-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розроблення та виготовлення генерального плану с.Саксагань П’ятихатського району Дніпропетровської області, загальною площею 671 га
Завершена
199 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.80 UAH
мін. крок: 1% або 1 999.80 UAH
Період оскарження:
20.08.2020 13:49 - 27.08.2020 13:53
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога Замовннику
Номер:
ee904519e821458fa1c88759bb3400b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-001401-b.a10
Назва:
Вимога Замовннику
Вимога:
Вимога Замовнику
виконавчому комітету Саксаганської сільської ради
пане Блащук Олександре Євгеновичу
Ви дуже ретельно вивчали документацію попередніх учасників даної закупівлі, але стосовно документації ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" пропустили важливі деталі, адже:
1. Відповідно до вимог, встановлених Замовником у п. 1 Інструкції з підготовки пропозицій спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, мінімальних вимог до обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасники повинні підтвердити наявність у них офісного приміщення та надати «Кольорову скан-копію оригіналу та/або завіреної належним чином копії документального підтвердження підстав користування обладнанням та/або матеріально-технічною базою та/або технологіями (власність, оренда)».
Натомість замість договору оренди приміщення, Учасником ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" у файлі під назвою «1.2. Договір оренди приміщення» надано документ під назвою «Додаткова угода № 1 від 31.05.2019 до договору оренди комерційної нерухомості № 242-КМФ/18 від 20.12.2018 р.». При цьому відсутній сам договір оренди та відсутній лист-пояснення Учасника. Судячи з дати договору, він був укладений до утворення ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" і ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" не є його стороною.
Отже наявність офісного приміщення Учасником ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" не підтверджено.
2. Відповідно до вимог, встановлених Замовником у п. 1 Інструкції з підготовки пропозицій спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, мінімальних вимоги до обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасники повинні підтвердити наявність у них обладнання широкоформатного кольорового друку (формату не менше А0) (мінімальна наявність одного).
В складі своєї тендерної пропозиції Учасником ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" надано Договір оренди № 2 від 28.07.2020 р., укладеного з ТОВ «БЮРО ОЦІНКИ» щодо оренди широкоформатного принтеру EPSON SureColor SC-T5100. Відповідно до п. 2.1 даного договору, мета оренди – здійснення топографо-геодезичної зйомки та землевпорядних робіт. Ані те ані інше не відповідає предмету даної закупівлі - Послуги у сфері містобудування. Відповідно до п. 6.3 цього ж договору, Орендар (ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ") зобов’язується використовувати обладнання (принтер EPSON SureColor SC-T5100) у відповідності до мети оренди (здійснення топографо-геодезичної зйомки та землевпорядних робіт).
Отже наявність обладнання широкоформатного кольорового друку (формату не менше А0) (мінімальна наявність одного) для надання послуг у сфері містобудування Учасником ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" не підтверджено.
3. Відповідно до вимог, встановлених Замовником у п. 3 Інструкції з підготовки пропозицій спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, Учасники повинні були надати «Кольорову скан-копію оригіналу та/або завірену належним чином копію документального підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до предмету закупівлі)* з усіма додатками, якщо такі передбачаються основним документом вкладеного правочину. На виконання даної вимоги, може надаватись договір (або акт приймання/виконання робіт (послуг) або рахунок із копією платівки з банківського рахунку учасника із відомостями про стан зарахування коштів за результатом виконання аналогічного договору))» та «Кольорову скан-копію оригіналу та/або завірену належним чином копію позитивного листа-відгуку про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг по наданим договорам».
В складі своєї тендерної пропозиції Учасником ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" надані договори укладені з Саївською сільскою радою та Виконавчим комітетом Вишнівської сільської ради.
Стосовно договору укладеного з Саївською сільською радою, термін його виконання – з 10.05.2019 р. по 31.12.2019. р. Відповідно до календарного плану, роботи виконувались у 3 етапи, про що свідчать акти виконаних робіт – 1. від 14.08.2019 р. 2. від 25.10.2019 р. 3. від 12.12.2019 р. При цьому відгук, який повинен підтверджувати якість та своєчасність виконання аналогічних послуг наданий Саївською сільською радою від 03.10.2019 р., тобто до виконання 2 та 3 етапів договору, отже не може підтверджувати якість та своєчасність виконання аналогічних послуг за Договором в цілому.
Стосовно договору укладеного з Виконавчим комітетом Вишнівської сільської ради, термін його виконання – з 31.10.2019 р. по 31.12.2019. р. Наданий Акт надання послуг № 7164 не відповідає вимогам законодавства, адже не має дати, якщо не враховувати напис олівцем – 24.07.2020 р. – тобто дата через 7 місяців після закінчення терміну надання послуг. Додаткові угоди щодо продовження терміну дії договору відсутні. Акт 11151 підписаний Замовником 22.11.2019 р., та підтверджує виконання робіт етапу 1. Акт 12101 взагалі не містить дат та не зрозуміло коли його підписано. В жодному акті не прописано виконання робіт за 3-ім етапом.
Отже досвід виконання аналогічних договорів Учасником ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" не підтверджено.
4. Відповідно до вимог, встановлених Замовником у п. 8 Інструкції з підготовки пропозицій спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, Учасники повинні були надати «Кольорову скан-копію оригіналу та/або завірена належним чином копію заповнених сторінок паспорта (для юридичних осіб: особи, яка підписуватиме договір, а також для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців).
В складі своєї тендерної пропозиції Учасником ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" надано кольорову скан-копію паспорту Лебєдєва Дениса Володимировича, а саме сторінки 1, 2-3, 4-5, 6-7, 12-13, 14-15. Якщо уважно подивитись на надану скан-копію, то стає зрозумілим, що відсутня як мінімум заповнена сторінка 11 (Місце проживання), а можливо й інші (10 Сімейний стан, 8-9 Особливі примітки).
Отже вимоги п. 8 Інструкції з підготовки пропозицій спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель Учасником ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" не виконані.
5. Відповідно до вимог, встановлених Замовником у п. 19 Інструкції з підготовки пропозицій спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, Учасники повинні були надати Кошторисний розрахунок вартості послуг, за підписом уповноваженої особи учасника, розрахований відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
В складі своєї тендерної пропозиції Учасником ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" надано Кошторис, який зокрема містить кошторис № 2, відповідно до якого передбачено узгодження, які виконують 2 виконавця – Головний архітектор проекту та Архітектор.
Проте в довідці, наданій ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" (вих. № 309/2 від 03.09.2020 р.), в якій зазначений необхідний перелік фахівців, які будуть залучені до виконання обов’язків за договором, посада Головного архітектора проекту не передбачена.
Отже вимоги п. 19 Інструкції з підготовки пропозицій спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель Учасником ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" не виконані.
6. Відповідно до вимог, встановлених Замовником у п. 1 Інструкції з підготовки пропозицій спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, мінімальні вимоги до обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасники повинні підтвердити наявність у них: комп’ютерів для надання послуг; принтерів з технічною можливістю друку у форматі А3, А4 (мінімальна наявність одного), сканерів з технічною можливістю сканування у форматі А3, А4 (учасник повинен підтвердити наявність не менше однієї одиниці сканера).
У довідці про наявність обладнання (Вих. № 309/1 від 03.09.2020 р.) ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" зазначає наявність власних комп’ютерів для надання послуг ноутбук Dell Latitude E6430s. Відповідно до специфікації виробника, це є ноутбук з 14 дюймовим дисплеєм (діагональ екрану близько 35 сантиметрів). Тобто, замість комп’ютерів, як вимагав замовник, учасник заявив про наявність в нього ноутбуків, при цьому не надав жодного листа-роз’яснення щодо наявності у нього обладнання не такого як вимагає замовник та стосовно того що на ноутбуках з діагоналлю 35 см можна комфортно надавати послуги що є предметом даної закупівлі.
В складі своєї тендерної пропозиції Учасником ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" надано Договір постачання № 7/16 від 16.07.2019 р.
По перше, договір укладено з фізичною особою. Не фізичною особою підприємцем, а звичайною фізичною особою. У договорі не вказані сторони договору. Щодо фізичної особи Нечеси Марії Сергіївни, то в реквізитах договору заначений лише її ІПН, при цьому відсутні адреса, телефон, паспортні дані, платіжні реквізити, хоча відповідно до п 4.1 Договору, розрахунки проводяться у безготівковій формі.
По друге, в реквізитах ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" зазначено розрахунковий рахунок у форматі IBAN. Відповідно до п.3 Постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року N 162, Банки України зобов'язані з 05 серпня до 31 жовтня 2019 року самостійно здійснювати зміну діючих рахунків клієнтів банків відповідно до вимог стандарту IBAN. При тому що Договір постачання № 7/16 від 16 липня 2019 р і вже містить реквізити ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" у форматі IBAN. Таким чином, в діях посадової особи ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" вбачаються ознаки злочину стосовно підроблення документів для тендерної пропозиції, адже 16.07.2019 р. реквізити ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" не могли містити розрахунковий рахунок у форматі IBAN.
Отже наявність обладнання комп’ютери для надання послуг; принтерів з технічною можливістю друку у форматі А3, А4 (мінімальна наявність одного), сканерів з технічною можливістю сканування у форматі А3, А4 для надання послуг у сфері містобудування Учасником ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" не підтверджено.
Окрім того є всі законні підстави вважати документи, надані Учасником ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" сфальсифікованими, підробними і такими що містять ознаки за які передбачено кримінальну відповідальність за ст. 358 Кримінального кодексу України, отже довідка надана ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" стосовно того що документи надані у складі тендерної пропозиції не є підробними - не відповідає дійсності.
Наявність попередніх ділових стосунків (раніше укладених договорів) із Учасником закупівлі не є приводом до вибіркового ставлення до його тендерної пропозиції, адже відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо:
- відмінити Ваш Протокол № 5/сз від 10.09.2020 р. (рішення уповноваженої особи Виконавчого комітету Саксаганської сільської ради Пятихатського району Дніпропетровської області) щодо визнання ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" переможцем закупівлі «код ДК 021:2015 - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Послуги з розроблення та виготовлення генерального плану с. Саксагань П’ятихатського району Дніпропетровської області, загальною площею 671 га)»;
- відхилити пропозицію ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" згідно до вимог п. 1 ч.13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі);
- подати документи до відповідних правоохоронних органів щодо виявлених фактів надання недостовірної інформації посадовою особою ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" для вирішення питання про порушення кримінальної справи за ознаками злочину, передбаченого ст.358 Кримінального кодексу України.
У разі ігнорування законних вимог, будемо змушені передати матеріали до Державної служби фінансового моніторингу України і відповідних правоохоронних органів щодо притягнення до кримінальної відповідальності посадової особи ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" за фактом підроблення документів тендерної пропозиції а також притягнення до відповідальності посадової особи (уповноваженої особи) Виконавчого комітету Саксаганської сільської ради, яка є Відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, за неналежне виконання посадових обов’язків.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 14.09.2020 13:40
- відповідь на вимогу 16.09.2020 09:13
Дата подачі:
14.09.2020 13:40
Вирішення:
Відповідь по суті вимоги ТОВ «СЕМАРГЛ ПЛЮС»
по спрощеній закупівлі UA-2020-08-20-001401-b.
У відповідь на Вашу вимогу (вих. № 1-14.09/20 від 14.09.2020) щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ» вимогам встановленим Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі повідомляємо наступне:
1. Щодо договору оренди.
Відповідно до п.1розділу 1 «Вимоги до учасників та спосіб підтвердження їх відповівдності» Інструкції з підготовки пропозицій спрощеної закупівлі через електронну систему закупівельучасник повинен розмістити довідку у табличній формі (згідно таблиці) за підписом уповноваженої особи учасника, із зазначенням інформації про наявність у учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а такождодатково необхідно надати документи, які підтверджують дану інформацію.
Учасником закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ» надано документи, у тому числі Додаткову угоду №1 від 31.05.2019р. до договору оренди комерційної нерухомості № 242-КМФ/18 від 20.12.2018р., яка є документом, що є підтвердженням наявності офісного приміщення. Первісний орендар (ТОВ «НАУКОВО ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ», код ЄДРПОУ 41529622) відступає свої права та обов’язки за договором Новому орендарю (ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ», код ЄДРПОУ 42848091), який і є учасником процедури спрощеної закупівлі.
2. Щодо обладнання широкоформатного кольорового друку.
Учасником ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ» до тендерної пропозиції надано Договір оренди №2 від 28.07.2020р., укладеного з ТОВ «БЮРО ОЦІНОК» щодо оренди широкоформатного принтеру у відповідності до встановлених вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу щодо підтвердження наявності у учасника закупівлі матеріально-технічної бази. Вимоги щодо мети оренди обладнання Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не встановлено.
3. Щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ» надано договори укладені з Саївською сільською радою та Виконавчим комітетом Вишнівської сільської ради.
Стосовно договору укладеного з Саївською сільською радою учасником ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ» додано до тендерної пропозиції акти наданих послуг та відгук, які за датою складання передують строкам встановленим календарним планом, що свідчить про дострокове надання послуг, що не заборонено законодавством та умовами договору та може свідчити про сумлінне виконання зобов’язань з боку виконавця.
Стосовно договору укладеного з Виконавчим комітетом Вишнівської сільської ради Замовник не є експертом у галузі встановлення справжності та засобів складання Акту наданих послуг №7164, а також законодавством не встановлено обмеження щодо строків підписання актів наданих послуг до господарських договорів.
Отже, досвід виконання аналогічних договорів Учасником ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ» підтверджено у відповідності до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
4. Щодо надання кольорової скан-копії паспорту.
Учасником ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ» надано скановану копію паспорту Лебєдєва Дениса Володимировича, яка містить достатньо інформації для ідентифікації особи, яка підписує договір.
5. Щодо надання переліку фахівців, які будуть залучені до виконання умов договору.
Учасником ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ» до тендерної пропозиції надано довідку (вих. № 309/2 від 03.09.2020р.) ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ» в якій зазначено необхідний перелік фахівців, у тому числі архітектора. Звертаємо, вашу увагу, що виконання робіт передбачених кошторисом № 2 до тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ» не перешкоджає виконанню зазначених робіт архітектором в особі одного працівника.
6. Щодо підтвердження матеріального забезпечення.
Учасником ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ» до тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання (вих. №309/1 від 03.09.2020) в якій зазначено наявність власних комп’ютерів для надання послуг, а саме ноутбук DellLatitude E6430s, який є за своїми властивостями переносним комп’ютером.
Договір постачання № 7/16 від 16.07.2019р наданийучасником ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ» справді має у тексті договору розрахунковий рахунок IBAN, та відповідно до п.3 Постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162, Банки України зобов’язані з 05 серпня до 31 жовтня 2019 року (не за ініціативою клієнта) самостійно здійснювати зміну діючих рахунків клієнтів банків до вимог стандарту IBAN. Проте, суб’єкти господарювання мали змогу до 05 серпня 2019 року отримувати рахунки IBAN за власною ініціативою.
Примітка: Найбільшим порушенням у складі пропозиції ТОВ «СЕМАРГЛ ПЛЮС» - це ненадання всіх затверджених додатків у складі проекту договору, які є невід’ємною його частиною. Замовник просто був зобов’язаний відхилити дану пропозицію. Інші незначні порушення, які не можливо виправити протягом 24 години при спрощеній закупівлі, не можуть об’єктивно впливати на зміст пропозиції та предмет закупівлі. Інший учасник зовсім не надав всіх документів у терміни визначені процедурою закупівлі. Тому виходячи із потреб замовника у необхідності виконання послуг по виготовленню генерального плану села, розглянуто пропозиції інших учасників. За результатом розгляду пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ», за для виявлення відповідності технічним та іншим вимогам замовника щодо змісту пропозиції учасника визначеним в Документації, не виявлено зауважень, які б могли об’єктивно вплинути на зміст пропозиції. Учасник погодився із проектом договору, який пропонувався у технічній документації та з його додатками, надав інформацію та документи, що підтверджують його відповідність встановленим технічним та іншим вимогам, визначеним умовами Документації. Тому встановлено підставу вважати пропозицію учасника, як таку, що відповідає вимогам, викладеним у Документації.
Другими критеріями визначення переможця замовник не користувався. Звинувачення вказані Вами у зверненні (вибіркове ставлення до учасників, дискримінація та інше) є безпідставними.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.09.2020 09:16
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога Замовнику
Номер:
2e8682cc0f0642e1910e9924964a5b91
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-001401-b.a9
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
В ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає надати: "Кольорова скан-копія оригіналу та/або завірена належним чином копія витягу з реєстру платників ПДВ – у разі сплати учасником ПДВ, або копія витягу з реєстру платників єдиного податку – у разі сплати учасником єдиного податку, строком видачі не раніше 30 календарних днів до дати аукціону. "
Актуальні дані з Реєстру платників єдиного податку Замовник може перевірити самостійно на Єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та офіційному веб-сайті ДФСУ. Відповідно до п.5 ст. 17 5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу щодо терміну видачі витягу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2020 10:53
Вирішення:
Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі сам вирішує щодо вимог до оголошення, які не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників п.5 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі». З метою якісного відбору учасників, сумлінних платників податків, надання наступних документів або інформації, стосується порядку та умов оподаткування господарської діяльності учасника (або об’єднання учасників) - копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість/єдиного податку, у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі пропозиції Замовник отримає інформацію, в якій буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку. Вимога щодо терміну видачі копій документів зумовлена тим, що у недобросовісних платників податків або за інших причин (ст.184 та ст.299 Податкового кодексу України) анулюється реєстрація платника податку. Вказана вимога до предмету закупівлі не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.08.2020 11:30
Вимога
Залишено без розгляду
Внесеними до Оголошення про спрощену закупівлю змінами, Замовником порушено закон України "Про публічні закупівлі"
Номер:
6b5edebf86c34754a062f1dda252cb3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-001401-b.c8
Назва:
Внесеними до Оголошення про спрощену закупівлю змінами, Замовником порушено закон України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вельмишановний Замовник! Під час періоду уточнень Вами було внесено низку змін до оголошення про спрощену закупівлю, якими порушено основні принципи здійснення закупівель, гарантовані ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а також низку чинних Законів України. Зокрема, Замовник неодноразово порушив законів України "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про банківську таємницю", "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про публічні закупівлі". Такі дії з боку Замовника можуть свідчити як про необ'єктивне і упереджене ставлення до учасників, так і про можливе порушення п.п.1 і 7 ч.1 ст.17 "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо привести Оголошення про проведення спрощеної закупівлі до вимог чинного законодавства, шляхом внесення змін, якими буде виключено вимоги, що порушують право Учасників на недискримінацію і рівне ставлення до ни. У разі неможливості виправлення невідповідностей, вимагаємо скасувати дану спрощену закупівлю.
Просимо з належним рівнем серйозності віднестися до даної вимоги. Тому що, у разі ігнорування вимоги, вимушені будемо звернутися до відповідних громадських організацій та Державної аудиторської служби України з метою здійснення органами контролю моніторингу закупівель, які оголошено (а також вже здійснено) Замовником - Виконавчим комітетом Саксаганської сільської ради П'ятихатського району Дніпропетровської області.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2020 10:30
Вирішення:
Вельмишановний Замовник! Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі сам вирішує щодо вимог до оголошення, які не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників п.5 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі». Низку змін до оголошення про спрощену закупівлю у період уточнення інформації проведено у відповідності до п.7 ст.14 Закону "Про публічні закупівлі" і направлено якраз на усунення недоліків, якими порушуються основні принципи здійснення закупівель, гарантовані п.5 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі". Усі відповіді на звернення за роз'ясненнями, на звернення з вимогою щодо усунення порушення, автоматично оприлюднювалися в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.08.2020 11:20
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога Замовнику
Номер:
146d6f82ede0466ab86c3cb96b1c5ebd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-001401-b.c7
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
В ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає надати: "Кольорова скан-копія оригіналу та/або завірена належним чином копія витягу з реєстру платників ПДВ – у разі сплати учасником ПДВ, або копія витягу з реєстру платників єдиного податку – у разі сплати учасником єдиного податку, строком видачі не раніше 30 календарних днів до дати аукціону. "
Вимагаємо прибрати з тендерної документації вимогу щодо терміну видачі витяг, адже він надається після реєстрації платником єдиног податку, не має терміну дійсності та діє до внесення змін до Реєстру. Чим обумовлена вимога строку видачі не раніше 30 календарних днів до дати аукціону? До того ж дані з Реєстру платників єдиного податку можна побачити на Єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та офіційному веб-сайті ДФСУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2020 15:22
Вирішення:
Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі сам вирішує щодо вимог до оголошення, які не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників п.5 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі». З метою якісного відбору учасників, сумлінних платників податків, надання наступних документів або інформації, стосується порядку та умов оподаткування господарської діяльності учасника (або об’єднання учасників) - копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість/єдиного податку, у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі пропозиції Замовник отримає інформацію, в якій буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку. Вимога щодо терміну видачі копій документів зумовлена тим, що у недобросовісних платників податків або за інших причин (ст.184 та ст.299 Податкового кодексу України) анулюється реєстрація платника податку. Вказана вимога до предмету закупівлі не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.08.2020 08:50
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога замовнику
Номер:
88b217a90a9b4f0b93d1573ee1f4988c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-001401-b.a6
Назва:
Вимога замовнику
Вимога:
В ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі Замовник надати: "Кольорова скан-копія оригіналу та/або завірена належним чином копія довідки з обслуговуючого банку учасника спрощеної закупівлі про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше дати оголошення закупівлі." Вимагаємо прибрати з тендерної документації вимогу щодо терміну видачі довідки, адже вона не має терміну дійсності і за умови актуальності чим обумовлена вимога строку видачі не раніше дати оголошення закупівлі ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2020 15:11
Вирішення:
Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі сам вирішує щодо вимог до оголошення, які не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників п.5 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі». З метою якісного відбору учасників, надання наступних документів (довідки з обслуговуючого банку учасника спрощеної закупівлі про відкриття банківського рахунку (IBAN)) дозволить розпізнати країну учасника розрахунку (UA - Україна), зручно та просто ідентифікувати платника та отримувача коштів, а також банк України, що їх обслуговує. Вимога щодо терміну видачі довідки зумовлена тим, що Замовник у складі пропозиції учасника хоче бачити актуальність банківського рахунку на дату оголошення, відсутність накладених арештів на рахунки боржника (згідно Закону України №1404-VIII «Про виконавче провадження»). Вказана вимога до предмету закупівлі не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.08.2020 09:28
Вимога
Вирішена
Вимога Замовнику
Номер:
fe42fc9c9ab040e1830a77d2ade9beac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-001401-b.c5
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
В ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає надання "Кольорової скан-копію оригіналу та/або завірена належним чином копія заповнених сторінок паспорта (для юридичних осіб: особи, яка підписуватиме договір, а також для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців). Вимагаємо вилучити з тендерної документації вимогу щодо виставлення у вільний доступ персональних даних уповноважених осіб. Який в цьому сенс? Цієї вимоги достатньо для переможця закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2020 14:54
Вирішення:
Шановний Учасник! Замовником розглянуто Вашу вимогу щодо вилучення з технічної документації вимогу до Учасника - надання кольорової скан-копія оригіналу та/або завірена належним чином копія заповнених сторінок паспорта (для юридичних осіб: особи, яка підписуватиме договір, а також для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців). Замовником у складі технічної документації передбачено вказану вимогу, щоб отримати достовірну інформацію про службову (посадову) особу(іб), фізичну особу, фізичну особу-підприємця учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати пропозицію. Під час спроведення спрощеної закупівлі Замовником до процедури спрощеної закупівлі не застосовувалися кваліфікаційні критерії та вимоги по ст.17 Закону, тому Замовник сам вирішує щодо вимог до оголошення, які не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Копія паспорту громадянина України, або громадянина іншої країни, якої учасник є резидентом (копії сторінок на яких зазначена інформація) (вимога стосується учасників - фізичних осіб та/або фізичних осіб-підприємців). Інформація у такому документі може бути визначена учасником як конфіденційна (яка не підлягатиме розкриттю в системі публічних закупівель для перегляду сторонніми особами) та надаватись без додаткових пояснень у складі пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Вимога Замовника
Номер:
0b225e32f7964a13b204a0d64fc175c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-001401-b.b4
Назва:
Вимога Замовника
Вимога:
В ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі Замовник встановлює необгрунтовані Мінімальні вимоги до досвіду виконання аналогічного договору. Зокрема наявність ТРЬОХ виконаних договорів з укладенням акту наданих послуг. Як і на підставі яких нормативних документів проводився розрахунок цієї кількості? чому не 2 не 4? Вимога є необгрунтованою та дискримінаційною. Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу щодо кількості виконаних договорів з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2020 12:54
Вирішення:
Шановний Учасник! Замовником розглянуто Вашу вимогу та внесено зміни до технічної документації спрощеної закупівлі (виключено норму наявності кількісного значення виконаних аналогічних договорів). У Учасника повинно бути наявність аналогічних виконаних договорів на розроблення та виготовлення генеральних планів з укладенням акту наданих послуг.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога Замовнику
Номер:
e163ae32b6424724aa188c6c076d35cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-001401-b.b3
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
В ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі Замовник встановлює необгрунтовані Мінімальні вимоги до працівників, наявних в учасника, зокрема мінімальна наявність двох сертифікованих фахівців, які суперечать Законодавству України. Відповідно до п. 4.5 ПОРЯДКУ розроблення містобудівної документації, "Генеральний план населеного пункту, план зонування території та детальний план території розробляються суб’єктами господарювання, у складі яких є архітектор, що має кваліфікаційний сертифікат." Отже вимога щодо наяності ДВОХ сертифікованих фахівців є такою що суперечить Законодавству. Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2020 12:40
Вирішення:
Шановний Учасник! Замовником розглянуто Вашу вимогу та внесено зміни до технічної документації спрощеної закупівлі (виключено норму наявності кількісного значення сертифікованих архітекторів). Учасник сам вирішує скільки сертифікованих фахівців (не меньше одного) залучати для якісного та своєчасного виконання послуги з виготовлення генерального плану населенного пункту.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
вимога Замовнику
Номер:
245a37d61db442bf871585e8b3d77931
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-001401-b.c2
Назва:
вимога Замовнику
Вимога:
В ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі Замовник встановлює необгрунтовані Мінімальні вимоги до обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зокрема наявність троьх комп’ютерів для надання послуг. Як і на підставі яких нормативних документів проводився розрахунок цієї кількості? чому не 2 не 4? Також Замовником вимагається "обладнання широкоформатного кольорового друку (формату не менше А0)". Чинні нормативні акти, зокрема Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», ДБН Б. 1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту» не містять вимог щодо формату графічних матеріалів, отже вимога є необгрунтованою та дискримінаційною. Вимагаємо виключити дискримінаційни вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2020 12:17
Вирішення:
Шановний Учасник! Замовником розглянуто Вашу вимогу та внесено зміни до технічної документації спрощеної закупівлі (виключено норму наявності кількісного значення комп'ютерної техніки), в Учасника повинні бути в наявності комп'ютер (комп'ютери) в достатній кількості для якісного та своєчасного виконання послуги. Щодо норми наявності "обладнання широкоформатного кольорового друку (формату не менше А0)" то зокрема у ДБН Б. 1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту» у завданні на розробку генерального плану населеного пункту передбачено графічні матеріали із зазначенням масштабу; перелік додаткових розділів та графічних матеріалів (із зазначенням маштабу) або додаткові вимоги до змісту окремих розділів чи графічних матеріалів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Порушення норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, містобудівної діяльності та про топографо-геодезичну і картографічну діяльність.
Номер:
0a02c37cf9ea41a284a8ecda60e00a81
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-20-001401-b.a1
Назва:
Порушення норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, містобудівної діяльності та про топографо-геодезичну і картографічну діяльність.
Вимога:
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Додатковою вимогою до учасника / розробника містобудівної документації на розробку «код ДК 021:2015 - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Послуги з розроблення та виготовлення генерального плану с. Саксагань П’ятихатського району Дніпропетровської області, загальною площею 671 га)» замовник встановив - “Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі пропозиції «Акт обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника. - замовник здійснив порушення статті 3 та пунктів 1 і 7 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII. Просимо Вас привести тендерну документацію (оголошення) для процедури – відкриті торги “код ДК 021:2015 - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Послуги з розроблення та виготовлення генерального плану с. Саксагань П’ятихатського району Дніпропетровської області, загальною площею 671 га)” (з додатками) у відповідність до норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, містобудівної діяльності та про топографо-геодезичну і картографічну діяльність. У разі не можливості приведення тендерної документації (оголошення) до норм чинного законодавства, або додаткової потреби у виконанні обстеження території, проведення всіх необхідних обстежень, зйомок замірів та розробку топографічного плану, наполягаємо на поділі закупівлі “код ДК 021:2015 - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Послуги з розроблення та виготовлення генерального плану с. Саксагань П’ятихатського району Дніпропетровської області, загальною площею 671 га)” на окремі лоти/процедури закупівель з виокремленням: 1) послуг обстеження території (код ДК 021:2015 7163000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань); 2) послуг розробки генерального плану (код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування); 3) послуг з розробки топографічного плану (код ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги). Одночасно наголошуємо, що у разі не виконання даної вимоги будемо змушені повідомити за порушення законодавства про захист економічної конкуренції Держаудитслужбу України, Національне антикорупційне бюро України, Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 21.08.2020 15:17
Дата подачі:
20.08.2020 16:41
Вирішення:
Шановний Учаснику, Замовником розглянуто Вашу вимогу та внесено зміни до технічної документації спрощеної закупівлі (виключено вимогу щодо акту обстеження об’єкту закупівлі).
Крім того, відповідно до згаданої Вами ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (із змінами та доповненнями) в редакції Закону України від 19.09.2020 р. №114-ІХ, а саме абз.2 ч.10 ст.3 Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено