• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт із заміни вікон на металопластикові у навчальних корпусах університету № 3 за адресою вул.Італійська, 115 в місті Маріуполі та № 5 за адресою вул.Університетська, 7 в місті Маріуполі), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»

Джерело фінансування закупівлі - субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції — українська

Торги не відбулися

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 000.00 UAH
Період оскарження: 19.08.2020 22:20 - 06.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: e7e845008b7a4528b3fc5c024e857f88
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-19-009672-a.b1
Назва: Оскарження
Вимога:
ПП «НИКС-П» оскаржує рішення про дискваліфікацію Учасника закупівлі UA-2020-08-19-009672-a аргументуючи це наступним: 1. 23.09.2020 о 16:54 в електронній системі закупівель Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». ПП «НИКС-П» розмістив в електронній системі закупівель відповідні виправлення 24.09.2020 о 16:51. 2. Замовником було визначено причиною дискваліфікації ненадання Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Хоча Учасником було надане роз’яснення про те, що відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (Постанова Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. №207) роботи, що мають бути виконані за даною закупівлею, не підлягають такому декларуванню. Замовник, в свою чергу, зазначає, що вимога Учасником не виконана, та посилається на п. переліку, а саме «3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». Проте Замовником у тендерній документації не зазначено, що роботи виконуються на висоті понад 1,3 метра. Таким чином, Замовник вимагає від Учасника документ, підстави для вимоги якого в тендерній документації відсутні. ПП «НИКС-П» вбачає в діях замовника спробу введення в оману Учасників та дискримінацію Учасника ПП «НИКС-П», що є прямим порушенням принципів проведення закупівель, що визначені Законом України «Про публічні закупівлі». 3. Замовником визначено причиною дискваліфікації ненадання посвідчення про проходження навчання та складання іспитів з охорони праці, пожежної безпеки відповідальної особи з охорони праці та керівника субпідрядної організації Учасника ТОВ «ЕМЕМС ВІКНА»; ненадання посвідчення працівників ТОВ «ЕМЕС ВІКНА», що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, щодо проходження навчання охорони праці під час роботи інструментами та пристроями, правил охорони праці під час виконання робіт на висоті. Замовник посилається на п.5 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Звертаємо увагу Замовника, що ПП «НИКС-П» не створює об’єднання учасників, а лише залучає субпідрядника до виконання умов договору. Частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою що підтверджується установчим договором чи Статутом такого об’єднання. Оскільки такого об’єднання створено не було, то вимога Замовника не правомірна. Стосовно субпідрядної організації вимоги щодо надання вищезазначених документів (посвідчень) не висувались в тендерній документації Замовника. Отже, Замовник вимагає від Учасника надання документів, що не передбачені тендерною документацією. 4. Інші причини для дискваліфікації Учасника відсутні, таким чином, Учасник ПП «НИКС-П» був неправомірно дискваліфікований, оскільки він відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника ПП «НИКС-П». 2. Визнати Учасника ПП «НИКС-П» Переможцем даної закупівлі, як такого, що відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника. 3. Під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках вимог Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ПОВІДОМЛЕННЯ про результати розгляду оскарження від Учасника Приватне підприємство НИКС-П щодо прийнятого Замовником рішення стосовно його дискваліфікації Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (стаття 10 “Оприлюднення інформації про закупівлю”), Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет» (далі Замовник) 19.08.2020 р. розмістив через авторизований електронний майданчик Держзакупівлі.Онлайн (www.dzo.com.ua) системи публічних електронних закупівель ProZorro оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі - відкритих торгів UA-2020-08-19-009672-a щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт із заміни вікон на металопластикові у навчальних корпусах університету №3 за адресою вул. Італійська, 115 в місті Маріуполі та №5 за адресою вул. Університетська, 7 в місті Маріуполі) у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»). До оголошення було додано окремим файлом тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Замовником, на запит Учасників, вносились зміни до тендерної документації та надавались роз’яснення до неї у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. В оголошенні про закупівлю у хронологічному порядку було відображено зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі – субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів. Для участі у даній закупівлі системою було зареєстровано чотирьох Учасників: Виробничо-промислове приватне підприємство «Колоксай» (ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 112, місто Миргород, Полтавська область, Україна, 37601); ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" (64107, Харківська обл., місто Первомайський, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 6, КАБІНЕТ 20, Україна); Приватне підприємство НИКС-П (ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 7-А, село Лукашеве, Запорізька область, Україна, 70410); Товариство з обмеженою відповідальністю Опитний завод М (проспект Металургів, 73/28, місто Маріуполь, Донецька область, Україна, 87539). За результатами аукціону, який відбувся 10.09.2020 15:56 - 10.09.2020 16:29 системою публічних електронних закупівель ProZorro, закупівлі було присвоєно статус «Кваліфікація», а претендентом на статус «Переможець», визначена пропозиція, надана Учасником Виробничо-промислове приватне підприємство «Колоксай». В результаті розгляду тендерної пропозиції, наданої Учасником Виробничо-промислове приватне підприємство «Колоксай», Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації Учасника Виробничо-промислове приватне підприємство «Колоксай» щодо закупівлі UA-2020-08-19-009672-a, у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція надана Учасником не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника (Протокол засідання тендерного комітету № 189 від 16.09.2020 р.). Інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника було оприлюднено через авторизований електронний майданчик Держзакупівлі.Онлайн (www.dzo.com.ua) системи публічних електронних закупівель ProZorro протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої. З 16.09.2020 р. наступним претендентом на статус «Переможець», визначена пропозиція, надана Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП". Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до статті 29 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник розмістив в електронній системі закупівель 21.09.2020 р. о 1509 (у строк, що не менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій), повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в інформації та документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" не виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, не завантажив через електронну систему закупівель уточнені або нові документи в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В результаті розгляду тендерної пропозиції, наданої Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП", Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" щодо закупівлі UA-2020-08-19-009672-a, у зв’язку із тим, що Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника (Додаток № 7 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника») (Протокол засідання тендерного комітету № 195 від 22.09.2020 р.) та не виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій. Інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника було оприлюднено через авторизований електронний майданчик Держзакупівлі.Онлайн (www.dzo.com.ua) системи публічних електронних закупівель ProZorro протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої. З 22.09.2020 р. наступним претендентом на статус «Переможець», визначена пропозиція, надана Учасником Приватне підприємство «НИКС-П». Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Приватне підприємство «НИКС-П» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до статті 29 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник розмістив в електронній системі закупівель 23.09.2020 р. о 1654 (у строк, що не менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій), повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей містить таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (п.9. Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій) – Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Учасник процедури закупівлі Приватне підприємство «НИКС-П» завантажив через електронну систему закупівель уточнені та нові документи в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в інформації та/або документах, що були подані ним у своїй тендерній пропозиції, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій. В результаті розгляду тендерної пропозиції, наданої Учасником Приватне підприємство «НИКС-П», Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації Учасника Приватне підприємство «НИКС-П» щодо закупівлі UA-2020-08-19-009672-a, у зв’язку із тим, що Учасник процедури закупівлі (об'єднання учасників) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника (Додаток № 7 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника») (В результаті розгляду тендерної пропозиції, наданої Учасником Приватне підприємство «НИКС-П», Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації Учасника Приватне підприємство «НИКС-П» щодо закупівлі UA-2020-08-19-009672-a, у зв’язку із тим, що Учасник процедури закупівлі (об'єднання учасників) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника (Додаток № 7 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника») (Протокол засідання тендерного комітету № 197 від 28.09.2020 р.). Інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника було оприлюднено через авторизований електронний майданчик Держзакупівлі.Онлайн (www.dzo.com.ua) системи публічних електронних закупівель ProZorro протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої. З 28.09.2020 р. наступним претендентом на статус «Переможець», визначена пропозиція, надана Учасником ТОВ “Опитний завод М”. В результаті розгляду тендерної пропозиції, наданої Учасником ТОВ “Опитний завод М”, Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації Учасника ТОВ “Опитний завод М” щодо закупівлі UA-2020-08-19-009672-a, у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція надана Учасником не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника (Протокол засідання тендерного комітету № 198 від 28.09.2020 р.). Інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника було оприлюднено через авторизований електронний майданчик Держзакупівлі.Онлайн (www.dzo.com.ua) системи публічних електронних закупівель ProZorro протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Згідно із п. 2, ч. 3. статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” (Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся), тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. У разі відміни тендеру із зазначених підстав, електронною системою закупівель автоматично оприлюднюється інформація про відміну тендеру. 30.09.2020 учасник процедури закупівлі Приватне підприємство “НИКС-П” розмістив в системі публічних електронних закупівель ProZorro вимогу (скаргу) стосовно прийнятого Замовником рішення про його дискваліфікацію. Відповідно до вимог п. 3 статті 31 “Відхилення тендерних пропозицій” Закону України “Про публічні закупівлі”, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Далі по тексту наведено витяг з Протоколу засідання тендерного комітету № 202 від 05.10.2020 р. щодо розгляду оскарження від Учасника Приватне підприємство НИКС-П стосовно прийнятого Замовником рішення про його дискваліфікацію. Виступила член тендерного комітету, начальник юридичного відділу, Курутіна Н.І., яка повідомила, що відповідно до вимог статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі), якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідно п. 7 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі) — у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. На підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 (крім пунктів 1 і 7) та ч. 2 ст. 17 Закону, учасник НЕ подав інформацію в довільній формі (однією довідкою в довільній формі) щодо субпідрядної організації ТОВ “ЕМЕС Вікна”. Окрім того, у п. 8.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника (Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)) встановлено наступне: “У випадку закупівлі робіт чи послуг, учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). В складі своєї тендерної пропозиції Учасником надано документ (розміщений в системі електронних закупівель 09.09.2020) - файл під назвою «Довідка про субпідрядника», в якому зазначено, що ПП «Никс-П» не планує залучати субпідрядників до виконання робіт. В іншому документі (розміщеному в системі електронних закупівель також 09.09.2020) - файл під назвою «Довідка субпідрядник», учасник підтверджує що субпідрядні організації не будуть залучатись до виконання робіт. Після виявлення Замовником невідповідностей в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі Приватне підприємство «НИКС-П» 24.09.2020 р. завантажив через електронну систему закупівель уточнені та нові документи в електронну систему закупівель (протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в інформації та/або документах, що були подані ним у своїй тендерній пропозиції, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій). Серед доданих Учасником документів зокрема міститься Договір субпідряду № 0205/2 від 20 серпня 2020 р. (файл під назвою “Договор субподряда ВКФ Никс_П_Отрадное_1600944956”). Тим самим, Учасник підтверджує, що уклавши із ТОВ “ЕМЕС Вікна” договір субпідряду № 0205/2 від 20.08.2020 р. свідомо надав Замовникові недостовірну інформацію (розміщену в системі електронних закупівель 09.09.2020) щодо своїх намірів відносно залучення субпідрядної організації для виконання робіт. Замовник вбачає в діях учасника ПП «НИКС-П» спробу введення в оману Замовника щодо залучення субпідрядної організації для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Таким чином, відповідно до п.1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (Відхилення тендерних пропозицій) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени тендерного комітету проголосували одноголосно «За». Згідно вимог тендерної документації Замовника (Додаток № 7 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» (п.3), а саме - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), кількість працівників не повинна бути менш ніж 10 осіб, без урахування ITP, до довідки включаються працівники робочих професій.Учасник Приватне підприємство НИКС-П в складі своєї тендерної пропозиції (розміщеної в системі електронних закупівель 09.09.2020) надав довідку (файл під назвою «Довідка персонал»), що містить інформацію про наявність у Учасника дванадцятьох працівників, а з їх числа – лише про чотирьох працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг/виконання робіт, які є предметом закупівлі із зазначенням переліку працівників (Шевченко В.О., Назаренко С.В., Култишев О.В., Сахно О.О.). Інший документ (файл під назвою «Довідка про наявність персоналу ПП НИКС-П1») містить інформацію про сімох працівників, а з їх числа – про п’ятох працівників робочих професій (Шевченко В.О., Назаренко С.В., Култишев О.В., Сахно О.О. та Бойков Д.Ю.). Таким чином, Замовник вбачає в діях учасника ПП «НИКС-П» спробу введення в оману Замовника щодо конкретної кількості працівників, що мають відповідні знання та досвід - надаючи в своїй тендерній пропозиції суперечливу інформацію. В складі тендерної пропозиції учасника міститься документ (файл під назвою «Гарантійний лист виконроб та фахівець з якості»), в якому зазначено, що ТОВ «Емес Вікна» є постачальником продукції ПП «Никс-П» і має необхідний персонал, в т.ч. фахівця з якості та виконроба, але Учасником не недана інформація про: - Посвідчення (відповідальної особи з охорони праці та керівника робіт ТОВ “ЕМЕС Вікна”) про проходження навчання та складання іспитів з охорони праці, пожежної безпеки; - Посвідчення працівників ТОВ “ЕМЕС Вікна”, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, щодо проходження навчання охорони праці під час роботи інструментами та пристроями, правил охорони праці під час виконання робіт на висоті. Таким чином, Учасником не підтверджено що працівники ТОВ “ЕМЕС Вікна” (субпідрядної організації) мають відповідну кваліфікацію, знання та досвід. Таким чином, Учасник ПП «НИКС-П» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника (Додаток № 7 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника»). На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (після завантаження через електронну систему закупівель уточнених та нових документів) Учасник НЕ надав оновлену довідку, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг/виконання робіт, які є предметом закупівлі із зазначенням переліку працівників — із урахуванням субпідрядної організації. Учасник Приватне підприємство «НИКС-П» не виправив в повній мірі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, відповідно до п.1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (Відхилення тендерних пропозицій) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени тендерного комітету проголосували одноголосно «За». Виступив член тендерного комітету, проректор із забезпечення науково-педагогічної діяльності та адміністративно-господарської роботи Грєков С.С., який повідомив, що згідно умов Тендерної документації (Додаток № 7 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» (п.2), а саме - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), Учасники в складі своєї тендерної пропозиції мали надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Вимога Замовника щодо надання Учасниками Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки заявлена у тендерній документації згідно із Додатком 6 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) “ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» , п. 3 Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Таким чином, робота/діяльність, що Зазначені в п.3 Додатку 6 Положення передбачаються даним предметом закупівлі. При цьому, в Тендерній документації Замовника (Додаток № 1 — Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація) зазначено: “На об’єкт розроблена проектно – кошторисна документація. При виникненні технічних питань, учасники торгів можуть звернутися до адміністративно-господарської служби ДВНЗ «ПДТУ» (вказані контакти уповноважених осіб)”. В технічній специфікації тендерної документації зокрема вказано розміри блоків вiконних металлопластикових (наприклад 2686х1750 та 1386х2300). Відповідно до статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Якщо ж у Учасника виникали сумніви, стосовно того, чи плануються до виконання роботи на висоті понад 1,3 метра у навчальних корпусах, при зазначенні Замовником розмірів блоків вiконних металлопластикових (наприклад 2686х1750 та 1386х2300) і наявності вимоги надати “Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці” — він мав можливість звернутись до Замовника за роз'ясненнями (або з вимогою щодо внесення змін у тендерну документацію), як це успішно робили інші Учасники. Період уточнень за даною процедурою закупівлі тривав до 31.08.2020 р. Таким чином, Замовник вважає достатньо обгрунтованою вимогу, що зазначена в тендерній документації, стосовно необхідності надання Учасниками Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, а звинувачення Учасника - безпідставними. Виступив голова тендерного комітету, проректор з науково-педагогічної роботи, управління та розвитку Дмитрієв В.Ю., який повідомив, що здійснивши аналіз тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі Приватне підприємство «НИКС-П» встановлено, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. Абзацами 3 п. 6.3 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника встановлено наступне: “Всі зазначені Замовником в технічній специфікації розміри та параметри слід вважати “... “не менше ніж””, тобто, технічні характеристики, передбачені технічною специфікацією є мінімальними. Учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками, або вищої якості. Учасник повинен вказати конкретні марки та моделі предмету закупівлі. Якщо учасник пропонує інший предмет закупівлі (аналог або еквівалент) ніж передбачений Технічними вимогами цієї тендерної документації (Додаток 1), даний предмет закупівлі за своїми властивостями повинен повністю відповідати предмету закупівлі за усіма показниками та характеристиками (мати характеристики не нижче зазначених). У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація, яка вимагається абзацем 3 п. 6.3 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме відсутня вказівка конкретних марок та моделей предмету закупівлі, які Учасник пропонує постачати. Ні в документі Технічна пропозиція, ні в Договірній ціні, ні в кошторисі, ні в будь-якому іншому документі у складі тендерної пропозиції, Учасником не зазначена інформація про конкретні марки та моделі предмету закупівлі, які Учасник планує постачати. Надані сертифікати, протоколи випробувань, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи не можуть бути прийняті як підтвердження зазначення конкретних марок та моделей предмету закупівлі. Вищезазначені документи мають посилання на ріні марки та моделі. Частина зазначеної продукції як еквівалент відповідає технічним вимогам тендерної документації, а частина продукції має гірші (слабші) технічні характеристики в порівнянні з вимогами Замовника. Відповідно до абзацу 4 п. 6.3 Розділу ІІІ Тендерної документації, у випадку, якщо Учасник запропонує еквівалентний предмет закупівлі з гіршими (слабшими) технічними характеристиками в порівнянні з вимогами замовника, Замовник відхиляє пропозицію такого учасника (з такими предметами закупівлі) через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації”. У зв'язку з тим, що Учасником не надано інформації щодо конкретних марок та моделей, які плануються до постачання, то у Замовника відсутня можливість зробити об'єктивний висновок про відповідність запропонованої продукції технічним вимогам тендерної документації. Відповідно до статті 31 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, не виконання вимоги абзацу 3 п. 6.3 Розділу ІІІ Тендерної документації щодо зазначення конкретних марок та моделей предмету закупівлі не дає змогу Учаснику ПП Никс-П підтвердити відповідність запропонованої продукції технічним вимогам тендерної документації, у зв'язку з чим, тендерна пропозиція Учасника ПП Никс-П не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню. Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени тендерного комітету проголосували одноголосно «За». Виступив член тендерного комітету, уповноважений з антикорупційної діяльності Цибуля І.Ф., який повідомив, що Тендерною документацією замовника передбачено: “На інформації наданої в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця та завіреної печаткою (у разі наявності) учасника/переможця має бути зазначено дату формування інформації та її вихідний номер”. Жодна довідка/лист (інформація Учасника надана у довільній формі) не містить дату формування інформації та її вихідний номер, що є порушення вимог Тендерної документації Замовника (Додаток № 7 до Тендерної документації – перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника). Всі переліченні зауваження до тендерної пропозиції Учасника Приватне підприємство «НИКС-П» Замовник вважає суттєвими при визначенні результатів процедури закупівлі. Голова тендерного комітету, проректор з науково-педагогічної роботи, управління та розвитку Дмитрієв В.Ю. повідомив, що після повторного розгляду тендерної пропозиції Учасника Приватне підприємство «НИКС-П», у відповідь на його вимогу (скаргу), Замовник залишає раніше прийняте рішення щодо його дискваліфікації без змін. Замовник додає до попереднього рішення обгрунтовані аргументи, на підставі яких, у відповідності до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, відхиляє тендерну пропозицію Учасника Приватне підприємство «НИКС-П», як таку, що: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі»; учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; тендерна пропозиція надана Учасником не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника. Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени тендерного комітету проголосували одноголосно «За». Замовник діє виключно в межах Закону України “Про публічні закупівлі” із обов'язковим та беззаперечним дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Проректор з науково-педагогічної роботи, управління та розвитку, голова тендерного комітету В.Ю. Дмитрієв
Статус вимоги: Не задоволено