• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт зелених насаджень по вул. Гвардійська в м. Мелітополі

Капітальний ремонт зелених насаджень по вул. Гвардійська в м. Мелітополі

Завершена

157 735.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 577.35 UAH
Період оскарження: 21.08.2020 15:29 - 27.08.2020 15:34
Вимога
Залишено без розгляду

Дискваліфікація пропозиції ФОП Вакарь Олексій Вікторович

Номер: 2a1b4c07d9b5400f92a59571eae11e8b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-004720-c.a2
Назва: Дискваліфікація пропозиції ФОП Вакарь Олексій Вікторович
Вимога:
Шановний Віктор Миколайович! Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович звертається до Вас, з вимогою скасування рішення Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №51 від 22.09.2020 р. за закупівлею UA-2020-08-21-004720-c про обрання прерможця закупівлі ФОП Вакарь Олексій Вікторович. По-перше, усі довідки пропозиції ФОП Вакарь Олексій Вікторович адресовані тендерному комітету Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області, що суперечить Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі, оскільки в даному випадку тендерного комітету не має, а є уповноважена особа. По-друге, зміст пропозиції ФОП Вакарь Олексій Вікторович нічим не відризняється від пропозиції ФОП Яловенко О.О., тому якщо дискваліфікували нашу пропозицію, то треба дискваліфікувати і пропозицію ФОП Вакарь Олексій Вікторович. Стосовно Вашої відповіді на нашу вимогу: у поданій нами пропозиції немає ніякого шифру ресурса: СН203-1002, тому вважаємо дискваліфікацію нашої пропозиції такою, що порушує вимоги с.5 Закону "Про публічні закупівлі", а обрання Вами переможцем закупівлі ФОП Вакарь Олексій Вікторович є не чим іншим, як порушення ст.17 Закону, а саме п.1 та 7.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу до замовника від 25.09.2020, 16:03. ID: UA-2020-08-21-004720-c.a2 щодо дискваліфікації пропозиції ФОП Вакарь Олексій Вікторович як учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 77340000-5 - Підрізання дерев і живих огорож (Капітальний ремонт зелених насаджень по вул. Гвардійська в м. Мелітополі) управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області повідомляє, що в оголошені вказано найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області та контактна особа. Документи, що надаються учасниками закупівель надходять: на ім’я замовника, адже учасники не можуть знати яка форма організації закупівель є у замовника (тендерний комітет, уповноважена особа чи тендерний комітет і уповноважена особа разом), тому це не є суттєвим та не суперечить п1) ст.13 Закону. Замовник повідомляє, що пропозиція ФОП Вакарь О.В. при складанні тендерних пропозицій та договірних цін складена у відповідності до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 підрозділ 6.2. Щодо шифра ресурса: СН203-1002 повідомляємо, у наданій Вами пропозиції у Підсумковій відомості ресурсів № п/п 9 шифр ресурса: СН203-1002 Автогідропідіймачі вказана поточна ціна 68.11грн. Вказані Вами норми Закону, а саме: п.1 та 7. ст. 17 Закону стосується учасників процедури закупівлі (тендер) та тендерних пропозицій, оголошена процедура за № UA-2020-08-21-004720-c є спрощеною закупівлею. Також в оголошенні є п.2.14. Недискримінація учасників. На підставі вищевикладеного Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.10.2020 10:14
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 5d69a0bd2ff24ecaa08f3538b1ee7e18
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-004720-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович звертається до Вас, з вимогою скасування рішення Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №42 від 10.09.2020 р. за закупівлею UA-2020-08-21-004720-c про дискваліфікацію пропозиції ФОП Яловенко О.О. Вважаю незрозумілою та необґрунтованою аргументацію (а точніше – відсутність будь якої аргументації), зазначену в повідомленні Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №42 від 10.09.2020 р. про дискваліфікацію пропозиції ФОП Яловенко О.О., а саме: «Інформація про ціну на виконання робіт не відповідає умовам на відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі». Вимагаю надати аргументовану відповідь, який саме з документів, поданих (або не поданих) у складі моєї пропозиції, не відповідає «умовам на відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі», так як пропозиція ФОП Яловенко О.О. була подана з дотриманням усіх вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому будь-які підстави для відхилення моєї пропозиції відсутні. Тому вимагаю переглянути своє рішення Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №42 від 10.09.2020 р. про дискваліфікацію пропозиції ФОП Яловенко О.О. та винести позитивне рішення, так як пропозиція нашого підприємства є найбільш економічно вигідною та відповідає усім критеріям оцінки, зазначеним у Оголошенні. В свою чергу ФОП Яловенко О.О. гарантує виконання та дотримання усіх вимог, як переможця закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу № 1/14-09 від 14.09.2020 щодо скасування рішення про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 77340000-5 - Підрізання дерев і живих огорож (Капітальний ремонт зелених насаджень по вул. Гвардійська в м. Мелітополі) – Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович, з ціною пропозиції - 1000000.00грн. без ПДВ, з таких підстав: - інформація про ціну на виконання робіт не відповідає умовам на відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 1, відповідно до п.2.3. Оголошення. Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області повідомляє, що при складанні тендерних пропозицій та договірних цін слід керуватися ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 підрозділом 6.2. Відповідно до п.6.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах. Пункт 6.2.1.1 вказує, що нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі ресурсних елементних кошторисних норм та обсягів робіт, які пропонуються до виконання. Вартість машино-години власної будівельної техніки підрядника відповідно до п. 6.2.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 визначається на підставі ресурсних нормативних показників експлуатації будівельних машин та механізмів, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов'язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат, а саме: амортизація будівель і споруд дільниць механізації та витрати на їх утримання і експлуатацію; податків, зборів та обов'язкових платежів, установлених законодавством, що враховуються у вартості машино-години власної будівельної техніки підрядника (податок на землю, що її зайнято дільницею механізації, збір за спеціальне використання води, плата за проведення періодичних оглядів вантажопідйомних механізмів в органах виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення тощо). Зазначені витрати розраховуються із застосуванням ДСТУ-Н Б Д. 1.1 -4:2013 в якому наведені розрахунки для визначення вартості машино-години експлуатації будівельної техніки. Загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції в цілому по об'єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних машин та механізмів будівельної організації. Вартість машино-години орендованого транспорту розраховується з врахуванням всіх необхідних витрат, у тому числі загальновиробничі та адміністративні витрати, пов’язані з експлуатацією будівельної техніки, а також прибуток, витрати на сплату податків, передбачених чинним законодавством і не врахованих вартістю однієї машино-години. У наданій Вами пропозиції шифр ресурса: СН203-1002 Автогідропідіймачі вказана поточна ціна 68.11грн. однієї машино години. Витрати праці робочих, які зайняті на керуванні і обслуговуванні автотранспорту 67,57грн.год. Згідно з усередненими показниками вартості експлуатації будівельних машин та механізмів при заробітній платі машиніста 37,50 грн.год. вартість однієї машино години складає 307,73грн. (Лист Мінрегіону України від 22.02.2018 № 7/15-1904). На підставі вищевикладеного Ваша пропозиція була відхилена і вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.09.2020 16:48