-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
нафта і дистиляти ( бензин А-92 - талони, дизельне пальне - талони)
Завершена
473 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2020 15:30 - 01.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
d69afe60d30041228db960a1ed35ca4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-004360-c.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Невідповідність Учасника вимогам тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_.pdf 11.09.2020 15:50
- лист 14.09.2020 14:01
Дата подачі:
11.09.2020 15:50
Вирішення:
На дані запитання відповідь була вже надана.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
aa5fe9c8cf6f4160884ccd56012ddae7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-004360-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Оскарження визнання переможця ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 10.09.2020 14:19
Дата подачі:
10.09.2020 14:19
Вирішення:
Шановний учаснику!
Повідомляємо Вас, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» є такою, що відповідає умовам тендерної документації. Замовник здійснив об’єктивний розгляд пропозиції учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» та об’єктивно визначив цю пропозицію переможною.
1. В п 8.3 ч. 1 Розділу ІІІ Замовником вимагалося надання копії ліцензії/сертифікатів якості виробника товару, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ, ТУ та іншим нормативно-технічним документам, зазвичай що висуваються до даного виду товару або встановленим до нього загальнообов’язковим на території України нормам і правилам, та повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
У складі пропозиції ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» у файлі під назвою «Довідка про відповідність ДСТУ.pdf», в якій учасник надає інформацію про відповідність товару вимогам ДСТУ, ТУ.
2. У складі пропозиції учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» надано довідку про те, що Товар знаходиться на складі Товариства. Під товаром Замовник розуміє талони/скретч картки. Також, варто зауважити, що тендерна документація не вимагала жодних підтверджень наявності у учасника товару на складі, тому такі документи у складі його пропозиції тендерним комітетом не бралися до уваги.
3. В частині 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Вихідні номери та дати складання довідок відносяться до оформлення тендерної пропозиції, а отже їх відсутність є формальною помилкою.
4. В п. 2.1 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасники повинні надати Довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У складі пропозиції учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» міститься довідка про наявність у учасника працівників відповідної документації. Невідповідність в цій частині не встановлена.
Таким чином, зважаючи на вищезазначені факти, тендерний комітет дійшов висновку, що підстави для відхилення учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» відсутні. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Зміна умов проєкту договору
Номер:
df4aab1983fa4a84b2aaa637d9ac7aa4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-004360-c.b1
Назва:
Зміна умов проєкту договору
Вимога:
З метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України, керуючись умовами ЗУит"Про публічні закупівлі" просимо Вас внести зміни в проєкт договору щодо наступного:
п.4.2 - Постачальник зобов’язується поставити не менше 70% обсягу Товару за цінами, що склалися за результатами електронних закупівель - виключити
п. 8.2 викласти в наступній редакції - ˗ У разі порушення строків поставки Товару або поставки Товару не в повному обсязі Постачальник сплачує штрафні санкції (пеню) у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
п.8.3 - За поставку Товару неналежної якості, Постачальник сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 20% від вартості неякісного Товару та замінює його на якісний за свій рахунок протягом 1 (одного) календарного дня. - виключити, оскільки даний пункт повністю продублбований в п3.6 проєкту договору
Пов'язані документи:
Замовник
- Внесені зміни до тендерної документації.docx 27.08.2020 09:49
Дата подачі:
26.08.2020 12:31
Вирішення:
Шановний заявнику, повідомляємо про те, що Ваші зауваження розглянуті та задоволені.
Статус вимоги:
Задоволено