-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів
Тендерна документація додається (ТД_КОНТЕЙНЕРИ). Кількість (обсяг послуг) – Згідно із Додаток 1 до тендерної документації
Завершена
273 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 368.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 368.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2020 17:09 - 16.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо усунення Замовником (Соколівська сільська рада) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-08-20-008789-a
Номер:
ea38685b5c254dc190555698e25dd7a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-008789-a.b2
Назва:
Щодо усунення Замовником (Соколівська сільська рада) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-08-20-008789-a
Скарга:
Враховуючи викладене просимо:
1.Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу: «Стінки контейнера мають бути з підсилюючими ребрами жорсткості», яка зазначена у пункті 3 Додатку 1 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу: Кришка «має бути обладнана не менш ніж чотирма буферами для поглинання звуку при закриванні», яка зазначена у пункті 4 Додаток 1 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.
Пов'язані документи:
Учасник
- EN 820-2.pdf 04.09.2020 14:32
- СКАРГА.pdf 04.09.2020 14:32
- СКАРГА.pdf.p7s 04.09.2020 14:32
- Рішення від 08.09.2020 №16848.pdf 08.09.2020 20:20
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №14692.pdf 18.09.2020 11:59
- інформація про резулятивну частину рішення від 28.09.2020 №18189.pdf 29.09.2020 22:41
- рішення від 28.09.2020 № 18189.pdf 01.10.2020 19:55
- Відповідь АМКУ.docx 11.09.2020 12:24
- Відповідь АМКУ.pdf 11.09.2020 12:24
- Відповідь на скаргу 2.pdf 22.09.2020 10:08
- Відповідь АМКУ 2.docx 22.09.2020 10:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.09.2020 14:46
Дата розгляду скарги:
17.09.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.09.2020 20:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.10.2020 19:55
Дата виконання рішення Замовником:
12.10.2020 10:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації та технічного завдання.
Вимога
Вирішена
Щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення змін до Тендерної документації
Номер:
52a6a307a4704897be75ad1f8c980d30
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-008789-a.c1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Просимо розглянути вимогу, надати аргументовану відповідь та внести зміни до Тендерної документації.
Шановні панове!
Умови Тендерної документації містять дискримінаційні умови, які обмежують наше право на участь.
Технічне завдання містить вимоги Замовника до технічних характеристик предмета закупівлі, які притаманні пропозиції лише одного виробника:
1. “Габарити 1115х1370х1470 мм” - дана характеристика не містить жодного допустимого діапазону відхилення. Однак, стандарт EN 840-2 передбачає габарити контейнерів, ширина 1370 +- 10 мм, висота – 1470 мм максимально, глибина 1115 мм максимально. Зважаючи на вказане просимо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації та передбачити, що габарити контейнерів повинні відповідати стандарту EN 840-2. Тобто у кожного виробника розміри контейнерів можуть відрізнятися проте, вони будуть виконані в межах стандарту, що не впливає на якість предмета закупівлі та розширить коло потенційних учасників.
2. “Товщина стінки не менше 6 мм” — дана вимога є дискримінаційною умовою тендерної документації. Стандарт EN 840-2 не містить вимоги щодо товщини стінки контейнера. Тобто у кожного виробника вона може відрізнятися. Просимо видалити даний параметр або зазначити його позначенням “не менше 4 мм”, що відповідає вимогам чинних стандартів, не впливає на якість предмета закупівлі та розширить коло потенційних учасників.
3. “Товщина кришки не менше 6 мм” — дана вимога є дискримінаційною умовою тендерної документації. Стандарт EN 840-2 не містить вимоги щодо товщини кришки. Тобто у кожного виробника вона може відрізнятися. Просимо видалити даний параметр або зазначити його позначенням “не менше 5 мм”, що відповідає вимогам чинних стандартів, не впливає на якість предмета закупівлі та розширить коло потенційних учасників.
4. “Загальна вантажопідйомність 360 кг” - дана вимога є дискримінаційною, адже не містить можливості надання пропозиції на контейнери із більшою вантажопідйомністю. Тобто, пропозиції учасників, які будуть відрізнятися від вимог Технічного завдання будуть відхилені, як такі, що не відповідають вимогам Тендерної документації. Просимо зазначити цей параметр позначенням “не більше 510 кг”, що відповідає вимогам чинних стандартів, покращить предмет закупівлі та розширить коло потенційних учасників.
5. “Замовником, у разі необхідності, на підтвердження технічних, якісних та інших вимог предмета закупівлі може вимагатися надання зразку товару, що пропонується Учасником. Учасник на вимогу Замовника повинен надати на ознайомлення запропонований товар протягом 5 робочих днів з дня отримання такої вимоги.” - дана вимога є дискримінаційною, адже містить порушення норм Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно зі статтею 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Враховуючи викладене, керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” та узагальненою практикою АМКУ, зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Отже, вимога надання зразків товару повинна бути видалена із Тендерної документації.
Основними показниками при виборі товару для Замовника мають бути: цільове призначення контейнерів пластикових для збору твердих побутових відходів, об’єм 1100 літрів або 1,1 метра кубічних та якість товару, що підтверджується документально. Всі інші технічні характеристики можуть варіюватися відповідно до чинних стандартів EN-840-2.
Зазначення чітких характеристик контейнерів конкретного постачальника та вимога надати зразки товару може свідчити про корупційну змову між Замовником та потенційним Переможцем.
Враховуючи вищевказане, та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни та усунути дискримінаційних вимоги до учасників, забезпечити право учасників на участь у закупівлі на рівних умовах, та високий рівень конкуренції серед учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx 27.08.2020 22:38
- Вимога.pdf 27.08.2020 22:38
Дата подачі:
27.08.2020 22:38
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога врахована. Відповідні зміни внесені до технічного завдання.
Статус вимоги:
Задоволено