-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання "(Поставка комп'ютерного обладнання в рамках проєкту 2soft/1.1/137 «Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні технології», в рамках спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020 ЄІС ТКС)"
Місце поставки товарів: Україна, Закарпатська область, Тячівський район, с.Нижня Апша, вул. Шкільна, 18 Україна, Закарпатська область, Тячівський район, смт Солотвино, вул. Репіна, 2-4 Строк поставки товарів: протягом 1 (одного) місяця з моменту укладання договору, але не пізніше 30.09.2020р. 5 лотів Детальний опис кожного лоту по предмету закупівлі міститься в Додатку 2 до документації
Торги не відбулися
171 391.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 45.11 UAH
мін. крок: 0% або 45.11 UAH
Період оскарження:
20.08.2020 18:37 - 01.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо надання автризаційного листа виробника
Номер:
72afdce5dee543f6856ede16e992bb82
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-009340-a.c2
Назва:
Щодо надання автризаційного листа виробника
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2020 11:45
Вирішення:
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей, тощо. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги визначається Замовником самостійно за формою, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Лист від виробника або його офіційних представництв в Україні (авторизаційний лист) потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаціних вимог
Номер:
842aa398676d4041b81a6604c7559e17
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-009340-a.c1
Назва:
Усунення дискримінаціних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 1 п.1.1. Довідка згідно Форми А, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. 1.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п.1.1, надати скан – копії не менше двох виконаних або діючих аналогічних договорів (з додатками), або у разі, якщо договір укладено за результатами проведеної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник може не надавати копії зазначених у довідці договорів, але повинена надати лист в довільній формі із зазначенням посилання на закупівлю на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/. 1.3. Позитивний лист-відгук від Замовника(ів), за всіма вказаними Учасником у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, договорами, який повинен бути датований не раніше 2020 року.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі підтвердити наявність такого досвіду згідно Закону тільки щонайменше заостанні 2-3 роки. Адже досвід виконання одного аналогічного договору в 2020 році не може свідчити про достатню кваліфікацію Учасника та спроможність до виконання поставки товару . Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній Документації вищезазначених вимог порушують вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Ґрунтовний аналіз практики розгляду подібних випадків (обмеження кола потенційних Учасників, внаслідок встановлення Замовником вимоги щодо надання копій аналогічних договорів за конкретні роки) Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України (№ 1531-р/пк-ск від 03.09.2015, № 652-р/пк-ск від 06.05.2015, № 212-р/пк-ск від 27.02.2015 та інші аналогічні рішення органу оскарження) дає підстави зробити висновок про те, що вказана вимога є дискримінаційною , а тому підлягає видаленню з Тендерної документації Замовника.
вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації, якими виключити вимогу щодо надання копій аналогічних договорів відповідно до предмету закупівлі за конкретні роки, можливо (за необхідності), визначивши більшу їх кількість, вказати не конкретні роки, а період або іншим законним способом усунути вимоги Тендерної Документації щодо надання копії не менше двох виконаних або діючих аналогічних договорів (з додатками) та позитивний лист-відгук від Замовника(ів), за всіма вказаними Учасником у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, договорами, який повинен бути датований не раніше 2020 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2020 09:35
Вирішення:
Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей, тощо. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги визначається Замовником самостійно за формою, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» : наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тобто одно або більше документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно до Додатку 1 ТД п 1.3.: Позитивний лист-відгук від Замовника(ів), за всіма вказаними Учасником у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, договорами, який повинен бути датований не раніше 2020 року. Згідно Додатку 1 ТД п 1.3. Позитивний лист- відгук, який повинен бути датований не раніше 2020 року, а не аналогічні договори. Щодо підтвердження досвіду роботи аналогічними договорами в ТД нема ніяких обмеження в часі. Звертаємо Вашу увагу на не достатнє вивчення ТД. Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Статус вимоги:
Відхилено