• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби для чищення та прання

Завершена

11 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 110.00 UAH
Період оскарження: 26.08.2020 10:27 - 31.08.2020 11:00
Вимога
Відкликано скаржником

Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі

Номер: e5d984b6a391416ab8d500f9aadb9ef1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-26-000953-c.b1
Назва: Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі
Вимога:
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД" Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071 Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б. Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net Замовник закупівлі: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шевченківського району м. Києва Код ЄДРПОУ: 40528832 Адреса: 04060 Україна Київська область Київ вул. Сальського Володимира, 33 Відомості про процедуру закупівлі: UA-2020-08-26-000953-c Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-26-000953-c Вид процедури закупівлі – Допорогова закупівля. Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі Документом «Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця №58 від 07.09.2020р.» визначено переможцем даної закупівлі ТОВ Чернігівторг (далі – Переможець). Стверджуємо, що зазначене рішення є необ’єктивним та таким, що потребує перегляду. Звертаємо увагу, що ч.4 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що, цитуємо «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.». Також, зазначаємо, що п. 25 ч.1 Закону встановлено, що «публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом». Зауважуємо, що порядком, встановленим Законом та зі змісту ч.3 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) випливає, що «…замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель…». Звертаємо увагу, що дотримання принципів здійснення публічних закупівель є обов’язком, а не правом замовника. Зазначаємо, що ст.5 Закону визначає принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.». Стверджуємо, що в діях Комітету Замовника (далі – Замовник) є ознаки необ’єктивного та упередженого визначення переможця даної закупівлі; Звертаємо увагу, що документом Замовника «Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель» Розділом 6 визначено, цитуємо: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді, а потім в разі перемоги в паперовому вигляді затверджені мокрою печаткою в складі своєї пропозиції наступні документи:… - завірені печаткою підприємства копії документів, які посвідчують якість товарів (сертифікати якості, декларації виробника тощо.)…». Стверджуємо, що Переможець даної закупівлі не виконав зазначену вимогу абсолютно. ТОВ Чернігівторг не надало жодного документа про якість продукції, яку планував постачати, чим не виконав обовязкової вимоги Замовника. Визнаючи учасника ТОВ Чернігівторг переможцем даної закупівлі, спостерігається і порушення принципу «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», оскільки наша пропозиція повністю відповідає вимогам замовника та умовам закупівлі. Звертаємо увагу, що згідно ч.5 Розділу 2 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП ПРОЗОРРО № 10 від 19.03.2019 (далі – Інструкція) передбачено, цитуємо: «На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.». Отже, Інструкцією, Законом та вимогами Замовника не передбачається надання «дозавантаження» в систему електронних закупівель документів після проведення аукціону. Також, звертаємо увагу, що п.6 Розділу 2 Інструкції передбачено, що «6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.». Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації. Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі. «…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..». Керуючись викладеним, просимо Замовника переглянути рішення про визнання переможцем даної закупівлі ТОВ Чернігівторг та відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам замовника. 8 вересня 2020 року директор ТОВ Т Трейд Лагода О.С.
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 09.09.2020 08:43