-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Світлова вивіска на фасаді вул. Фещенка-Чопівського та вул. Червоного Хреста
Торги не відбулися
129 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 648.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 648.50 UAH
Період оскарження:
26.08.2020 09:16 - 31.08.2020 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне відхилення тенедерної пропозиції
Номер:
b9534b7583804c509f2cff8f64f4ad82
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-000558-a.c5
Назва:
Неправомірне відхилення тенедерної пропозиції
Вимога:
Шанонний Замовник,згідно протоколу №17/ОУ від 15 вересня 2020 року, пропозиція ПП "ЕВЕРЕСТ-ХХІ" була відхилина за наступник причин не надано погодження з проектом договору, замість листів відгуків рекомендаційні листи.
Стосовно 1- погодження з проектом договору- згідно пункуту 8. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: пункт в) документи та(або) дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та Гарантійний лист щодо постачання саме тих товарів, що вказані в пропозиції/специфікації (заміна не допускається!!!) та ПОГОДЖЕННЯМ, що ціни на товар не будуть змінені (в бік збільшення) протягом 90 календарних днів з моменту укладання Договору; такий лист був нами завантажений в систему "Гарантійний лист №0409-02 від 4 вересня 2020 року" в тендерній документації взагалі та конкретно в пункті 8. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи НЕМАЄ вимоги надавати лист-згоду з договором.
Стосовно пункту 2. Замість листів відгуків, рекомендаційні листи. Лист відгук та рекомендаційний лист- це слова синоніми! Це службові листи, які містять позитивний або негативний відгук (відзив,рекомендацію) про особу чи організацію, фірму. В тендерній докоментації та вимогах до кваліфікації та способу їх підтвердження, не було жодної вимоги про форма та зміст даних листів. Тому данні листи видавалися нашими Замовниками за власним розсудом і іх назва не суперечить ні яким нормам. В листах вказана вся потрібна(за нормами ділового листування) інформація. Назва документу на розсуд учасника( з використанням слова синоніма) - при наявності правильного змісту документу- не може бути приводом для дискваліфікації!
Вимагаємо надати обгрунтовані пояснення Вашого рішення з посиланням на чіткі вимоги щодо цих документів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2020 13:36
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження відхилення пропозиції ФОП Кулікова Ю.В
Номер:
9aaed2999fb74adb8021d5340499396f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-000558-a.c4
Назва:
Оскарження відхилення пропозиції ФОП Кулікова Ю.В
Вимога:
Ознайомившись з рішенням уповноваженої особи Замовника щодо відхилення пропозицій учасника від 15 вересня 2020 року Протокол №70\УО, не можемо погодитись із таким рішенням з наступних підстав:
Уповноважена особа вважає, що комерційна пропозиція ФОП Кулікова Юлія Володимирівна не відповідає тендерним вимогам і посилається на те, що: ФОП Кулікова Юлія Володимирівна не надала погодження з проектом Договору; саме на цій підставі було відхилено пропозицію.
В свою чергу ми вважаємо, що уповноважена особа хибно дійшла відповідного висновку і помилково дискваліфікувала ФОП Кулікову Ю.В., якщо проаналізувати вимоги ОГОЛОШЕННЯ № 60 (Нова редакція) про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.08.2020 року, а саме підпункт в) пункту 8 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.», в якому зазначено наступне: «в) документи та(або) дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та Гарантійний лист щодо постачання саме тих товарів, що вказані в пропозиції/специфікації (заміна не допускається!!!) та ПОГОДЖЕННЯМ, що ціни на товар не будуть змінені (в бік збільшення) протягом 90 календарних днів з моменту укладання Договору;»
Тобто у Вимогах до кваліфікації учасників йде мова про надання погодження щодо цін, жодних посилань на погодження з проектом договору у вимогах немає.
У своїх Гарантійних листах, що були завантажені до системи «СмартТендер» та надані до розгляду ФОП Кулікова Ю.В. надала відповідні підтвердження та погодження, що вимагались підпунктом «в» пункту 8 Оголошення №60 від 27.08.2020.
З огляду на те, що Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, Учасник повинен надати вартість тендерної пропозиції з ПДВ або без ПДВ, питома вага критерію “ціна” дорівнює 100%, а ФОП Кулікова Ю.В. було запропоновано найнижчу ціну та виконано всі інші Вимоги та надано відповідні гарантії та підтвердження, просимо:
1. Надати додаткову аргументацію щодо відхилення пропозиції ФОП Кулікова Ю.В., відповідно до п. 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
2. Скасувати прийняти рішення уповноваженої особи та визнати переможцем електронного аукціону ФОП Кулікову Ю.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 18.09.2020 12:21
Дата подачі:
18.09.2020 12:21
Вимога
Вирішена
Оскарження визначення переможця
Номер:
94320592c16242c88daa2bb4128bc7ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-000558-a.a3
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Весь перелік документів був наданий,(зокрема копію протоколу зборів, в якому вказано уповноважену особу , яка має правомочності на укладання договору про закупівлю,анкета постачальника на фірмовому бланку (довідка на фірмову бланку) в якій вказано(реквізити учасника, найменування, розрахунковий рахунок. и т.д., гарантійний лист в якому вказано використання саме тих матеріалів, що зазначені в закупівлі, гарантія на дотримання якісних і технічних характеристок, а також погодження з усіма умовами тендерної закупівлі, що означає що, ми погоджуемося, що цінова пропозиція буде не змінна на протязі 90 календарних днів з моменту укладання договору.
Тому вважаю, що всі умови що до документації по закупівлі було виконано. Прошу задовільнити нашу вимогу и визнати нас переможцем торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- Анкета постачальника.pdf 17.09.2020 12:03
- Гарантійний лист.pdf 17.09.2020 12:03
- Рішення засновника 1.pdf 17.09.2020 12:03
- Рішення засновника 2.pdf 17.09.2020 12:03
- відповідь на вимогу 2.pdf 17.09.2020 16:57
Дата подачі:
17.09.2020 12:04
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до оголошення №60 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.08.2020р Учасник при формуванні своєї пропозиції повинен надати пакет документів, в тому числі і документи які підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю, а це статут, копією протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін., або випискою (витягом) з нього та копією наказу про його призначення або про вступ на посаду. Відповідно до поданої вашої пропозиції: статут та копія наказу про призначення або про вступ на посаду директора відсутні. Щодо довідки на фірмовому бланку учасника, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон)), повідомляємо що це повинен бути документ в якому чітко прописані всі пункти, що вимагались; щодо даних, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та гарантійний лист щодо постачання саме тих товарів, що вказані в пропозиції/специфікації (заміна не допускається!!!) та ПОГОДЖЕННЯМ, що ціни на товар не будуть змінені (в бік збільшення) протягом 90 календарних днів з моменту укладання Договору, то у вашому гарантійному листі нічого не прописано про те що буде здійснено постачання саме тих товарів, що вказані в пропозиції/специфікації (заміна не допускається!!!) та ПОГОДЖЕННЯМ, що ціни на товар не будуть змінені (в бік збільшення) протягом 90 календарних днів з моменту укладання Договору. Також просимо звернути вашу увагу що відсутнє погодження з проектом договору що знаходиться в додатку 2 до оголошення 60 від 27.08.2020р. Враховуючи викладене дії Замовника були правомірними.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
8bc5948528c549b2938e9485eace5697
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-000558-a.a2
Назва:
вимога
Вимога:
2. Втехнічному опису предмета закупівлі сказано про АКРИЛ 3 мм, але не заявлено про назву виробника, назву АКРИЛУ, в кошторисі ми визначили назву матеріалу. Тому всі матеріали таки що були в заявлені замовником і не передбачено ні якої заміни. Що до 90 діб, то згідно умов договору, на проект якого ми погодились йдеться про неможливість збільшення ціни, а тільки зменьшення. Тому вважаю, що всі умови що до документації по закупівлі було виконано. Прошу задовільнити нашу вимогу и визнати нас переможцем торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.09.2020 20:00
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до пункту в) частини 8 оголошення №60 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.08.2020р Учасник при формуванні своєї пропозиції повинен надати документи та(або) дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та Гарантійний лист щодо постачання саме тих товарів, що вказані в пропозиції/специфікації (заміна не допускається!!!) та ПОГОДЖЕННЯМ, що ціни на товар не будуть змінені (в бік збільшення) протягом 90 календарних днів з моменту укладання Договору. Враховуючи викладене дії Замовника були правомірними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
582ab511448f4397b5352fc07343a3ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-000558-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
1.Підтвердження правомочності- протокол зборів засновників про обрання директора, який підписує всі договора, довідка про підприємство,яка є в документах визначена уповноважена особа.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу.pdf 17.09.2020 09:54
Дата подачі:
16.09.2020 19:51
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до оголошення №60 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.08.2020р Учасник при формуванні своєї пропозиції повинен надати пакет документів, в тому числі і документи які підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю, а це статут, копією протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін., або випискою (витягом) з нього та копією наказу про його призначення або про вступ на посаду. Відповідно до поданої вашої пропозиції: статут – сканкопія статуту підтягнута не в повному обсязі, копією наказу про призначення або про вступ на посаду директора взагалі відсутній. Враховуючи викладене дії Замовника були правомірними.
Статус вимоги:
Відхилено