• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

цитологічне скринінгове дослідження ; код відповідно до Національного класифікатору України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження: 21.08.2020 10:57 - 28.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 06ee8353a3d64f06b7357c257698ab7a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-002394-a.c6
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно з протоколом визначення переможця по закупівлі “цитологічне скринінгове дослідження ; код відповідно до Національного класифікатору України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні” від 08.09.2020 року Замовником - Комунальним некомерційним підприємством “Андрушівська центральна районна лікарня” Андрушівської районної ради визначено переможця процедури закупівлі (цитологічне скринінгове дослідження ; код відповідно до Національного класифікатору України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні) комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради". Зважаючи на вищезазначене, згідно ч. 4 ст.33 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями) (далі - Закон) Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення, повідомляємо наступне. Згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, до учасників закупівлі встановлені, зокрема, такі вимоги кваліфікації та спосіб їх підтвердження: п. 3.7. ліцензія на здійснення господарської діяльності з медичної практики, сертифікат про атестацію або атестат про акредитацію медичної лабораторії. Учасником закупівлі Комунальним некомерційним підприємством "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" в складі тендерної документації завантаженої до електронної системи закупівель 04.09.2020, не було завантажено оригінал ліцензії на здійснення господарської діяльності з медичної практики. Таким чином, учасник закупівлі не виконав умови тендерної документації.  Учасником закупівлі було надано завірену копію витягу з порталу електронних сервісів органу ліцензування та лист роз’яснення щодо ліцензії, в якому зазначено, що підприємством отримана ліцензія на медичну практику відповідно до наказу МОЗ «Про ліцензування медичної практики» №330 від 14.02.2019. Дані документи не були передбачені тендерною документацією тому не є їх заміною або альтернативою. Оскільки положеннями тендерної документації чітко передбачено необхідність подання саме ліцензії на здійснення медичної практики, з урахуванням положень чинного законодавства України, про які замовник знав і не міг не знати в процесі підготовки тендерної документації, то всі без виключення учасники процедури закупівлі за такою тендерною документацією мають подавати документи, що чітко регламентовані такою тендерною документацією. При цьому слід зауважити, що витребування такого документа від учасників закупівлі не є порушенням чинного законодавства України, оскільки існування таких документів передбачено відповідними нормативно-правовими актами. В даному випадку Замовником порушено положення п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки Замовник оцінюючи документи одних учасників надає їм перевагу порівняно з документами інших учасників взагалі не враховуючи той факт, що ці документи не відповідають вимогам власної тендерної документації Замовника. Учасник КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради", грубо порушив вимоги тендерної документації не надавши необхідний документ, відповідно до п. 9,11 ст.29 Закону України “Про публічні закупівлі”, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Відповідно вище викладеного Замовник комунальне некомерційне підприємство "Андрушівська центральна районна лікарня" Андрушівської районної ради не правомірно визнало Учасника КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" переможцем, так як критерієм оцінки пропзиції є ціна (100%), лише для учасників, що повноцінно відповідають вимогам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник комунальне некомерційне підприємство "Андрушівська центральна районна лікарня" Андрушівської районної ради неправомірно визнав переможцем процедури закупівлі (цитологічне скринінгове дослідження ; код відповідно до Національного класифікатору України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні), комунальне некомерційне підприємством "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" , а тому, на підставі п.1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагаємо відхилити пропозицію Учасника комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради". В разі незадоволення нашої вимоги КНП “Андрушівська центральна районна лікарня” Андрушівської районної ради, відповідно до ст.8 Закону, буде змушене звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України “Про публічні закупівлі” в інші контролюючі органи (в т.ч. Північного офіс Державної аудиторської служби України).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: вимога відхилена. Опис причин викладено в рішенні уповноваженої особи від 11.09.2020 року
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: a9a522e37b3d410ebe6cec681079e78b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-002394-a.a5
Назва: Вимога
Вимога:
Ваше рішення щодо вимоги ТОВ”НЕО-ЛАБ” відхилити пропозицію Учасника комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" опубліковане в електроній системі закупівель 09.09.2020 року в 15:18 стосуєтся лише вимоги опублікованої ТОВ “НЕО-ЛАБ” 08.09.2020 в 14:37. Вимагаємо надати відповідь на вимогу ТОВ”НЕО-ЛАБ” опубліковану 09.09.2020 в 15:01. В разі незадоволення нашої вимоги ми, відповідно до ст.8 Закону, будемо змушені звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України “Про публічні закупівлі” в інші контролюючі органи (в т.ч. Північного офіс Державної аудиторської служби України).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: вимога відхилена. Детальне пояснення надано в рішенні уповноваженої особи від 10.09.2020 р., яке опубліковане в електронній системі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 8562b873ad9a41d19946578e4ea895e9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-002394-a.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно з протоколом визначення переможця по закупівлі “цитологічне скринінгове дослідження ; код відповідно до Національного класифікатору України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні” від 08.09.2020 року Замовником - Комунальним некомерційним підприємством “Андрушівська центральна районна лікарня” Андрушівської районної ради визначено переможця процедури закупівлі (цитологічне скринінгове дослідження ; код відповідно до Національного класифікатору України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні) комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради". Зважаючи на вищезазначене, згідно ч. 4 ст.33 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями) (далі - Закон) Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення, повідомляємо наступне. Згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, до учасників закупівлі встановлені, зокрема, такі вимоги кваліфікації та спосіб їх підтвердження: п. 3.7. ліцензія на здійснення господарської діяльності з медичної практики, сертифікат про атестацію або атестат про акредитацію медичної лабораторії. Учасником закупівлі Комунальним некомерційним підприємством "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" в складі тендерної документації завантаженої до електронної системи закупівель 04.09.2020, не було завантажено оригінал ліцензії на здійснення господарської діяльності з медичної практики. Таким чином, учасник закупівлі не виконав умови тендерної документації.  Учасником закупівлі було надано завірену копію витягу з порталу електронних сервісів органу ліцензування та лист роз’яснення щодо ліцензії, в якому зазначено, що підприємством отримана ліцензія на медичну практику відповідно до наказу МОЗ «Про ліцензування медичної практики» №330 від 14.02.2019. Дані документи не були передбачені тендерною документацією тому не є їх заміною або альтернативою. Оскільки положеннями тендерної документації чітко передбачено необхідність подання саме ліцензії на здійснення медичної практики, з урахуванням положень чинного законодавства України, про які замовник знав і не міг не знати в процесі підготовки тендерної документації, то всі без виключення учасники процедури закупівлі за такою тендерною документацією мають подавати документи, що чітко регламентовані такою тендерною документацією. При цьому слід зауважити, що витребування такого документа від учасників закупівлі не є порушенням чинного законодавства України, оскільки існування таких документів передбачено відповідними нормативно-правовими актами. В даному випадку Замовником порушено положення п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки Замовник оцінюючи документи одних учасників надає їм перевагу порівняно з документами інших учасників взагалі не враховуючи той факт, що ці документи не відповідають вимогам власної тендерної документації Замовника. Враховуючи вищевикладене, Замовник комунальне некомерційне підприємство "Андрушівська центральна районна лікарня" Андрушівської районної ради неправомірно визнав переможцем процедури закупівлі (цитологічне скринінгове дослідження ; код відповідно до Національного класифікатору України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні), комунальне некомерційне підприємством "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" , а тому, на підставі п.1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагаємо відхилити пропозицію Учасника комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради". В разі незадоволення нашої вимоги КНП “Андрушівська центральна районна лікарня” Андрушівської районної ради, відповідно до ст.8 Закону, буде змушене звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України “Про публічні закупівлі” в інші контролюючі органи (в т.ч. Північного офіс Державної аудиторської служби України).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: вимога відхилена рішенням уповноваженої особи від 9 вересня 2020 року
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ЛІЦЕНЗІЇ

Номер: 40724747a8bf4ee7928a00cff4e13b34
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-002394-a.c3
Назва: РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ЛІЦЕНЗІЇ
Вимога:
Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України “Про публічні закупівлі” з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду, повідомляємо наступне: Згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, до учасників закупівлі встановлені, зокрема, такі вимоги кваліфікації та спосіб їх підтвердження: п. 3.7. ліцензія на здійснення господарської діяльності з медичної практики, сертифікат про атестацію або атестат про акредитацію медичної лабораторії. .Так Учасником було надано завірену Копію витягу з порталу електронних сервісів органу ліцензування та ЛИСТ РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ЛІЦЕНЗІЇ, в якому зазначено, що підприємством отримана ліцензія на медичну практику відповідно до наказу МОЗ «Про ліцензування медичної практики» №330 від 14.02.2019 (пункт 49 Переліку здобувачів ліцензій, за заявами яких прийнято рішення про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики). Дана інформація знаходиться у відкритому доступі на офіційному сайті Міністерства охорони здоров’я України ( https://moz.gov.ua/prijnjati-rishennja ).Також в самому Витягу з порталу електронних сервісів органу ліцензування зазначено, що оформлення ліцензії, як документа у паперовій формі скасоване.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Роз'яснення щодо ліцензії помилково було оприлюднено як вимога до Замовника
Дата скасування: 08.09.2020 16:54
Вимога
Відхилено

Вимога щодо результатів закупівлі

Номер: 9ab6305f4bb3418d95cffbbdefd51fd0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-002394-a.b2
Назва: Вимога щодо результатів закупівлі
Вимога:
Згідно з протоколом визначення переможця по закупівлі “цитологічне скринінгове дослідження ; код відповідно до Національного класифікатору України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні” від 08.09.2020 року Замовником - Комунальним некомерційним підприємством “Андрушівська центральна районна лікарня” Андрушівської районної ради визначено переможця процедури закупівлі (цитологічне скринінгове дослідження ; код відповідно до Національного класифікатору України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні) комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради". Зважаючи на вищезазначене, згідно ч. 4 ст.33 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями) (далі - Закон) Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення, повідомляємо наступне. Згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, до учасників закупівлі встановлені, зокрема, такі вимоги кваліфікації та спосіб їх підтвердження: п. 3.7. ліцензія на здійснення господарської діяльності з медичної практики, сертифікат про атестацію або атестат про акредитацію медичної лабораторії. Учасником закупівлі Комунальним некомерційним підприємством "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" в складі тендерної документації завантаженої до електронної системи закупівель 04.09.2020, не було завантажено оригінал ліцензії на здійснення господарської діяльності з медичної практики. Таким чином, учасник закупівлі не виконав умови тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник комунальне некомерційне підприємство "Андрушівська центральна районна лікарня" Андрушівської районної ради неправомірно визнав переможцем процедури закупівлі (цитологічне скринінгове дослідження ; код відповідно до Національного класифікатору України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні), комунальне некомерційне підприємством "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" , а тому, на підставі п.1 та п.2 ч.1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагаємо відхилити пропозицію Учасника комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради". В разі незадоволення нашої вимоги КНП “Андрушівська центральна районна лікарня” Андрушівської районної ради, відповідно до ст.8 Закону, буде змушене звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України “Про публічні закупівлі” в інші контролюючі органи (в т.ч. Північного офіс Державної аудиторської служби України).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно рішення уповноваженої особи від 089.09.2020 року вимога відхилена
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: ddc567ac89b941d1af923303c2a9b23f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-002394-a.b1
Назва: Порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовник. Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі повідомляємо наступне: Згідно п.22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений Наказом № 708 від 15.04.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, згідно якого Предмет закупівлі для послуг визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно інформації в системі PROZORRO, відповідно до оголошення закупівлі (UA-2020-08-21-002394-a) предмет закупівлі визначено як - - цитологічне скринінгове дослідження ; код відповідно до Національного класифікатору України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 85145000-7 Послуги медичних лабораторій. Також в окремому полі «Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)» зазначено ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій. Так Замовник визначив предмет закупівлі (UA-2020-08-21-002394-a) за показником п’ятої цифри Єдиного закупівельного словника, що порушує вимоги Наказу № 708 від 15.04.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та п.22 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі». Також хочемо зазначити наступну інформацію: Порядок визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом №708 тільки пояснює, як визначити предмет закупівлі. А порядок оприлюднення інформації, що затверджений Наказом №1082 говорить тільки про те, яку інформацію потрібно оприлюднити при оголошенні закупівлі. Тобто визначаємо предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а потім розписуємо додаткову інформацію, яка передбачена Порядком розміщення. Під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: назви предмета закупівлі та коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, та їх назви. В окремих електронних полях зазначається інформація щодо: назви послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Також Форма оголошення подана Замовником не мітить всієї інформації відповідно ч.3 ст.14 Закону. Наприклад відсутня інформація щодо періоду уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів). Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в оголошення закупівлі (UA-2020-08-21-002394-a) на підставі ч.7 ст.14 Закону або ч.2 ст.17 Закону відмінити вищезазначену закупівлю. В разі незадоволення нашої вимоги, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» буде змушено повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в контролюючі органи. У випадку незадоволення нашої вимоги, Учасник залишає за собою право повідомити інформацію щодо порушень Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» в контролюючі органи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний заявник! Ваша вимога задоволена в повному об"ємі.В Оголошення внесені зміни , які опубліковані в електронній системі.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так