• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщень адмінбудинку Купчинецької сільської ради по вул.Франка, 45 в с.Купчинці Козівського району Тернопільської області

Кошторисні призначення на 2020 рік складають 920 000,00грн. Кошторисні призначення на 2021 рік будуть коригуватися додатковими угодами та бюджетом сільської ради на 2021 рік.

Завершена

1 357 152.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 785.76 UAH
Період оскарження: 20.08.2020 14:56 - 27.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників

Номер: 49b7b3d799d74df887fc695ae1419567
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-20-006176-a.c2
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
имога 1) Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (версія не нижче 3.4.2). Якщо у нас АС-4, або другого програмного комплексу , то нам по Вашій забаганці купляти імено АВК-5 19. Електронна довідка або копія довідки виданої Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та в місті Києві, виданої на службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, підпису документів у складі цінової пропозиції, про те, що особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку). - Документ повинен бути датований не раніше 30 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик. Строк дії даної довідки 3(три ) місяці , для чого нам платити 500гр , щоб Вам представити довідку не раніше 30 календарних днів та ще закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик. 15. Копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датована не раніше 30 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозиції на електронний майданчик. Дана довідка щоб її получити коштує 200гр , питання для чого Вам представити довідку не раніше 30 календарних днів та ще закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик. А річна , 5 річна не дійсна ? 7.1. Сертифікати відповідності на матеріали, які будуть використовуватись при виконанні капітального ремонту; У зв’язку з втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» та скасування наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» з 01.01 2018 року скасовано обов’язкову сертифікацію продукції, яка входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28. Таким чином , ми не можемо надати у складі нашої пропозиції сертифікати відповідності на перелік основних матеріалів, які мають використовуватись для проведення робіт. Звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи , що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі ). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». Перевірити вищевказану інформацію можна за посиланнями: https: // zakon.rada.gov.ua/Iaws/show/z0194-18 https://zakon/rada.dov.ua/Iaws/show/46-93 12. Скан-копію дозволу/декларації Учасника електронних торгів на право виконання робіт підвищеної небезпеки виданий відповідним уповноваженим державним органом (на виконання даного виду робіт). 1. Закон України «Про дозвільну систему у свері господарської діяльності» редакція від 29.01.2020р 2. Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небеспеки та експлуатацію (застосування) машин , механізмів, устаткування підвищеної небеспеки, затверджений Постановою КМУ №-1107 від 26.10.2011року зі змінами та доповненнями затвердженими Постановою КМУ №-207 від 03.03.2020року Види робіт відсутні у: 1. Переліку видів робіт підвищеної небеспеки (Додаток №-2 до Порядку №1107): 2. Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небеспеки (Додаток №3 до Порядку №-1107) , або на такі види робіт Дозвіл від 07.02.2018р. – не оформляються. Довідка в довільній формі, про досвід виконання аналогічних договорів(від 3-х договорів) Питання що мають подати по Вашому новостворені організації. Просимо прибрати всякого роду не потрібні ловушки , доречі хочим Вам зауважити що обидві організації з минулої участі безпідставно Вами дискваліфіковані .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваші вимоги враховано і внесено зміни в додатки до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників

Номер: 4aca9d1df24244239ad8d14c2b6bd37c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-20-006176-a.a1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (версія не нижче 3.4.2). Якщо у нас на фірмі АС-4 останньої версії,якою ми користуємось то нам через Вас купляти АВК-5, ПОРАДИТЕ ? Просимо прибрати те що не вимагається Законом і здоровому глузду.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваші вимоги враховано і внесено зміни в додатки до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі
Статус вимоги: Задоволено