• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп'ютери (в комплекті)

Торги не відбулися

310 595.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 105.95 UAH
Період оскарження: 26.08.2020 10:34 - 11.09.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Усунення розбіжностей у вимогах до довару

Номер: 7293a364676440b18d791f9a11766b34
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-26-000465-b.c2
Назва: Усунення розбіжностей у вимогах до довару
Вимога:
Тендерною документацією (Перелік змін) встановлено, що Поставка комп’ютерів повинна здійснюватися Переможцем у розібраному вигляді з комплектуючими в упаковці виробника , відповідно з пакувальними документами, із заповненими гарантійними паспортами або талонами. (надати лист згоду з умовами поставки) Додатком 2 передбачено, що Для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник повинен надати у файлі з технічною частиною наступні документи: п.3) документи, що підтверджують якість товару, згідно чинного законодавства України (сертифікати на систему управління якістю та/або декларації, протоколи про відповідність продукції вимогам Технічних регламентів з електромагнітної сумісності та безпеки низьковольтного електричного обладнання тощо); п. 4) Якість та комплектність товару повинні відповідати вимогам міжнародних стандартів якості (ISO9001 та ISO 14001- надати копії дійсних сертифікатів у складі пропозиції) ), а також стандартам і нормам, діючим на території України. Однак, з1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують продукцію, а й не видають жодних довідок про те чи підпадає товар сертифікації, оскільки сертифікація відсутня повністю - жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації. Також відсутні сертифікати і декларації виробників на комплектуючі до персональних компютерів. Декларації виробника і Сертифікати відповідності видаються лише на повноцінні електронні вироби: ноутбуки, планшети, персональні компютери, моноблоки тощо. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Перевірити вищевказану інформацію можна за посиланням: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18 Таким чином, Замовник висунув вимоги, які не тільки виключають одна одну, але й не відповідають вимогам, встановленим чинним законодавством
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Скаргу розлянуто , будуть внесені зміни до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Умови

Номер: 6c8f21d4d54344ca9fb3ef0ccddaba5b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-26-000465-b.a1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «"*Поставка комп’ютерів повинна здійснюватися Переможцем особисто у розібраному вигляді з комплектуючими в упаковці виробника , відповідно з пакувальними документами, із заповненими гарантійними паспортами або талонами. (надати лист згоду з умовами поставки) *Дата, яка проставляється в гарантійних талонах, повинна відповідати даті приймання обладнання замовником. * В разі постачання кур'єрськими службами та без участі учасника - Переможця, товар прийматися не буде. б"» Вимоги мати власний або орендований транспортний засіб (а саме на це вказує вищевизначений пункт тендерної документації) та заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією. Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні транспортні засоби. Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими постачальниками, що володіють транспортом та/або знаходяться і здійснюють свою діяльність територіально в межах містах, куди планується поставка товару за результатами цієї закупівлі, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет розглянув вашу вимогу і повідомляє що до Тендерної документації будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено