• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин

Завершена

177 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 885.00 UAH
Період оскарження: 20.08.2020 14:09 - 03.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога. Дискримінація.

Номер: b5f4a677c3dd47679cdbcb8a73f690d8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-20-003258-c.a1
Назва: Вимога. Дискримінація.
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні умови, що суперечить принципам проведення закупівель, закріплених в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема: 1.)__Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, строк дії якого є не менший ніж строк дії договору про закупівлю. На підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7687:2015» Учасник повинен також надати договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива. 2)__Копію атестату (свідоцтва) про акредитацію за належною сферою (галуззю) органу з сертифікації (акредитованої лабораторії), яким (ми) було видано сертифікат відповідності на товар, який є предметом закупівлі. 3)__ Документ, який підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, що є Учасником, виданий акредитованим уповноваженим органом із дотриманням чинного нормативно-правового документу. 4)__В разі якщо учасник процедури закупівлі не є власником торгової марки пропонованого Товару (палива) в складі тендерної пропозиції Учасника надається сканована копія оригіналу або нотаріально завірені копії договорів поставки, зберігання або інших документів, що підтверджують право на володіння, використання, розпорядження Товару зазначеної торгової марки (палива). В складі тендерної пропозиції Учасника надаються скановані копії оригіналів гарантійних листів по кожному договору (стосується партнерських договорів, договорів поставки (постачання), договорів зберігання та інших договорів що визначають залучення до виконання субпідрядників) складеними не пізніше ніж за 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій із зазначенням (посиланням) у них на номер і дату договору та кінцевий їх строк дії. Гарантійний лист повинен містити умови щодо гарантування безумовного і належного отоварення Талонів Постачальника (Учасника) незалежно від будь-яких обставин (фінансових, юридичних, інших), які склалися між Постачальником (Учасником) та субпідрядником та умовою що вказаний договір буде пролонгований на 2020 та 2021 роки. Гарантійний лист обовязково повинен бути підписаний Учасником та сібпідрядником, а саме особами які мають право вчиняти відповідні дії та має бути зазначена (вказана) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (https://kap.minjust.gov.ua) або мати відповідне доручення (дорчення надається в складі тендерної пропозиції учасника). 5)__У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, за паливними картками, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2020 року, за картками зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше червня 2020 року та виданий на ім’я Замовника та містити ідентифікатор закупівлі. Вимагаємо вилучити вищезазначені вимоги із тендерної документації, оскільки вони обмежують нас права на участь. В ч.5 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Отже, Замовник має право вимагати лише наявність документів, що підтверджують якість пропонуємого товару, а не системи провадження управління якістю. Вимагаємо вилучити вищезазначену умову документації, отже вона містить обмежуючий характер, що в свою чергу суперечить принципам недискримінаційї, закріпленим в ст. Закону України "Про публічні закупівлі" Також, вимога щодо надання копій гарантійних листів від партнерів - не є обгрунтованою, оскільки підтвердженням наявності співпраці є саме договір, та, якщо у Замовника є сумніви щодо дійсності такого Договору - він повинен самостійно звертатися із запитом до таких партнерів. Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначені умови - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу Вимогу, щодо відкритих торгів, повідомляємо наступне. Згідно підпункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Підпункт 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, Замовником у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлює, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частина 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», вказує, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. Враховуючи вищенаведене Замовником було передбачено дані пункти, на які Ви посилаєтесь, а саме підпункти 2.3, 2.4, 2.5 та пункт 5 Додатку 3 та пункту 7 Додатку 3 Тендерної документації, де саме і передбачені всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі. Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Аналіз ринку свідчить про безумовну конкуренцію на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.09.2020 15:00