-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з монтажу та демонтажу кондиціонерів
Завершена
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 5 600.00 UAH
мін. крок: 2% або 5 600.00 UAH
Період оскарження:
21.08.2020 19:09 - 10.09.2020 00:00
Вимога
Вирішена
вимога щодо видалення пункт 10 в таблиці 2
Номер:
9a3c020cd0b04642b2ea6fec83fdd73a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-008860-a.b5
Назва:
вимога щодо видалення пункт 10 в таблиці 2
Вимога:
Вимагаємо видалити вимогу яка вказана в таблиці 2 пункт 10 тендерної документації щодо прибуття працівників на місце виконня будівельних робіт не пізніше 60 хвилин, як так яка є дискримінаційна і містить ознаки упередженості до конкретного підрядника. Ця вимога заздалегідь не може бути виконана навіть підрядником, який розташований у м. Дніпро. Це є абсурдним вимагати від підрядника прибути за годину, та і навіщо? Ви проводите тендер на звичайні будівельні роботи. Будівельні роботи це не роботи для спасіння людського життя, майна чи аварійні роботи. Для належного виконання будівельних робіт виконується підготовка працівників, обладнання, закуповуються матеріали тощо. Для цього після підписання договору завжди дається відповідний час для підрядника.
Якщо пункт 10 таблиця 2 буде не видалений, а в договорі не вказаний час за яким підрядник має підготуватись до початку будівельних робіт ми вимушені будемо звернитись з листом до державних контролюючих органів, а саме:
1. Державна аудиторська служба України
2. Департамент захисту економіки Національної поліції України
3. Національне антикорупційне бюро України
4. Рахункова палата України
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист в НАБУ.PDF 25.08.2020 15:28
- 90.PDF 27.08.2020 17:18
Дата подачі:
25.08.2020 15:28
Вирішення:
Терміни надання послуг замовник встановлює аргументовано. Замовник встановлював такі вимоги за досвідом попередніх закупівель з обслуговування кондиціонерів. Проте, під час виконання монтажу кондиціонерів така вимога не є принциповою. Але замовник має бути впевнений у тому, що виконавець послуг буде готовий швидко виправити недоліки (якщо такі будуть виявлені) після виконання послуг. Тому необхідно внести зміни у тендерну документацію та умови договору.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо дефектного акту
Номер:
06ace9eed2a847ff89bbb18df5b735e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-008860-a.b4
Назва:
Вимога щодо дефектного акту
Вимога:
У зв’язку з тим що довжина фреонової магістралі, кабелю живлення кондиціонерів, коробів фреонової магістралі вказана так, що не відповідає дійсності. Наприклад: довжина коробу для фреонової магістралі не може співпадати з довжиною фреонової магістралі, довжина кабелю живлення кондиціонерів не може бути 30 м.п. для кожного кондиціонера, так як у вас 22 кондиціонера не розташовані на однаковій відстані від щита живлення . Просимо надати дефектний акт за формою 8 згідно ДБН . Підписаний та затверджений відповідальними особами.
Пов'язані документи:
Замовник
- 90.PDF 27.08.2020 17:18
Дата подачі:
22.08.2020 19:59
Вирішення:
Відповідно до наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» замовник не має підстав віднести монтаж та демонтаж кондиціонерів до капітального ремонту або супровідних роботам послуг, що включаються до кошторисної вартості робіт та не перевищують їх вартість. А тому відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є послуги. Також відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України 12.03.2012 № 333 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 21.06.2012 № 754) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 березня 2012 року за № 456/20769, монтаж та демонтаж обладнання відноситься до коду 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Відповідно до листа Державного комітету України з будівництва та архітектури від 24.02.2005 №7/8-134 дефектний акт складається замовником у разі здійснення поточного або капітального ремонту. Для виконання послуг складання дефектного акту не передбачено, натомість у методичних рекомендацій Державної казначейської служби України передбачено складання калькуляції послуг, на основі якої виконавець складає акт приймання-передачі наданих послуг.
Разом з тим, замовник погоджується з вимогою розширити технічне завдання та зазначити додаткову інформацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога на пункт 6 тендерної документації
Номер:
b6b92d8b179143b5b1d602b8072becf9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-008860-a.b3
Назва:
вимога на пункт 6 тендерної документації
Вимога:
Вкажіть повний перелік обладнання (кількість, потужність то що ) якій повинний бути у підрядника для виконання монтажу та демонтажу кондиціонерів. У зв’язку з тим що те обладнання, яке вказане в пункті 6 тендерної документації не застосовується при монтажі або демонтажі кондиціонерів.
Якщо ви плануєте застосовувати мийку або парогенератор, то вкажіть кількість кондиціонерів, які необхідно технічно обслуговувати.
Пов'язані документи:
Замовник
- 90.PDF 27.08.2020 17:18
Дата подачі:
22.08.2020 19:02
Вирішення:
У тендерній документації визначений перелік обладнання, яким має володіти (орендувати) виконавець на момент виконання послуг. Мінімийка та парогенератор за досвідом попередніх подібних закупівель необхідно використовувати під пусконалагоджування кондиціонеру після монтажу. Разом з тим, перелік обладнання невичерпний, тому замовник має можливість додати обов’язкові позиції саме для виконання монтажу та демонтажу кондиціонерів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
вимога про наявність у підрядника будівельної ліцензії
Номер:
326f5396d1e9451bbc007cd18f257fe9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-008860-a.b2
Назва:
вимога про наявність у підрядника будівельної ліцензії
Вимога:
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Роботи з монтажу да демонтажу кондиціонерів відносяться до будівельних робіт, які підлягають ліцензуванню. Ці роботи підпадають під пункти: 2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, 2.01.03 вентиляції і кондиціювання повітря, 2.01.06 електропостачання і електроосвітлення, дивіться (додаток 6 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 р. N 401). Тобто у підрядника для виконання робіт з монтажу та демонтажу кондиціонерів повинна бути будівельна ліцензія на відповідні роботи
Пов'язані документи:
Замовник
- 90.PDF 27.08.2020 17:17
Дата подачі:
22.08.2020 16:44
Вирішення:
По-перше, постанова Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 р. № 401 втратила чинність з 18.03.2020 року.
Також, у п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» зазначено, що ліцензуванню підлягає наступний вид господарської діяльності: «будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ст. 32 Закону України «Про містобудування» клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови). Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва та перевіряється під час проведення експертизи.
Відповідно до наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» замовник не має підстав віднести монтаж та демонтаж кондиціонерів до капітального ремонту або супровідних роботам послуг, що включаються до кошторисної вартості робіт та не перевищують їх вартість. А тому відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є послуги. Для виконання таких послуг вимоги щодо розробки проектно-кошторисної документації в чинному законодавстві України немає, відповідно визначення класу наслідків для таких послуг не передбачено законодавством. Враховуючи вищевикладене, замовник не має аргументованих підстав для включення вимоги щодо наявності будівельної ліцензії у учасника торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
вимога рро наявність у підрядника дозвілу або декларації від держпраці
Номер:
1cd2218ed5c64012b6bcf4fd95c1f324
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-008860-a.b1
Назва:
вимога рро наявність у підрядника дозвілу або декларації від держпраці
Вимога:
Відповідно до постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 3 березня 2020 р. №207. Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Згідно додатку № 6: Пункт 3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Виконання таких робіт- підвищеної небезпеки потребує наявності у підрядника Дозволу або Декларації від Держпраці
Пов'язані документи:
Замовник
- 90.PDF 27.08.2020 17:17
Дата подачі:
22.08.2020 16:40
Вирішення:
У тендерній документації було зазначено, що учасник має надати інформацію щодо кваліфікації робітників. Звертаючи увагу на вимогу, очевидно, що необхідно уточнити які саме документи має надати учасник. Тому доцільно додати до тендерної документації вимоги щодо дозволів на виконання робіт та перелік документів, які підтверджуватимуть кваліфікацію робітників.
Статус вимоги:
Задоволено