-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення
Перелік медичного обладнання та кількість у додатку № 1 документації медичного обладнання
Завершена
59 168.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 591.00 UAH
мін. крок: 1% або 591.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2017 15:23 - 14.02.2017 15:28
Вимога
Вирішена
Неправомірні дії замовника
Номер:
074cfb89f5de4053b1f6deb36aca8faf
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-09-001965-c.c1
Назва:
Неправомірні дії замовника
Вимога:
п. 6,3 «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від № 13.04.2016 р.: "Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення щодо дискваліфікації 17.02.2017 16:12
- Скриншот сторінки торгів (після аукціону) 17.02.2017 16:12
- відповідь на скаргу.jpeg 20.02.2017 14:08
Дата подачі:
17.02.2017 16:12
Вирішення:
Слід зазначити що протоколу №75 від 17.02.2017 року відсутній і не затверджений тендерним комітетом. Відповідно до розділу 7 п.7.1 . «Порядку здійснення допорогових закупівель», який затверджений наказом №35 від 13.04.2016 року ДП «Зовнішторгвидав»
«Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій. Уся історія змін документів, внесених у цей період, зберігається і доступна для перегляду Користувачем системи. Якщо Замовник вносить зміни до документів він зобов’язаний до завантажити такі зміни у вигляді окремого файлу.» 13.02.2017 року були внесені зміни до інформації про закупівлю «Медичне обладнання та вироби медичного призначення, код 33190000-8 ДК 021:2015» та до завантажені окремий файл з внесеними змінами , а саме була завантажена нова інформація(документація) для проведення закупівлі через систему електронних торгів, наступні зміни були: вилучено з Додатку №1 «Технічні вимоги до товару» та Додатку №2 Специфікація до договору – Мікробірка тип Eppendorf 2 мл. З кришкою -500 шт.
В свою чергу до товару Накінцівники «Gilson» 0,1-10мкл-внесено зміни в кількості -1000 шт., Контейнери для збору мокротиння 60мл.-5040шт.- внесено зміни стерильні.
У Вашій пропозиції були відсутні внесені зміни і відповідно до розділу 9 п.9.2. –пропозиція учасника,який запропонував найменшу ціну , не відповідає умовам Закупівлі, тому і є підставою для дискваліфікації Учасника.
Статус вимоги:
Задоволено