-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
39710000-2 - Електричні побутові прилади (сушарки для рук)
Додаток до річного плану(додаткові кошти)
Торги відмінено
74 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 374.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 374.90 UAH
Період оскарження:
21.08.2020 13:01 - 28.08.2020 14:00
Вимога
Без відповіді
Відсутність сервісного центру
Номер:
fff9b22db8fc4d2ead6e3cb3b951ab86
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-004682-a.a5
Назва:
Відсутність сервісного центру
Вимога:
ПП "Лібра - Лайн" у файлі "Гарант.лист Сервіс.Центри" завантаженому у системі проззоро надали гарантію, що вони мають можливість здійснення сервісної та технічної підтримки обладнання всіх торгових марок, запропонованих ПП "Лібра-Лайн", але ж у цьому ж листі вони вказують , що вони мають сервісний центр ДРУКУЮЧОЇ та КОМП'ЮТЕРНОЇ техніки, які не мають жодного відношення до сушарок! "технічної підтримки обладнання всіх торгових марок, запропонованих ПП "Лібра-Лайн" - торгових марок якої техніки? .
Тобто Учасник, який має сірвісний центр з технічного обслуговування автомобілів, надасть лист в якому вкаже, що може відремонтувати будь яку техніку, якщо що, то це буде відповідати вимогам Замовника?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2020 14:37
Вимога
Є відповідь
Відсутність сервісного центру
Номер:
b2fc8a36e5554e7c89c90bc3d9a9e03c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-004682-a.b4
Назва:
Відсутність сервісного центру
Вимога:
УВАЖНО читайте скаргу! До чого тут "на підтвердження обов’язкової наявності сервісного центру Учасника не надано гарантійного листа із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі, а також не надано довідку та копію діючого договору про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Запоріжжя."???
Акцентуємо Вашу увагу на тому, що учасник ПП Лібра-Лайн підтверджує наявність сервісного центру ПП "Лібра-Лайн" по обслуговуванню ДРУКУЮЧОЇ та КОМП'ЮТЕРНОЇ техніки, які не мають ніякого відношення до сервісу сушарок для рук!!!
Наполягаємо на скасуванні рішення про обрання переможцем ПП Лібра-Лайн або скасування закупівлі!!!
Надайте відповідь відносно ПП Лібра-Лайн!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2020 11:35
Вирішення:
ПП "Лібра - Лайн" у файлі "Гарант.лист Сервіс.Центри" завантаженому у системі проззоро надали гарантію, що вони мають можливість здійснення сервісної та технічної підтримки обладнання всіх торгових марок, запропонованих ПП "Лібра-Лайн".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Відсутність сервісного центру!
Номер:
9aae59f3867145d5b99a07fcbc9f90a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-004682-a.a3
Назва:
Відсутність сервісного центру!
Вимога:
Акцентуємо Вашу увагу на тому, що учасник ПП Лібра-Лайн підтверджує наявність сервісного центру ПП "Лібра-Лайн" по обслуговуванню ДРУКУЮЧОЇ та КОМП'ЮТЕРНОЇ техніки, які не мають ніякого відношення до сервісу сушарок для рук!!!
Наполягаємо на скасуванні рішення про обрання переможцем ПП Лібра-Лайн або скасування закупівлі!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2020 10:04
Вирішення:
Шановний Учасник, На підтвердження обов’язкової наявності сервісного центру Учасника не надано гарантійного листа із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі, а також не надано довідку та копію діючого договору про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Запоріжжя.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність сервісного цетру
Номер:
06f4954a82094564934422b22128d1d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-004682-a.b2
Назва:
Невідповідність сервісного цетру
Вимога:
Шановний Замовник, Ви не зважаєте на надану офіційну інформацію про сервісний центр, яку надає ФОП Солощенко К.К. у листі про гарантію та у гарантійному талоні, який нається до кожного обладнання при поставці, але Вас задовільняє наявність сервісного центру ПП "Лібра-Лайн" по обслуговуванню ДРУКУЮЧОЇ та КОМП'ЮТЕРНОЇ техніки, які не мають ніякого відношення до сервісу сушарок для рук!!! ?
Т.я. Ви знайшли привід для дискваліфікації ФОП Солощенко К.К. , а на невідповідність ПП "Лібра-Лайн" не звертаєте увагу та обираєте його пропозицію переможною, Ви порушуєте всі принципи проведення державних закупівель. Просимо діяти в рамках законодавства та скасувати рішення щодо переможця даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2020 11:08
Вирішення:
Шановний Учасник, На підтвердження обов’язкової наявності сервісного центру Учасника не надано гарантійного листа із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі, а також не надано довідку та копію діючого договору про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Запоріжжя.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
e28c477e6b9a4e25961ff5db8d167638
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-004682-a.a1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник, Ви дискіаліфікуєте найбільш економічно вигідну пропозицію з підстав, яких не існує.
1. Нами надано довідку про наявність сервісного центру у м.Запоріжжя та надано його контакти. Це офіційний сервісний центр, який несе гарантійні зобов'язання по обладнанню ТМ Ballu. Також ФОП Солощенко К.К надано Керівництво з експлуатації та гарантійний талон, в яких вказано про сервісну огранізацію та її контакти, що підтверджує надану нами інформацію.
2. ФОП Солощенко К.К. надає Авторизаційний лист від дистриб'ютора, який підтверджує право продажу нами обладнання ТМ Ballu ( до якого входить будь яке обладнання вказаної марки).
Т.я. у пропозиції надані всі документи на підтвердження необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, вважаємо дискваліфікацію пропозиції ФОП Солощенко К.К. неправомірною та наполягаємо на перегляді Вашого рішення!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2020 10:54
Вирішення:
1. У додатку 1 закупівлі вказано:
Для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник повинен надати наступні документи:
4)обов’язкова наявність сервісного центру Учасника або сервісного партнера Учасника у м. Запоріжжі. На підтвердження надати гарантійний лист із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі або надати довідку та копії діючого договору про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Запоріжжя. У довідці додатково зазначається можливість Учасника здійснення сервісної та технічної підтримки обладнання всіх торгових марок, перелік яких запропоновано Учасником у тендерній пропозиції
Учасником завантажено в систему довідка з контактами сервісного центру у м. Запоріжжі “Гарантійний лист про сервіс.pdf” , але не надано договору про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Запоріжжя
2. У додатку 1 закупівлі вказано:
Для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник повинен надати наступні документи:
6)лист від виробника або офіційного представника виробника про партнерство (авторизаційний лист), згідно з технічними вимогами наведеного у цьому додатку, та з підтвердженням про надання Учаснику належних і достатніх повноважень з постачання (або розповсюдження, або продажу) запропонованого товару, що є предметом закупівлі.
Учасником завантажено в систему “Авторизаційний лист Ballu.pdf”
В якому не надано підтвердження про надання Учаснику належних і достатніх повноважень з постачання (або розповсюдження, або продажу) запропонованого товару, що є предметом закупівлі. Предмет закупілі є код ДК 021:2015 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади (сушарки для рук)
Статус вимоги:
Відхилено