-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації))
Завершена
3 380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 33 800.00 UAH
Період оскарження:
21.08.2020 12:00 - 03.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
c7da5fb55dcd4081a86c0b92e6cb476b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-003679-a.c5
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога Замовнику закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 01.10.2020 20:21
- Відповідь на вимогу.PDF 06.10.2020 16:37
Дата подачі:
01.10.2020 20:21
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
Товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» по закупівлі: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації))
21.09.2020 року тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Данко» по закупівлі: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)). За результатами розгляду даної пропозиції (протокол №98, № 99 від 21.09.2020 р., було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Данко» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, в зв’язку з чим тендерним комітетом було прийняте рішення про відхилення даної тендерної пропозиції. 01.10.2020 року учасником закупівлі ТОВ «Данко» через електронну систему закупівель подано вимогу (скаргу) по закупівлі: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)), згідно якої Учасник не згідне з рішенням тендерного комітету про визначення переможця відкритих торгів та просить його скасувати (протокол №103, № 104 від 29.09.2020 р.)
У відповідь на вимогу ТОВ «Данко» по закупівлі: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)), КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
Додаток №2 тендерної документації - Підтвердження відсутності підстав встановлених статтею 17 Закону, передбачає перелік документів які Учасник та Переможець торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції на виконання вимоги статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та спосіб їх надання.
Згідно Додатку №2 тендерної документації спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Таким чином, обов’язок надання документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону тендерна документація містить лише для Переможця торгів, а не Учасника, як зазначено Скаржником. Згідно п. 6 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та вимог тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Враховуючи те, ТзОВ «Волинь – Зерно- Продукт» було визначено Переможцем відкритих торгів рішенням тендерного комітету №103, № 104 від 29.09.2020 р. та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю було оприлюднено 29.09.2020., термін подання документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". для Переможця закінчується 09.10.2020 року. Таким чином, на даний час, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» за ненадання документів Переможця.
Не можуть бути й підставою для відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Волинь – Зерно- Продукт» доводи ТзОВ «Данко» про те, що ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» у довідці, наданій у складі тендерної пропозиції на підтвердження відсутності підстав встановлених статтею 17 Закону, зазначив, що відносно нього порушена ліквідаційна процедура, оскільки, згідно вимог Додатку 2 тендерної документації, Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (пункт 8 ч. 1 ст. 17 Закону) Крім того, відповідно до п. 5 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Щодо ненадання Учасником ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» обґрунтування аномально низької ціни, слід зазначити наступне:
25.09.2020 р. після відхилення тендерних пропозицій ТзОВ "Данко" та ТзОВ «СТИР АГРОБУД», електронною системою закупівель тендерна пропозиція ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» була визначена як пропозиція аномально низькою ціною.
Відповідно до ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. На виконання вимог чинного законодавства Учасником ТОВ ««ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» 28.09.2020р. було надано обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції в паперовому вигляді Замовнику. Враховуючи те, що ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією на закупівлю: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)) не передбачено способу подачі обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції (в паперовій формі Замовнику чи шляхом завантаження документу в електронну систему) тендерним комітетом було прийнято рішення (протокол №102 від 29.09.2020 р.) прийняти обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, яке надав Учасник ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» до розгляду та визнати належним обґрунтування вказаної у тендерній пропозиції ціни і допустити пропозицію ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» до розгляду. Таким чином Учасником ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» було надано обґрунтування аномально низької ціни.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, ЗУ «Про публічні закупівлі» надає право Учаснику звертатися з вимогою до Замовника з двох підстав: – щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника та надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Зважаючи на викладене вище, слід зазначити що нормами чинного законодавства прерогативу розгляду та оцінки тендерних пропозицій надано Замовнику торгів. Учаснику не надано право проводити розгляд та оцінку пропозиції переможця та звертатися до Замовника з вимогою про скасування рішення тендерного комітету про визначення переможця торгів та відхилення тендерної пропозиції того чи іншого Учасника.
Враховуючи вищевказане, КП «Луцькводоканал» вирішив відхилити скаргу (вимогу) ТОВ «Данко» по закупівлі Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)) в зв’язку з відсутністю юридичних підстав для її розгляду.
Голова тендерного комітету С.С. Дмитроца
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
8b1bd696fb214a74b8685e6f75f4c986
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-003679-a.a4
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 01.10.2020 15:23
- Протокол про надання відповіді 106.pdf 06.10.2020 15:36
Дата подачі:
01.10.2020 15:23
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
Товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» по закупівлі: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації))
21.09.2020 року тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Данко» по закупівлі: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)). За результатами розгляду даної пропозиції (протокол №98, № 99 від 21.09.2020 р., було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Данко» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, в зв’язку з чим тендерним комітетом було прийняте рішення про відхилення даної тендерної пропозиції. 01.10.2020 року учасником закупівлі ТОВ «Данко» через електронну систему закупівель подано вимогу (скаргу) по закупівлі: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)), згідно якої Учасник не згідний з рішенням тендерного комітету про відхилення його тендерної пропозиції та просить його скасувати. Також ТзОВ «Данко» у своїй вимозі просить скасувати рішення тендерного комітету (протокол №103, № 104 від 29.09.2020 р.) про визначення переможця відкритих торгів.
У відповідь на вимогу ТОВ «Данко» по закупівлі: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)), КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
1) Тендерну пропозицію ТОВ «Данко» було відхилено рішенням тендерного комітету №98, № 99 від 21.09.2020 р., на підставі п.1 ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, так як Учасником у складі пропозиції не було надано документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та які були зазначені в додатку №3 тендерної документації – Технічні вимоги до предмету закупівлі. Відповідно до ч.2 п. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи те, що вимога про надання договорів оренди транспортних засобів, листа в довільній формі із зазначенням переліку власних або орендованих машин для вивозу мулу, (із зазначенням їх тоннажності), переліку екскаваторів та переліку телескопічних навантажувачів, які будуть використовуватись для надання послуг містилися в технічних вимогах до предмета закупівлі, дані невідповідності не можуть бути усунені в порядку передбаченому п. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином, усунення Учасником невідповідностей в інформації, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме Додатку №1 тендерної документації , не може свідчити про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та які були зазначені в додатку №3 тендерної документації – Технічні вимоги до предмету закупівлі, так як при розгляді документів наданих у складі тендерної пропозиції Учасника на відповідність умовам технічної специфікації до розгляду беруться документи, які надані Учасником при подання тендерної пропозиції, а не в результаті усунення невідповідностей. Додатково зазначаємо, що відсутність документу у складі тендерної пропозиції не можна віднести до категорії «невідповідность в інформації та/або документах».
П. 3 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить перелік інформації, яку повинно містити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Таким чином, ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить обов’язку Замовника зазначати в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, переліку усіх невідповідностей тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, крім тих що підлягають усуненню п порядку п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Безпідставним, є твердження ТзОВ «Данко» про те, що тендерну пропозицію подану ними, було віхилено за невиконання вимог, які містять дискримінаційний характер та суперечать ст.5, 16 ЗУ «Про публічні закпівлі», оскільки Учасник, у випадку наявності у тендерній документації умов, які суперечили б вимогам чинного законодавства чи незгоди з ними, мав можливість оскаржити умови тендерної документації в порядку, передбаченому ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково зазначаємо, що по Учаснику ТзОВ «Данко» закінчився період оскарження рішення Замовника про відхилення їх тендерної пропозиції встановлений ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2) Щодо незгоди ТзОВ «Данко» із рішенням Замовника про визначення переможця відкритих торгів (протокол №103, № 104 від 29.09.2020 р.) по закупівлі Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)) КП «Луцькводоканал» зазначає наступне:
Додаток №2 тендерної документації - Підтвердження відсутності підстав встановлених статтею 17 Закону, передбачає перелік документів які Учасник та Переможець торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції на виконання вимоги статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та спосіб їх надання.
Згідно Додатку №2 тендерної документації спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Таким чином, обов’язок надання документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону тендерна документація містить лише для Переможця торгів, а не Учасника, як зазначено Скаржником. Згідно п. 6 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та вимог тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Враховуючи те, ТзОВ «Волинь – Зерно- Продукт» було визначено Переможцем відкритих торгів рішенням тендерного комітету №103, № 104 від 29.09.2020 р. та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю було оприлюднено 29.09.2020., термін подання документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". для Переможця закінчується 09.10.2020 року. Таким чином, на даний час, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» за ненадання документів Переможця.
Не можуть бути й підставою для відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Волинь – Зерно- Продукт» доводи ТзОВ «Данко» про те, що ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» у довідці, наданій у складі тендерної пропозиції на підтвердження відсутності підстав встановлених статтею 17 Закону, зазначив, що відносно нього порушена ліквідаційна процедура, оскільки, згідно вимог Додатку 2 тендерної документації, Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (пункт 8 ч. 1 ст. 17 Закону) Крім того, відповідно до п. 5 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Щодо ненадання Учасником ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» обґрунтування аномально низької ціни, слід зазначити наступне:
25.09.2020 р. після відхилення тендерних пропозицій ТзОВ "Данко" та ТзОВ «СТИР АГРОБУД», електронною системою закупівель тендерна пропозиція ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» була визначена як пропозиція аномально низькою ціною.
Відповідно до ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. На виконання вимог чинного законодавства Учасником ТОВ ««ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» 28.09.2020р. було надано обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції в паперовому вигляді Замовнику. Враховуючи те, що ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією на закупівлю: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)) не передбачено способу подачі обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції (в паперовій формі Замовнику чи шляхом завантаження документу в електронну систему) тендерним комітетом було прийнято рішення (протокол №102 від 29.09.2020 р.) прийняти обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, яке надав Учасник ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» до розгляду та визнати належним обґрунтування вказаної у тендерній пропозиції ціни і допустити пропозицію ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» до розгляду. Таким чином Учасником ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» було надано обґрунтування аномально низької ціни.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, ЗУ «Про публічні закупівлі» надає право Учаснику звертатися з вимогою до Замовника з двох підстав: – щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника та надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Зважаючи на викладене вище, слід зазначити що нормами чинного законодавства прерогативу розгляду та оцінки тендерних пропозицій надано Замовнику торгів. Учаснику не надано право проводити розгляд та оцінку пропозиції переможця та звертатися до Замовника з вимогою про скасування рішення тендерного комітету про визначення переможця торгів та відхилення тендерної пропозиції того чи іншого Учасника.
Враховуючи вищевказане, КП «Луцькводоканал» вирішив відхилити скаргу (вимогу) ТОВ «Данко» по закупівлі Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)) в зв’язку з відсутністю юридичних підстав для її розгляду.
Голова тендерного комітету С.С. Дмитроца
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
1e55d8c99ff74e17b565d44c0ede2e77
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-003679-a.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2020 15:18
Опис причини скасування:
Помилково
Дата скасування:
01.10.2020 15:19
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
c34f6eda75b04485a548c648b1f784db
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-003679-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА
на дії Замовника
Комунальним підприємством «Луцькводоканал» (надалі - Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)) (Номер закупівлі в Prozorro UA-2020-08-21-003679-a).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАНКО» (надалі - Скаржник) взяло участь в закупівлі та подало свою тендерну пропозицію.
І. Протоколами засідання тендерного комітету Замовника № 98, № 98/1, № 99 від 21.09.2020р., що опубліковані в системі Prozorro 21.09.2020р., Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника. Причинами відхилення пропозиції Скаржника Замовник в протоколах засідання тендерного комітету зазначив наступне, що в процесі перевірки тендерної пропозиції Скаржника на відповідність вимогам тендерної документації (далі - ТД) порушень законодавства та умов тендерної документації замовником виявлено, що Скаржником згідно Додатку 3 до тендерної документації - Технічні вимоги до предмета закупівлі, документи надані не в повному обсязі, не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам тендерної документації. А саме:
1. Для підтвердження якісних характеристик предмета закупівель, Учасник повинен був надати у складі пропозиції лист в довільній формі із зазначенням переліку власних або орендованих машин для вивозу мулу, (із зазначенням їх тоннажності), перелік екскаваторів та перелік телескопічних навантажувачів, які будуть використовуватись для надання послуг. Даний документ у складі тендерної пропозиції відсутній. Учасником у складі пропозиції було надано лише документ із назвою «Лист із зазначенням переліку машин для вивозу мулу», однак при відкритті даного документу для розгляду було встановлено, що даний документ є довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, який був наданий на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям встановленим ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) із зазначенням того ж вихідного номера. Крім того, довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази засвідчує наявність в Учасника того чи іншого майна (автомобілів, будівель, та інше), однак ніяким чином на підтверджує намір Учасника використовувати дані транспортні засоби для надання послуг, що є предметом закупівлі. В зв’язку з цим даний документ не може рахуватися листом із зазначенням переліку власних або орендованих машин для вивозу мулу поданим на виконання Додатку №3 тендерної документації.
2. Для підтвердження якісних характеристик предмета закупівель, Учасник повинен був надати у складі пропозиції копії договорів оренди транспортних засобів. Однак у складі тендерної пропозиції відсутній договір оренди екскаватора-навантажувача JСВ СХ SІТЕМАSТЕR. Учасником при усуненні невідповідностей в тендерній пропозиції було надано додаткову угоду №1 від 05.09.20р. до договору оренди №04/09/2020-01 від 04.09.20р. В наданій додатковій угоді в переліку орендованих автотранспортних засобів зазначений екскаватор-навантажувач JСВ СХ SІТЕМАSТЕR. Однак, враховуючи те, що вимога про надання договорів оренди транспортних засобів містилася в технічних вимогах до предмета закупівлі, дана невідповідність не може бути усунена в порядку передбаченому п. 16 ст. 29 Закону. Крім того відсутність документу у складі' тендерної пропозиції не можна віднести до категорії «невідповідність в інформації та/або документах»
3. У складі тендерної пропозиції ТзОВ «Данко» відсутні договори оренди на автонавантажувачі MANITOU MRT 1542MS з навісним обладнанням та MANITOU MRT 1432 з навісним обладнанням. Як правову підставу користування вищезазначеними автонавантажувачами Учасник зазначає договір суборенди №22/11/18-22.11 від 22.11.2018р. з ТзОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» та надає його у складі тендерної пропозиції. Однак вимоги додатку № 3 тендерної документації не передбачали можливості надання Учасником договору суборенди (іншого права користування, на підставі договору), оскільки відсутність договору оренди, не дає можливості Замовнику законність користування даними автотранспортними засобами, так як право Орендаря надавати майно в суборенду, строк дії договору суборенди та інші зазначені саме в договорі оренди.
З урахуванням зазначеного, тендерний комітет Замовника відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника й просить зобов’язати Замовника скасувати його з таких причин.
По – перше. Для підтвердження якісних характеристик предмета закупівель, Учасник повинен був надати у складі пропозиції лист в довільній формі із зазначенням переліку власних або орендованих машин для вивозу мулу, (із зазначенням їх тоннажності), перелік екскаваторів та перелік телескопічних навантажувачів, які будуть використовуватись для надання послуг. Відповідно Скаржником надано лист в довільній формі із зазначенням переліку власних або орендованих машин для вивозу мулу, (із зазначенням їх тоннажності), перелік екскаваторів та перелік телескопічних навантажувачів, які будуть використовуватись для надання послуг. Учасник надав відповідний лист з зазначенням переліку, який відповідає довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, машин для вивозу мулу, (із зазначенням їх тоннажності), перелік екскаваторів та перелік телескопічних навантажувачів, які будуть використовуватись для надання послуг. Вимоги щодо надання такого листа не передбачають обов’язку (форми) зазначення щодо кожної машини для вивозу мулу, екскаваторів та телескопічних навантажувачів, які будуть використовуватись для надання послуг вказати підставу користування, відповідно вимога зазначення переліку власних або орендованих є загальною стосовно всієї інформації. (файл «ЛИСТ із зазначенням переліку машин для вивозу мулу.pdf»). Серед іншого, Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «3Довідка про наявність МТБ.pdf») та відповідно до вимог Замовника щодо усунення невідповідностей в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази протягом 24 годин, Скаржник надав уточнення, шляхом надання відповідної інформації (файл «3Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт (1).pdf»). Відповідно Скаржник виконав вимоги ТД та надав лист у складі тендерної пропозиції із зазначенням переліку власних або орендованих машин для вивозу мулу поданим на виконання Додатку №3 тендерної документації.
По – друге. Відповідно п. 1 таблиці в Додатку № 1 до ТД, були встановлені відповідні кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, якими вимагалось на підтвердження власності автотранспорту надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (для орендованого – копії договорів). Скаржником при усуненні невідповідностей в тендерній пропозиції було надано додаткову угоду №1 від 05.09.20р. до договору оренди №04/09/2020-01 від 04.09.20р. В наданій додатковій угоді в переліку орендованих автотранспортних засобів зазначений екскаватор-навантажувач JСВ СХ SІТЕМАSТЕR. Твердження Замовника, що вимога про надання договорів оренди транспортних засобів містилася в технічних вимогах до предмета закупівлі, дана невідповідність не може бути усунена в порядку передбаченому п. 16 ст. 29 Закону є необґрунтованим та безпідставним виходячи з наступного. Зазначаємо, що предметом закупівлі є утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)), згідно технічних вимог замовника передбачена кількість в тоннах, місце вивезення, пункти доставки та технічні вимоги до транспорту. Відповідно Скаржник надав у складі тендерної пропозиції відповідне погодження з технічним завданням Замовника (файл «16Погодження з технічним завданням.pdf») та підтвердив спроможність його виконання відповідним листом (файл «ЛИСТ із зазначенням переліку машин для вивозу мулу.pdf») Зазначення вимог в ТД щодо документів які підтверджують відповідність технічним вимогам до предмета закупівлі таких саме як до документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме надання договорів оренди та копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть використовуватись для надання послуг суперечить ст. 5, 16 Закону, та відповідно надає Замовнику право на зловживання щодо застосування п.16 ст. 29 Закону та подальше безпідставне відхилення пропозицій учасників. З огляду на зазначене, Скаржник в повній мірі надав всі необхідні документи щодо відповідності технічним вимогам замовника та вимог ТД.
По-третє. Щодо відсутності договорів оренди на автонавантажувачі MANITOU MRT 1542MS з навісним обладнанням та MANITOU MRT 1432 з навісним обладнанням та зазначення правової підстави користування вищезазначеними автонавантажувачами Учасник зазначив договір суборенди №22/11/18-22.11 від 22.11.2018р. з ТзОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» та надав їх у складі тендерної пропозиції. Як підстава відхилення пропозиції Скаржника, твердження Замовника, що вимоги додатку № 3 тендерної документації не передбачали можливості надання Учасником договору суборенди (іншого права користування, на підставі договору), оскільки відсутність договору оренди, не дає можливості Замовнику законність користування даними автотранспортними засобами, так як право Орендаря надавати майно в суборенду, строк дії договору суборенди та інші зазначені саме в договорі оренди є дискримінаційним та суперечить вимогам ТД виходячи з наступного:
- Зазначення вимог в ТД щодо документів які підтверджують відповідність технічним вимогам до предмета закупівлі таких саме як до документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме надання договорів оренди та копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть використовуватись для надання послуг суперечить ст. 5, 16 Закону, та відповідно надає Замовнику право на зловживання щодо застосування п.16 ст. 29 Закону та подальше безпідставне відхилення пропозицій учасників;
- Вимоги додатку № 3 тендерної документації передбачали, що у випадку якщо послуги будуть надаватися орендованими машинами – надати копії договорів оренди транспортних засобів (суперечить ст. 5, 16 Закону). Відповідно Скаржник взагалі не повинен був надавати копії договорів які не є договорами оренди. Водночас Додатком № 1 до ТД, були встановлені відповідні кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, визначена форма довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, обов’язковим зазначенням підстав користування (власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору), згідно яких Скаржник мав право підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази не тільки договорами оренди.
В додаток до всього вищевказаного, Скаржник зазначає, що в період розгляду його тендерної пропозиції, Замовник відповідно протоколу №97 від 15.09.2020 засідання тендерного Керуючись п. 16 ст. 29 Закону розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції. Відповідно такі недоліки були усунені Скаржником шляхом надання відповідних документів та пояснень. Враховуючи, що Замовник вимагав від Скаржника відповідну інформацію у порядку ч. 16 ст. 29 Закону, тобто під час розгляду пропозиції Скаржника було виявлено лише невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, отже тендерна пропозиція Скаржника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону відповідала іншим вимогам тендерної документації, у тому числі й технічним. Відповідно Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозиції Скаржника з підстав невідповідності технічним вимогам після розміщення повідомлення з вимогою у порядку ч. 16 ст. 29 Закону така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. (https://infobox.prozorro.org/articles/24-godini-na-vipravlennya-pomilok-vidpovidayemo-na-vashi-zapitannya)
ІІ. Протоколами засідання тендерного комітету Замовника № 103, № 103/1, № 104 від 29.09.2020р., що опубліковані в системі Prozorro 29.09.2020р., переможцем відкритих торгів вищевказаної закупівлі визначено Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ" код ЄДРПОУ - 31496816 (далі – Переможець).
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника й просить зобов’язати Замовника скасувати його у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає деяким вимогам тендерної документації та Переможець не виконав вимоги ТД та Закону, відповідно Замовник повинен був відхилити таку пропозицію, виходячи із наступного.
По- перше. Відповідно до вимог п. № 1 Загальні положення:
«Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.»
Додатку 1 ТД:
«Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.»
Переможець не надав у складі тендерної пропозиції довідку або зведену довідку, яка б підтверджувала відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, також така інформація відсутня у будь якому документі тендерної пропозиції. Відповідно Переможець не виконав вимоги ТД, у зв’язку із чим його пропозиція підлягала відхиленню Замовником.
По-друге.
Згідно вимог п.2 Інша інформація, розділу Оцінка тендерної пропозиції в ТД:
«Згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
3.2. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.»
25.09.20 року електронною системою закупівель автоматично визначено ціну тендерної пропозиції Переможця як аномально низьку, та відповідно надано час для надання обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції до до 29.09.2020 року.
Переможець не надав відповідного обґрунтування, як того вимагає Закон та ТД. Натомість Переможець надав (завантажив до складу тендерної пропозиції) 28.09.2020 року файл «sign.p7s», який є кваліфікованим електронним підписом посадової особи Переможця, що не може вважатись відповідним обґрунтуванням. Відповідно Переможець не виконав вимоги ТД та Закону, у зв’язку із чим його пропозиція підлягала відхиленню Замовником.
По-третє.
Згідно п.8 ч.1 ст. 17 Закону визначені підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
«1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;»
Переможець у складі тендерної пропозиції, файл «05.Довідка про відсутність підстав_ст.17 Закону (дод.2)», надав наступну інформацію:
Відповідно Переможець проінформував Замовника про наявність відносно нього відкритої ліквідаційної процедури. Відповідно тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню Замовником, у зв’язку із наявністю підстав передбачених п.8 ч.1 ст. 17 Закону.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо дії Замовника щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника – товариство з обмеженою відповідальністю «ДАНКО» та визначення Переможцем - товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ" порушують однин з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій Учасників.
Враховуючи все вищезазначене, тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам Тендерної документації. Відповідно Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника. Водночас пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД та повинна бути відхилена Замовником.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу ТОВ «ДАНКО» до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Луцькводоканал» згідно Протоколів засідання тендерного комітету Замовника № 98, № 98/1, № 99 від 21.09.2020р., що опубліковані в системі Prozorro 21.09.2020р., про в відхилення тендерної пропозиції Скаржника (товариство з обмеженою відповідальністю «ДАНКО», ЄДРПОУ – 32727466), номер закупівлі в Prozorro UA-2020-08-21-003679-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення засідання тендерного комітету комітету Комунального підприємства «Луцькводоканал», згідно протоколів засідання тендерного комітету Замовника № 103, № 103/1, № 104 від 29.09.2020р., що опубліковані в системі Prozorro 29.09.2020р., про визначення переможцем відкритих торгів, номер закупівлі в Prozorro UA-2020-08-21-003679-a, товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ" код ЄДРПОУ – 31496816, та відхилити тендерну пропозицію товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ" код ЄДРПОУ – 31496816, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ ДАНКО 30.09.2020 16:23
- Скарга ТОВ ДАНКО остаточна 30.09.2020 16:23
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
02.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
5cebc71ea6f14c749fdfa830cff8e3c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-21-003679-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, керуючись ч. 14 та ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з метою захисту прав та охоронюваних законом інтересів звертаємось до Вас з вимогою щодо скасування рішення тендерного комітету (протокол від 25.09.2020 № 101) про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СТИР АГРОБУД» (далі - Учасник) з таких причин:
1. Замовником не дотримано вимог, передбачених ч. 16 ст. 29 Закону, а саме: не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у інформації та в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду пропозиції виявлено лише невідповідності, визначені пунктом першим частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Таким чином, відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасника процедури закупівлі позбавили права на виправлення невідповідності в інформації та в документах, що подані у тендерній пропозиції, які виявив Замовник після розгляду пропозицій.
2. В інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації Замовника міститься інформація «…Також, учасником надається копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами. Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.». В тендерній документації не було встановлено чітку вимогу щодо надання копії всього документа. Учасником подано вище зазначений документ, в обсязі, достатньому для перевірки даних.
3. В абзаці другому п. 3 Протоколу від 25.09.2020 № 101 зазначено, що всі копії документів, надані Учасником у складі пропозиції мають бути засвідчені підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи. Однак, всупереч вимогам тендерної документації, Учасник у складі пропозиції надав копії документів, які не засвідчені підписом та печаткою уповноваженої особи. Замовником не зазначено які саме документи подані з порушенням даної вимоги і при цьому в інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації Замовника зазначено: «…Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок належать:
- незавірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за на¬явності) учасника торгів;…»
У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету (протокол від 25.09.2020 № 101), в іншому випадкові ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси Учасника даної закупівлі. Дякуємо!
Директор ТОВ «Стир Агробуд» Сітуха Петро Михайлович
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога..pdf 29.09.2020 15:01
- Відповідь на вимогу.pdf 02.10.2020 17:35
- Протокол про надання відповіді на вимогу.pdf 02.10.2020 17:35
Дата подачі:
29.09.2020 15:01
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
Товариства з обмеженою відповідальністю «СТИР АГРОБУД» по закупівлі: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації))
25.09.2020 року тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію подану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТИР АГРОБУД» по закупівлі: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)).
За результатами розгляду даної пропозиції (протокол №100, № 101 від 25.09.2020 р., було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СТИР АГРОБУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, в зв’язку з чим тендерним комітетом було прийняте рішення про відхилення даної тендерної пропозиції.
29.09.2020 року учасником закупівлі ТОВ «СТИР АГРОБУД» через електронну систему закупівель подано вимогу (скаргу) по закупівлі: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)), згідно якої по закупівлі: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)). не згідне з рішенням тендерного комітету про відхилення їх тендерної пропозиції та просить його скасувати.
У відповідь на вимогу ТОВ «СТИР АГРОБУД» по закупівлі: Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)), КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
Тендерну пропозицію ТОВ «СТИР АГРОБУД» було відхилено рішенням тендерного комітету №100, № 101 від 25.09.2020 р., на підставі п.1 ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, так як Учасниками у складі пропозицій не було надано документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та які були зазначені в додатку №3 тендерної документації – Технічні вимоги до предмету закупівлі.
Відповідно до ч.2 п. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Враховуючи те, що вимога про надання договорів оренди транспортних засобів, лист в довільній формі із зазначенням переліку власних або орендованих машин для вивозу мулу, (із зазначенням їх тоннажності), перелік екскаваторів та перелік телескопічних навантажувачів, які будуть використовуватись для надання послуг. містилися в технічних вимогах до предмета закупівлі, дані невідповідності не можуть бути усунені в порядку передбаченому п. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”. Крім того відсутність документу у складі тендерної пропозиції не можна віднести до категорії «невідповідность в інформації та/або документах».
Згідно вимог тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен був надати копію паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів. Тендерною документацією не передбачено можливості надання Учасником лише окремих сторінок паспорту уповноваженої особи на підписання документів. Доводи Скаржника про надання копії сторінок паспорту в обсязі достатньому для перевірки даних, не є обгрунтованими, оскільки у випадку ненадання тих чи інших сторінок паспорту, Замовник не має можливості перевірити наявність чи відсутності на цих сторінках паспорту тієї чи іншої інформації.
Учасником ТОВ «СТИР АГРОБУД» у складі пропозиції надано копії всіх документів, які не засвідчені підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, що суперечить вимогам тендерної документації, оскільки тендерна документація містить чітку вимогу засвідчення копій документів підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника.
Крім того слід відмітити, що відповідно до умов тендерної документації віднесення помилок допущених учасником у тендерній пропозиції до формальних (несуттєвих) це право замовника, а не обов’язок. Крім того, помилки допущені Учасником у поданій ним тендерній пропозиції не є формальними (несуттєвими) та такими, що пов'язані з оформленням пропозиції та не відносяться до технічних помилок та описок та впливають на зміст тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевказане, КП «Луцькводоканал» вирішив відхилити скаргу (вимогу) ТОВ «СТИР АГРОБУД» по закупівлі Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код ДК 021:2015 - 90510000-5 – (Послуги з вивезення мулу, 90513700-3 (вивезення мулу із мулових майданчиків очисних споруд каналізації)), в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція подана ними не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Голова тендерного комітету С.С. Дмитроца
Статус вимоги:
Відхилено