• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання

Багатофункціональний пристрій 4 шт; Протяжний сканер 1 шт; Клавіатура 4 шт; Мишка 4 шт.

Завершена

63 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 315.00 UAH
Період оскарження: 21.08.2020 10:10 - 28.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі

Номер: f1409e86993b43c5ba00b6877398d572
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-21-001045-c.b1
Назва: Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі
Вимога:
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД" Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071 Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б. Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net Замовник закупівлі: Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Код ЄДРПОУ: 42475311 Адреса: 04070Українам. КиївКиївСпаська, 12 Відомості про процедуру закупівлі: UA-2020-08-21-001045-c Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-21-001045-c Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля. Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі Шановна Уповноважена особа Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник), просимо переглянути Ваше рішення в частині визначення переможця даної закупівлі ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР". Документом «Повідомлення про намір укласти договір» замовником даної закупівлі було визнано переможцем даної закупівлі учасника: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (далі – Переможець) Стверджуємо, що зазначене рішення є необ’єктивним та таким, що потребує перегляду. Зазначаємо, що ст.5 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.». Звертаємо увагу, що згідно ч.4 ст.14 Закону «…У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників…». Стверджуємо, що замовник не визначав, що приймає аналоги та які саме аналоги приймає до розгляду на позиції, де визначена торгова марка (виробник) в даній закупівлі, а чітко визначив предмет закупівлі. Зокрема, Замовник вимагав «Протяжний сканер Canon DR-C225 (9706B003) 1 шт.», а Переможець пропонує інший товар - «Протяжний сканер Canon imageFORMULA DR-C225 SS (3258C003). Зазначаємо, що згідно ч.11 ст.14 «Спрощені закупівлі» Закону «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною…». Також, звертаємо увагу, що згідно ч.13 ст.14 Закону «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1. Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі…». Стверджуємо, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника. Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації. Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі. «…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..». Керуючись викладеним та ч.20 ст.14 Закону, просимо переглянути Ваше рішення та дискваліфікувати учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" в даній закупівлі як такого, пропозиція якого не відповідає вимогам замовника. 8 вересня 2020 року директор ТОВ Т Трейд Лагода О.С.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Пропозиція учасника, що за результатом електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам до предмету закупівлі наведеним у Додатку №1 та Додатку №3 до Документації для проведення закупівлі на електронному майданчику. Листом від 09.09.2020 № 2020909-001 виробник копіювально-розмножувальної техніки компанія TOB «Кенон Україна» повідомляє, що y зв’язку зі зміною лінійки сканерів, випуск моделі Canon DR-C225 (97068003) припинено. Canon imageFORMULA DR-C225II (3258С003) є її наступником з кращими технічними характеристиками. Згідно ч.1 ст 5 Закону прийняття рішення про визначення переможцем учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» ґрунтується на принципі максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні