внесення завідомо неправдивої інформації у документи державного зразка та факту ухилення від податків, а також ролі у цьому представників замовника - Карапетян І.В. та інших відповідальних осіб Вітовської районної ради.
Вирішення:Детальна відповідь на вимогу ТОВ "ВОРДКОМ" в підкріпленому файлі.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відкликано скаржником
Копія скарги до Управління Південного офісу Держаудитслужби
Номер:bbc56456fea64d8a91b1ee621546903e
Пов'язана кваліфікація:ФОП Караяніді Світлана Петрівна, UA-EDR 2782710606
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-26-002456-a.b2
Назва:Копія скарги до Управління Південного офісу Держаудитслужби
Вимога:
Копія скарги щодо скасування рішення про визначення переможця та з вимогою щодо відміни процедури закупівлі надається до Управління Південного офісу Держаудитслужби у м.Миколаїв.
Вирішення:Вимоги Учасника розглянуті Замовником та частково задоволені. Детальна інформація в прикріпленому файлі.
Статус вимоги:Задоволено
Опис причини скасування:cancelled
Дата скасування:16.09.2020 11:18
resolved
cancelled
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця та про відміну процедури закупівлі
Номер:574e7603be1d40b29e6cfe4c9f4e2477
Пов'язана кваліфікація:ФОП Караяніді Світлана Петрівна, UA-EDR 2782710606
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-26-002456-a.c1
Назва:Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця та про відміну процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно вимог, встановлених Замовником у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у порівняльній таблиці (форма якої наведена у Додатку 2) учасник повинен зазначити назву виробника запропонованого товару та країну походження. Учасником ФОП Караяніді у технічній специфікації у відповідних рядках зазначено лише «Країна виробник Україна», тобто учасником не зазначено назву виробника запропонованого товару, що не відповідає вимогам Замовника.
У сертифікаті відповідності на засоби навчання та обладнання від ТОВ «Українська сучасна школа» виробництва компанії «Ningbo Kelsun Int’l Trade Co., ltd» відсутній додаток, зазначений у самому сертифікаті, який повинен містити перелік засобів, що були сертифіковані. З цієї причини даний сертифікат не може вважатися чинним.
У Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.05.2019 року за №12.2-18-1/10328 виробником товару зазначена компанія ТОВ «Українська сучасна школа», а у вищезгаданому сертифікаті виробником зазначена «Ningbo Kelsun Int’l Trade Co., ltd», тобто сертифікат та висновок, надані учасником від одного й того ж підприємства, містять взаємовиключну інформацію. Даний факт не може підтвердити походження товару, який пропонується до постачання ФОП Караяніді. На додаток, у складі пропозиції даного учасника відсутні документи, які підтверджують можливість постачання товару саме від ТОВ «Українська сучасна школа» - авторизаційні або партнерські листи, тощо.
Відповідно Інструкції користувача, наданій у пропозиції ФОП Караяніді, до постачання пропонується мікроскоп Sigeta Neptun. Мікроскопи під ТМ Sigeta, яка зареєстрована в Україні, не виробляються ані компанією «Ningbo Kelsun Int’l Trade Co., ltd», ані ТОВ «Українська сучасна школа», документи щодо якості цих компаній не містять інформації про виробництво даних мікроскопів та/або представництво даної торгової марки. Відповідно до цього, у пропозиції ФОП Караяніді на мікроскоп Sigeta Neptun щодо підтвердження якості та офіційного походження не надано жодного документу. Авторизаційий лист чи інший документ, який би підтверджував співпрацю з виробником / офіційним представником виробника мікроскопів ТМ Sigeta, також відсутній.
Додатково доводимо до відома всіх зацікавлених осіб, що після закінчення аукціону та відхилення пропозиції учасника з найнижчою ціною у нас відбулась телефонна розмова з посадовою особою Замовника, відповідальною за проведення процедури закупівлі – Інною Карапетян. Їй було повідомлено, що відповідно п.10 Оголошення критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%) та відхилення пропозиції з причини надання найнижчої ціни є грубим порушенням умов закупівлі та принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених у ст. 5 Закону - максимальної економії та ефективності. Посадовій особі було доведено, що встановлення обмеження найнижчої ціни не передбачене вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та, відповідно до цього, не може бути умовою закупівлі. Ці умови є незаконними та у даному випадку містять правову колізію. Незважаючи на це, Інна Карапетян відкрито відмовилась від приведення процедури закупівлі в правове поле, заявивши, що вона буде проводити закупівлі як вважає потрібним.
Виходячи з усього вищенаведеного, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Караяніді Світлана Петрівна на підставі п.13 ст.14 Закону як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі і відмінити процедуру закупівлі.
Повідомляємо, що 14.09.2020 року ми звернулись у відповідний територіальний орган державного фінансового контролю – Управління південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області - з вимогою, у разі продовження процедури закупівлі, проведення моніторінгу даної закупівлі та діяльності КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "ВІТОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО І МЕТОДИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ" ВІТОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ в цілому, на підставі ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 та положень ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Не дивлячись на отриману особисто інформацію про порушення закону та не зважаючи на невідповідність документації, пропозицію ФОП Караяніді було акцептовано. Відповідно до цього, маємо підстави вважати та констатуємо, що представник замовника Інна Карапетян відкрито лобіює інтереси ФОП, яка не є виробником та не може довести офіційного походження і підтвердити належну якість обладнання. На даний час у Замовника з учасником ФОП Караяніді С.П. укладено 7 договорів на загальну суму 841 118,00 грн, починаючи з червня минулого року. Враховуючі розбіжності у документах, що ставлять під сумнів офіційне походження та якість товару, для запобігання постачанню контрафактної продукції та унеможливлення подальшого розкрадання державних коштів ми звертаємось до правоохоронних органів з метою перевірки документів ФОП Караяніді С.П. щодо встановлення походження та відповідності товару, законності підстав всіх договорів з ФОП Караяніді, укладених раніше, встановлення вартості обладнання за ними та чи не є факт їх укладання ухиленням Замовника від проведення процедур відкритих торгів. Також ми ініціюємо відкриття кримінальної справи проти відповідальної особи замовника - Карапетян І.В. з метою припинення її неправомірної діяльності та встановлення, чи не є метою лобіювання інтересів ФОП Караяніді С.П. одержання неправомірної вигоди.