• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Олишівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Набережна, 22 в смт. Олишівка Чернігівського району Чернігівської області – капітальний ремонт з застосуванням енергозберігаючих технологій Код за ЕЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

1.Найменування замовника: ОЛИШІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА 1.1.Місцезнаходження замовника: 15575, Чернігівська обл., Чернігівський район, селище міського типу Олишівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 3 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04412544 1.3. Категорія замовника: 1 (органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українською мовою.

Завершена

2 833 408.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 300.00 UAH
Період оскарження: 20.08.2020 14:17 - 02.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення Замовника по результатам проведення торгів щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальності “Інекс Реал” (UA-2020-08-20-005348-a)

Номер: d782a42a6726455f8ad077fc54072a28
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-20-005348-a.a5
Назва: СКАРГА на рішення Замовника по результатам проведення торгів щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальності “Інекс Реал” (UA-2020-08-20-005348-a)
Скарга:
вих.№4001 17 вересня 2020 р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “Інекс Реал” (код ЄДРПОУ 41310760) в особі генерального директора Гаман Людмили Володимирівни. Адреса: вул. Кирпоноса, б. 7, м. Чернігів, 14000. електронна пошта: tovinex@ukr.net телефон.: 0462-611-102 Замовник: Олишівська селищна рада (код ЄДРПОУ 04412544). Адреса: вул. 15575, Чернігівська обл., Чернігівський район, селище міського типу Олишівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 3. електронна пошта: olishivka.s.rada@ukr.net телефон: +380965062598 Інформація про закупівлю ID: 80d129cf84c648e3bfa21067340cf303 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-20-005348-a. Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 11 вересня 2020 р. СКАРГА на рішення Замовника по результатам проведення торгів щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальності “Інекс Реал” (UA-2020-08-20-005348-a) Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-20-005348-a; ID: 80d129cf84c648e3bfa21067340 cf303. Товариство з обмеженою відповідальністю “Інекс Реал” (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було “Олишівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Набережна, 22 в смт. Олишівка Чернігівського району Чернігівської області – капітальний ремонт з застосуванням енергозберігаючих технологій. Код за ЕЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація”, що зазначено у оголошенні та у Тендерній документації, затвердженій Рішенням тендерного комітету 20 серпня 2020 року. 07 вересня 2020 року відбувся аукціон, за результатами аукціону були надані наступні пропозиції : 1. ТОВ “Інекс Реал” – 2 267 866,23 грн. 2. ТОВ “УКРОБЛІНВЕСТБУД” – 2 340 367,48 грн. 3. ТОВ “Чернігів Буд” – 2 552 534,00 грн. Таким чином, пропозиція ТОВ “Інекс Реал” була найекономнішою та сприяла максимальній економії бюджетних коштів. Незаконне визначення переможцем ТОВ “Чернігів Буд” призведе до перевитрат бюджетних коштів. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол засідання тендерного комітету Олишівської селищної ради щодо розгляду тендерних пропозицій від 11 вересня 2020 р.). Підставою для відхилення зазначено наступне: “Для розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати Учасником враховано розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня календарного року (2102 грн.). Разом з тим, не враховано зміни щодо встановлення прожиткового мінімуму, які затверджені з 01 липня 2020 року (2197 грн.). Отже розрахунок заробітної плати складено з порушенням вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів”. Також в даному протоколі тендерним комітетом зазначено, що Учасником не надано в повному обсязі документи, що підтверджують вимоги технічної специфікації предмета закупівлі. Але які конкретно документи не надано Учасником не зазначено. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» з огляду на нижчезазначене . 1. У відповідності до п. 9 розділу 4 “ Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців).” Додатку 1 до тендерної документації учасник надає Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (відповідно до Технічного завдання на виконання робіт, викладеного у Додатку 2 до цієї тендерної документації - розміщується окремим файлом), а саме: - розрахунки до договірної ціни (розрахунки заробітної плати*, вартості матеріальних ресурсів, експлуатації машин, розрахунки прибутку адмiнiстративних витрат, розрахунки інших витрат. При цьому як зазначено в Примітці *розрахунок заробітної плати (розрахунок розміру заробітної плати здійснюється у чіткій відповідності до Порядку розрахунку кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.11.2016 за № 1469/29599). Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 № 281 (зі змінами від № 196 від 27.07.2018 р.) затверджено Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (надалі за текстом – Порядок). Звертаю увагу Тендерного комітету на той факт, що Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 196 від 27.07.2018 р. Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, викладено в новій редакції. П. 4 Порядку визначено, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. У відповідності до п. 5, п. 6 зазначеного Порядку Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва, а при взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається, виходячи з розміру, передбаченого у договірній ціні. Визначення та врахування у тендерній пропозиції величини середньомісячної заробітної плати, яку планується отримувати на об’єкті будівництва є правом учасника. Застосування розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб даним Порядком в новій редакції згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 196 від 27.07.2018 р. взагалі не передбачено. Якщо навіть брати Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів в редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №33 від 20.02.2017, то в п. 3 розділу ІІ було визначено, що Розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 визначається за такою формулою: ЗПкоштор = ЗПтар + ЗПдодатк, де ЗПтар - тарифна частина середньомісячної заробітної плати у будівництві; ЗПдодатк - додаткова заробітна плата та інші заохочувальні та компенсаційні виплати. Тарифна частина середньомісячної заробітної плати (ЗПтар) визначається за такою формулою: ЗПтар = ЗПмін х Кгалуз х Ксер.роз, де ЗПмін - розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня календарного року; 15 вересня 2020 року ТОВ “Інекс Реал” з метою проведення експертного будівельно-технічного дослідження та надання висновку згідно звернулося до судлового експерта Солдатової Валерії Сергіївни, та просило надати у заяві на проведення експертного будівельно-технічного дослідження висновок по питанню: Чи відповідає Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженому Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 (зі змінами від 27.07.2018 № 196), зареєстрованого в МінЮсті Ураїни 11.11.2016 № 1469/29599, розрахунок заробітної плати, в частині застосування розміру прожиткового мінімуму, виконаний ТОВ «Інекс Реал» (Підрядником) при складанні кошторису ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни) та наданий у складі документів тендерної пропозиції по предмету закупівлі Олишівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Набережна, 22 в смт. Олишівка Чернігівського району Чернігівської області – капітальний ремонт з застосуванням енергозберігаючих технологій. Код за ЕЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація” (UA-2020-08-20-005348-a)? У висновку експерта №36-20 за результатами проведення будівельно-технічного дослідження від 17 вересня 2020 року експертом зазначене наступне : “ По поставленому питанню Експерту для дослідження було надано розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва, виконаний на підставі даних організації ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» (розрахунковий період 2020), виконаний ТОВ «Інекс Реал» (Підрядником) при складанні кошторису ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни) та наданий у складі документів тендерної пропозиції по предмету закупівлі Олишівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Набережна, 22 в смт. Олишівка Чернігівського району Чернігівської області – капітальний ремонт з застосуванням енергозберігаючих технологій. Код за ЕЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація” (UA-2020-08-20-005348-a). Згідно даного розрахунку в кошторисі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни) по зазначеному вище об’єкту було прийнято середньомісячну кошторисну заробітну плату в розмірі 9059,99 грн. (Дев’ять тисяч п’ятдесят дев’ять грн. 99 коп.) (див. Додаток № 1 до Висновку). Тарифна частина середньомісячної заробітної плати у будівництві у вказаному вище розрахунку визначена, виходячи з розміру прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на 01 січня 2020 року. Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженому Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 (зі змінами від 20.02.2017 № 33) передбачено: II. Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва на стадії складання інвесторської кошторисної документації. 1. Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розробки проектної документації), здійснюється замовником (інвестором) з урахуванням орієнтовного розміру кошторисної заробітної плати, розрахованого Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України згідно з цим Порядком. 2. При здійсненні будівництва об'єктів за рахунок коштів місцевих бюджетів органи місцевого самоврядування на підставі даних визначених ними підрядників встановлюють розмір кошторисної заробітної плати згідно з цим Порядком. Перелік підрядників, дані яких будуть прийматися для розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, визначається органом місцевого самоврядування самостійно. П.3.Розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 визначається за такою формулою: ЗПкоштор = ЗПтар + ЗПдодатк, де ЗПтар- тарифна частина середньомісячної заробітної плати у будівництві; ЗПдодатк- додаткова заробітна плата та інші заохочувальні та компенсаційні виплати. Тарифна частина середньомісячної заробітної плати (ЗПтар) визначається за такою формулою: ЗПтар= ЗПмін х Кгалуз х Ксер.роз, де ЗПмін- розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня календарного року; Кгалуз- коефіцієнт співвідношення місячних тарифних ставок робітників першого розряду до мінімального розміру тарифної ставки (посадового окладу) згідно з відповідною галузевою угодою; Ксер.роз- коефіцієнт переходу від першого розряду складності робіт до розряду 3,8 відповідно до додатка А ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 "Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва" (Ксер.роз= 1,308). Додаткова заробітна плата та інші заохочувальні та компенсаційні виплати визначаються за такою формулою: ЗПдодатк= ЗПшк+ ЗПмайст+ ЗПважл.р+ ЗПвис. дос+ ЗПвідпуст+ ЗПі, де ЗПшк. - доплата за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці визначається за такою формулою: ЗПшк. = ЗПтар х Кшк х Vшк, де Кшк - усереднений коефіцієнт, що враховує середній розмір доплати за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці згідно з відповідною галузевою угодою; Vшк - питома вага робіт, що виконуються у важких (особливо важких) і шкідливих (особливо шкідливих) умовах (зварювальні, монтажні, гідроізоляційні, малярні, керування будівельними машинами, механізмами та спеціальним приладдям тощо), визначається на підставі даних підрядників; ЗПмайся - надбавка за високу професійну майстерність визначається за такою формулою: ЗПмайся = ЗПтар х Кмайст х Vмайст, де Кмайст - коефіцієнт, що враховує середній розмір диференційованої надбавки до тарифної ставки робітників розряду 3,8 згідно з відповідною галузевою угодою; Vмайст - питома вага робітників, які одержують надбавки за високу професійну майстерність, визначається на підставі даних підрядників; ЗПважл.р - надбавка за виконання особливо важливої роботи визначається за такою формулою: ЗПважл.р = ЗПтар х Кважл.р х Vважл.р, де Кважл.р - коефіцієнт, що враховує середній розмір надбавки, визначений згідно з відповідною галузевою угодою на підставі даних підрядників; Vважл.р - питома вага робітників, які одержують надбавки за виконання особливо важливої роботи, визначається на підставі даних підрядників; ЗПвис.дос - надбавка за високі досягнення у праці визначається за такою формулою: ЗПвис.дос = ЗПтар х Квис.дос х Vвис.дос, де Квис.дос - коефіцієнт, що враховує середній розмір надбавки, визначений згідно з відповідною галузевою угодою на підставі даних підрядників; Vвис.дос - питома вага робітників, які одержують надбавки за високі досягнення у праці, визначається на підставі даних підрядників; ЗПвідпуст - кошти на оплату щорічних основних та додаткових відпусток визначаються за такою формулою: ЗПвідпуст = (ЗПтар + ЗПшк. + ЗПмайся + ЗПважл.р + ЗПвис.дос + ЗПі) х Квідпуст, де Квідпуст - коефіцієнт, що враховує середній рівень основних і додаткових відпусток (порівняно з місячною заробітною платою), які надаються відповідно до статей 6 і 7 Закону України "Про відпустки", визначається на підставі даних підрядників; ЗПі - інші надбавки та доплати, визначені згідно з галузевими (міжгалузевими) угодами (за керівництво бригадою, за інтенсивність праці, на період освоєння нових норм трудових затрат, за класність водіям, вислуга років тощо), визначаються за такою формулою: ЗПі = ЗПтар.х Кі х Vі, де Кі - коефіцієнт, що враховує середній розмір і-тої надбавки, визначається згідно з відповідною галузевою угодою на підставі даних підрядників; Vі - питома вага робітників, які одержують і-ту надбавку, визначається на підставі даних підрядників. II. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни тендерної пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни) та при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних будівельних робіт 1. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється підрядником, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку підрядник планує отримувати на об'єкті будівництва. 2. Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати у договірній ціні здійснюється підрядником згідно з пунктами 3 та 4 розділу II цього Порядку з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів. 3. При взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається, виходячи з розміру, передбаченого підрядником за погодженням із замовником (інвестором) у договірній ціні. Уточнення розміру кошторисної заробітної плати здійснюється відповідно до умов договору підряду. Примітка: у даному висновку курсивом позначені тексти в редакції оригіналу. Таким чином розрахунок заробітної плати, в частині застосування розміру прожиткового мінімуму, виконаний ТОВ «Інекс Реал» (Підрядником) при складанні кошторису ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни) та наданий у складі документів тендерної пропозиції по предмету закупівлі Олишівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Набережна, 22 в смт. Олишівка Чернігівського району Чернігівської області – капітальний ремонт з застосуванням енергозберігаючих технологій. Код за ЕЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація” (UA-2020-08-20-005348-a) відповідає Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженому Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 (зі змінами від 20.02.2017 № 33). В Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженому Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 (зі змінами від 27.07.2018 № 196) алгоритм визначення розміру кошторисної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 а саме взагалі відсутній. В п. 5 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 (зі змінами від 27.07.2018 № 196) зазначається, що: «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. При взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається, виходячи з розміру, передбаченого у договірній ціні. Уточнення розміру кошторисної заробітної плати здійснюється відповідно до умов договору підряду». Слід зазначити, що станом на момент проведення дослідження, в останній версії 3.5.2 програмного комплексу АВК-5, призначеного для автоматизованого визначення вартості будівництва, здійснюваного в Україні, і орієнтованого на реалізацію положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» закладено алгоритм розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва, виходячи з розміру прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на 01 січня 2020 року.”. З огляду на вищезазначене судовим експертом Солдатовою В.С. у висновку експерта №36-20 за результатами проведення будівельно-технічного дослідження зроблено наступний Висновок : “Розрахунок заробітної плати, в частині застосування розміру прожиткового мінімуму, виконаний ТОВ «Інекс Реал» (Підрядником) при складанні кошторису ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни) та наданий у складі документів тендерної пропозиції по предмету закупівлі Олишівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Набережна, 22 в смт. Олишівка Чернігівського району Чернігівської області – капітальний ремонт з застосуванням енергозберігаючих технологій. Код за ЕЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація” (UA-2020-08-20-005348-a) відповідає Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженому Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 (зі змінами від 20.02.2017 № 33). В Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженому Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 (зі змінами від 27.07.2018 № 196) алгоритм визначення розміру кошторисної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 а саме взагалі відсутній. Слід зазначити, що станом на момент проведення дослідження, в останній версії 3.5.2 програмного комплексу АВК-5, призначеного для автоматизованого визначення вартості будівництва, здійснюваного в Україні, і орієнтованого на реалізацію положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» закладено алгоритм розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва, виходячи з розміру прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на 01 січня 2020 року.”. Зазначаємо органу оскарження, що Розрахунок заробітної плати, виконаний ТОВ “Інекс Реал” саме в останній версії 3.5.2 програмного комплексу АВК-5, призначеного для автоматизованого визначення вартості будівництва, здійснюваного в Україні, і орієнтованого на реалізацію положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. З огляду на все зазначене в даному пункті Скарги слідує висновок, що тендерним комітетом не враховано те, що Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів набув з 2016 року змін у відповідності до Наказів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 33 від 20.02.2017 та № 196 від 27.07.2018 р., а отже твердження тендерного комітету про невідповідність розрахунку середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ “Інекс Реал” Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів є хибним та незаконним. 2. У відповідності до ч. 3 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Ч. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. 14 вересня 2020 року ТОВ “Інекс Реал” звернулося до Замовника з вимогою, в якій вимагало : 1. Зазначити яку конкретно норму, пункт, вимогу Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 № 281 (зі змінами від № 196 від 27.07.2018 р.), порушило ТОВ “Інекс Реал” при наданні свого розрахунку заробітної плати у складі документів тендерної пропозиції. 2. Зазначити якими нормами, пунктами, вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 №281 (зі змінами від № 196 від 27.07.2018 р.) передбачено необхідність врахування змін прожиткового мінімуму, що відбулися впродовж поточного року. 3. Зазначити конкретно які документи, що підтверджують вимоги технічної специфікації предмета закупівлі, надано ТОВ “Інекс Реал” не в повному обсязі. 4. Зазначити яка посадова особа тендерного комітету Олишівської селищної ради має досвід, освіту та кваліфікаційний сертифікат інженера-кошторисника або інженера-консультанта та встановила неправильність (невірність, невідповідність) розрахунку заробітної плати ТОВ “Інекс Реал” Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 №281 (зі змінами від № 196 від 27.07.2018 р.). 5. Розглянути дану Вимогу у визначений ЗУ "Про публічні закупівлі" термін та надати Відповідь на дану Вимогу. 6. Скасувати рішення тендерного комітету Олишівської селищної ради від 11 вересня 2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Інекс Реал” та визначити ТОВ “Інекс Реал” переможцем процедури закупівлі. 16 вересня 2020 року тендерним комітетом в електронній системі закупівель було розміщене наступне повідомлення: “Тендерним комітетом розглянута Вимога ТОВАРИСТВа З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ". Електронною системою переведено розгляд пропозицій в режим розгляду другого учасника процедури закупівлі, що не дозволяє технічно скасувати рішення щодо відхилення першого учасника. Неправомірність рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" може бути оскаржена до Антимонопольного комітету України у визначеному законодавством порядку.”. Аналіз наданої тендерним комітетом відповіді на вимогу ТОВ “Інекс Реал” засвідчує той факт, що вона фактично не розглядалась тендерним комітетом, адже на жодне з питань, поставлених у вимозі тендерерним комітетом не було надано жодної відповіді, що суперечить положенням ч. 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі". Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД та нормам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником у сфері будівництва об’єктів соціальної інфраструктури. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. ст. 5, 16, 11, 18, ч. 4 ст. 22, ч. 11 ст. 26, ч. 16 ст. 29, п. 3 абз. 3 ч. 12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі при оцінці та відхиленні тендерної пропозиції ТОВ “Інекс Реал”, допущених тендерним комітетом Олишівської селищної ради. 3. Зобов’язати Замовника розглянути та надати відповіді на питання зазначені у вимозі Товариства з обмеженою відповідальності “Інекс Реал” (код ЄДРПОУ 41310760) від 14 вересня 2020 року. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальності “Інекс Реал” (код ЄДРПОУ 41310760), зазначене у протоколі засідання тендерного комітету Олишівської селищної ради щодо розгляду тендерних пропозицій від 11 вересня 2020 р. в рамках процедури закупівлі по предмету “Олишівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Набережна, 22 в смт. Олишівка Чернігівського району Чернігівської області – капітальний ремонт з застосуванням енергозберігаючих технологій. Код за ЕЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація”. 5. Зобов’язати Замовника прийняти рішення щодо визначення Товариства з обмеженою відповідальності “Інекс Реал” (код ЄДРПОУ 41310760) переможцем процедури закупівлі по предмету “Олишівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Набережна, 22 в смт. Олишівка Чернігівського району Чернігівської області – капітальний ремонт з застосуванням енергозберігаючих технологій. Код за ЕЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація”. 6. Повідомити ТОВ “Інекс Реал” про дату, час та місце розгляду даної скарги та розглянути дану сакргу за участю представника ТОВ “Інекс Реал”. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Протокол засідання тендерного комітету Олишівської селищної ради щодо розгляду тендерних пропозицій від 11 вересня 2020 р. 3. Висновок експерта №36-20 за результатами проведення будівельно-технічного дослідження від 17 вересня 2020 року з додатками. 4. Свідоцтво судового експерта на ім’я Солдатової Валерії Сергіївни №1133. 5. Розрахунок середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ “Інекс Реал”. З повагою, Генеральний Директор ТОВ “Інекс Реал” Л.В. Гаман
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.09.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.09.2020 20:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.10.2020 23:56
Дата виконання рішення Замовником: 05.10.2020 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі (рішення № 18309-р/пк-пз від 29.09.2020) тендерним комітетом було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІНЕКС РЕАЛ" за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-20-005348-a.
Автор: ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ", Гаман Людмила Володимирівна +380674603536 tovinex@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга на рішення Замовника по результатам проведення торгів (UA-2020-08-20-005348-a)

Номер: 9df1ca5c3e5842688a52089994a19004
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-20-005348-a.a4
Назва: Скарга на рішення Замовника по результатам проведення торгів (UA-2020-08-20-005348-a)
Скарга:
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “Інекс Реал” (код ЄДРПОУ 41310760) в особі генерального директора Гаман Людмили Володимирівни. Адреса: вул. Кирпоноса, б. 7, м. Чернігів, 14000. електронна пошта: tovinex@ukr.net телефон.: 0462-611-102 Замовник: Олишівська селищна рада (код ЄДРПОУ 04412544). Адреса: вул. 15575, Чернігівська обл., Чернігівський район, селище міського типу Олишівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 3. електронна пошта: olishivka.s.rada@ukr.net телефон: +380965062598 Інформація про закупівлю ID: 80d129cf84c648e3bfa21067340cf303 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-20-005348-a. Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 11 вересня 2020 р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 22.09.2020 00:00
Автор: ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ", Гаман Людмила Володимирівна +380674603536 tovinex@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: 087c4b2a2e464bc1a55dc4e7d5dd0331
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-20-005348-a.c3
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
14 вересня 2020 року ТОВ "Інекс Реал" у зв'язку з відхиленням своєї тендерної пропозиції в порядку ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" звернулося до Замовника з вимого, в якій конкретно просила надати відповіді на питання : 1. Зазначити яку конкретно норму, пункт, вимогу Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 № 281 (зі змінами від № 196 від 27.07.2018 р.), порушило ТОВ “Інекс Реал” при наданні свого розрахунку заробітної плати у складі документів тендерної пропозиції. 2. Зазначити якими нормами, пунктами, вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 №281 (зі змінами від № 196 від 27.07.2018 р.) передбачено необхідність врахування змін прожиткового мінімуму, що відбулися впродовж поточного року. 3. Зазначити конкретно які документи, що підтверджують вимоги технічної специфікації предмета закупівлі, надано ТОВ “Інекс Реал” не в повному обсязі. 4. Зазначити яка посадова особа тендерного комітету Олишівської селищної ради має досвід, освіту та кваліфікаційний сертифікат інженера-кошторисника або інженера-консультанта та встановила неправильність (невірність, невідповідність) розрахунку заробітної плати ТОВ “Інекс Реал” Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 №281 (зі змінами від № 196 від 27.07.2018 р.). 5. Розглянути дану Вимогу у визначений ЗУ "Про публічні закупівлі" термін та надати Відповідь на дану Вимогу. Одна у відповіді на Вимогу від 16 вересня 2020 року Замовником не надано жодної відповіді на вищезазначені питання, порушенні ТОВ "Інекс Реал" питання повністю проігноровані. У зв'язку з чим в діях тендерного комітету вбачаються злочинні корупційні дії з метою забезпечення перемоги в процедури закупівлі іншого учасника. Вимагаємор надати відповіді на наступні питання : 1. Зазначити яку конкретно норму, пункт, вимогу Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 № 281 (зі змінами від № 196 від 27.07.2018 р.), порушило ТОВ “Інекс Реал” при наданні свого розрахунку заробітної плати у складі документів тендерної пропозиції. 2. Зазначити якими нормами, пунктами, вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 №281 (зі змінами від № 196 від 27.07.2018 р.) передбачено необхідність врахування змін прожиткового мінімуму, що відбулися впродовж поточного року. 3. Зазначити конкретно які документи, що підтверджують вимоги технічної специфікації предмета закупівлі, надано ТОВ “Інекс Реал” не в повному обсязі. 4. Зазначити яка посадова особа тендерного комітету Олишівської селищної ради має досвід, освіту та кваліфікаційний сертифікат інженера-кошторисника або інженера-консультанта та встановила неправильність (невірність, невідповідність) розрахунку заробітної плати ТОВ “Інекс Реал” Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 №281 (зі змінами від № 196 від 27.07.2018 р.). 5. Розглянути дану Вимогу у визначений ЗУ "Про публічні закупівлі" термін та надати Відповідь на дану Вимогу. Не ігнорувати дану вимогу та надати відповіді на поставлені питання. У зв'язку з злочинними корупційними діями членів тендерного комітету ТОВ "Інекс Реал" звертається до ДБР з заявою про вчинення членами тендерного комітету корупційних діянь та буде просити притягти винних осіб до відповідальності. :
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівля знаходиться в режим розгляду другого учасника процедури закупівлі, що не дозволяє технічно скасувати рішення щодо відхилення першого учасника. Процедуру призупинено через скаргу ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ до Антимонопольного комітету України".
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 61c450d09d704daf94cb57f5511ab068
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-20-005348-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 22.09.2020 00:00
Автор: ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ", Гаман Людмила Володимирівна +380674603536 tovinex@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: ff1b631969314e6bb27ecfea344852a6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-20-005348-a.a1
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
вих.№3800 14 вересня 2020 р. Тендерному комітету Олишівської селищної ради ВИМОГА Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Олишівської селищної ради від 11 вересня 2020 року ТОВ “Інекс Реал” дискваліфіковано на підставі того, що для розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати Учасником враховано розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня календарного року (2102 грн.). Разом з тим, не враховано зміни щодо встановлення прожиткового мінімуму, які затверджені з 01 липня 2020 року (2197 грн.). Отже, розрахунок розміру заробітної плати складено з порушенням вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів. Також в даному протоколі зазначено, що Учасником не надано в повному обсязі документи, що підтверджують вимоги технічної специфікації предмета закупівлі. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 № 281 (зі змінами від № 196 від 27.07.2018 р.) затверджено Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (надалі за текстом – Порядок). Звертаю увагу Тендерного комітету на той факт, що Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 196 від 27.07.2018 р Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, викладено в новій редакції. П. 4 Порядку визначено, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. У відповідності до п. 5, п. 6 зазначеного Порядку Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва, а при взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається, виходячи з розміру, передбаченого у договірній ціні. Визначення та врахування у тендерній пропозиції величини середньомісячної заробітної плати, яку планується отримувати на об’єкті будівництва є правом учасника. Застосування розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб даним Порядком взагалі не передбачено. В той же час вбачаються корупційні ризики лобіювання тендерним комітетом інтересів ТОВ “Укроблінвестбуд” з огляду на те, що в розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати ТОВ “Укроблінвестбуд” маються суперечності між Найменуванням параметру, Значенням та Припустимим Значенням. В пункті “Найменування параметру” ТОВ “Укроблінвестбуд” зазначає про Розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня календарного року, але в стобчику 4 “Значення” вказує його розмір станом не на 01 січня 2020 року, зазначивши суму 2197 грн, а не 2102 грн. При цьому в стовбчику 5 “Припустимі значення” розрахунку зазначає розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня 2020 року в сумі 2102 грн. Таким чином, стовбчики №4 та №5 з зазначеними в них розмірами прожиткового мінімуму суперечать один одному, а отже розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати ТОВ “Укроблінвестбуд” складено з значними порушеннями. Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", Вимагаємо : 1. Зазначити яку конкретно норму, пункт, вимогу Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 № 281 (зі змінами від № 196 від 27.07.2018 р.), порушило ТОВ “Інекс Реал” при наданні свого розрахунку заробітної плати у складі документів тендерної пропозиції. 2. Зазначити якими нормами, пунктами, вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 №281 (зі змінами від № 196 від 27.07.2018 р.) передбачено необхідність врахування змін прожиткового мінімуму, що відбулися впродовж поточного року. 3. Зазначити конкретно які документи, що підтверджують вимоги технічної специфікації предмета закупівлі, надано ТОВ “Інекс Реал” не в повному обсязі. 4. Зазначити яка посадова особа тендерного комітету Олишівської селищної ради має досвід, освіту та кваліфікаційний сертифікат інженера-кошторисника або інженера-консультанта та встановила неправильність (невірність, невідповідність) розрахунку заробітної плати ТОВ “Інекс Реал” Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 20.10.2016 №281 (зі змінами від № 196 від 27.07.2018 р.). 5. Розглянути дану Вимогу у визначений ЗУ "Про публічні закупівлі" термін та надати Відповідь на дану Вимогу. 6. Скасувати рішення тендерного комітету Олишівської селищної ради від 11 вересня 2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Інекс Реал” та визначити ТОВ “Інекс Реал” переможцем процедури закупівлі. Повідомляємо тендерному комітету, що у випадку незадоволення даної вимоги ТОВ “Інекс Реал” буде вимушено звернутися за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України та правоохоронних органів, так як в діях членів тендерного комітету вбачаються ознаки корупційних діянь при визначенні Переможця процедури закупівлі. Генеральний директор ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” Л.В. Гаман
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом розглянута Вимога ТОВАРИСТВа З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ". Електронною системою переведено розгляд пропозицій в режим розгляду другого учасника процедури закупівлі, що не дозволяє технічно скасувати рішення щодо відхилення першого учасника. Неправомірність рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" може бути оскаржена до Антимонопольного комітету України у визначеному законодавством порядку.
Статус вимоги: Задоволено