• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Кондиціонери

Завершена

184 890.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 924.45 UAH
Період оскарження: 21.08.2020 15:29 - 27.08.2020 20:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ

Номер: 107f909301e740f4a0d1ae8490653864
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-002005-b.c2
Назва: ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Вимога:
Доводимо до Вашого відома, що не згодні з рішенням Замовника щодо дискваліфікації нашого підприємства на підставі надання нами в комплекті цінової пропозиції копії одного із договорів з додатками, в яких були допущені помилки. Лист-відгук та накладна – це документи надані нам третьою особою, Замовником, і не є нашою помилкою. Дякуємо, що Ви вказали на невідповідність в одному з документів; ми проаналізували, все виправили і надаємо відкориговані документи. Згідно умов Тендерної документації Замовника торгів, в п.15 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» в п.п.5 було чітко визначено, що Учасник в складі своєї цінової пропозиції повинен надати: «…скан-копія листа-відгуку (не менше одного) від підприємства, установи чи організації щодо постачання Учасником Товару, аналогічного предмету закупівлі або копія договору щодо постачання Учасником Товару, аналогічного предмету закупівлі з копіями відповідних актів або видаткових накладних…». На виконання вимоги цього розділу нами було надано 5 (п’ять) договорів замість одного, котрі підтверджують опит виконання робіт/ надання послуг за аналогічними закупівлі договорами. В Протоколі № 4 від 01.10.2020р. Замовник вказує, що тільки 1 (один) договір не відповідає кваліфікаційним вимогам, що означає відповідність 4 (чотирьох). До того ж у Довідці «Досвід роботи 2020» є контактні данні особи підприємства-Замовника, за телефонами якої можливо перевірити достовірність наданої інформації по наданим послугам/ виконаним роботам за Договором № 3/3210 від 06.06.2020р. Телефон: +380975656907, E-мail: cpmsd1maring@gmail.com. Сам договір по закупівлі UA-2020-06-15-001570-b оприлюднений в електронній системі PROZORO і доступ до нього є вільним. Хочемо звернути Вашу увагу, що при розгляданні першого Учасника закупівлі, підприємства ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕНТ АЕР», котрого Ви визначили Переможцем Протоколом № 2 від 09.09.2020 року з наміром заключити договір, Ви не дискваліфікували, хоча їх ЦП не відповідала кваліфікаційним вимогам, встановленим як ст.16 Закону так і ТД вашого підприємства: - не було зовсім надано накладної під Договір № 2210/53 від 30 липня 2019 р., котра підтверджує його належне виконання; - не було надано документів, підтверджуючих якість продукції (Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Декларація про відповідність…). Додатково вважаємо, що дискваліфікація нашого підприємства не є правомірною враховуючи те, що в новій редакції Закону України «Про публічні закупівлі», яка вступила в дію 19 квітня 2020 року, Замовник зобов’язаний надати можливість Постачальникам виправити помилки на етапі кваліфікації. За новими правилами проведення державних закупівель Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Тобто, згідно Закону Замовник не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Нам така можливість не була надана. До того ж, при кваліфікації попереднього Учасника Вами були порушені строки укладання договору по закупівлі. Згідно Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти. Протокол № 2 з наміром заключити договір з ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕНТ АЕР» був оприлюднений 09.09.2020 року. Протокол № 3 про скасування рішення був оприлюднений в електронній системі лише 01.10.2020 року, згідно якого підприємство ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕНТ АЕР» відмовляється від поставки листом від 22.09.2020 року. Вважаємо подану нами Пропозиція такою, що відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам Замовника з підготовки пропозицій, оскільки нами як Учасником виконано вимогу п.15 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження». У зв'язку з вищезазначеним, вимагаємо повернути наше підприємство на кваліфікацію, або відминити тендер у зв’язку з порушеннями, котрі неможливо виправити.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Учасником ФОП Сушич Олександр Андрійович було подану вимогу (№UA-2020-08-21-002005-b.c2), в якій він зазначає, що Замовником нібито було порушено строки укладення договору. Замовник із цим категорично не згодний, адже всі стадії проведення спрощеної процедури закупівлі були проведені із дотриманням строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» : 1. Після розкриття тендерних пропозицій 04 вересня 2020 14:14 за результатами проведення процедури, Замовник провів кваліфікацію (максимальний строк – 5 робочих днів), за результатами якої Переможцем було визначено ООО "Компания Вент Аэр" і направлено йому повідомлення про намір укласти договір (Протокол №2 від 08.09.2020 року). Важливо підкреслити, що при кваліфікації Замовник спирався на критерій найбільш економічно вигідної пропозиції, як і передбачено Законом. 2. Після направлення повідомлення укласти договір, Замовник та Переможець мали 20 календарних днів на його укладення (до 28.09.2020 року), однак 25.09.2020 року Замовник отримав лист (вихідний № відсутній, від 22.09.2020) від ООО "Компания Вент Аэр" про неможливість виконати умови договору і про відмову від його укладення. 3. Відповідно, процедура знову повернулася на попередню стадію – кваліфікація (максимальний строк – 5 робочих днів). Тобто Замовник у строк до 02.10.2020 року мав, по-перше, скасувати рішення № 2 від 08.09.2020 року про намір укласти договір та, по-друге, розглянути тендерні пропозиції інших учасників, що і було зроблено (Протокол № 3, Протокол № 4 та Протокол № 5 від 01.10.2020 року відповідно). Як можна зрозуміти, Замовник жодним чином не порушив строки визначені Законом, та при кваліфікації керувався принципами неупередженості та економічної вигоди. Своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Сушич Олександр Андрійович, Замовник чітко обґрунтував у Протокольному рішенні № 4 від 01.10.2020 року. Дійсно, Замовник має надати 24 години Учаснику для виправлення порушень, які підлягають виправленню (як наприклад не вірно вказана адреса чи ЄДРПОУ). Невідповідності, наявні в Учасника, допущені вже у відсканованих копіях документів (Договори, акти, листи-відгуки тощо), що унеможливлює їх виправлення. Тому своє рішення Замовник вважає вірним, прийнятим в рамках Закону і не вбачає підстав для відміни процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Порушення законодавства України

Номер: d134604a08104cdfa39d5aa00830a098
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-002005-b.a1
Назва: Порушення законодавства України
Вимога:
Я Кириченко Максим Олександрович, вимагаю відміни тендеру в зв'язку з порушеннями, закону України про проведення державних закупівель, а саме строків розгляду тендерних пропозицій. Якщо мою вимогу не задовільнять я буду звертатись до Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учасником ФОП Кириченко Максим Олександрович було подану вимогу (№UA-2020-08-21-002005-b.a1), в якій він вимагає відміни тендеру в зв'язку з порушеннями, закону України про проведення державних закупівель, а саме строків розгляду тендерних пропозицій. Замовник із цим категорично не згодний, адже всі стадії проведення спрощеної процедури закупівлі були проведені із дотриманням строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» : 1. Після розкриття тендерних пропозицій 04 вересня 2020 14:14 за результатами проведення процедури, Замовник провів кваліфікацію (максимальний строк – 5 робочих днів), за результатами якої Переможцем було визначено ООО "Компания Вент Аэр" і направлено йому повідомлення про намір укласти договір (Протокол №2 від 08.09.2020 року). Важливо підкреслити, що при кваліфікації Замовник спирався на критерій найбільш економічно вигідної пропозиції, як і передбачено Законом. 2. Після направлення повідомлення укласти договір, Замовник та Переможець мали 20 календарних днів на його укладення (до 28.09.2020 року), однак 25.09.2020 року Замовник отримав лист (вихідний № відсутній, від 22.09.2020) від ООО "Компания Вент Аэр" про неможливість виконати умови договору і про відмову від його укладення. 3. Відповідно, процедура знову повернулася на попередню стадію – кваліфікація (максимальний строк – 5 робочих днів). Тобто Замовник у строк до 02.10.2020 року мав, по-перше, скасувати рішення № 2 від 08.09.2020 року про намір укласти договір та, по-друге, розглянути тендерні пропозиції інших учасників, що і було зроблено (Протокол № 3, Протокол № 4 та Протокол № 5 від 01.10.2020 року відповідно). Як можна зрозуміти, Замовник жодним чином не порушив строки визначені Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено