• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо

Брикети торф'яні

Торги відмінено

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період оскарження: 26.08.2020 09:06 - 07.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

неправомірне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції

Номер: fada6fb5baa343ca824588212e82c4a9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-26-000457-a.a5
Назва: неправомірне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Просимо Зобов’язати Замовника скасувати рішення затверджене Протоколом №68 Рішення уповноваженої особи О. Рожкової від 02.11.2020, яким неправомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ " ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС ".
Дата розгляду скарги: 23.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.11.2020 18:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.11.2020 18:56
Дата виконання рішення Замовником: 27.11.2020 10:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Надсилаємо повідомлення щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Родіон Чміль +380509649906 tes2014@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Протиправне безпідставне та протизаконне рішення.

Номер: 5f36563a3d8d41cfbc913cbee39f4b95
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-26-000457-a.c4
Назва: Протиправне безпідставне та протизаконне рішення.
Вимога:
Шановний Замовнику! читайте уважно висновки Антимонопольного комітету України №19808-р/пк-пз від 23.10.2020 щодо оскарження вашого ж неправомірного рішення визначення переможця. та будьде обізнані в сфері якій працюєте, інакше б ви знали що ще з травня 2020 року в системі Prozorro встановлені обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі. А якщо б знали то не писали б такі неправомірні та протизаконні вимоги в тендерній документації. Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Коли Замовники вимагають від Учасників закупівлі підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Щодо повноважень встановлювати дійсність чи відповідність документів та підписів (печаток) тощо краще підготуйте аргументи які прийме АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Частина 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі»- «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Стаття 31. 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, тобто якшо пропозиція учасника не відповідає вимогам Тендерної документації. Так, згідно частини 3 статті 22 Закону в Тендерній документації зазначено - п.1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Документи, що надано в складі тендерної пропозиції не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток, написів тощо) на скановані документи, що розміщуються учасником в цій системі. Якщо завантажені документи в Системі сформовані не у відповідності до вимог тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірна та безпідставна дискваліфікація

Номер: ada9fd24771141b0bf46c77174ca4cdc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-26-000457-a.c3
Назва: Неправомірна та безпідставна дискваліфікація
Вимога:
В свою чергу щодо неправомірно прийнятого та протизиконного рішення уповноваженої особи замовника щодо безпідставної дискваліфікації наголошуємо про адміністративну відповідальність за порушення закупівельного законодавства. Перелік протиправних дій міститься у статті №164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Йдеться про неправомірне відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення). Подібні дії тягнуть за собою накладення штрафу – від 25 500 до 51 000 гривень (від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян). До того ж законодавчо встановлено, що відповідальність за порушення законодавства про закупівлі несуть члени тендерного комітету замовника, уповноважені особи, члени органу оскарження, посадовці Уповноваженого органу та службові особи, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів. Їх перелік закріплений в окремому розділі закону “Про публічні закупівлі”. На підставі вищезазначених виявлених порушень і невідповідностей вимагаємо скасувати рішення №68 від 02.11.2020.про безпідставне відхилення учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС". Наголошуємо , що вами не вказані підстави згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) , що свідчить про неправомірність прийнятого рішення. Надуманість та припущення не є підставою згідно Закону, а у Замовника юридично не має жодного права встановлювати відповідність чи невідповідність документу , та й ще засвідченому мокрою печаткою виробника. У замовника є тільки право закріплене ст. 29 Закону звернутися до органів та установ, організацій тощо за встановленням достовірності наданих документів, а саме " У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника." Щодо ненадання тендерної пропозиції за результатами аукціону повідомляємо : Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині 14 статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини 2 статті 28 Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 41 Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Враховуючи викладене, Пропозиція (за формою Додатку 4), приведена у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже відсутність та/або невідповідність наведеного документа не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. На підставі вищезазначених виявлених порушень і невідповідностей вимагаємо скасувати рішення №68 від 02.11.2020.про безпідставне відхилення учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС". Наголошуємо , що вами не вказані підстави згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) , що свідчить про неправомірність прийнятого рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Частина 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі»- «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації". Стаття 31. 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, тобто якшо пропозиція учасника не відповідає вимогам Тендерної документації. Так, згідно частини 3 статті 22 Закону в Тендерній документації зазначено - п.1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Документи, що надано в складі тендерної пропозиції не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток, написів тощо) на скановані документи, що розміщуються учасником в цій системі. Якщо завантажені документи в Системі сформовані не у відповідності до вимог тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника». Згідно вимог ТД «Тендерну пропозицію (за формою Додатку 4), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону. * Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції, тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого є наступною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника». Учасник не надав протягом одного дня пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Також зазначимо, що в Законі «Про публічні закупівлі», згідно розділу 1 ст. 1 зазначено: 31) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; 32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

неправомірне протизаконне визначення переможця

Номер: 85b0da0310294eeab056ad9cef2cd9c7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-26-000457-a.a2
Назва: неправомірне протизаконне визначення переможця
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Теплоенергосервіс», як учасник закупівлі, яку було оголошено Замовником - Комунальним закладом "Темрюцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Нікольської районної ради Донецької області" як відкриті торги та оприлюднено від 26.08.2020 за № UA-2020-08-26-000457-a на закупівлю брикетів торф’яних, звертається за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів, які були порушені в результаті прийняття рішення, дій чи бездіяльності замовника, а також з метою запобігання проявам корупції та вимагає усунення грубих порушень законодавства при проведенні публічних закупівель згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) в частині прийняття безпідставних та протизаконних рішень та позбавлення Скаржника права на подальшу участь у закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, права на добросовісну конкуренцію, перемогу та укладення договору з метою його виконання та отримання прибутку від господарської діяльності, що є порушенням вимог статті 3 Закону та визнання переможцем учасника ТОВ "ВУДПРОМ", тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації та відповідно абзацу першому частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою кваліфікувати тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВУДПРОМ" як таку, що підлягає відхиленню згідно ч.1. ст.31 Закону. 11 вересня 2020 відповідно до оголошеної Замовником закупівлі № UA-2020-08-26-000457-a відбувся аукціон, в якому приймали участь наступні учасники: 1. ТОВ "ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"" 2. ТОВ "ВУДПРОМ". 14.09.2020 Замовник прийняв протизаконне та неправомірне рішення, які виклав у Протоколі №1 Рішення уповноваженої особи О. Рожкової, яким визнав тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВУДПРОМ" відповідною вимогам тендерної документації, яка насправді підлягає відхиленню з підстав ч.1.ст.30 Закону, а саме: 1. Всупереч вимогам тендерної документації щодо документального підтвердження, яке надається учасником щодо відповідності його тендерної пропозиції кваліфікаційним вимогам, які визначені у тендерній документації документи повинні відповідати загальним вимогам встановленим законодавством, зокрема: правочини не можуть суперечити ст 209, 793,794,799, 828 Цивільного кодексу України, іншим актам цивільного законодавства. Натомість, тендерна пропозиція ТОВ «ВУДПРОМ» містить документи які не є відповідними вищезазначеним вимогам тендерної документації, а саме суперечать ст. 799 Цивільного кодексу України, а саме наданий договір оренди транспортного засобу за участю фізичної особи не посвідчений нотаріально та не визнаний судом як дійсний. Зазначена норма ст. 799 ЦК закону є імперативною та не може бути спотворена умовами договору. У разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним (ст. 220 ЦК), тобто таким, недійсність якого встановлена законом і визнання якого недійсним судом не вимагається (ст. 215 ЦК). Правові наслідки нікчемності (недійсності) правочину передбачені ст. 216 ЦК. В такому разі надавши при цьому лист «17.Інформаційний лист щодо відповідності 001» в якому ТОВ «ВУДПРОМ» наполягає на відповідності наданих документів діючому законодавству в частині ст 209, 793,794,799, 828 Цивільного кодексу України, іншим актам цивільного законодавства, учасником ТОВ «Вудпром» була зазначена недостовірна інформація яка визначена такою та підлягає відхиленню відповідно до класифікації за ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та згідно ч.15 ст. 29 Закону У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Відповідно до абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2. Не виконана вимога тендерної документації щодо надання проекту Договору (викладений в Додатку 3) заповненого та завізованого з боку учасника. Не заповнений п.1.2. Договору та Додаток 1 до Договору (таблиця специфікації). Відповідно до абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 3. Не виконана вимога тендерної документації та не надано жодних пояснень щодо завантаження Тендерної пропозиції (за формою Додатку 4), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасником, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надається (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону. Відповідно до абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 4. Не виконана вимога тендерної документації та не надано інформацію в довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником не застосовувалися оперативні санкції згідно пункту четвертого частини першої статті 236 Господарського кодексу України. Відповідно до абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 5. Не виконана вимога тендерної документації та не надано інформації в Довідці, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в учасника, інформації про приміщення (склад) та/або вугільний майданчик із зазначенням їх площі та місцезнаходження про що не зазначено в наданій довідці; про вагове обладнання для зважування торфобрикетів; про навантажувач. Зазначена інформація про використання навантажувача є недостовірною та не підтверджується жодним документом щодо оренди зазначеного транспортного засобу стороною якої є учасник ТОВ «ВУДПРОМ». Наданий договір оренди транспортного засобу №87/1 від 01.12.2019 по-перше, є нікчемним згідно чинного законодавства та по-друге, немає жодного відношення до господарської діяльності учасника ТОВ «ВУДПРОМ» який не є стороною зазначеного вище договору, а тому є невідповідністю вимогам тендерної документації Замовника та не підтверджує наявність в учасника закупівлі послуг навантажувача. 6. Відповідно до умов тендерної документації та ч.1.ст.31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: переможець не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону. Відповідно до умов тендерної документації У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Переможцем ТОВ «ВУДПРОМ» не було надано ні вищезазначеного документу ні лист-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстави ненадання відповідних документів. Вищезазначені невідповідності встановленим замовником відповідно абзацу першому частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є підставою кваліфікувати таку тендерну пропозицію учасника як таку, що підлягає відхиленню згідно ч.1. ст.31 Закону.
Дата розгляду скарги: 07.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.09.2020 20:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.10.2020 22:26
Дата виконання рішення Замовником: 29.10.2020 10:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальний заклад повідомляє, на виконання рішення Колегії від 23.10.2020 №19808-р/пк-пз, уповноваженою особою згідно рішення від 29.10.2020 №67 було скасовано рішення про визначення ТОВ «ВУДПРОМ» переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо», Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-26-000457-a (додається).
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Родіон Чміль +380509649906 tes2014@ukr.net
Вимога
Без відповіді

незаконна кваліфікація переможця

Номер: b038942f41234170ac0bd21e1f9d8d8f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-26-000457-a.b1
Назва: незаконна кваліфікація переможця
Вимога:
1. Всупереч вимогам тендерної документації щодо Документального підтвердження, що надається учасником щодо відповідності його тендерної пропозиції кваліфікаційним вимогам, які визначені у тендерній документації повинні відповідати загальним вимогам встановленим законодавством, зокрема: правочини не можуть суперечити ст 209, 793,794,799, 828 Цивільного кодексу України, іншим актам цивільного законодавства. Тендерна документація ТОВ «Вудпром» містить документи які не є відповідними та суперечать ст. 799 Цивільного кодексу України, а саме наданий договір оренди транспортного засобу за участі з фізичною особою не посвідчений нотаріально та не визнаний судом як дійсний. Зазначена норма закону є імперативною та не може бути спотворена умовами договору. У разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним (ст. 220 ЦК), тобто таким, недійсність якого встановлена законом і визнання якого недійсним судом не вимагається (ст. 215 ЦК). Правові наслідки нікчемності (недійсності) правочину передбачені ст. 216 ЦК. Надавши при цьому лист « 17.Інформаційний лист щодо відповідності 001» в якому наполягає на відповідності наданих документів діючому законодавству в частині ст 209, 793,794,799, 828 Цивільного кодексу України, іншим актам цивільного законодавства, учасником ТОВ «Вудпром» надана недостовірна інформація яка визначена такою та підлягає відхиленню відповідно до класифікації за ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та згідно ч.15 ст. 29 Закону У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. 2. Не виконана вимога тендерної документації щодо надання проекту Договору (викладений в Додатку 3) заповнений та завізований з боку учасника. Не заповнений п.1.2. Договору та Додаток 1 до Договору (таблиця специфікації). 3. Не виконана вимога тендерної документації та не надано жодних пояснень щодо завантаження Тендерної пропозиції (за формою Додатку 4), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону. 4. Не виконана вимога тендерної документації та не надано інформацію в довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником не застосовувалися оперативні санкції згідно пункту четвертого частини першої статті 236 Господарського кодексу України. Відповідно до абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 5. Не виконана вимога тендерної документації та не надано інформації в Довідці, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в учасника, інформації про приміщення (склад) та/або вугільний майданчик із зазначенням їх площі та місцезнаходження про що не зазначено в наданій довідці; про вагове обладнання для зважування торфобрикетів; про навантажувач. Зазначена інформація про використання навантажувача є недостовірною та не підтверджується жодним документом щодо оренди зазначеного транспортного засобу стороною учасником ТОВ «Вудпром» . Наданий договір оренди транспортного засобу №87/1 від 01.12.2019 є нікчемним згідно чинного законодавства та немає жодного відношення до господарської діяльності учасника ТОВ «Вудпром» який не є стороною зазначеного вище договору, а тому є невідповідністю вимогам тендерної документації Замовника та не підтверджує наявність навантажувача. Вищезазначені невідповідності встановленим замовником відповідно абзацу першому частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є підставою кваліфікувати таку тендерну пропозицію учасника як таку, що підлягає відхиленню згідно ч.1. ст.31 Закону. До того ж відповідальність за порушення законодавства про закупівлі несуть члени тендерного комітету замовника, уповноважені особи, члени органу оскарження, посадовці Уповноваженого органу та службові особи, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів. Їх перелік закріплений в окремому розділі закону “Про публічні закупівлі”. За порушення закупівельного законодавства їм загрожує адміністративна відповідальність. Перелік протиправних дій міститься у статті №164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Йдеться про неправомірне визначення переможця, а саме невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. Подібні дії тягнуть за собою накладення штрафу – від 25 500 до 51 000 гривень (від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян). На підставі вищезазначених виявлених порушень і невідповідностей вимагаємо скасувати рішення про визначення відповідною тендерну пропозиції ТОВ " Вудпром " на підставі ч.1. ст.31 Закону, а саме тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.