• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для харчоблоку в комплекті, код 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Завершена

3 840 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 200.00 UAH
Період оскарження: 20.08.2020 13:39 - 01.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі

Номер: 8eaa009df6034cc983345782a2976c2b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-20-004720-a.b1
Назва: ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі На веб-сайті Уповноваженого органу було опубліковано оголошення: Номер у Prozorro: UA-2020-08-20-004720-a; ID у Prozorro: b413186c8a464e7b862d8c3634bda374 з тендерною документацією, у відповідності до якої Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) оголошено проведення торгів на закупівлю: «Обладнання для харчоблоку в комплекті, код 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника». Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "С-Проф" надало свою тендерну пропозицію у відповідності до умов Тендерної документації. За результатами аукціону тендерні пропозиції надали наступні учасники з цінами: - ТОВ "Торговий дім "С-Проф" з ціною 3 667 500,00 з ПДВ, - ТОВ "ПРОЛОГ ТРЕЙДІНГ" з ціною 3 667 860,00 з ПДВ. - ТОВ "ЮНІСТКОМ" з ціною 3 818 256,00 з ПДВ. - ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД" з ціною 3 835 000,00 з ПДВ. Найбільш економічно вигідну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "С-Проф", було відхилено з підстав визначених у протоколі засідання тендерного комітету № 215 від 09.09.2020 р. Шановний Замовнику, обґрунтування причин відхилення нашої тендерної пропозиції вважаємо безпідставним та вимагаємо відмінити рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, прийняте на засіданні тендерного комітету Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, згідно протоколу засідання тендерного комітету № 215 від 09.09.2020 р., з наступних підстав: На виконання вимог Додатку № 2 Тендерної документації, На підтвердження якості товару, учасник повинен надати наступні документи, наявність яких передбачена чинним законодавством: «сертифікат відповідності на пароконвектомат». В складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "С-Проф", міститься довідка пояснення за вихідним № 19/09-20 від 03.09.2020 р., в якій зазначено, що органи сертифікації не сертифікують товар, а також не надають жодних довідок про те чи підлягає товар сертифікації, оскільки, з 01.01.2018 р. сертифікація відсутня повністю та жоден товар не підлягає обов’язковій сертифікації. Окрім того зазначаємо з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017 р. № 500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. Зважаючи на вище викладене Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "С-Проф» не надало сертифікат відповідності на пароконвектомат, оскільки, він не передбачений законодавство. Відповідно до ч.15 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Відповідно до розділу 3 п. 1 Тендерної документації «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником» Таким чином пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "С-Проф", відповідає вимогам Тендерної документації, та не могла бути відхилена з підстав визначених у протоколі засідання тендерного комітету № 215 від 09.09.2020 р. Також, Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "С-Проф", не погоджується із рішенням Замовника, що викладене в протоколі засідання тендерного комітету № 217 від 09.09.2020 р., згідно якого, ТОВ "ЮНІСТКОМ" визнано переможцем процедури закупівлі, та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують принципи визначені в ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. На підтвердження вищесказаному повідомляє наступне – Відповідно до п. 1 Додатку № 2 Тендерної документації «Технічні характеристики», Пароконвектомат повинен бути обладнаний інтелектуальною автоматичною системою очищення камери апарату та видалення накипу з парогенератора. Учасник процедури закупівлі, ТОВ "ЮНІСТКОМ", у складі своєї тендерної пропозиції надав технічну специфікацію запропонованого товару, згідно з якою він пропонує до постачання Пароконвектомат Retigo VISION B 1011b (бойлер), відповідно до сайту офіційного представника виробника Retigo: https://www.parokonvektomati-retigo.ru, запропонований учасником пароконвектомат Retigo VISION B 1011b (бойлер) не обладнаний інтелектуальною автоматичною системою очищення камери апарату та видалення накипу з парогенератора. Чим саме учасник ТОВ "ЮНІСТКОМ" в складі своєї тендерної пропозиції надав недостовірну інформацію. Також відповідно до п. 1 Додатку № 2 Тендерної документації «Технічні характеристики», двері Пароконвектомату повинні бути з потрійним склом з можливістю відкриття на 180 градусів. Учасник процедури закупівлі, ТОВ "ЮНІСТКОМ", у складі своєї тендерної пропозиції надав технічну специфікацію запропонованого товару, відповідно до якої він пропонує до постачання Пароконвектомат Retigo VISION B 1011b (бойлер), відповідно до сайту офіційного представника виробника Retigo: https://www.parokonvektomati-retigo.ru, в запропонованого учасником пароконвектомату Retigo VISION B 1011b (бойлер) відсутня можливість відкриття дверей на 180 градусів. Чим саме учасник ТОВ "ЮНІСТКОМ" в складі своєї тендерної пропозиції надав недостовірну інформацію. Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція ТОВ "ЮНІСТКОМ" повинна була бути відхилена Замовником на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Основні принципи, закріплені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі були порушені Замовником при розгляді тендерних пропозицій учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Шановний Учасник, Замовник діє відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) в межах покладених на нього обов’язків з дотриманням норм статті 5 Закону. Додатком 2 тендерної документації передбачено, на підтвердження якості товару, надання учасником документів, наявність яких передбачена чинним законодавством, зокрема: сертифікат відповідності на пароконвектомат. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 (далі – Закон № 124-VIII) оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Сертифікат відповідності - документ про відповідність, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Об’єкт оцінки відповідності - конкретний матеріал, продукція, установка, процес, послуга, система, особа чи орган, до яких застосовується оцінка відповідності. Законом № 124-VIII передбачена добровільна оцінка відповідності та оцінка відповідності вимогам технічних регламентів. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом. Враховуючи викладене, будь який суб’єкт господарської діяльності не обмежений у праві звернутись до органу з оцінки відповідності та отримати сертифікат, який передбачений Додатком 2 тендерної документації. Тобто, учасник, який зацікавлений не лише прийняти участь у даних відкритих торгах, а й стати переможцем, мав змогу отримати сертифікат, який передбачений Додатком 2 тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "С-Проф" відсутній сертифікат відповідності на пароконвектомат, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Таким чином, Замовник, не порушуючи норм законодавства, правомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІСТКОМ", міститься файл «Сертифікат відповідності Ретіго.pdf» - Сертифікат відповідності на запропонований пароконвектомат. Щодо сайту офіційного представника виробника Retigo, то сайти можуть містити неповну та/або неточну інформацію щодо товару, а так само тендерною документацією Змовник не встановлював обов’язку перевіряти інформацію на сайті виробника або офіційного представника виробника. Таким чином у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІСТКОМ".
Статус вимоги: Відхилено