• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

39710000-2 - Електричні побутові прилади (сушарки для рук)

Додаток до річного плану(додаткові кошти)

Торги відмінено

74 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 374.90 UAH
Період оскарження: 21.08.2020 13:01 - 28.08.2020 14:00
Вимога
Без відповіді

Відсутність сервісного центру

Номер: fff9b22db8fc4d2ead6e3cb3b951ab86
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-004682-a.a5
Назва: Відсутність сервісного центру
Вимога:
ПП "Лібра - Лайн" у файлі "Гарант.лист Сервіс.Центри" завантаженому у системі проззоро надали гарантію, що вони мають можливість здійснення сервісної та технічної підтримки обладнання всіх торгових марок, запропонованих ПП "Лібра-Лайн", але ж у цьому ж листі вони вказують , що вони мають сервісний центр ДРУКУЮЧОЇ та КОМП'ЮТЕРНОЇ техніки, які не мають жодного відношення до сушарок! "технічної підтримки обладнання всіх торгових марок, запропонованих ПП "Лібра-Лайн" - торгових марок якої техніки? . Тобто Учасник, який має сірвісний центр з технічного обслуговування автомобілів, надасть лист в якому вкаже, що може відремонтувати будь яку техніку, якщо що, то це буде відповідати вимогам Замовника?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Відсутність сервісного центру

Номер: b2fc8a36e5554e7c89c90bc3d9a9e03c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-004682-a.b4
Назва: Відсутність сервісного центру
Вимога:
УВАЖНО читайте скаргу! До чого тут "на підтвердження обов’язкової наявності сервісного центру Учасника не надано гарантійного листа із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі, а також не надано довідку та копію діючого договору про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Запоріжжя."??? Акцентуємо Вашу увагу на тому, що учасник ПП Лібра-Лайн підтверджує наявність сервісного центру ПП "Лібра-Лайн" по обслуговуванню ДРУКУЮЧОЇ та КОМП'ЮТЕРНОЇ техніки, які не мають ніякого відношення до сервісу сушарок для рук!!! Наполягаємо на скасуванні рішення про обрання переможцем ПП Лібра-Лайн або скасування закупівлі!!! Надайте відповідь відносно ПП Лібра-Лайн!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ПП "Лібра - Лайн" у файлі "Гарант.лист Сервіс.Центри" завантаженому у системі проззоро надали гарантію, що вони мають можливість здійснення сервісної та технічної підтримки обладнання всіх торгових марок, запропонованих ПП "Лібра-Лайн".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відсутність сервісного центру!

Номер: 9aae59f3867145d5b99a07fcbc9f90a3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-004682-a.a3
Назва: Відсутність сервісного центру!
Вимога:
Акцентуємо Вашу увагу на тому, що учасник ПП Лібра-Лайн підтверджує наявність сервісного центру ПП "Лібра-Лайн" по обслуговуванню ДРУКУЮЧОЇ та КОМП'ЮТЕРНОЇ техніки, які не мають ніякого відношення до сервісу сушарок для рук!!! Наполягаємо на скасуванні рішення про обрання переможцем ПП Лібра-Лайн або скасування закупівлі!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, На підтвердження обов’язкової наявності сервісного центру Учасника не надано гарантійного листа із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі, а також не надано довідку та копію діючого договору про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Запоріжжя.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність сервісного цетру

Номер: 06f4954a82094564934422b22128d1d6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-004682-a.b2
Назва: Невідповідність сервісного цетру
Вимога:
Шановний Замовник, Ви не зважаєте на надану офіційну інформацію про сервісний центр, яку надає ФОП Солощенко К.К. у листі про гарантію та у гарантійному талоні, який нається до кожного обладнання при поставці, але Вас задовільняє наявність сервісного центру ПП "Лібра-Лайн" по обслуговуванню ДРУКУЮЧОЇ та КОМП'ЮТЕРНОЇ техніки, які не мають ніякого відношення до сервісу сушарок для рук!!! ? Т.я. Ви знайшли привід для дискваліфікації ФОП Солощенко К.К. , а на невідповідність ПП "Лібра-Лайн" не звертаєте увагу та обираєте його пропозицію переможною, Ви порушуєте всі принципи проведення державних закупівель. Просимо діяти в рамках законодавства та скасувати рішення щодо переможця даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, На підтвердження обов’язкової наявності сервісного центру Учасника не надано гарантійного листа із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі, а також не надано довідку та копію діючого договору про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Запоріжжя.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: e28c477e6b9a4e25961ff5db8d167638
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-004682-a.a1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник, Ви дискіаліфікуєте найбільш економічно вигідну пропозицію з підстав, яких не існує. 1. Нами надано довідку про наявність сервісного центру у м.Запоріжжя та надано його контакти. Це офіційний сервісний центр, який несе гарантійні зобов'язання по обладнанню ТМ Ballu. Також ФОП Солощенко К.К надано Керівництво з експлуатації та гарантійний талон, в яких вказано про сервісну огранізацію та її контакти, що підтверджує надану нами інформацію. 2. ФОП Солощенко К.К. надає Авторизаційний лист від дистриб'ютора, який підтверджує право продажу нами обладнання ТМ Ballu ( до якого входить будь яке обладнання вказаної марки). Т.я. у пропозиції надані всі документи на підтвердження необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, вважаємо дискваліфікацію пропозиції ФОП Солощенко К.К. неправомірною та наполягаємо на перегляді Вашого рішення!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. У додатку 1 закупівлі вказано: Для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник повинен надати наступні документи: 4)обов’язкова наявність сервісного центру Учасника або сервісного партнера Учасника у м. Запоріжжі. На підтвердження надати гарантійний лист із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі або надати довідку та копії діючого договору про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Запоріжжя. У довідці додатково зазначається можливість Учасника здійснення сервісної та технічної підтримки обладнання всіх торгових марок, перелік яких запропоновано Учасником у тендерній пропозиції Учасником завантажено в систему довідка з контактами сервісного центру у м. Запоріжжі “Гарантійний лист про сервіс.pdf” , але не надано договору про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Запоріжжя 2. У додатку 1 закупівлі вказано: Для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник повинен надати наступні документи: 6)лист від виробника або офіційного представника виробника про партнерство (авторизаційний лист), згідно з технічними вимогами наведеного у цьому додатку, та з підтвердженням про надання Учаснику належних і достатніх повноважень з постачання (або розповсюдження, або продажу) запропонованого товару, що є предметом закупівлі. Учасником завантажено в систему “Авторизаційний лист Ballu.pdf” В якому не надано підтвердження про надання Учаснику належних і достатніх повноважень з постачання (або розповсюдження, або продажу) запропонованого товару, що є предметом закупівлі. Предмет закупілі є код ДК 021:2015 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади (сушарки для рук)
Статус вимоги: Відхилено