• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро

Категорія Замовника: відповідно до статті 2, частини 4, пункту 3 - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 (Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Усі документи,які складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

3 742 092.49 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 420.92 UAH
Період оскарження: 25.08.2020 14:48 - 06.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо вимог прописаних під конкретного учасника

Номер: e17c1960116d4ece9ef6a22b7a9cef2e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-25-005310-a.a2
Назва: щодо вимог прописаних під конкретного учасника
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами відхилена наша вимога стосовно того, що дана закупівля прописана під конкретного учасника ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД", але Ви не обґрунтували та не надали роз’яснення, чим відрізняються ремонт покрівель гуртожитку №1а ( закупівля UA-2020-04-28-000006-b), будівлі плавального басейну ( закупівля UA-2020-05-26-005147-b), гуртожитку №1 ( закупівля UA-2020-05-26-001870-c) і покрівлі гуртожитку №4 (даної закупівлі). Які особливості цього гуртожитку? Для чого так посилювати кваліфікаційні вимоги? А саме, чому так різко знадобилося (чим може вплинути на ремонт покрівлі гуртожитку даної закупівлі в порівнянні з покрівлями інших?): -обов’язкова наявність в штаті підприємства атестованого ВИКОНАВЦЯ РОБІТ з вищою освітою у галузі будівництва або середньою спеціальною технічною освітою у галузі будівництва, який має право виконувати роботи з підвищеною небезпекою; -копії відповідних посвідчень з питань охорони праці ПОСАДОВИХ ОСІБ підприємства (саме ПОСАДОВИХ ОСІБ ?!) , а також інших співробітників. Чому раптово знадобилося: обов’язкова наявність в штаті підприємства ІНЖЕНЕРА З ОХОРОНИ ПРАЦІ!!! Чому раптово знадобилося: копія ШТАТНОГО РОЗПИСУ та ще й з наказом про затвердження і введення в дію штатного розпису. Звіт про фінансові результати раптом знадобився за попередні 2 роки. І так далі (типу -розрахунок показника загальновиробничих та адміністративних витрат по підприємству). Тому, ще раз, вимагаємо переглянути кваліфікаційні вимоги до учасників і привести тендерну документацію у відповідності до вимог Закону, а саме Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також дати можливість більшій кількості учасників взяти участь в тендері для максимальної економії та ефективності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! В жодній з ваших вимог, які повинні передбачати визначення конкретних передумов обмеження конкуренції, які призводять до дискримінації учасників, не наведено визначальних фактів значного посилення кваліфікаційних вимог, які не можуть бути дотримані ліцензованою будівельною організацією, яка ефективно використовує матеріально-технічну базу та ефективно використовує її складові в процесі виконання роботи згідно діючого законодавства України. Наявність Ліцензії передбачає наявність кадрової структури Учасника, в якій визначено обов’язкові кадрові складові (наявність керівників, виконробів, головних спеціалістів) в організаційній структурі ліцензованого підприємства. Звертаємо вашу увагу, що виконроб – є посадовою особою підрядника, відповідальною за виконання робіт на об’єкті, безпеку виконання робіт, дотримання робітниками вимог з охорони праці, дотримання санітарно-гігієнічних норм та норм законодавства на постійній основі. Відсутність в штаті підприємства атестованого виконавця робіт з вищою освітою у галузі будівництва або середньою спеціальною технічною освітою у галузі будівництва, який має право виконувати роботи з підвищеною небезпекою, ставить під сумнів можливість Учасника виконувати роботи на об’єкті у відповідності до чинного законодавства. Уважно вивчивши тендерну документацію, Учасник може звернути свою увагу на посилання до законодавчих актів та нормативних документів, що регулюють обов’язкову діяльність підприємств в сфері охорони праці, а саме: - до наказу № 15 від 26.01.2005 Державного комітету України з нагляду за охороною праці, щодо надання копій відповідних посвідчень з питань охорони праці посадових осіб підприємства, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, - до Статті 15 Закону України від 14.10.1992 № 2694-XII «Про охорону праці», щодо обов’язкової наявності в штаті підприємства інженера з охорони праці або іншого працівника, який має відповідну підготовку. Копія штатного розпису та наказу Учасника за формою, встановленою чинним законодавством України надається Учасником на підтвердження інформації щодо працевлаштування виконавця робіт та інженера з охорони праці (або іншого працівника, який має відповідну підготовку) у Учасника. Середньорічний обсяг річних доходів (виручка) Учасника за попередні 2 роки дають можливість більшій кількості учасників взяти участь в тендері. Щодо вимоги про розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п. 6.2.6 «Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (розділ 4.3), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).» Таким чином, вищеназвані умови тендерної документації не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників, які здійснюють свою професійну діяльність згідно чинного законодавства, мають відповідну матеріально-технічну базу і відповідний персонал.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.09.2020 15:01
Вимога
Залишено без розгляду

щодо вимог прописаних під конкретного учасника

Номер: b972137b717245589bd9e69a1c04ee6a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-25-005310-a.a1
Назва: щодо вимог прописаних під конкретного учасника
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись з умовами закупівлі в нас виникла підозра, що дана закупівля прописана під конкретного учасника ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД". Встановлені такі вимоги до учасників торгів, які є надмірними та занадто деталізованими у порівнянні з вимогами встановленими в інших Ваших аналогічних закупівлях: UA-2020-04-28-000006-b ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі гуртожитку №1а Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 32, м. Дніпро; UA-2020-05-26-005147-b ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі плавального басейну Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17, м. Дніпро; UA-2020-05-26-001870-c ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі гуртожитку №1 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 32, м. Дніпро. Тому вимагаємо переглянути вимоги до учасників і привести тендерну документацію у відповідності до вимог Закону, а саме Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також дати можливість більшій кількості учасників взяти участь в тендері для максимальної економії та ефективності. На додаток: в вищезазначених закупівлях було по чотири учасники на відміну від закупівлі UA-2020-03-31-000006-b де було тільки два.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерна документація складена у повній відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, та враховує всі вимоги до учасників в частині професійних якостей, матеріально-технічного забезпечення, наявності відповідного кваліфікованого персоналу, фінансової спроможності, добросовісного проведення робіт у повному дотриманні вимог законодавства, в тому числі в частині охорони праці, у відповідності до конкретного предмету закупівлі з урахуванням його особливостей. Зауважуємо, що положення Закону України «Про публічні закупівлі» жодним чином не регулюють тотожність вимог тендерної документації до різних предметів закупівлі, тож зазначаємо, що вимога містить елементи суб’єктивної оцінки та викликана неможливістю деяких потенційних учасників забезпечити виконання робіт щодо зазначеного предмету закупівлі згідно положень чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.09.2020 15:01