-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо
Торги відмінено
1 050 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 500.00 UAH
Період оскарження:
25.08.2020 13:29 - 13.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» на рішення Замовника
Номер:
fd0607cd6c4d45dfb49f33eabe0140af
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-25-003995-a.c8
Назва:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» на рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА
в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ТОВ «КЕВПРОД» приймав участь у процедурі на закупівлю код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети дубові Піні Кей або еквівалент) згідно з оголошення № UA-2020-08-25-003995-a.
Протоколом № 46 від 11.11.2020 року переможцем процедури закупівлі було оголошено ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ».
Ознайомившись зі змістом документів тендерної пропозиції ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» нами було встановлено, що тендерна пропозиція останнього не відповідає вимогам тендерної документації, а тому протокол № 46 від 11.11.2020 року повинен дути скасований виходячи з наступного:
1.
У відповідності до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, усі файли, що прикріплені до тендерної пропозиції учасників повинні бути створені шляхом сканування документів (оригіналів та їх копій) на сканері у кольоровому зображенні та мати розширення .pdf. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У відповідності до п. 1 розділу 3 тендерної документації, всі сторінки копій документів, що надаються учасником у складі його пропозиції, за винятком нотаріально завірених копій документів, додатково повинні містити маркування «Згідно з оригіналом», дату завірення не раніше дати затвердження цієї тендерної документації.
У відповідності до п. 5 розділу 3 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- копію виконаного аналогічного договору, що зазначений у довідці, завірену печатками сторін договору та підписами уповноважених осіб;
- відгук про виконання аналогічного договору за підписом замовника із зазначенням інформації про номер та дату договору, на який надано відгук, суми договору, обсягу поставленого товару;
- копії накладних, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору у повному обсязі.
Наданий у складі тендерної документації (сторінка 27, 28) відгук та копія накладної про виконання аналогічного договору з Хлібодарівською сільською Радою надані не в кольорових копіях і на них не міститься маркування «Згідно з оригіналом», відсутня дата завірення та відсутній підпис посадової особи, яка посвідчила копію такого документа.
В такому стані надані в матеріалах тендерної пропозиції документи не здатні забезпечити можливість Замовника впевнитися в тому, що Учасник має досвід виконання аналогічних договорів. Отже, Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, які були встановлені Замовником.
Крім цього, до формальних помилок зазначена вище обставина умовами тендерної документації не віднесена.
За таких обставин, тендерна пропозиція ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» повинна бути відхилена.
2.
У відповідності до п. 2 розділу V тендерної документації, для участі у процедурі закупівлі учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників ЄП).
В документах тендерної пропозиції відсутні копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників ЄП), а тому тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника.
У відповідності до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, у разі, якщо документи не передбачені для учасників законодавством і вони не подають їх у складі тендерної пропозиції, у такому разі учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції обґрунтоване пояснення про причини відсутності документів з посиланням на норми чинного законодавства.
Листа з поясненнями про причини неподання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників ЄП) Учасником надано не було.
За таких обставин Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, які були встановлені Замовником.
Отже, тендерна пропозиція ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» повинна бути відхилена.
3.
У відповідності до п. 1 розділу 3 тендерної документації, для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель копії усіх ДСТУ або ТУ, яким відповідає товар, що пропонується до постачання та сертифікат відповідності товару, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений виробником. У разі, якщо учасник торгів не має договірних відносим з виробником товару необхідно надати сертифікат відповідності товару, завірений постачальником, разом з дозволом від виробника, виданого на ім’я постачальника, про право використання наданого сертифікату відповідності
У складі тендерної пропозиції Учасник зазначає, що у нього не має договірних відносин з виробником, а тому у складі тендерної документації він повинен був надати сертифікат відповідності товару, завірений постачальником.
Така вимога ставилася Замовником аби бути впевненим в тому, що постачальник дійсно надав Учаснику право використання даного сертифікату відповідності.
Учасник же надає оригінал даного сертифіката, чим порушив форму документа, яка вимагалася Замовником. З огляду на це, пропозиція Учасника повинна була бути відхиленою.
4.
19.07.2017 р. набрав чинності Закон України від 23.03.2017 р. № 1982 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами — підприємцями», яким внесено зміни, зокрема, до Господарського кодексу України.
Змінами передбачено, що суб'єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Відбиток печатки не може бути обов'язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб'єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб'єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб'єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи — підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не має права вимагати нотаріального засвідчення правильності копії документа у разі, якщо така встановлена законом.
Учасник подає всі документи без печатки, але в той же час не надає у складі тендерної пропозиції правову підставу, якою передбачено здійснення діяльності без печатки.
Скаржник звертався до Замовника з вимогою про усунення зазначених у скарзі порушень, але позиція Замовника взагалі здивувала: Замовник зазначив, що Скаржник позбавлений права звертатися з вимогою про невідповідність пропозиції іншого Учасника вимогам тендерної документації.
Наявні порушення порушують права та охоронювані законом інтереси Учасника, тому що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і позбавляють його можливості прийняти Участь у наступній закупівлі і отримати шанс бути оголошеним переможцем.
В результаті допущених помилок у прийнятті рішення про оголошення переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника, порушуються головні принципи публічних закупівель. В таких діях Замовника вбачаються ознаки корупційної змови Замовника з Учасником-переможцем. До оголошення переможця інші пропозиції інших учасників були відхилені за менші порушення.
У відповідності до абз. 2 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
З огляду на зазначене скарга нами подається у встановлений законом строк.
Дана скарга складена за дотриманням вимог ч. 4 та 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому у Органу оскарження відсутні підстави для її залишення без розгляду.
Вважаємо, що способом захисту порушених прав ТОВ «КЕВПРОД» може бути лише зобов’язання замовника скасувати своє рішення у формі протоколу № 46 від 11.11.2020 року про оголошення переможця, і відмінити закупівлю.
Приймаючи до уваги викладене вище,
ПРОСИМО:
1. зобов’язати Замовника скасувати своє рішення у формі протоколу № 46 від 11.11.2020 року про оголошення переможця, і відмінити закупівлю
Директор ТОВ «КЕВПРОД» Аврашов О.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА АМКУ.docx 19.11.2020 13:25
- СКАРГА АМКУ.pdf 19.11.2020 13:25
- рішення від 23.11.2020 №21673 + лист Замовнику.pdf 24.11.2020 12:29
- інформація про перенесення розгляду скарги від 02.12.2020 № 18989.pdf 03.12.2020 13:43
- інформація про перенесення розгляду скарги від 08.12.2020 №19225.pdf 09.12.2020 11:44
- інформація про перенесення розгляду скарги від 15.12.2020 №19637.pdf 15.12.2020 22:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.12.2020 №23308.pdf 17.12.2020 19:28
- рішення від 16.12.2020 №23308.pdf 21.12.2020 20:01
- Пояснення по суті скарги КЕВПРОД (1).doc 27.11.2020 15:00
- Протокол про виконання рішення АМКУ та відміну торгів.doc 04.01.2021 11:30
- Протокол про виконання рішення АМКУ та відміну торгів.doc 06.01.2021 14:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.11.2020 13:27
Дата розгляду скарги:
02.12.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.11.2020 12:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.12.2020 20:01
Дата виконання рішення Замовником:
06.01.2021 14:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення тендерного комітету протокол № 3 від 06.01.2021 в частині визначення приватного підприємства "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" переможцем Процедури закупівлі — "Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-25-003995-a.
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА на протокол тендерного комітету № 46 від 11.11.2020 року
Номер:
16aa8410d1c84387903ee91dcb3bb040
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-25-003995-a.c7
Назва:
ВИМОГА
на протокол тендерного комітету № 46 від 11.11.2020 року
Вимога:
ВИМОГА
на протокол тендерного комітету № 46 від 11.11.2020 року
ТОВ «КЕВПРОД» приймав участь у процедурі на закупівлю код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети дубові Піні Кей або еквівалент) згідно з оголошення № UA-2020-08-25-003995-a.
Протоколом № 46 від 11.11.2020 року переможцем процедури закупівлі було оголошено переможцем процедури ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ».
Ознайомившись зі змістом документів тендерної пропозиції ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» нами було встановлено, що тендерна пропозиція останнього не відповідає вимогам тендерної документації, а тому протокол № 46 від 11.11.2020 року повинен дути скасований виходячи з наступного:
1.
У відповідності до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, усі файли, що прикріплені до тендерної пропозиції учасників повинні бути створені шляхом сканування документів (оригіналів та їх копій) на сканері у кольоровому зображенні та мати розширення .pdf. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У відповідності до п. 1 розділу 3 тендерної документації, всі сторінки копій документів, що надаються учасником у складі його пропозиції, за винятком нотаріально завірених копій документів, додатково повинні містити маркування «Згідно з оригіналом», дату завірення не раніше дати затвердження цієї тендерної документації.
У відповідності до п. 5 розділу 3 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- копію виконаного аналогічного договору, що зазначений у довідці, завірену печатками сторін договору та підписами уповноважених осіб;
- відгук про виконання аналогічного договору за підписом замовника із зазначенням інформації про номер та дату договору, на який надано відгук, суми договору, обсягу поставленого товару;
- копії накладних, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору у повному обсязі.
Наданий у складі тендерної документації (сторінка 27, 28) відгук та копія накладної про виконання аналогічного договору з Хлібодарівською сільською Радою надані не в кольорових копіях і на них не міститься маркування «Згідно з оригіналом», відсутня дата завірення та відсутній підпис посадової особи, яка посвідчила копію такого документа.
Отже Учасник ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» не виконав вимоги Замовника.
2.
У відповідності до п. 2 розділу V тендерної документації, для участі у процедурі закупівлі учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників ЄП).
В документах тендерної пропозиції відсутні копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників ЄП), а тому тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника.
У відповідності до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, у разі, якщо документи не передбачені для учасників законодавством і вони не подають їх у складі тендерної пропозиції, у такому разі учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції обґрунтоване пояснення про причини відсутності документів з посиланням на норми чинного законодавства.
Листа з поясненнями про причини неподання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників ЄП) Учасником надано не було.
3.
У відповідності до п. 1 розділу 3 тендерної документації, для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель копії усіх ДСТУ або ТУ, яким відповідає товар, що пропонується до постачання та сертифікат відповідності товару, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений виробником. У разі, якщо учасник торгів не має договірних відносим з виробником товару необхідно надати сертифікат відповідності товару, завірений постачальником, разом з дозволом від виробника, виданого на ім’я постачальника, про право використання наданого сертифікату відповідності
У складі тендерної пропозиції Учасник зазначає, що у нього не має договірних відносин з виробником, а тому у складі тендерної документації він повинен був надати сертифікат відповідності товару, завірений постачальником. Учасник же надає оригінал даного сертифіката, чим порушив форму документа, яка вимагалася Замовником.
4.
19.07.2017 р. набрав чинності Закон України від 23.03.2017 р. № 1982 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами — підприємцями», яким внесено зміни, зокрема, до Господарського кодексу України.
Змінами передбачено, що суб'єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Відбиток печатки не може бути обов'язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб'єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб'єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб'єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи — підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не має права вимагати нотаріального засвідчення правильності копії документа у разі, якщо така встановлена законом.
Учасник подає всі документи без печатки, але в той же час не надає у складі тендерної пропозиції правову підставу, якою передбачено здійснення діяльності без печатки.
Позиція Замовника про визнання переможцем ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ», тендерна пропозиція якого не відповідає тендерній документації та вимогам законодавства України, може вказувати на наявність корупційної складової у процесі оголошення переможця.
В тому разі, якщо Замовник самостійно не приведе результати оголошення переможця тендерної закупівлі у відповідність до чинного законодавства, то ми будемо вимушені звертатися з відповідними заявами до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби та правоохоронних органів
Директор ТОВ «КЕВПРОД» Аврашов О.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА на протокол № 46.pdf 13.11.2020 17:40
- ВИМОГА.docx 13.11.2020 17:40
- Протокол про розгляд звернення КЕВПРОД (Брикети паливні_2).doc 16.11.2020 15:10
Дата подачі:
13.11.2020 17:40
Вирішення:
згідно з частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення Замовника у формі протоколу № 33 від 25.09.2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ"КЕВПРОД"
Номер:
c012b2c32ae3437d8c4bbe62d6a6e231
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-25-003995-a.c6
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника у формі протоколу № 33 від 25.09.2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ"КЕВПРОД"
Скарга:
СКАРГА
в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Протоколом № 33 від 25.09.2020 року переможцем процедури відкритих торгів UA-2020-08-25-003995-a було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КЕВПРОД».
Вважаємо, що рішення Замовника є протиправним, оскільки тендерна пропозиція Учасника ТОВ «КЕВПРОД» повністю відповідала вимогам тендерної документації.
Так, на думку Замовника підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЕВПРОД» стало те, що у складі тендерної пропозиції відсутній розрахунок вартості одиниці товару (тонни) по кожному з найменувань, а саме: вартість одиниці товару без урахування витрат на транспортування, навантаження/розвантаження товару, а також вартість зазначених витрат. Даний розрахунок вимагається додатком 1 до тендерної документації та подається учасниками у складі тендерної пропозиції у вигляді окремого додатку до форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».
Дана інформація не відповідає дійсності.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, іншими документами, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації.
У додатку 1 Документації міститься форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (форма, яка подається Учасником у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку.
Тендерна пропозиція з встановленою формою подана Учасником і в ній міститься ціна за одиницю товару.
Відповідно до додатку 1 Документації Пропозиція повинна додатково містити розрахунок вартості одиниці товару (тонни) по кожному з найменувань вугілля, а саме: вартість одиниці товару без урахування витрат на транспортування, навантаження/розвантаження товару, а також вартість зазначених витрат. Даний розрахунок подається у вигляді окремого додатку до форми "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ".
У складі тендерної пропозиції завантажено файл «листи довідки гарантії», в якому на сторінці 3 знаходиться «Розрахунок вартості одиниці товару (тонни)».
За змістом даного листа зазначається, що розрахунок ціни товару за одну тону надати можливо лише після того, як Учасника буде визнано переможцем та за результатами аукціону буде сформовано остаточну ціну пропозиції.
Така позиція ТОВ «КЕВПРОД» обгрунтовується тим, що у відповідності до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» існує визначення «приведена ціна», тобто ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції та перерахована за математичною формулою з урахуванням показників інших критеріїв оцінки, визначених замовником у тендерній документації.
Приведена ціна зазначена у тендерній пропозиції і в електронній формі при подачі тендерної пропозиції з усіма документами.
Замовник не вимагав надати розрахунок приведеної ціни, а вимагав розрахунок вартості одиниці товару (тонни) по кожному з найменувань вугілля, а саме: вартість одиниці товару без урахування витрат на транспортування, навантаження/розвантаження товару, а також вартість зазначених витрат
Вартість – це економічна категорія, що виражає втілену і матеріалізовану суспільно необхідну працю в умовах товарного виробництва. Формою грошового забезпечення вартості є ціна.
У відповідності до п. 15 ст. 1 Закону України «Про ціни і ціноутворення», ціна - виражений у грошовій формі еквівалент одиниці товару.
Для Замовника не має значення, яка ціна товару (вартість одиниці товару) на етапі подання тендерних пропозицій, оскільки з метою реалізації закладених законодавцем принципів процедури закупівлі, Замовник повинен досягти певного економічного ефекту – МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ.
Для того, аби були виконані вимоги Замовника в частині визначення вартості послуг з навантаження та транспортування, за змістом даного розрахунку наведено вартість транспортних послуг та послуг навантаження (не дивлячись на те, що на алогічні ціни на послуги зазначені в доданих до тендерної пропозиції договорах).
У відповідності до абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
З огляду на зазначене скарга нами подається у встановлений законом строк.
Дана скарга складена за дотриманням вимог ч. 1 та 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому у Органу оскарження відсутні підстави для її залишення без розгляду.
У відповідності до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Вважаємо, що способом захисту порушених прав ТОВ «КЕВПРОД» може бути лише зобов’язання замовника скасувати своє рішення у формі протоколу № 33 від 25.09.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ «КЕВПРОД».
Приймаючи до уваги викладене вище,
ПРОСИМО:
1. зобов’язати Замовника скасувати своє рішення у формі протоколу № 33 від 25.09.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ «КЕВПРОД»
Директор ТОВ «КЕВПРОД» Аврашов О.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА В АМКУ.pdf 05.10.2020 13:29
- СКАРГА.docx 05.10.2020 13:29
- Рішення від 08.10.2020 № 18938 (+лист Замовнику).pdf 08.10.2020 21:41
- інформація про перенесення розгляду скарги № 16470.pdf 20.10.2020 11:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2019 № 20124.pdf 29.10.2020 21:14
- Рішення від 28.10.2020 № 20124.pdf 02.11.2020 23:26
- Пояснення.pdf 13.10.2020 14:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.10.2020 14:21
Дата розгляду скарги:
19.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.10.2020 21:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.11.2020 23:26
Вимога
Відхилено
Незакаонні - дискримінаційні вимоги
Номер:
4b78c9ba2c0a4e5ca6af2d1a491d2647
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-25-003995-a.a1
Назва:
Незакаонні - дискримінаційні вимоги
Вимога:
- довідки з усіх обслуговуючих банків про наявність відкритого основного розрахункового рахунку, видані не раніше дати публікації оголошення про проведення даної процедури закупівлі; - довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та відсотками, видані не раніше дати публікації оголошення про проведення даної процедури закупівлі;
По-перше, дана вимога є дискримінаційною. адже участь у закупівлі зможуть прийняти участь тількі ті учасники, хто персольно для даного тендеру та за власний рахунок забажає взяти такі довідки.
По-друге, жодним нормативно-правовим актом чинного законодавства не встановлено строк дії таких довідок, отже Ваша вимога є незаконною.
Крім того, за практикою АМКУ така вимога визначається дискримінаційною.
Отже, приведіть вимоги ТД у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2020 16:23
Вирішення:
довідки з усіх обслуговуючих банків про наявність відкритого основного розрахункового рахунку, видані не раніше дати публікації оголошення про проведення даної процедури закупівлі; - довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та відсотками, видані не раніше дати публікації оголошення про проведення даної процедури закупівлі;
По-перше, дана вимога є дискримінаційною. адже участь у закупівлі зможуть прийняти участь тільки ті учасники, хто персонально для даного тендеру та за власний рахунок забажає взяти такі довідки.
По-друге, жодним нормативно-правовим актом чинного законодавства не встановлено строк дії таких довідок, отже Ваша вимога є незаконною.
Крім того, за практикою АМКУ така вимога визначається дискримінаційною.
Отже, приведіть вимоги ТД у відповідність до чинного законодавства.
В ході розгляду зазначеного питання вирішили надати відповідь наступного змісту:
Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги (Скарги).
Статус вимоги:
Відхилено