-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт кабельної лінії 10 кВ ТТП-6 інв. № 690501 по вул. Соборній (від РП-16 до вул. Михайла Старицького) в м. Рівне
Завершена
833 307.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 166.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 166.54 UAH
Період оскарження:
21.08.2020 14:18 - 28.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
c7a3c6f392124fc292fbc7a96000b29d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-006001-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» приймало участь в спрощеній процедурі торгів оголошеного 21 серпня 2020 року Комунальним підприємством «Рівнеелектроавтотранс» Рівненської міської ради за № UA-2020-08-21-006001-a на закупівлю робіт «Капітальний ремонт кабельної лінії 10 кВ ТТП-6 інв. № 690501 по вул. Соборній (від РП-16 до вул. Михайла Старицького) в м. Рівне».
Відповідно тендерній документації, наше Товариство підготувало тендерну пропозицію та прийняло участь в аукціоні, який відбувся 03 вересня 2020 року. У відповідності до результатів аукціону, пропозиція ТзОВ «ВЕТК» є найбільш економічно вигіднішою.
В той же час, згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою за № 36 від 08 вересня 2020 року, опублікованому в системі Прозоро, пропозиція ТзОВ «ВЕТК» відхилена, як така, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі.
Вивчивши зазначений протокол, з’ясовано, що уповноважена особа з проведення тендерний закупівель Комунального підприємства «Рівнеелектроавтотранс» Рівненської міської ради, розглянувши нашу пропозицію, виділила наступні невідповідності вимогам тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт кабельної лінії 10 кВ ТТП-6 інв. № 690501 по вул. Соборній (від РП-16 до вул. Михайла Старицького) в м. Рівне»:
1. «Згідно пункту 4 форми «Цінова пропозиція» зазначено: строк виконання робіт до 20 грудня 2020 року.
Учасником у пункті 4 форми «Цінова пропозиція» зазначено: строк виконання робіт до 01 грудня 2020 року».
2. «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником було надано:
…«Проте Учасником не було надано копій посвідчень із групою допусків до і вище 1000В працівників, які будуть виконувати електромонтажні роботи, що не відповідає пункту 6 Додатку№4 до Оголошення».
3. «На підтвердження повноваження щодо підпису документів пропозиції та договору, учасник надав:
…« -доручення на фірмовому бланку завірене відбитком печатки та підписом, реєстр. № 103 від 16 березня 2020 року, але адресоване не КП «Рівнеелектроавтотранс» РМР, а голові тендерного комітету, директору з технічних питань пану Мосійчуку А.Ф. ПАТ «Волиньобленерго»…».
Законом України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 17 чітко встановлено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, жодна з підстав викладених в протоколі уповноваженої особи не підпадає під дію норм даної статті Закону.
Крім того, вважаю за необхідне зауважити, що, по першому недоліку, а саме невідповідність дати, ТзОВ «ВЕТК» передбачило можливість не тільки надати ціну нижче запланованої документами закупівлі, а й виконати дані роботи в коротші строки (дата виконання робіт в «Ціновій пропозиції» не перевищує дату заплановану замовником для виконання робіт), що значно поліпшує умови тендерної документації та позитивно впливає на господарську діяльність Замовника.
По другому зауваженню, прошу звернути увагу уповноваженої особи на п.6 Додатку№4 Оголошення:
«6. Документи, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- працівники Учасника, які будуть виконувати електромонтажні роботи, повинні мати відповідні кваліфікації (навчання) і допуск до і вище 1000 В, копії яких надаються у складі цінової пропозиції;
- керівник робіт повинен мати не менше 5-ї групи допуску і 5-го розряду, виконавець робіт повинен мати не менше 5-ї групи допуску і 5-го розряду, монтажники - не менше 3-ї групи допуску і не менше 3-го розряду;
- бригада повинна складатись не менше чим з 4-х працівників;
- працівники повинні мати відповідний інвентар, інструмент, засоби захисту, посвідчення для пред'явлення в оригіналі перед початком робіт (допуск до і вище 1000 В)
- довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо працівників відповідної кваліфікації.»
та надати роз’яснення, яким саме реченням в даному пункті зазначено необхідність надати копії посвідчень працівників у складі тендерної пропозиції. Але, на додаткову вимогу Замовника, Товариство може надати й посвідчення працівників, й копії протоколів навчання.
По третьому питанню. Додатком№4, пунктом 9 визначено, «документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції та договору: для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників, та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів». В складі пропозиції, надано наступні документи:
Копія наказу про призначення на посаду Годовицького Ю.П.;
Копія наказу про призначення уповноваженою особою за проведення тендерних закупівель Годовицького Ю.П.;
Копія протоколу про призначення директора Товариства;
Копія наказу про призначення директора Товариства;
Копія протоколу на підтвердження повноважень директора Товариства;
Копія протоколу на підтвердження повноважень Годовицького Ю.П.;
Копія доручення Годовицького Ю.П..
Наявних документів, а саме копії наказу про призначення уповноваженою особою за проведення тендерних закупівель Годовицького Ю.П., цілком достатньо для підтвердження повноважень директора з виробничо-технічних питань ТзОВ «ВЕТК» Годовицького Ю.П. підписувати тендерну пропозицію та укладати договір з Замовником від імені Товариства, що не суперечить вимогам тендерної документації викладених в оголошенні на закупівлю.
Окремо, просимо звернути увагу, що відповідно п.8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Користуючись правом наданим Законом України «Про публічні закупівлі» закріпленими в статті 14 п. 14 «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов'язаний надати йому відповідь» вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
У випадку непогодження з аргументацією відхилення пропозиції ТзОВ «ВЕТК», Товариство залишає за собою право, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасника спрощеної закупівлі звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО №39 від 10.09.2020.pdf 10.09.2020 16:05
Дата подачі:
09.09.2020 13:01
Вирішення:
За результатами проведеного електронного аукціону 03 вересня 2020 року по спрощеній закупівлі на закупівлю товару, код ДК 021:2015 - 45310000-3, "Електромонтажні роботи" (Капітальний ремонт кабельної лінії 10кВ інв. № 690501 по вул. Соборній (від РП-16 до вул. Михайла Старицького) в м. Рівне) через електронну систему закупівель (закупівля № UA-2020-08-21-006001-а) найбільш економічно вигідною пропозицією визнано пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ", ціна пропозиції якого після аукціону становить 799 860,43 грн.
При перевірці документів, які надав учасник ТОВ “ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі встановлено наступне.
1. Згідно Додатку №1 до Оголошення, що є невід'ємною частиною Оголошення у пункті 4 форми "Цінова пропозиція" вказано строк виконання робіт до 20 грудня 2020 року. Згідно пункту 5.4. проєкту Договору (Додаток №2 до Оголошення) Підрядник може забезпечити дострокове виконання робіт за Об’єктом та здавання їх Замовнику за умови письмового погодження із Замовником. Вашим товариством у ціновій пропозиції зазначено строк виконання робіт до 01 грудня 2020 року, що не відповідає встановленим вимогам та порядку зміни строку виконання робіт, а саме погодження цього із Замовником.
2. Згідно пункту 6 Додатку №4 до Оголошення Замовник вимагає надати довідку у довільній формі, що містить інформацію щодо працівників відповідної кваліфікації та документи для підтвердження наявності у них відповідної кваліфікації, зокрема копії посвідчень, які повинні надаватися учасником у складі цінової пропозиції (згідно підпункту 1 пункту 6 Додатку №4 до Оголошення).
Ваше товариство у складі пропозиції надало довідку на фірмовому бланку, завіреному відбитком печатки та підписом, реєстр. №481 від 01.09.2020 р., про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також інформацію про робітників електромонтажних бригад. На підтвердження наданої інформації Вами у довідці зазначено наявність додатків, а саме копій посвідчень. Копії відповідних документів не були завантажені, що унеможливлює перевірку Замовником правдивості наданої Вами інформації щодо кваліфікації працівників. Відсутність в складі пропозиції цих документів не відповідає вимозі Замовника встановленій в п.6 Додатку №4 до Оголошення.
3. На підтвердження повноваження щодо підпису документів пропозиції та договору ТОВ “ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ” у складі пропозиції надало документи, що підтверджують повноваження на підпис, саме, тендерної пропозиції та договору.
Відповідно до п. 32 ч.1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно ст. 13 Закону до процедур закупівлі відносяться відкриті торги, торги з обмеженою участю та конкурентний діалог. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону.
У відповідності до п. 24 ч.1 ст. 1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Тобто, терміни "тендерна пропозиція" та "пропозиція" не є аналогічними та стосуються різних видів закупівлі згідно з Законом.
Учасником не було подано документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції по спрощеній закупівлі, що не відповідає вимогам документації спрощеної закупівлі в цій частині.
Підстави для відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі визначені ч. 13 ст. 14 Закону, наведений перелік підстав є вичерпним. Стаття 17 Закону передбачає підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, проте, відповідно до Закону спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, тому ця стаття не стосується даного виду закупівлі.
Окрім того, доручення надане Вами у складі пропозиції було адресоване не КП “Рівнеелектроавтотранс” РМР, а голові тендерного комітету директору з технічних питань пану Мосійчуку А. Ф. ПАТ “Волиньобленерго”. Це свідчить про надання директору з виробничо-технічних питань ТОВ “ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ” Годовацькому Ю. П. щодо підписання документів тендерної пропозиції, договорів та інших документів саме по закупівлях, де Замовником виступає ПАТ “Волиньобленерго”.
Враховуючи все вищенаведене та керуючись вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником було прийнято правомірне рішення щодо невідповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема у Додатках №1 та №4 до Оголошення, що є невід’ємними частинами самого Оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено