• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

реконструкція системи водопостачання с.Грушуватка П'ятихатського району Дніпропетровської області

Торги не відбулися

3 945 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 729.40 UAH
Період оскарження: 20.08.2020 09:42 - 06.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: d088323c785340d188a38260c8ebe6be
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-20-000269-b.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Детально у скаргі
Дата розгляду скарги: 08.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.09.2020 22:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.10.2020 23:25
Дата виконання рішення Замовником: 02.11.2020 12:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Виконавчого комітету Саксаганської сільської ради П'ятихатського району Дніпропетровської області « 02» листопада 2020 р. №16 с.Саксагань Уповноважена особа Блащук Олександр Євгенович Керуючись вимогами статті 11 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Розпорядженням голови Саксаганської сільської ради від 07.05.2020 року №41, уповноваженою особою встановлено: Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), ознайомившись зі скаргою товариства з обмеженою відповідальністю "БК ГІДРОБУД" від 25.09.2020 № UA-2020-08-20-000269-b.a4 (надалі – Скарга) щодо порушення Виконавчим комітетом Саксаганської сільської ради П'ятихатського району Дніпропетровської області (далі Замовник) порядку проведення Процедури закупівлі було прийнято рішення №18363 -р/пк-пз від 30.09.2020 щодо прийняття Скарги до розгляду. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Колегією, розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "БК ГІДРОБУД" від 25.09.2020 № UA-2020-08-20-000269-b.a4 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі прийнято рішення №19836-р/пк-пз від 23.10.2020 року, яким зобов’язано - Виконавчий комітет Саксаганської сільської ради П'ятихатського району Дніпропетровської області скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" переможцем процедури закупівлі — «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-20-000269-b. Відповідно до п.22 ст.18 Закону Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. ВИРІШИВ: 1.На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.10.2020 №19836-р/пк-пз, у відповідності до вимог ст.18 Закону, скасувати Протокольне рішення від 16.09.2020 №11, яким визначено ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" переможцем Процедури закупівлі за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45454000-4 - Реконструкція (реконструкція системи водопостачання с.Грушуватка П'ятихатського району Дніпропетровської області). 2.Подати для подальшого оприлюднення в електронній системі закупівель даний протокол, відповідно до вимог статті 10 Закону, як підтвердження того що рішення Колегії, прийняте за результатами розгляду Скарги повністю задоволене Замовником та не буде оскаржене до суду. Уповноважена особа Блащук О.Є. Підпис:
Автор: ТОВ "БК ГІДРОБУД", Лоба Олександр +380505950898 ukrspetsvod@ukr.net
Скарга
Скасована

СКАРГА

Номер: 404e476848c34d60836b249ccd0e3ad8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-20-000269-b.a3
Назва: СКАРГА
Скарга:
Детально у скаргі
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 27.09.2020 00:02
Автор: ТОВ "БК ГІДРОБУД", Лоба Олександр +380505950898 ukrspetsvod@ukr.net
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 8e796dc4656a435eb5949fc63ad568b6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-20-000269-b.b2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
На підставі відповіді не по суті! вимоги учасника ТОВ «БК ГІДРОБУД» по процедурі закупівлі UA-2020-08-20-000269-b очевидним стає факт лобіювання Замовником інтересів учасника ТОВ"ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД". Не звертається увага на відсутність документів та інформації в складі тендерної пропозиції визначеного учасника-переможця. Учасником ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» НЕНАДАНІ !!! всі необхідні дозволи, що передбачені в тендерній документації. ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! ознайомтеся з повним текстом дозвільних документів у відкритому доступі в розділі документів ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» за посиланням: Додаток 5: Дозвільні документи: стор. 3 Дозвіл №1022.18.12 від 28.11.2018 р. до 28.11.2023 р., виданий Головним управлінням Держпраці у Дніпропетровській області, а також повним пакетом Декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та переконайтеся, що Копія діючого Дозволу щодо експлуатації обладнання підвищеної небезпеки – ВІДСУТНЯ (порушення вимоги пп.1.5 п.1. Таблиці 1 Додатку 1). Дозвіл на проведення робіт не є дозволом на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки! Непотрібно викручувати ситуацію на користь ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" . Це є незаконною дією Замовника та непрофесійною нажаль. Щодо листів-згоди працівників: нарешті, ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! ознайомтеся з вимогою тендерної документації та зрозумійте, що вимога «…листів на згоду обробки персональних даних всіх працівників учасника які будуть залучені до виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад та назв документів, що посвідчують посадових (для юридичних осіб) та/або уповноважених осіб учасника.» стосується не лише пана Кроцюка а і усіх працівників. Тобто факт порушення вимог тендерної документації (вимоги п.5.1. Таблиці 1 Додатку 3, п.3 Розділу V тендерної документації та ч.9 ст. 26 Закону) пропозиції учасника сам Замовник лише підтвердив своєю відповіддю. Щодо Вашої відповіді на п.10: ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! У учасника ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" відсутня гарантія щодо дотримання умов, визначених вимогами тендерної документації та проекту договору в частині умов охорони та оплати праці робітників в нічний час, вихідні та святкові дні, що є порушенням п.1 Розділу ІІІ «ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ» Трактування Замовником «Суть змісту довідки відповідає вимогам тендерної документації, а відсутність вказівки на можливість виконання робіт, порядок яких і так чітко регламентований чинним законодавством, а також наступне гарантування учасником дотримання цього законодавства під час виконання робіт, є достатньою гарантією для Замовника.» є вибірковим та тільки підтверджує відсутність самої гарантії дотримання умов, визначених вимогами тендерної документації та проекту договору в частині умов охорони та оплати праці робітників в нічний час, вихідні та святкові дні згідно п.1 Розділу ІІІ«ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ». Зауважимо, що дані торги проводяться вдруге Замовником, що дає можливість промоніторити ступінь та повноту підстав та критеріїв відхилення учасників, як у першому разі так і в другому. Незрозумілим є позиція Замовника, коли не звертається увага на нечитабельність наданих учасником документів і Замовник закриває очі на вимогу тендерної документації: «Документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, зміст яких повністю або частково неможливо встановити (чітко розпізнати як корисну інформацію), або частина тексту, яких втрачена при формуванні електронного документу, вважатимуться Замовником при розгляді, з метою перевірки відповідності встановленим вимогам тендерної документації, такими що не надані учасником у складі тендерної пропозиції»; Всі інші питання Вимоги ТОВ "БК ГІДРОБУД" розглядалися Замовником з позиції «протягнути» учасника «переможця», тому нема сенсу їх повторювати. У разі, якщо Замовником будуть надалі ігноруватися законні вимоги Учасника, то в свою чергу учасник змушений буде звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Національного антикорупційного бюро України, Рахункової палати України та Антимонопольного комітету України з метою встановлення у діях Замовника складу кримінального та адміністративного правопорушення. Враховуючи вищенаведене, ВИМАГАЄМО: 1) Скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи № 11 від 16.09.2020р щодо визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" щодо закупівлі «Реконструкція системи водопостачання с. Грушуватка П'ятихатського району Дніпропетровської області (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)» (UA-2020-08-20-000269-b). 2) Продовжити закупівлю з суворим дотриманням вимог діючого законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь по суті вимоги (скарги) ТОВ «БК ГІДРОБУД» по процедурі закупівлі UA-2020-08-20-000269-b. У відповідь на Вашу вимогу (скаргу) №2 від 18.09.2020 щодо незаконного визначення переможця торгів ТОВ"ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" по процедурі закупівлі «РЕКОНСТРУКЦІЯ СИСТЕМИ ВОДОПОСТАЧАННЯ С.ГРУШУВАТКА П'ЯТИХАТСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КОД ДК 021:2015 - 45454000-4 – РЕКОНСТРУКЦІЯ)» повідомляємо наступне: 1. Згідно Додатку 6 та 7 від від 03.03.2020 р. до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування відвищеної небезпеки» від 26.10 2011 р. №1107 (чинний), роботи, що передбачені технічним завданням Тендерної документації можуть виконуватись на підставі декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Учасником ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» надані всі необхідні дозволи, що передбачені в тендерній документації. Заявник може ознайомитися з повним текстом дозвільних документів у відкритому доступі в розділі документів ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» за посиланням: Додаток 5: Дозвільні документи: стор. 3 Дозвіл №1022.18.12 від 28.11.2018 р. до 28.11.2023 р., виданий Головним управлінням Держпраці у Дніпропетровській області, а також повним пакетом Декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Щодо експлуатації машини підвищеної небезпеки (Кран ГЯ КС-3575), учасник його орендує, згідно договору оренди №09/01 від 09.01.2020 та додаткової угоди №3 від 01.09.2020 на проведення робіт за предметом закупівлі. За організацію умов охорони праці, оплати праці та наявність усіх дозвільних документів на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки несе відповідальність орендодавець. Згідно тендерної документації замовник перевіряє наявність усіх дозвільних документів у переможця торгів під час підписання договору. П.1.3. розділу III, для укладання договору про закупівлю переможець повинен надати - копію(ї) ліцензії(й)/дозволу(ів) на провадження господарської діяльності, у разі якщо отримання такого дозволу(ів) або ліцензії(й) на провадження виду діяльності, що відповідає предмету закупівлі, передбачено чинним законодавством або витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (або інший документ, що підтверджує право провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню). 2.Учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» виправив за вимогою Замовника невідповідність в документах та надав лист-згоду на обробку персональних даних директора ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», а саме надання листа-згоди на обробку персональних даних Кроцюка А.Ю., як громадянина із зазначенням всієї необхідної інформації. Зі змістом цього документу ви можете ознайомитися у відкритому доступі. Документ «Лист-згода Кроцюк.pdf» було розміщено 15.09.2020 року. Щодо інших працівників (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі), надані листи-згоди (архівна папка Додаток 3.rar, Листи-згоди на обробку персональних даних.rdf) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, з вказанням: ПІБ працівників, номеру та дати документу про прийняття на роботу, номеру паспорта, займаної посади, дати листа та підпису самого працівника. Листи-згоди посвідчені підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію та скріплені печаткою. Довідки щодо надання листів-згод на обробку персональних даних подаються фізичними особами згідно ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI. Ст.2 Закону №2297-VI - згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Згідно п.4. Закону №2297-VI - У запиті зазначаються: 1) прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання (місце перебування) і реквізити документа, що посвідчує фізичну особу, яка подає запит (для фізичної особи - заявника); Підпис посадової особи (директора) тільки підтверджує той факт, що фізичні особи (громадяни України), які надали згоду на обробку персональних даних, є проінформованими найманими працівниками даного підприємства. Це є добровільний вибір громадян і факт посвідчення керівником підприємства листів-згод без вказання назв документів про його призначення, ніяким чином не впливає на процедуру закупівлі. Документи що посвідчують посадову особу надані окремо у відповідності до тендерної документації. Вказана Вами вимога немає достатніх підстав для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника. 3. Замовнику не зрозуміла претензія учасника ТОВ «БК ГІДРОБУД» про відсутність гарантій роботи в нічний час за посиланням до п. 1 Розділу III тендерної документації. Учасник надав Довідку (вих. №605 від 02.09.2020 р.) про відповідність запропонованих робіт, в п.4 якої зазначив, що учасник (в подальшому - Підрядник) забезпечує виконання робіт та супутніх робіт згідно вимог чинного законодавства України: норм з охорони праці, оплати праці, інструкції пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», Закону України «Про оплату праці». Суть змісту довідки відповідає вимогам тендерної документації, а відсутність вказівки на можливість виконання робіт, порядок яких і так чітко регламентований чинним законодавством, а також наступне гарантування учасником дотримання цього законодавства під час виконання робіт, є достатньою гарантією для Замовника. Формальна відписка про неможливість виконання робіт в нічний час, вихідні та святкові дні, оформлена окремим листом, без ссилки на законодавчі акти, ніяким чином не гарантує дотримання законодавства з охорони та оплати праці, та не впливає на зміст процедури закупівлі. Вказана вимога немає достатніх підстав для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника. Крім того у п.8.6. проекту договору передбачено - Генпідрядник при укладенні договору бере на себе зобов’язання щодо дотримання ним при виконанні робіт чинних в Україні нормативно-правових актів з охорони праці, екологічних, санітарних, протипожежних правил, інших вимог законодавства, а також відповідальність за порушення вимог нормативно-правових актів, правил тощо. При виконанні робіт не можуть використовуватися матеріальні ресурси, та виконуватися роботи, які виконуються Генпідрядником у способи, що загрожують життю та здоров’ю людей, чи призводять до порушення екологічних, протипожежних, санітарних правил, правил щодо охорони праці та інших, встановлених законодавством України вимог. Під час виконання робіт вживати заходи із захисту довкілля. 4. Згідно п.4 вимоги, Замовник не знайшов у складі пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» документів, які були б нечитабельними. Вимога учасника ТОВ «БК ГІДРОБУД» з огляду на викладене - не підлягає задоволенню. При визначенні переможця процедури закупівлі основним критерієм оцінки є цінова пропозиція учасника. Згідно п.1 Розділу V - оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі одного критерію: ціна. Різниця запропонованої ціни по предмету закупівлі у пропозиціях учасників складає близько 501 тис.грн., що є суттєвою для бюджету територіальної громади в плані фінансування робіт. Згідно п.4 Розділу V тендерної документації – у Замовника при визначенні переможця немає об’єктивних причин, які могли б суттєво вплинути на зміст пропозиції та подальшого виконаня робіт за предметом закупівлі. Невідповідність трактування якогось пункту ТД, але відповідність по суті наданих документів, згідно чинного законодавства, не є підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника. Звинувачення вказані Вами у вимозі (скарзі) (неупереджене ставлення до учасників, дискримінація та інше) є безпідставними. В ситуації що склалася, враховуючи ризики продовження процедури закупівлі, тільки при вибірковому розгляді Вашої тендерної пропозиції встановлено ряд грубих порушень, які не можливо виправити: не знайдено плану фінансування, згідно додатку 3 до Договору, які вважаються невід’ємною частиною Договору, відсутність підписів та ініціалів виконавців в кошторисах технічної документації. Учасник має право на оскарження процедури закупівлі відповідно до норм статті 18 Закону, Замовник має право на оскарження будь якого рішення органу оскарження в судовому порядку. Антикорупційні органи будуть в першу чергу розглядати факт відхилення Замовником найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо незаконного визначення переможця торгів

Номер: 9b5d964c27d649a1b2e9d7717a727a3c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-20-000269-b.a1
Назва: Вимога щодо незаконного визначення переможця торгів
Вимога:
ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ № 11 ВІД 16.09.2020Р ЗАМОВНИКОМ ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР ЩОДО ЗАКУПІВЛІ «РЕКОНСТРУКЦІЯ СИСТЕМИ ВОДОПОСТАЧАННЯ С. ГРУШУВАТКА П'ЯТИХАТСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КОД ДК 021:2015 - 45454000-4 – РЕКОНСТРУКЦІЯ)» (UA-2020-08-20-000269-B) З УЧАСНИКОМ ТОРГІВ ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД". КЕРУЮЧИСЬ СТ.СТ. 3, 16, 18, 22 ТА 33 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ТОВ "БК ГІДРОБУД" ВИМАГАЄ ВІД ЗАМОВНИКА ТОРГІВ – ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ САКСАГАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ П'ЯТИХАТСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ОБ’ЄКТИВНО ТА У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ЗАКОНУ ПРОВЕСТИ ДЕТАЛЬНИЙ РОЗГЛЯД ТА ПОВТОРНУ ОЦІНКУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", ТА ЯК НАСЛІДОК ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ОСКІЛЬКИ ВОНА МАЄ РЯД ГРУБИХ ПОРУШЕНЬ ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1. УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВИПРАВИТИ НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, ВИЯВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ ПІСЛЯ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ШЛЯХОМ ЗАВАНТАЖЕННЯ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ УТОЧНЕНИХ АБО НОВИХ ДОКУМЕНТІВ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ПРОТЯГОМ 24 ГОДИН З МОМЕНТУ РОЗМІЩЕННЯ ЗАМОВНИКОМ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ТАКИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. ОДНАК, ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" НЕ ВИПРАВИВ ФОРМИ ЛИСТІВ НА ЗГОДУ ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ВСІХ ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА, ЯКІ БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ ДОГОВІРНИХ ВІДНОСИН (У РАЗІ ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ЗА РЕЗУЛЬТАТОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ)), ІЗ ДОДАТКОВИМ ЗАЗНАЧЕННЯМ П.І.П., ПОСАД ТА НАЗВ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОСВІДЧУЮТЬ ПОСАДОВИХ (ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ) ТА/АБО УПОВНОВАЖЕНИХ ОСІБ УЧАСНИКА., ЩО СВІДЧИТЬ ПРО НЕВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ УЧАСНИКА ВИКОНАТИ ВИМОГИ П.5.1. ТАБЛИЦІ 1 ДОДАТКУ 3, П.3 РОЗДІЛУ V ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА Ч.9 СТ. 26 ЗАКОНУ. З 2. УЧАСНИКОМ ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" НАДАНА ДОВІДКА ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ СТ.17 ЗАКОНУ, ДЕ ЗАЗНАЧЕНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДСУТНІСТЬ РАНІШЕ УКЛАДЕНИХ ДОГОВОРІВ З ЗАМОВНИКОМ, ЩО Є АБСОЛЮТНОЮ БРЕХНЕЮ, ОСКІЛЬКИ ДВА ДОГОВОРИ УКЛАДЕНІ У 2019 РОЦІ. 3. УЧАСНИКОМ ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" НАДАНИЙ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ, У ЯКОМУ ВІН ГАРАНТУЄ ТЕРМІН ДІЇ ПРОПОЗИЦІЇ У 90 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ З ДАТИ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ЩО СУПЕРЕЧИТЬ П.4 РОЗДІЛУ ІІІ. «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ВВАЖАЮТЬСЯ ДІЙСНИМИ ПРОТЯГОМ 90 ДНІВ ІЗ ДАТИ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ЩО Є ТАКОЖ ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ НОРМ СТ. 22 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» 4. УЧАСНИКОМ ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" НАДАНИЙ ДОГОВІР ОРЕНДИ НЕЖИТЛОВОГО ПРИМІЩЕННЯ (КОПІЯ),ЯКИЙ ПРИПИНЯЄ СВОЮ ДІЮ 31.12.2021 РОКУ, ТОБТО НЕ ДІЄ НА ВЕСЬ ПЕРІОД ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ЗА ЗАКУПІВЛЕЮ. 5. ВІДСУТНЯ КОПІЯ ДІЮЧОГО ДОЗВОЛУ ЩОДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБЛАДНАННЯ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ – ПОРУШЕННЯ ВИМОГИ ПП.1.5 П.1. ТАБЛИЦІ 1 ДОДАТКУ 1. 6. КРІМ ТОГО, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! У УЧАСНИКА ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" ВІДСУТНЯ ГАРАНТІЯ ДОТРИМАННЯ УМОВ, ВИЗНАЧЕНИХ ВИМОГАМИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В ЧАСТИНІ УМОВ ОХОРОНИ ТА ОПЛАТИ ПРАЦІ РОБІТНИКІВ В НІЧНИЙ ЧАС, ВИХІДНІ ТА СВЯТКОВІ ДНІ, ЩО Є ПОРУШЕННЯМ П.1 РОЗДІЛУ ІІІ «ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ» 7. В ДОВІДКУ ПРО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ВНЕСЕНО ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВАРТІСТЬ РОБОТИ В СУМІ 5800380,00 ГРН. ПО ДОГОВОРУ №60/18/6013 ВІД 08.08.2018 РОКУ . ПРИ ЦЬОМУ УЧАСНИКОМ НАДАНО КОПІЯ ЗАЗНАЧЕНОГО ДОГОВОРУ ТА ДОДАТКОВА УГОДА №1 ВІД 30.04.2020 РОКУ ПРО ЗМІНУ ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ, ЯКА СКЛАДАЄ 5 118 499,20 ГРН., ЩО НЕ ВІДОБРАЖЕНО В ДОВІДЦІ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ . В ДОВІДКУ ПРО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ВНЕСЕНО ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВАРТІСТЬ РОБОТИ В СУМІ 7599929,00 ГРН. ПО ДОГОВОРУ №139 ВІД 16.10.2019 РОКУ . УЧАСНИКОМ НАДАНО КОПІЯ ЗАЗНАЧЕНОГО ДОГОВОРУ ТА ДОДАТКОВА УГОДА № 2 ВІД 20.12.2019 РОКУ ПРО ЗМІНУ ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ У 2019 ТА 2020 РОЦІ . ДОГОВІР ВИКОНАНИЙ НА 7 570 303,58 ГРН. ЗА АКТАМИ КБ-2, КБ-3, ПРО ЩО НЕ ВІДОБРАЖЕНО В ДОВІДЦІ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ. ТАКИМ ЧИНОМ, УЧАСНИКОМ НЕ ВИКОНАНІ ВИМОГИ ДОДАТКУ 1.1. ДОДАТКУ 1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМ ВИМАГАЄТЬСЯ ЗАЗНАЧИТИ НАЗВУ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ВИЗНАЧЕНА УМОВАМИ ДОГОВОРУ ТА/АБО ЙОГО ДОДАТКАМИ; ОБСЯГ І ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ (З УРАХУВАННЯМ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО ДОГОВОРУ); МІСЦЕ ВИКОНАННЯ РОБОТИ. 8. ВІДПОВІДНО ДО П.1 ДОДАТКУ 1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВЛАСНІ ОСНОВНІ ЗАСОБИ ТА ОБ’ЄКТИ МАТЕРІАЛЬНО ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ (ВАРТІСТЬ ЯКИХ ПЕРЕВИЩУЄ 6000,00 ГРН. БЕЗ ПДВ), ЯКІ ПЛАНУЮТЬСЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ ПРИ ВИКОНАННІ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЗА РЕЗУЛЬТАТОМ ВКЛАДЕНОГО ДОГОВОРУ НА ПРАВАХ ОРЕНДИ ТА/АБО СУБОРЕНДИ ТА/АБО ЛІЗИНГУ ТА/АБО НАЙМУ, Т.ІН. УЧАСНИКОМ НАДАНА ВІДПОВІДНА ІНФОРМАЦІЯ, ПРОТЕ ВІДСУТНІ ВІДОМОСТІ, ЩО ВАРТІСТЬ ВЛАСНИХ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА ОБ’ЄКТИ МАТЕРІАЛЬНО ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ПЕРЕВИЩУЄ 6000,00 ГРН. БЕЗ ПДВ. 9. В ЛИСТІ-ГАРАНТІЇ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ВІДМОВИ ЗАМОВНИКОМ УЧАСНИКУ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 17 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» НЕ ЗАЗНАЧЕНО ПЕРЕБІГ ТРЬОХРІЧНОГО СТРОКУ З ДАТИ ДОСТРОКОВОГО РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ (ДОДАТОК 2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ). 10. ВІДПОВІДНО ДО П.1 РОЗДІЛУ ІІІ ДОДАТКУ 5 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ЛИСТ, ЗА ПІДПИСОМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА, ПРО МОЖЛИВІСТЬ (АБО НЕМОЖЛИВІСТЬ) ВИКОНАННЯ РОБІТ В НІЧНИЙ ЧАС, ВИХІДНІ ТА СВЯТКОВІ ДНІ. У РАЗІ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО МОЖЛИВІСТЬ ВИКОНАННЯ РОБІТ В НІЧНИЙ ЧАС, ВИХІДНІ ТА СВЯТКОВІ ДНІ, У ДАНОМУ ЛИСТІ УЧАСНИК ПОВИНЕН ГАРАНТУВАТИ ДОТРИМАННЯ УМОВ, ВИЗНАЧЕНИХ ВИМОГАМИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ В ЧАСТИНІ УМОВ ОХОРОНИ ТА ОПЛАТИ ПРАЦІ РОБІТНИКІВ В НІЧНИЙ ЧАС, ВИХІДНІ ТА СВЯТКОВІ ДНІ. УЧАСНИКОМ ВЗАГАЛІ НЕ ВИКОНАНІ ЗАЗНАЧЕНІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. 11. ВІДСУТНЯ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, ЩО ВИМАГАЛАСЯ П.1 розділу ІІІ тендерної документації. МЕТОЮ ЦЬОГО ЗАКОНУ Є ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ТА ПРОЗОРОГО ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, СТВОРЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ЗАПОБІГАННЯ ПРОЯВАМ КОРУПЦІЇ У ЦІЙ СФЕРІ, РОЗВИТОК ДОБРОСОВІСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ. СТАТТЕЮ. 3 ЗАКОНУ ПЕРЕДБАЧЕНО, ЩО ПРИНЦИПАМИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ Є ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ: «1. ЗАКУПІВЛІ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ ЗА ТАКИМИ ПРИНЦИПАМИ: ДОБРОСОВІСНА КОНКУРЕНЦІЯ СЕРЕД УЧАСНИКІВ; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ; ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ;НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ; ОБ'ЄКТИВНА ТА НЕУПЕРЕДЖЕНА ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ДІЯМ І ЗЛОВЖИВАННЯМ.» ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! ТОВ "БК ГІДРОБУД" ВИМАГАЄ ВІД ЗАМОВНИКА ТОРГІВ ОБ’ЄКТИВНО ТА НЕУПЕРЕДЖЕНО ПОВТОРНО ПРОВЕСТИ ДЕТАЛЬНИЙ РОЗГЛЯД ТА ОЦІНКУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" ТА ДИСКВАЛІФІКУВАТИ. КЕРУЮЧИСЬ СТ.СТ. 3, 16, 18, 22, 28, 30 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ВІД 25.12.2015 РОКУ № 922-VIII, ТОВ "БК ГІДРОБУД" ВИМАГАЄ ВІД ЗАМОВНИКА ТОРГІВ ПРОДОВЖИТИ ЗАКУПІВЛЮ З СУВОРИМ ДОТРИМАННЯМ ВИМОГ ДІЮЧОГО ЗАКОНОДАВСТВА ТА ВІДМІНИТИ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ, ВИКЛАДЕНЕ В ПРОТОКОЛЬНОМУ РІШЕННІ № 11 ВІД 16.09.2020Р. ДОДАТКОВО, ХОЧЕМО ЗАЗНАЧИТИ, ЩО У РАЗІ, ЯКЩО ЗАМОВНИКОМ БУДЕ БЕЗПІДСТАВНО ВІДХИЛЕНА/НЕРОЗГЛЯНУТА ВИМОГА ТОВ "БК ГІДРОБУД" ТА НЕ ЗАДОВОЛЕНІ ЗАКОННІ ВИМОГИ УЧАСНИКА, ТО В СВОЮ ЧЕРГУ УЧАСНИК БУДЕ ЗВЕРТАТИСЯ ДО ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, ДЕПАРТАМЕНТУ ЗАХИСТУ ЕКОНОМІКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ, НАЦІОНАЛЬНОГО АНТИКОРУПЦІЙНОГО БЮРО УКРАЇНИ, РАХУНКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ ТА АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З МЕТОЮ ВСТАНОВЛЕННЯ У ДІЯХ ЗАМОВНИКА СКЛАДУ КРИМІНАЛЬНОГО ТА АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВОПОРУШЕННЯ. ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕНАВЕДЕНЕ, ВИМАГАЄМО: 1) СКАСУВАТИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 11 ВІД 16.09.2020Р ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ УЧАСНИКА ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" ЩОДО ЗАКУПІВЛІ «РЕКОНСТРУКЦІЯ СИСТЕМИ ВОДОПОСТАЧАННЯ С. ГРУШУВАТКА П'ЯТИХАТСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КОД ДК 021:2015 - 45454000-4 – РЕКОНСТРУКЦІЯ)» (UA-2020-08-20-000269-B). 2) ПРОДОВЖИТИ ЗАКУПІВЛЮ З СУВОРИМ ДОТРИМАННЯМ ВИМОГ ДІЮЧОГО ЗАКОНОДАВСТВА.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь по суті вимоги (скарги) ТОВ «БК ГІДРОБУД» по процедурі закупівлі UA-2020-08-20-000269-b. У відповідь на Вашу вимогу (скаргу) від 16.09.2020 щодо незаконного визначення переможця торгів ТОВ"ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", який не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією щодо закупівлі «РЕКОНСТРУКЦІЯ СИСТЕМИ ВОДОПОСТАЧАННЯ С.ГРУШУВАТКА П'ЯТИХАТСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КОД ДК 021:2015 - 45454000-4 – РЕКОНСТРУКЦІЯ)» повідомляємо наступне по всіх питаннях: 1. Учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» виправив за вимогою Замовника невідповідність в документах та надав лист-згоду на обробку персональних даних директора ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», а саме надання листа-згоди на обробку персональних даних Кроцюка А.Ю., як громадянина із зазначенням всієї необхідної інформації. Зі змістом цього документу ви можете ознайомитися у відкритому доступі. Документ «Лист-згода Кроцюк.pdf» було розміщено 15.09.2020 р. Щодо інших працівників (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі), надані листи-згоди (архівна папка Додаток 3.rar, Листи-згоди на обробку персональних даних.rdf) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, з вказанням: ПІБ працівників, номеру та дати документу про прийняття на роботу, номеру паспорта, займаної посади, дати листа та підпису самого працівника. Листи-згоди посвідчені підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію та скріплені печаткою. 2. За змістом ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник правильно зазначив, а Замовник стверджує той факт, що сторонами немає невиконаних договорів, що призвели до їх дострокового розірвання, стягнення санкцій чи відшкодування збитків. 3. ст.22 п.11 Закону - строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» надав гарантію на термін дії пропозиції у 90 календарних днів «з дати розкриття пропозиції», що фактично є більшою, ніж вимагалось за тендерною документацією «з дати кінцевого строку подання пропозиції». Тому таке формулювання учасника не є порушенням тендерних умов та/чи інтересів інших учасників торгів. 4. До тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» надано копію договору №73-А2020 від 01.07.2020 р., в якому строк дії договору визначений до 31.12.2021р. Далі, в пунктах 9.3. та 9.4. цього договору, сторони передбачили право Орендаря (учасника) користуватися приміщенням після закінчення строку договору, а також його пролонгацію на той самий строк, тобто ще на 1,5 року. Замовник оцінює такі умови договору як достатніми та відповідними тендерним вимогам. 5. Учасником ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» надані всі необхідні дозволи, що передбачені в тендерній документації. Заявник може ознайомитися з повним текстом дозвільних документів у відкритому доступі в розділі документів ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» за посиланням: Додаток 5: Дозвільні документи: стор. 3 Дозвіл №1022.18.12 від 28.11.2018 р. до 28.11.2023 р., виданий Головним управлінням Держпраці у Дніпропетровській області, а також повним пакетом Декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. 6. Замовнику не зрозуміла претензія учасника ТОВ «БК ГІДРОБУД» про відсутність гарантій роботи в нічний час за посиланням до п. 1 Розділу III тендерної документації. Учасник надав Довідку (вих. №605 від 02.09.2020 р.) про відповідність запропонованих робіт, в п. 4 якої зазначив, що учасник (в подальшому - Підрядник) забезпечує виконання робіт та супутніх робіт згідно вимог чинного законодавства України: норм з охорони праці, оплати праці та інше. 7. Учасником внесено зміни до тендерної документації (виправлення на вимогу замовника протягом 24 год.). Учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» виправив за вимогою Замовника невідповідність в документах та надав уточнену довідку про досвід виконання аналогічного договору, в якій відкоригував суми, зазначивши як первинні суми договорів, так і розміри фактично виконаних та прийнятих робіт. Копії всіх необхідних підтверджувальних документів були надані учасником з самого початку у повному обсязі, а відкоригована довідка була надана 15.09.2020 р. (див. Довідка Аналогічні договори.pdf). 8. Замовнику не зрозуміло, в чому саме полягає претензія учасника ТОВ «БК ГІДРОБУД» відносно інформації про власні засоби та об’єкти матеріально-технічної бази (вартість яких перевищує 6000,00 грн.). Учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» надав інформацію про всі засоби та об’єкти матеріально-технічної бази. На всі засоби, що коштують більше 6000,00 грн. надані первинні бухгалтерські документи, за якими вони були придбані. Замовник не просив зазначати засоби дешевше 6000,00 грн., але вони також були зазначені в інформації учасника. В наданій довідці від 15.09.2020 №665 (виправлення на вимогу замовника протягом 24 год.) вказано інформацію про про власні основні засоби та об’єкти матеріально технічної бази, які не перевищують 6000 грн. та які перевищують вказану норму з вказанням первинних документів придбання. Замовником не вимагалося вказувати вартість (залишкову вартість) основних засобів та МТБ, яку буде використовувати учасник у процесі виконання робіт. 9. По суті претензія в п.9 повторює претензію з п.2. Учасник ТОВ«ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» гарантує в порядку виконання ч.ч. 1 та 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що у нього взагалі немає невиконаних договорів. Для виконання умов тендерної документації є безпосередньо суть гарантій учасника, а не технічне відтворення нормативно-правового документу. Замовник не має даних про наявність будь-яких порушень з боку учасника в публічних закупівлях чи невиконаних договорах. Вимоги щодо таких договорів, зобов’язання яких не виконані, що призвело до дострокового розірвання і було застосовано санкції викладені у Додатку 2 (відсутність підстав визначених ст.17) тендерної документації - учасник процедури закупівлі виконав/не виконав (зазначити необхідне) свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, без його дострокового розірвання, і до учасника було/не було (зазначити необхідне) застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Згідно законодавства вказана вимога (Частина 2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб'єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов'язався сплатити відповідні зобов'язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Учасник якого визнано переможцем торгів, який перебував у договорних відносинах із замовником не підпадає під дію факту невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами що призвело до їх дострокового розірвання, і було застосовано до нього санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Усі документи про виконані договорні відносини повинні надатися замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, згідно вимогами п.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». п.6 ст.17 Закону - Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Примітка: ТОВ «БК ГІДРОБУД» у якого були раніше договорні відносини із замовником, надана довідка №19/2020 від 01.09.2020 в якій вказана ідентична інформація про відсутність договірних відносин, яку Ви вважаєте, як порушення у переможця процедури закупівлі. 10. Відповідь на п.10 вимоги повністю пов'язаний з претензією в п.6: в п.1 Розділу III тендерної документації немає вимог про надання такої інформації, документації чи гарантії. Що ж стосується Додатку 5: Учасник надав Довідку (вих. №605 від 02.09.2020 р.) про відповідність запропонованих робіт, в п. 4 якої зазначив, що учасник (в подальшому - Підрядник) забезпечує виконання робіт та супутніх робіт згідно вимог чинного законодавства України: норм з охорони праці, оплати праці, інструкції пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», Закону України «Про оплату праці». Суть змісту довідки відповідає вимогам тендерної документації, а відсутність вказівки на можливість виконання робіт, порядок яких і так чітко регламентований чинним законодавством, а також наступне гарантування учасником дотримання цього законодавства під час виконання робіт, є достатньою гарантією для Замовника. 11. Пункт 1 Розділу ІІІ технічної документації викладений наступним чином: «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію – подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та Додатку 5». В Додатку 5 чітко визначається перелік такої інформації та перелік документів, в яких вона має міститися: «Договірну ціну, Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з Пояснювальною запискою, Локальні кошториси, Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку і з цінами за усіма позиціями, загальна вартість якої складається з урахуванням технічного завдання (Таблиці1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 Розділу II Додатку 5 тендерної документації) та умов, що викладені у проекті договору. Розрахунки у документах, що підтверджують відповідність пропозиції, повинні відповідати даним технічного завдання. Договірну ціну, Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з Пояснювальною запискою, Локальні кошториси, Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку повинні бути виконані у відповідному програмному комплексі, із зазначенням найменування витрат за розділами та вартості за кожним із зазначених розділів, та враховувати умови формування ціни договору, що передбачена у проекті договору (Додатку 4 тендерної документації), в тому числі включати витрати щодо застосування заходів із захисту довкілля». В переліку документів Додатку 5 відсутня вимога Замовника про надання документу під назвою «технічна документація». Технічна специфікація знаходиться у складі тендерної пропозиції у архівній папці Додаток 5.rar, файл Кошторис.rdf. Вимога учасника ТОВ «БК ГІДРОБУД» з огляду на викладене - не підлягає задоволенню. При визначенні переможця процедури закупівлі основним критерієм оцінки є цінова пропозиція учасника. Звинувачення вказані Вами у вимозі (скарзі) (неупереджене ставлення до учасників, дискримінація та інше) є безпідставними.
Статус вимоги: Не задоволено