-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо, бензин А-95
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Торги не відбулися
494 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 472.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 472.50 UAH
Період оскарження:
21.08.2020 18:03 - 01.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможцем
Номер:
9d879aede45c43fdadfb441741080313
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-005582-c.a1
Назва:
Оскарження визначення переможцем
Вимога:
1. Відповідно до Розділ «3 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» ТД про закупівлю: «документи що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної документації» Учасником ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМ» був наданий наказ № 4 від 20.12.2018 року Хараберющ М.М. приступає до виконання обов’язків директора з 21.12.2018 року на підстава рішення учасника № 419/12 від 19.12.2018 року, хоча в той же час, відповідно до вищезгаданого рішення засновників Хараберюш М.М. призначається на посаду директора ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМ» з 20 грудня 2018 року. Наказ про вступ на посаду (про призначення) директора – обов’язкових не зважаючи на той факт що є рішення засновників про призначення директора. В зв’язку з тим, що рішення засновників — не кадровий документ, а документ, що належить до основної діяльності Товариства. Це рішення не може замінити або бути рівнозначним наказу про призначення директора Товариства. Таким чином, на підставі вищевикладеного кадровий наказ про призначення директора Товариства повинен бути виданий в обов’язковому порядку, незважаючи на наявність рішення засновників з цього питання. Наказу (розпорядження) про призначення на роботу (форма №П-1) затверджена Наказом Держкомстату від 05.12.2008 р. №489. Відповідно до Наказу Мiн'юсту вiд 18.06.2015 р. № 1000/5 «Про затвердження Правил органiзацiї дiловодства та архiвного зберiгання документiв у державних органах, органах мiсцевого самоврядування, на пiдприємствах, в установах i органiзацiях» (розділ ІІ, п. 9), яким передбачено, що у наказi проприщначення працiвника на роботу має бути зазначено:
- посаду, на яку приймається або призначається працiвник (спецiальнiсть, квалiфiкацiя, категорiя, розряд тощо);
- дату прийняття на роботу;
- вид роботи (основна або за сумiсництвом);
- умови прийняття на роботу (з випробувальним строком, за строковим трудовим договором тощо);
- умови роботи (в режимi неповного робочого часу, з важкими або шкiдливими умовами працi тощо);
- розмiри його посадового окладу вiдповiдно до штатного розпису, надбавок та доплат.
Таким чином на підставі вищевикладеного Учасник ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМ» не виконав умови тендерної документації та не підтвердив повноваження Лиректора Хараберюш М.М. , у зв’язку з тим, що наказ був наданий учасником був оформлений з порушенням, та таким, що не відповідає дійсним обставинам, що до призначення директора, що є грубим порушенням умов ТД.
2. Відповідно до Додатку 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність іх таким критеріям, а саме п. 3 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних Договорів» «3.1. Інформаційна довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про виконання аналогічного договору, терміном дії не давніше 2019 року, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору та оригінал листа-відгука від контрагента, підписаний керівником та адресований Замовнику, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, строк дії договору, предмет договору, суму договору (з урахуванням змін), період надання послуг. Лист-відгук повинен мати вихідний номер та дату складання.» натомість Учасник в своєї тендерній пропозиції надає відгук КП «Південно-західні тепломережі», яке:
– адресоване не відомій особі, а саме « Відділу освіти , молоді та спорту Брониківської сільської ради»;
- Відсутня інформація про строк дії Договору;
- Відсутня інформація про період надання послуг
Відгук Спеціалізованого комунального підприємства «Харківзеленбуд» Харківської міської ради :не містить інформації:
- Щодо строку дії Договору;
- інформації про період надання послуг
Крім того, Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради:, вказує про те, що всі взяті на себе договірні зобов’язання ТОВ ««СОЛВІНГ СІСТЕМ» виконані в повному обсязі, а саме, щодо поставки талонів!!!, хоча не зовсім не зрозуміло , так, як предметом закупівлі є ні талона а нафтопродукти (Дизельне паливо, Бензин).
3. Відповідно до Додатку 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, а саме п. 5 Переліку додаткових документів, передбачає «надання Учасником в складі тендерної пропозиції копії сторінок Статуту, де зазначена інформація стосовно переліку та вкладів учасників, статутного капіталі (статутного фонду), фондів, але цю Вимогу тендерної документації Замовника , Учасник ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМ» проігнорував та жодним чином не підтвердив.
4. Відповідно до Додатку №1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, а саме п. 5 Переліку додаткових документів, передбачає «надання Довідки з банку про наявність відкритих поточних рахунків …… не більше 30-денгої давнини відносно дати закінчення терміну дії подання тендерної пропозиції (надаються з усіх банківських установ з яких відкрито рахунки Учаснику) учасник ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМ» не виконав вимоги тендерної документації Замовника , та не надав Довідки з банку
Згідно. ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. А отже, визначаючи переможця торгів на закупівлю робіт по Об’єкту, тендерний комітет Замовника, передусім, зобов’язаний був перевірити тендерну пропозицію ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМ» на відповідність усіх умов і критеріїв, що визначені в тендерній документації, чого і не було зроблено, і що, зокрема, зумовило порушення законних прав та інтересів інших учасників торгів. Так, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет або уповноважена особа (особи) Замовника, • планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; • проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; • забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Відповідно до ст. 31 Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У такий спосіб, для забезпечення рівних умов для всіх учасників, а також задля об’єктивного та чесного вибору переможця, Замовник повинен був перевірити тендерну пропозицію ТОВ ««СОЛВІНГ СІСТЕМ» на відповідність усіх умов і критеріїв щодо тендерної документації, проте не виконав свій обов’язок, чим і було зумовлене прийняття протиправне рішення та порушення вимог чинного законодавства України та, зокрема, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Звертаємо вашу увагу, що ви як Замовник, прискіпливо розглядали всі пропозиції Учасників, та знаходили в них недоліки. А обрали переможцем Закупівля учасника, який в складі тендерної пропозиції надає не достовірну інформацію, в якого недоліків також вистачає але ви їх чомусь не помічаєте Ваші дії, чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій і можуть мати для вас негативні наслідки у випадку доведення правоохоронними органами винних осіб та складу злочину. А відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі Замовнику за визначенням переможцем учасника з пропозицією з недоліками «світить» адміністративна відповідальність, без огляду на причини, які спонукали його до такого рішення.
На підставі вищевикладеного можливо зробити висновок , що вимоги тендерної документації Замовника, які він складає сам, для одних учасників є обов’язковими зі сторони Замовника і вони повинні дотримуватись цих вимог, а інші учасники можуть не дотримуватись вимог та бути визнанні переможцями. Враховуючи, що всі вище перелічені факти є суттєвим при визначенні результатів процедури закупівлі просимо врахувати зазначене при розгляді Скарги, а також надати роз’яснення навіщо і для кого Замовником прописуються вищенаведені вимоги у тендерній документації, якщо рішення Замовника в визнанні переможця суперечить його вимогам в тендерній документації. Та надати роз’яснення чому було дискваліфіковано ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», якщо його ціна є найбільш максимально вигідною для Замовника, а дискваліфікація ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» підтверджує нераціональне використання Замовником бюджетних коштів. Та наполягаємо на перегляді рішення замовника щодо визначення переможця.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 21.09.2020 17:42
Дата подачі:
17.09.2020 10:45
Вирішення:
Перегляд рішення щодо визначення переможця.
Статус вимоги:
Задоволено