-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бухгалтерські та аудиторські послуги (Проведення аудиту фінансово-господарської діяльності та надання аудиторського висновку (звіту незалежного аудитора) щодо річної фінансової звітності за 2019р)
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями.
Торги не відбулися
98 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 980.00 UAH
мін. крок: 1% або 980.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2020 17:21 - 27.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вважаємо рішення про відхилення нашої пропозиції необгрунтованим та не погоджуємося із ним з причин викладених нижче.
Номер:
3e22eb19ce7f426a928e1a4887e6d716
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-008911-a.c1
Назва:
Вважаємо рішення про відхилення нашої пропозиції необгрунтованим та не погоджуємося із ним з причин викладених нижче.
Вимога:
Шановний Замовник, ми уважно дослідили вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі (із урахуванням Вашого коментарю, що усі положення не врегульовані даним оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі регулюються Законом України «Про публічні закупівлі») та співставили із ними причини відхилення пропозиції нашої компанії ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ІМОНА-АУДИТ", які Ви використали як підстави в Інформації про відхилення учасника спрощеної закупівлі оприлюдненої 04 вересня 2020 о 14:14.
Вважаємо рішення про відхилення нашої пропозиції необгрунтованим та не погоджуємося із ним з причин викладених нижче.
Зокрема, відповідно до вимог п.14.1 оголошення Учасником надана довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в довільній формі із зазначенням ПІБ та посади працівників, що свідчить про наявність у штаті Учасника не менше 5-ти сертифікованих аудиторів та не менше 2 працівників, які мають відповідну кваліфікацію у сфері міжнародних стандартів фінансової звітності. Щодо не менше 5-ти сертифікованих аудиторів та не менше 2 працівників надані в повному обсязі необхідні підтвердження в складі пропозиції.
Зокрема:
1) на підтвердження інформації щодо наявності кваліфікованих працівників, які мають достатній досвід надані копії трудових книжок 24 працівників учасника – вимога виконана в повному обсязі;
2) копії сертифікатів аудитора надані на кожну особу, що зазначена в довідці – на 15 особ аудиторів надано 15 копій сертифікатів аудитора – вимога виконана в повному обсязі;
3) документи про освіту (в тому числі копії сертифікатів, виданих однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів) надані стосовно 21 працівника в штаті Учасника в тому числі шість сертифікатів організації-члена Міжнародної федерації бухгалтерів.
(На нашу думку, будь-яка інша логіка прочитання досить складного речення, в якому Замовником сформульована відповідна вимога п.14.1 не може бути задоволена практичним здійсненням, адже, наприклад, неможливо надати копії сертифікатів аудитора на кожну особу, що зазначена в довідці, в якій в свою чергу повинні бути перелічені і аудитори і не аудитори (мінімум 2 бухгалтери). Тобто, належність виразу «на кожну особу» до всіх працівників, перелічених в довідці, не могла бути затребувана Замовником, адже є нездійсненою.)
Слід також відзначити, що і копії трудових книжок і документи про освіту надані, як мінімум, стосовно необхідних для задоволення обов’язкових мінімальних кваліфікаційних вимог до Учасників 5-ти сертифікованих аудиторів та 2 працівників, які мають відповідну кваліфікацію у сфері міжнародних стандартів фінансової звітності – тобто вимога виконана в повному обсязі із перевищенням мінімальних вимог.
При формуванні пропозиції Учасником в довідці щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в довільній формі вказані всі 34 штатні співробітники підприємства включаючи серед них працівників вказаних вище категорій, але ця надана додаткова інформація не може бути підставою для відхилення пропозиції.
В п.14.5 оголошення визначено, що Замовник залишає за собою право, у відповідності до положень пункту 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України, відхилити пропозицію учасника та відмовитися від встановлення на майбутнє господарських відносин з Учасником який порушив зобов'язання за попередньо укладеними договорами. Проте, Замовник, маючи всю повноту інформації щодо історії договірних відносин із Учасником, не довів існування такого порушення, яке визначив підставою для відхилення пропозиції учасника в цій частині. Ненадання учасником довідки про відсутність порушення не призводить до відхилення (ні на підставі визначень оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі, ні на підставі положень Закону України «Про публічні закупівлі»), та не може бути підставою для відхилення учасника за ознакою, яка санкціонує відхилення за наявність самого порушення, що не мало місця.
Висловлюючи незгоду із рішенням Замовника про відхилення пропозиції учасника за обома застосованими Замовником підставами, вимагаємо відмінити рішення про відхилення учасника ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ІМОНА-АУДИТ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2020 12:10
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення щодо спрощеної закупівлі: «Бухгалтерські та аудиторські послуги (Проведення аудиту фінансово-господарської діяльності та надання аудиторського висновку (звіту незалежного аудитора) щодо річної фінансової звітності за 2019р)», код за ДК 021:2015-79212000-3, очікуваною вартістю 98 000,00 грн з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-20-008911-a) уповноважена особа повідомляє наступне. Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон). Відповідно до абзацу другого частини чотирнадцятої статті 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Даною вимогою Учасник не потребує роз’яснень стосовно відхилення його пропозиції.
Розміщену вимогу необхідно класифікувати, як скаргу. Абзацом другим частини двадцятої статті 14 Закону визначено, що рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Враховуючи вищевикладене, а також те, що пропозиція учасника була правомірно відхилена на підставі частини 13 ст 14 Закону в зв’язку із тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Ваша вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено