-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютер (моноблок) ASUS V222UAK-BA153D/i3-8130U (90PT0261-M08180), код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: комп'ютер (моноблок) ASUS V222UAK-BA153D/i3-8130U (90PT0261-M08180) (відповідний код — 30213300-8) (або еквівалент)
Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Технічної специфікації. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не передбачається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не передбачається.
Торги не відбулися
83 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 417.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 417.60 UAH
Період оскарження:
26.08.2020 09:07 - 01.09.2020 09:00
Вимога
Відхилено
Вимога повернути на кваліфікацію
Номер:
5a389df804b6460d852955d522375095
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-26-000454-a.b1
Назва:
Вимога повернути на кваліфікацію
Вимога:
Доброго дня. Шановий замовнику, повідомляємо, що нашу пропозицію відхилено на підставі відсутності висновку СЕС на запропонований вироб. Разом з тим, учасником надано Лист про несертифікацію відповідно до якого, учасник повідомив ро те, що з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації.
Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, а саме:
ДСТУ 2296–93 "Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування"
ДСТУ 3410–96 "Державна система сертифікації. Основні положення"
ДСТУ 3411:2004 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у Системі"
ДСТУ 3412–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до випробувальних лабораторій"
ДСТУ 3413–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення сертифікації продукції"
ДСТУ 3414–96 "Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок проведення"
ДСТУ 3415–96 "Державна система сертифікації. Реєстр Системи" 2
ДСТУ 3417–96 "Державна система сертифікації. Процедура визнання результатів сертифікації продукції, що імпортується"
ДСТУ 3418–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до аудиторів та порядок їх атестації"
ДСТУ 3419–96 "Державна система сертифікації. Сертифікація систем якості. Порядок проведення"
ДСТУ 3420–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію систем управління"
ДСТУ 3498–96 "Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис"
ДСТУ 3957–2000 "Державна система сертифікації. Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції"
У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують продукцію, а й НЕ ВИДАЮТЬ ЖОДНИХ ДОВІДОК ПРО ТЕ ЧИ ПІДПАДАЄ ТОВАР СЕРТИФІКАЦІЇ, оскільки сертифікація відсутня повністю – жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації.
Перевірити вищевказану інформацію можна за посиланням: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення відповідь на Вимогу від 14.09.2020.pdf 14.09.2020 09:56
Дата подачі:
11.09.2020 11:23
Вирішення:
Уповноваженою особою Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Донецькій області (далі – Уповноважена особа) уважно розглянуто Вимогу щодо повернення на кваліфікацію учасника ТОВ “Юдітрейд” (ЄДРПОУ 42036301) № UA-2020-08-26-000454-a.b1 від 11 вересня 2020 року.
При проведенні закупівлі за № UA-2020-08-26-000454-a, предмет закупівлі: комп'ютер (моноблок) ASUS V222UAK-BA153D/i3-8130U (90PT0261-M08180), код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: комп'ютер (моноблок) ASUS V222UAK-BA153D/i3-8130U (90PT0261-M08180) (відповідний код — 30213300-8) (або еквівалент), Уповноважена особа керується Законом України “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-IX (далі — Закон), а також іншими нормативно-правовими актами, що регулюють здійснення закупівель в Україні.
Пропозицію учасника ТОВ “Юдітрейд” (ЄДРПОУ 42036301) було відхилено, з огляду на відсутність у складі пропозиції ТОВ “Юдітрейд” висновку санітарно — епідеміологічної експертизи (далі — висновку СЕС), що вимагався згідно пункту 12 частини 1 додатку 3 “Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження” оголошення про спрощену закупівлю.
ТОВ “Юдітрейд” вважає неправомірним зазначення (вимагання для кваліфікації) у складі оголошення про спрощену закупівлю вищевказаного висновку СЕС, оскільки, начебто, обов'язкова наявність такого висновку, скасована наказом ДП “УкрНДНЦ” від 29.12.2017 року № 500 “Про скасування національних нормативних документів” з 01.01.2018 року.
Відповідно до преамбули наказу Міністерства охорони здоров'я від 09.10.2000 року № 247 “Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи” (далі — Наказ МОЗ № 247) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи — документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Підпунктом 2.1. Наказу МОЗ № 247 визначено, що метою державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров'я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи.
Зазначений Наказ МОЗ № 247 є діючим, не оскарженим, та підлягає виконанню на всій території України. Нормативний акт, на який посилається ТОВ “Юдітрейд” (наказ ДП “УкрНДНЦ” від 29.12.2017 року № 500 “Про скасування національних нормативних документів”) не має відношення до Наказу МОЗ № 247.
Статтею 43 Конституції України передбачено, що кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці.
Статтею 153 Кодексу законів про працю України передбачено, що в установах, організаціях створюються безпечні і нешкідливі умови праці. Умови праці на робочому місці, безпека технологічних процесів, машин, механізмів, устаткування та інших засобів виробництва, стан засобів колективного та індивідуального захисту, що використовуються працівником, а також санітарно-побутові умови повинні відповідати вимогам нормативних актів про охорону праці.
Статтею 6 Закону України “Про охорону праці” передбачено, що умови праці на робочому місці, безпека устаткування та інших засобів виробництва, а також санітарно-побутові умови повинні відповідати вимогам законодавства.
Відповідно до п. 7.1. Статуту Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Донецькій області на працівників загону поширюються права, пільги, компенсації та соціальні гарантії передбачені чинним законодавством.
Таким чином, наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи має підтверджувати належний рівень безпеки впливу предмету закупівлі на здоров'я працівників Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Донецькій області, забезпечення їх безпечних та нешкідливих умов праці.
Отже, зауваження, щодо результатів розгляду пропозиції учасника ТОВ “Юдітрейд” (ЄДРПОУ 42036301) та її відхилення, викладені у Вимозі є безпідставними та необґрунтованими.
Зважаючи на вищевикладене, вимушені відмовити учаснику ТОВ “Юдітрейд” (ЄДРПОУ 42036301) у задоволенні Вимоги щодо повернення на кваліфікацію учасника ТОВ “Юдітрейд” (ЄДРПОУ 42036301) від 11 вересня 2020 року № UA-2020-08-26-000454-a.b1 та скасування Протокольного рішення (протоколу) Уповноваженої особи Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Донецькій області від 11 вересня 2020 року.
Крім того, повідомляємо, що Уповноважена особа під час здійснення закупівель діє на засадах об'єктивності та неупередженості, а також керується принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено