• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. Героїв України, 5, м. Вознесенськ Миколаївської області»

Завершена

84 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 754.94 UAH
Період оскарження: 21.08.2020 14:09 - 28.08.2020 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 51430b2278184d5a81e49d884cd949ea
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-003746-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вих. №0709/2 від 07.09.2020 р. м. Кривий Ріг Тендерному комітету Замовника закупівлі ВИМОГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель через рішення тендерного комітету Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-21-003746-c. ФОП Головерда Валентин Анатолійович (надалі за текстом – ФОП) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно до умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі вимог подав свою пропозицію. Предметом закупівлі було - Послуга з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. Героїв України, 5, м. Вознесенськ Миколаївської області», ДК 21:2015 – 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. Замовник 21 серпня 2020 року розпочав процедуру відкритої публічної закупівлі: ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-21-003746-c (надалі – Закупівля), Послуга з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. Героїв України, 5, м. Вознесенськ Миколаївської області», на очікувану вартість 84650,00 грн. з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій з 28.08.2020 до 02 вересня 12:00 та відбувся аукціон: 03 вересня з 13:36 – 03 вересня з 13:57 Згідно з п. 25 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому вказаним нормативно-правовим актом. Порядок проведення спрощеної закупівлі визначено статтею 14 Закону №922. Відповідно до ч.11 ст.14 Закону №922 замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону №922 замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно ч. 6 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Протокол тендерного комітету №31 від 03.09.2020 року вказує, що 03.09.2020 року за результатами відкритих торгів за закупівлею код національного класифікатора України ДК 21:2015 – 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. Героїв України, 5, м. Вознесенськ Миколаївської області»,- ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-21-003746-c 1. Визначити переможцем ФОП Макаренко В. В. 2. Прийняли рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ФОП Макаренко В. В. та протягом одного дня з дня ухвалення такого рішення оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Рішення Замовника є безпідставним, суперечить вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та положенням Закону України «Про публічні закупівлі». ФОП Головерда Валентин Анатолійович, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням. так як вважає його незаконним, неправомірним та таким, що порушує права учасників закупівлі, інтереси та положення Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: Пропозиція ФОП Макаренко В. В. не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, визначеним Тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради, тому рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі було проведено з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вважаю, що Замовник повинен був відхилити пропозицію ФОП Макаренко В. В., на підставі статті 14 Закону, як таку, що не відповідає описаним нижче вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме надати в електронному (сканованому форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи – - довідка, складена в довільній формі, яка містить відомості про підприємство (для юридичних осіб): o повна та скорочена назва учасника; o код ЄДРПОУ; o реквізити (адреса юридична та фактична, тел./факс, контактний телефон); o керівництво – (посада , П.І.Б.); o банківські реквізити; o форма власності, організаційно - правова форма; o відомості про контактну особу (П.І.Б, посада, контактний телефон). В складі пропозиції ФОП Макаренко В. В. відсутня довідка про відомості підприємства. Пропозиція учасника ФОП Макаренко В. В. не відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника. Період подання пропозицій тривав з 28.08.2020 року до 02.09.2020р. Учасником ФОП Макаренко В. В. подана пропозиція, в складі якої надано документи з датою 25.08.2020 року. При розгляді документів пропозиції, Замовник не об’єктивно розглянув пропозицію ФОП Макаренко В. В. та порушив право ФОП Головерда В. А. на добросовісну конкуренцію. Відповідно ч. 14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. При проведенні електронного аукціону учасником ФОП Макаренко В. В. надана остаточна пропозиція 24820 грн., яка є аномально низькою ціною. Однак ФОП Макаренко В. В. на надав обґрунтування вартості послуг пропозиції. Учасник ФОП Головерда Валентин Анатолійович не згоден з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції ФОП Макаренко В. В. віднісся суто формально, чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також вимоги самої тендерної пропозиції. Учасники закупівлі мають право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Замовник порушив вимоги діючого законодавства, що призвело до наслідків, закріплених в ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: було порушено принципи добросовісної конкуренції, принцип недискримінації учасників, принцип об’єктивної оцінки. Визнавши переможцем процедури закупівлі ФОП Макаренко В. В., Замовник порушив вимоги статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищенаведене, пропозиція ФОП Макаренко В. В. не відповідає умовам, встановленим до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та повинна була бути відхиленою Замовником на підставі статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Не відхиливши пропозиції ФОП Макаренко В. В., Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради, як Замовник процедури закупівлі, порушив право ФОП Головерда Валентин Анатолійович на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників (Стаття 5 Закону). На підставі вищевказаного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти цю вимогу до розгляду. 2. Здійснити ретельну перевірку пропозиції ФОП Макаренко В. В., на її відповідність вимогам до документації з метою захисту прав інших учасників торгів на об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій та недискримінацію учасників. 3. Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради скасувати рішення про визначення переможця та намір укласти договір з ФОП Макаренко В. В. 4. Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради відхилити пропозицію ФОП Макаренко В. В., як таку, що не відповідає вимогам до тендерної процедури. 5. Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради відновити процедуру розгляду пропозицій інших учасників даної закупівлі. 6. Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради усунути порушення процедури закупівлі. 07.09.2020 р. _____________ Головерда В. А.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу учасником ФОП "Головерда Валентин Анатолійович" від 07.09.2020 року № 0709/2 «Щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель через рішення тендерного комітету» про те, що пропозиція ФОП «Макаренко В.В.» не відповідає кваліфікаційним вимогам, а саме не надано наступну інформацію: 1. Довідка, складена в довільній формі, яка містить відомості про підприємство (для юридичних осіб); 2. Учасником ФОП «Макаренко В.В.» подана пропозиція, в складі якої надано документи з датою 25.08.2020 року; 3. Учасником ФОП «Макаренко В.В.» не надано обгрунтуванння в довільній формі щодо аномально низької ціни у поданої пропозиції. ВИРІШИВ: По першому питанню - вище зазначена довідка надається тільки юридичним особам, які беруть участь у спрощених закупівлях. Це зазначено в пп. 3 абз. 1 розділу «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, довідка, складена в довільній формі, яка містить відомості про підприємство (для юридичних осіб). Виходячи з зазначеного Фізична особа-підприємець «Макаренко В.В.» не надає цю довідку. По другому питанню - закупівля «Послуга з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. Героїв України, 5, м. Вознесенськ Миколаївської області» оголошена 21 серпня 2020 року, період подання пропозицій тривав до 02 вересня 2020 року, тобто учасник має право в термі з 21.08. 2020 до 02.09.2020 підготувати та завантажить документи для участі в закупівлі. По третьому питанню - згідно пункту 3 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», визначення «аномально низька ціна тендерної пропозиції» в спрощені закупівлі не застосовується тому, що спрощена закупівля, згідно з Законом, не є процедурою закупівлі. Порядок подання вимог визначено частиною 14 статті 14 Закону. Згідно із вищевказаною нормою учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Виходячи з зазначеної норми Закону учасник не може вимагати від замовника скасування рішення про визначення переможця, повторний перегляд пропозиції учасника та відхилити пропозицію учасника, як таку, що не відповідає вимогам спрощеної процедури.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.09.2020 14:34