-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Торги не відбулися
303 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 520.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 520.00 UAH
Період оскарження:
21.08.2020 16:44 - 06.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження торгів
Номер:
06b65dd94087495f88536623c149aa20
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-002275-b.c4
Назва:
Оскарження торгів
Вимога:
Шановний замовнику!
Щодо Вашої відповіді на скаргу повідомляю наступне:
1. Згідно п.5 Статті 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі Закону «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань якраз і є таким відкритим державним реєстром, тому Ваша вимога надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань є незаконною.
2. Визначення терміну «еквівалентність» відсутнє у чинних нормативних документах. Ви намагаєтеся замінити його терміном «аналоги», про який не йдеться у Законі «Про публічні закупівлі». Тому Ваше твердження про те, «еквіваленти» і «аналоги» - це одне і те саме, не відповідає дійсності, це підміна понять на підставі якої Ви маніпулюєте термінами. Тому, відповідно до наведеного Вами ж визначення еквівалентності, як достатності різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог, засіб Фамідез Дезодерм Пур є еквівалентом засобу АХД 2000 ультра з точки зору якісного та кількісного вмісту активно-діючих речовин, спектру біоцидної дії та об’єктів застосування.
3. Я не намагаюсь переконати Вас у тому, що засіб «Фамідез Дезодерм Пур» має дію проти вірусів грипу і ВІЛ, оскільки на підставі звітів досліджень, виконаних в Інституті епідеміології та інфекційних хвороб ім. Л.В.Громашевського згідно стандарту ДСТУ EN 14476, цей засіб активний проти поліовірусу і аденовірусу, а тому має активність і проти менш стійких вірусів, а саме: рота-, ЕСНО, Коксакі, корона, кору, епідемічного паротиту, гепатиту В та С, грипу, імунодефіциту людини та інших. Стандарт ДСТУ EN 14476 не передбачає вимогу вивчення дії конкретно на віруси грипу H5N1, H1N1, а також вірус СНІД (ВІЛ). Тому Ваша вимога щодо підтвердження дії на віруси грипу H5N1, H1N1, а також вірус СНІД (ВІЛ) безпідставна і абсурдна.
4. п. 14. Інструкції засобу «Фамідез Дезодерм Пур»: Експозиція для дезінфекції поверхонь, виробів медичного призначення (у тому числі інструментів, рукавичок та інших невеликих за розмірами об’єктів в екстрених (ургентних) ситуаціях не > 30 с.
п.2.6 Інструкції: поверхні 30 с.; п.2.4 Рукавички - не менше 1 хв; - відповідно до п.19 Статті 22 Тендерна документація, в якій говориться про те, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки – прошу розглядати час експозиції 1 хв. як технічну помилку, яка буде виправлена в наступній редакції Інструкції.
5. Пролонгований час дії, знежирюючу дію і сприяння прилипанню хірургічної плівки - відповідно до п.19 Статті 22 Тендерна документація, в якій говориться про те, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки – прошу розглядати відсутність конкретного часу пролонгованої дії, а також відсутність вказівок щодо знежирюючої дію і сприяння прилипанню хірургічної плівки як технічну помилку, яка буде виправлена в наступній редакції Інструкції.
6. І останнє. Ви так прискіпливо проаналізували мою пропозицію, але нічого не кажете про пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс", допущену до оцінювання, у складі якої засіб дезінфікуючий «Синерджи преміум клінік», 250 мл, який заявлено, як еквівалент «АХД 2000 ультра». Засіб дезінфікуючий «Синерджи преміум клінік» містить діючі речовини, мас.%; спирт етиловий - 54,1 %, спирт пропіловий - 10,0%. З Вашої точки зору – це аналог чи еквівалент до «АХД 2000 ультра»? Як це співвідноситься з вимогами тендерної документації, в якій сказано, що «У засобі не повинно міститись більше однієї діючої речовини у концентрації не менше 65% етилового спирту та допоміжні речовини (молочна кислота, ефір кислоти поліожирної, ароматична речовина - духмяна олія Пінофлор)»?
Враховуючи вищенаведене, вважаю відхилення моєї пропозиції безпідставною, а тому прошу ще раз переглянути Ваше рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2020 11:11
Вирішення:
Шановний учаснику! Щодо вашої вимоги (Номер вимоги: UA-2020-08-21-002275-b.c4) повідомляємо наступне.
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»:
« Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» - замовник вимагає надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій, проте Вами надано витяг річної давнини, а не місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій (10 вересня 2020 16:49). Крім того, Вами не було заданого жодного питання, вимоги під час періоду звернень за роз’ясненнями, чи скарги щодо умов закупівлі. Тобто, не звертаючись до замовника щодо надання роз’яснення щодо тендерної документації, чи внесення змін, Ви «заочно» погодились на ті умови, вимоги, що вказані в тендерній документації, а це означає, що Ви можете і виконаєте встановлені вимоги.
Відповідно до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»:
« інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а також відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"» - запропонований засіб «Фамідез Дезодерм Пур»- не відповідає медико-технічним вимогам до предмету закупівлі.
Відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону України « Про публічні закупівлі»:
«Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.» - в даний момент на розгляді знаходиться пропозиція учасника ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович, відповідно пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" розглядатись не може.
Враховуючи вищевикладене, не можемо задовольнити Вашу вимогу, оскільки вважаємо її необґрунтованою та безпідставною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження торгів
Номер:
128c9b80dc384ccea85153cfafc73bc4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-002275-b.b3
Назва:
Оскарження торгів
Вимога:
Шановний Замовнику!
Прошу уважно розглянути мої заперечення щодо відхилення моєї пропозиції.
У випадку відсутності реакції, залишаю за собою право оприлюднення цієї ситуації з поясненнями, чому Ви намагаєтеся протягнути дорожчу пропозицію і знехтувати продукцією місцевого виробника
Отже, Замовник відхилив мою пропозицію, мотивуючи своє рішення такими підставами:
1. На думку Замовника Пропозиція не відповідає вимогам встановленим абз.1 ч. 3 ст.22 Закону України « Про публічні закупівлі», оскільки відповідно до п.1 таблиці 3 Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен був надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій, однак учасник надав Витяг від 12.09.2019 року.
По-перше, Закон України «Про публічні закупівлі» в абз.1 ч. 3 ст.22 говорить, що «3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», а не встановлює вимоги до тендерних пропозицій. Такі вимоги встановлює Замовник у тендерній документації.
Закон чітко визначає у ст.16. Кваліфікаційні критерії, які має виконати учасник
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тому наявність Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який виданий минулого року, не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Крім того, згідно ч.3 ст.17 Відмова в участі у процедурі закупівлі «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
2. На думку Замовника Пропозиція не відповідає вимогам встановленим абз.1 ч. З ст.22 Закону України « Про публічні закупівлі», оскільки відповідно до п.5) Додатку №4 до тендерної документації «Медико технічні вимоги» учасник повинен був надати порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, разі подачі еквіваленту товару.
Знову ж таки (див. вище), Закон України «Про публічні закупівлі» в абз.1 ч. 3 ст.22 говорить, що «3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», а не встановлює вимоги до тендерних пропозицій.
Щодо суті невідповідності: Замовник хотів придбати антисептик на основі лише етилового спирту з вмістом активно-діючої речовини не менше 65%. Запропонований засіб «Фамідез Дезодерм Пур» містить лише одну активно-діючу речовину, а саме етиловий спирт у концентрації 85%. У чому тут невідповідність?
Далі, Замовник висуває вимоги до складу допоміжних речовин у складі антисептика, але це саме допоміжні речовини, які не впливають на специфічну дію засобу, а виконують інші функції, а саме: зволожують шкіру, надають засобу специфічного для рецептури запаху. Зрозуміло, що для різних рецептур будуть різні допоміжні компоненти, а перераховані Замовником містяться лише у складі рецептури АХД 2000 ультра. Саме тому Закон передбачає слово «еквівалент», а інакше це будуть торги виключно на торгову марку.
Ще однією надуманою претензією є нібито невідповідність спектру антимікробної дії, бо не перераховані конкретні збудники грипу. Зазначимо, що віруцидна дія проти вірусу грипу означає, зокрема, і дію проти збудників H5N1, H1N1, тобто засіб «Фамідез Дезодерм Пур» має спектр антимікробної дії, який передбачено вимогами ДСТУ EN 13727 , ДСТУ EN 14561, ДСТУ EN 14348, ДСТУ EN 14476 та ДСТУ EN 13624.
Далі йде претензія щодо часу експозиції: Згідно вимог п.14. Експозиція для дезінфекції поверхонь, виробів медичного призначення (у тому числі інструментів, рукавичок та інших невеликих за розмірами об'єктів в екстрених (ургентних) ситуаціях не > 30 с. Цей час експозиції чітко зазначено у п 2.6 Інструкції засобу «Фамідез Дезодерм Пур».
У вимогах п. 15. Засіб повинен володіти пролонгованою (залишковою) антимікробною дією протягом З-х годин. –п. 1.6. Спектр антимікробної дії. Інструкції "Фамідез® Дезодерм Пур": Має пролонговану дію.
Ще одна вимога на яку ніби-то не має відповіді, бо жодним чином про це не написано в наданій Інструкції : П.1 б. Засіб повинен забезпечувати знежирююче очищення шкіри, сприяти ефективному прилипанню хірургічної плівки – зрозуміло, що спиртовий розчин з вмістом спирту 85% буде мати знежирюючу дію і сприяти прилипанню хірургічної плівки, бо це не є характеристиками засобу, а властивостями спирту етилового.
І на останок: Замовник мотивує своє рішення про відхилення моєї пропозиції таким чином: «Враховуючи вище вказане та відповідно до абз. З п. 1 ч.1 ст. ЗІ Закону України « Про публічні закупівлі» Михайленко Ганна Іванівна запропонувала відхилити тендерну пропозицію учасника торгів ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович».
Читаємо абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі» (хоча де там є абз. 3 п.1 ч.1 – невідомо):
Стаття 31. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
1. Замовник відміняє торги в разі:
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;
подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації.
Торги може бути відмінено частково (за лотом).
І де тут про відхилення?
Тобто, мою пропозицію безпідставно відхилено на підставі статті Закону, яка передбачає відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися.
Враховуючи вищенаведене, прошу припинити шукати чорну кішку в темній кімнаті, де її немає. У Замовника відсутні жодні законні підстави для відхилення найбільш вигідної пропозиції, тим більше місцевого виробника.
Прошу або визнати мою пропозицію переможцем торгів, або пояснити, з яких підстав Ви її не хочете акцептувати.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2020 14:52
Вирішення:
Шановний учаснику! Щодо вашої вимоги (Номер вимоги: UA-2020-08-21-002275-b.b3) повідомляємо наступне. Протоколом тендерного комітету 16.09.2020р. було прийнято рішення щодо відхилення вашої тендерної пропозиції у відповідності з вимогами Тендерної документації та чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі» від 19 вересня 2019 року № 114-IX (зі змінами).
Доводим до Вашого відома, що зазначений Вами у вимозі абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» взятий з попередньої редакції Закону України «Про публічні закупівлі», яка діяла до 19 квітня 2020 року і на сьогоднішній день втратила чинність, оскільки в новій редакції, в цьому пункті статті зазначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Тож, Замовником в тендерній документації була встановлена вимога щодо надання Для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців: 1.5. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій. Дана вимога немає жодного відношення до ст. 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі та ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон), оскільки дані вимоги передбачені Законом як норми прямої дії, що зобов’язують замовників встановлювати у тендерній документації один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, які зазначені в Законі на власний розсуд. Тендерною документацією вимагалось надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій, а Вами надано чомусь витяг річної давнини, а не місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій (10 вересня 2020 16:49), а тому це є порушення вимог встановлених Замовником у тендерній документації. Крім того, звертаємо увагу, що Вами не було заданого жодного питання , вимоги під час періоду звернень за роз’ясненнями, чи скарги щодо умов закупівлі. Тобто, не звертаючись до замовника щодо надання роз’яснення щодо тендерної документації, чи внесення змін, Ви «заочно» погодились на ті умови, вимоги, що вказані в тендерній документації, а це означає, що Ви можете і виконаєте встановлені вимоги.
Щодо зазначеної Вами у вимозі інформації по медико-технічним вимогам, то знов ж таки інформуємо, що в новій редакції Закону України «Про публічні закупівлі» від 19 вересня 2019 року № 114-IX (зі змінами) зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги до предмету закупівлі формувались згідно п.3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» з посиланням на інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а також ст. 23 Закону: 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Саме тому нами й було вказано вираз «або еквівалент». Визначення цього виразу можна переглянути у Вікіпедії: Еквівале́нтність — достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. Можна зіслатись на офіційне визначення цього виразу, а тому звертаємось до Методичних рекомендацій «Очищення, дезінфекція та стерилізація наркозно-дихальної апаратури», затверджених Наказом Міністерства охорони здоров'я України 12.03.2010 № 221, в якому чітко зазначено: Аналоги - дезінфекційні препарати, які задовольняють критерію кількісного та якісного складу діючих речовин (ДР), тобто мають повну відповідність як по ДР, так і по добавках.
Отже, нічого протиправного щодо відхилення Вашої пропозиції ми не вчинили, засоби дійсно не відповідають вимогам, тому про невідповідність медико-технічним вимогам детально описано в Протоколі відхилення тендерного комітету від 16 вересня 2020 року. Жодних припускань та розмірковувань з нашої сторони не має, а є конкретні посилання на Інструкції, надані Вами в складі пропозиції та відповідного пункту в них, якому й не відповідає запропонований Вами засіб.
Ви намагаєтесь переконати нас про те, що засіб «Фамідез Дезодерм Пур» має спектр антимікробної дії проти грипу, але жодного підтвердження в Інструкції, що він активний саме проти зазначених штамів грипу H5N1, H1N1, а також вірус СНІД (ВІЛ) – не має, то ми повинні вірити на слово? Про час експозиції теж намагаєтесь нас переконати, та ми уважно переглянули вимоги та вашу Інструкцію. Отже, п. 14. Експозиція для дезінфекції поверхонь, виробів медичного призначення (у тому числі інструментів, рукавичок та інших невеликих за розмірами об’єктів в екстрених (ургентних) ситуаціях не > 30 с.
Згідно Інструкції на засіб «Фамідез Дезодерм Пур» п.2.6- поверхні- 30с; п.2.4 Рукавички- не менше 1хв;
Про пролонгований час, але він чомусь не зазначений в Інструкції, припускати, що це так, ми не можемо, як і про те що засіб має знежирюючу дію і сприяє прилипанню хірургічної плівки, адже засіб містить якісь невідомі допоміжні, що зволожують та пом’якшують шкіру. Як підсумок коротко: засіб «Фамідез Дезодерм Пур» не відповідає вимогам закупівлі за складом, спектром дії, часом експозиції, пролонгованим часом.
Тож, просимо повторно ознайомитись з Протоколом відхилення, адже в ньому зазначена конкретна невідповідність запропонованого Вами засобу.
Щодо зазначеного Вами у вимозі «абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі» (хоча де там є абз. 3 п.1 ч.1 – невідомо)», то Ви помилково посилаєтесь на редакцію Закону, як втратила чинність 18.04.2020р., бо в новій, чинній редакції (від 19.04.2020р.) Закону щодо відхилення тендерних пропозицій зазначено:
«Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився; ….»
Тож, тендерним комітетом у відповідності до чинної редакції Закону на законних підставах було відхилену Вашу тендерну пропозицію. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не може бути задоволена, оскільки вона є необґрунтованою та безпідставною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
Оскарження торгів
Номер:
8aea10fbfba7424895c8f843e0f1c289
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-002275-b.a2
Назва:
Оскарження торгів
Скарга:
Шановний Замовнику!
Прошу уважно розглянути мої заперечення щодо відхилення моєї пропозиції.
У випадку відсутності реакції, залишаю за собою право оприлюднення цієї ситуації з поясненнями, чому Ви намагаєтеся протягнути дорожчу пропозицію і знехтувати продукцією місцевого виробника
Отже, Замовник відхилив мою пропозицію, мотивуючи своє рішення такими підставами:
1. На думку Замовника Пропозиція не відповідає вимогам встановленим абз.1 ч. 3 ст.22 Закону України « Про публічні закупівлі», оскільки відповідно до п.1 таблиці 3 Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен був надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій, однак учасник надав Витяг від 12.09.2019 року.
По-перше, Закон України «Про публічні закупівлі» в абз.1 ч. 3 ст.22 говорить, що «3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», а не встановлює вимоги до тендерних пропозицій. Такі вимоги встановлює Замовник у тендерній документації.
Закон чітко визначає у ст.16. Кваліфікаційні критерії, які має виконати учасник
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тому наявність Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який виданий минулого року, не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Крім того, згідно ч.3 ст.17 Відмова в участі у процедурі закупівлі «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
2. На думку Замовника Пропозиція не відповідає вимогам встановленим абз.1 ч. З ст.22 Закону України « Про публічні закупівлі», оскільки відповідно до п.5) Додатку №4 до тендерної документації «Медико технічні вимоги» учасник повинен був надати порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, разі подачі еквіваленту товару.
Знову ж таки (див. вище), Закон України «Про публічні закупівлі» в абз.1 ч. 3 ст.22 говорить, що «3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», а не встановлює вимоги до тендерних пропозицій.
Щодо суті невідповідності: Замовник хотів придбати антисептик на основі лише етилового спирту з вмістом активно-діючої речовини не менше 65%. Запропонований засіб «Фамідез Дезодерм Пур» містить лише одну активно-діючу речовину, а саме етиловий спирт у концентрації 85%. У чому тут невідповідність?
Далі, Замовник висуває вимоги до складу допоміжних речовин у складі антисептика, але це саме допоміжні речовини, які не впливають на специфічну дію засобу, а виконують інші функції, а саме: зволожують шкіру, надають засобу специфічного для рецептури запаху. Зрозуміло, що для різних рецептур будуть різні допоміжні компоненти, а перераховані Замовником містяться лише у складі рецептури АХД 2000 ультра. Саме тому Закон передбачає слово «еквівалент», а інакше це будуть торги виключно на торгову марку.
Ще однією надуманою претензією є нібито невідповідність спектру антимікробної дії, бо не перераховані конкретні збудники грипу. Зазначимо, що віруцидна дія проти вірусу грипу означає, зокрема, і дію проти збудників H5N1, H1N1, тобто засіб «Фамідез Дезодерм Пур» має спектр антимікробної дії, який передбачено вимогами ДСТУ EN 13727 , ДСТУ EN 14561, ДСТУ EN 14348, ДСТУ EN 14476 та ДСТУ EN 13624.
Далі йде претензія щодо часу експозиції: Згідно вимог п.14. Експозиція для дезінфекції поверхонь, виробів медичного призначення (у тому числі інструментів, рукавичок та інших невеликих за розмірами об'єктів в екстрених (ургентних) ситуаціях не > 30 с. Цей час експозиції чітко зазначено у п 2.6 Інструкції засобу «Фамідез Дезодерм Пур».
У вимогах п. 15. Засіб повинен володіти пролонгованою (залишковою) антимікробною дією протягом З-х годин. –п. 1.6. Спектр антимікробної дії. Інструкції "Фамідез® Дезодерм Пур": Має пролонговану дію.
Ще одна вимога на яку ніби-то не має відповіді, бо жодним чином про це не написано в наданій Інструкції : П.1 б. Засіб повинен забезпечувати знежирююче очищення шкіри, сприяти ефективному прилипанню хірургічної плівки – зрозуміло, що спиртовий розчин з вмістом спирту 85% буде мати знежирюючу дію і сприяти прилипанню хірургічної плівки, бо це не є характеристиками засобу, а властивостями спирту етилового.
І на останок: Замовник мотивує своє рішення про відхилення моєї пропозиції таким чином: «Враховуючи вище вказане та відповідно до абз. З п. 1 ч.1 ст. ЗІ Закону України « Про публічні закупівлі» Михайленко Ганна Іванівна запропонувала відхилити тендерну пропозицію учасника торгів ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович».
Читаємо абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі» (хоча де там є абз. 3 п.1 ч.1 – невідомо):
Стаття 31. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
1. Замовник відміняє торги в разі:
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;
подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації.
Торги може бути відмінено частково (за лотом).
І де тут про відхилення?
Тобто, мою пропозицію безпідставно відхилено на підставі статті Закону, яка передбачає відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися.
Враховуючи вищенаведене, прошу припинити шукати чорну кішку в темній кімнаті, де її немає. У Замовника відсутні жодні законні підстави для відхилення найбільш вигідної пропозиції, тим більше місцевого виробника.
Прошу або визнати мою пропозицію переможцем торгів, або пояснити, з яких підстав Ви її не хочете акцептувати.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
17.09.2020 14:47
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію
Номер:
9873ce11d17c4408bd29d45d7bb880b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-002275-b.a1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Шановний Замовнику, в оголошеній вами за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 код 24450000-3 «Агрохімічна продукція» Дезінфекційні засоби (UA-2020-08-21-002275-b) містяться вимоги в Додатку 4, які призводять до беззаперечне порушення з вашого боку процедури відкритих торгів, де однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Вами викладені Медико-технічні вимоги з посиланням на склад засобу Фамідез® Саноксіл 004: Вміст діючих речовин, %: Пероксиду водню, не менше 1,92%, срібла нітрату, не менше 0,003%. Також зазначено, що усі посилання в медико - технічних вимогах тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Отже, враховуючи вище зазначений склад, а вірніше діючі речовини, ми намагались знайти в Єдиному державному реєстрі дезінфікуючих засобів за 2018рік і по теперішній час зазначені діючі речовини, але ми не знайшли більше жодного подібного засобу, як і самого засобу Фамідез® Саноксіл 004, отже він не зареєстрований, а тому й не маєте права його закуповувати за державні кошти та тим більше використовувати. Так, є засоби дезінфекційні неспиртові, але вони мають зовсім інші діючі речовини, а от щоб в складі було срібло та перекис водню та ще й в такому обмеженому співвідношенні - не має, отже еквіваленту засобу Фамідез® Саноксіл 004 за складом не має, але за всіма іншими характеристиками, такими як призначення, застосування, спектр дії, токсичність – є. Тож, вимога до складу засобу, обмеження діючих речовин є дискримінаційною вимогою, яку навмисне встановив замовник, щоб обмежити коло учасників і віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Також вважаємо, що і ця вимога є щонайменше не професійною, адже, коли йдеться мова про обробку операційного поля, то витрати мають бути індивідуальні, тому будь які обмеження недоречні, тому видаліть цю вимогу, жодним Наказом МОЗ вона не регламентується: Витрати засобу і експозиція при обробці операційного поля шкіри пацієнта: від 0,5 до 5 мл до повного висихання (не довше 1,5-3 хв.) А ось це міститься на етикетці засобу Фамідез® Саноксіл 004 250мл
Хірургічна дезінфекція рук: ≈ 10 мл засобу порціями по ≈ 3 мл втирати в шкіру впродовж 3 хв.
Суха шкіра: перед пункціями та ін′єкціями - 15 с.; перед пункціями суглобів, порожнин тіла і порожнистих органів, перед оперативними маніпуляціями - 1 хв.
Жирна шкіра: -10 хв.
Отже, інформація не правдива. А ще хочеться нагадати, що існує Наказ МОЗ 236 від 04.04.2012р Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів: п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів.
Тож, Фамідез® Саноксіл 004 не відповідає вимогам щодо дезінфекції рук, тому що відсутній вміст спирту . Це не відповідає положенню Наказу МОЗ від 04.04.2012 № 236, згідно якого для хірургічної обробки рук використовуються засоби із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%). Понад! Якщо в засобі присутній спирт, то процентний вміст повинен бути більше 65%.
Тож питання до засобу Фамідез® Дезодерм, вірніше до складу, чому саме ізопропіловий спирт, адже в наказі говориться про РІЗНІ спирти? Отже, щоб не порушувати накази МОЗ, внесіть зміни в склад, та зніміть обмеження одним лише ізопропіловим спиртом.
Крім того, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу до учасників котрі на відміну від учасників які запропонують товару з назвою, що зазначена у вимогах мають чомусь надавати порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Чому такий вибірковий підхід до учасників, одні готують таку табличку інші ні, адже щоб підготувати таку табличку потрібно більше часу на підготовку тендерної пропозиції ніж іншим учасникам які запропонують товар з найменуванням як у вимогах. Тож, ми вважаємо таку вимогу незаконною та дискримінаційною, а тому вимагаємо або видалити її або внести зміни в цю вимогу, якою передбачити що всі учасники надають порівняльну табличку без виключень.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в додаток 4 Медико-технічні вимоги Тендерної документації, якими видалити вищезазначені дискримінаційні вимоги та привести у відповідність до чинного законодавства України медико-технічні за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 код 24450000-3 «Агрохімічна продукція» Дезінфекційні засоби (UA-2020-08-21-002275-b).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2020 13:34
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідаючи на Ваші запитання, повідомляємо наступне:
1. Фамідез® Саноксіл 004, це 4%-ний робочий розчин засобу "Саноксіл 100", який, як зазначено в Інструкцї щодо використання дезінфекційного засобу "Саноксіл 100", виготовляються ТзОВ „ДезоМарк” згідно ТУ У 20.2-30945492-007:2012.
Робочі розчини деззасобів державній реєстрації не підлягають, а сам "Саноксіл 100" внесено до Державного реєстру 01.04.2020 р., номер запису 75.
Згідно п.3 абз.2. Статті 22. Тендерна документація Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна міститиінформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
У повній відповідності до цих вимог закону нами наведено вимоги до предмету закупівлі.
Ваші твердження щодо невідповідності засобу Саноксіл 004 вимогам нормативних документів МОЗ України не відповідають дійсності, оскільки ми не висували вимог щодо хірургічної дезінфекції рук персоналу засобом Саноксіл 004.
Враховуючи вищенаведене вважаємо Вашу скаргу необґрунтованою і такою, що не підлягає задоволенню.
2. Щодо засобу засобу Фамідез® Дезодерм.
Згідно п.3 абз.2. Статті 22. Тендерна документація Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
У повній відповідності до цих вимог закону нами наведено вимоги до предмету закупівлі.
Вимога щодо надання порівняльної таблиці для оцінки відповідності запропонованого товару МТВ не є дискримінаційною, оскільки така таблиця лише підтверджує відповідність запропонованого Вами товару вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене вважаємо Вашу скаргу необґрунтованою і такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.09.2020 16:54