-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт тротуарів (благоустрій) до території адміністративної будівлі для надання послуг соціального та адміністративного характеру по вул. Шевченко в с. Виноградівка Арцизького району Одеської області
Завершена
510 125.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 550.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 550.63 UAH
Період оскарження:
19.08.2020 20:39 - 26.08.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога на неправомырны дыъ Замовника щодо ФОБ Без'язичний В.С.
Номер:
3ddef51b6cdd4fcca13bda4340ef498c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-19-009565-a.b3
Назва:
Вимога на неправомырны дыъ Замовника щодо ФОБ Без'язичний В.С.
Вимога:
Щодо відхилення пропозиції за результатами спрощеної закупівлі по «Капітальний ремонт тротуарів (благоустрій) до території адміністративної будівлі для надання послуг соціального та адміністративного характеру по вул. Шевченко в с. Виноградівка Арцизького району Одеської області» Протокол прийняття рішення уповноваженою особою № 1/Р від 03.09.2020 р с. Виноградівка .
Вважаєм безпідставним відхилення нашої пропозиції на підставі п 2 розділу 3 додатку оголошення про проведення спрощеної закупівлі оскільки при поданні пропозиції ми надали Інформаційну довідку за № 15 від 28.02.2020р з зобов’язанням надати всі необхідні кошторисні документи складені відповідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 у повній відповідності до технічного завдання викладеного Вами у закупівлі у Додатку 3. По результатам проведення спрощеної закупівлі наша пропозиція була найбільш економічно вигідною , на підставі чого01.09.2020р ми направили на вашу електронну адресу vinogr_sr@meta.ua кошторисні документи з обґрунтуванням ціни та способу виконання робіт (скріншот листа Додаток 1).
Також що до відсутності відгуку в переліку документів по тендерній пропозиції.
Відгук являє собою характеристику задоволення чи незадоволення контрагентом якості наданих робіт чи послуг. В складі нашої пропозиції було надано аналогічні договори від одного і того ж контрагента за аналогічним видом закупівлі що були заключні послідовно а саме: - Аналогічний Договір № 33 від 01.10.2019 між ФОП Без’язичний та Красненською сільскою радою по « Поточному ремонту тротуарного покриття по вул. Тарутинська в с. Красне Тарутинського району Одеської області»; Аналогічний Договір № 50 від 11.12.2019 по «Поточному ремонту танцювального майданчика паркової зони в с. Красне Тарутинського району Одеської області.»; Аналогічний Договір № 32 від 06.11.2019 по «Поточному ремонту тротуарного покриття по вул.. Шкільна в с. Красне Тарутинського району Одеської області» що підтверджує факт задоволення Замовником щодо якості , швидкості та професіоналізму по виконуємим роботам.
Також хочемо наголосити що п. 2.5. – « Всі визначені цими Вимогами документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у формі електронних документів із накладенням електронного цифрового підпису/кваліфікаційного електронного підпису на кожен з таких документів пропозиції», викладеного Вами в Оголошенні про проведення закупівлі за предметом закупівлі: « Капітальний ремонт тротуарів (благоустрій) до території адміністративної будівлі для надання послуг соціального та адміністративного характеру по вул. Шевченко в с. Виноградівка Арцизького району Одеської області» від 19.08.2020р а саме : завантажуються в електронну систему закупівель у формі електронних документів із накладенням електронного цифрового підпису/кваліфікаційного електронного підпису на кожен з таких документів пропозиції.
Електронний майданчик Української універсальної біржі працює таким чином що кожний наступний підпис анулює попередній що унеможливлює виконання вимог викладених у п.2,5 Оголошення . Також п.2,5 зазначено що документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у формі електронних документів , хоча п.2,4 того ж Оголошення викладено що «Документи, що вимагаються цими Вимогами повинні бути скановані кольоровим сканером та завантажені в електронній системі закупівель.»
А п 1.6 Оголошення рекомендується «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасник повинен завантажити документи своєї пропозиції до електронної системи закупівель. Створити та підписати електронний документ за допомогою електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів»
Електронний документ являє собою документ створений за допомогою електронної системи та електронних програм , а документ сканований кольоровим сканером - паперовим оригіналом викладеним на фірмовому бланку підписаним та завіреним печаткою.
Керуючись вище наведеним вважаємо що ви порушили ст. 5 п.1 та п.4 Закону України «Про публічні закупівлі», тому пропонуємо вам скасувати рішення про нашу дискримінацію та признати нас переможцями. В разі небажання що до признання нас переможцями просимо скасувати дану закупівлю та оголосити її ще раз з метою більш детального виконання учасниками ваших вимог що будуть викладені в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та інших державних законодавчих актів .
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 04.09.2020 15:44
- Скріншот електронного листа.png 04.09.2020 15:44
Дата подачі:
04.09.2020 15:44
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
04.09.2020 15:44
Вимога
Відхилено
Вимога на неправомырны дыъ Замовника щодо ФОБ Без'язичний В.С.
Номер:
b65e9f650d44415c8ea5525ee6109de2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-19-009565-a.b2
Назва:
Вимога на неправомырны дыъ Замовника щодо ФОБ Без'язичний В.С.
Вимога:
Щодо відхилення пропозиції за результатами спрощеної закупівлі по «Капітальний ремонт тротуарів (благоустрій) до території адміністративної будівлі для надання послуг соціального та адміністративного характеру по вул. Шевченко в с. Виноградівка Арцизького району Одеської області» Протокол прийняття рішення уповноваженою особою № 1/Р від 03.09.2020 р с. Виноградівка .
Вважаєм безпідставним відхилення нашої пропозиції на підставі п 2 розділу 3 додатку оголошення про проведення спрощеної закупівлі оскільки при поданні пропозиції ми надали Інформаційну довідку за № 15 від 28.02.2020р з зобов’язанням надати всі необхідні кошторисні документи складені відповідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 у повній відповідності до технічного завдання викладеного Вами у закупівлі у Додатку 3. По результатам проведення спрощеної закупівлі наша пропозиція була найбільш економічно вигідною , на підставі чого01.09.2020р ми направили на вашу електронну адресу vinogr_sr@meta.ua кошторисні документи з обґрунтуванням ціни та способу виконання робіт (скріншот листа Додаток 1).
Також що до відсутності відгуку в переліку документів по тендерній пропозиції.
Відгук являє собою характеристику задоволення чи незадоволення контрагентом якості наданих робіт чи послуг. В складі нашої пропозиції було надано аналогічні договори від одного і того ж контрагента за аналогічним видом закупівлі що були заключні послідовно а саме: - Аналогічний Договір № 33 від 01.10.2019 між ФОП Без’язичний та Красненською сільскою радою по « Поточному ремонту тротуарного покриття по вул. Тарутинська в с. Красне Тарутинського району Одеської області»; Аналогічний Договір № 50 від 11.12.2019 по «Поточному ремонту танцювального майданчика паркової зони в с. Красне Тарутинського району Одеської області.»; Аналогічний Договір № 32 від 06.11.2019 по «Поточному ремонту тротуарного покриття по вул.. Шкільна в с. Красне Тарутинського району Одеської області» що підтверджує факт задоволення Замовником щодо якості , швидкості та професіоналізму по виконуємим роботам.
Також хочемо наголосити що п. 2.5. – « Всі визначені цими Вимогами документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у формі електронних документів із накладенням електронного цифрового підпису/кваліфікаційного електронного підпису на кожен з таких документів пропозиції», викладеного Вами в Оголошенні про проведення закупівлі за предметом закупівлі: « Капітальний ремонт тротуарів (благоустрій) до території адміністративної будівлі для надання послуг соціального та адміністративного характеру по вул. Шевченко в с. Виноградівка Арцизького району Одеської області» від 19.08.2020р а саме : завантажуються в електронну систему закупівель у формі електронних документів із накладенням електронного цифрового підпису/кваліфікаційного електронного підпису на кожен з таких документів пропозиції.
Електронний майданчик Української універсальної біржі працює таким чином що кожний наступний підпис анулює попередній що унеможливлює виконання вимог викладених у п.2,5 Оголошення . Також п.2,5 зазначено що документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у формі електронних документів , хоча п.2,4 того ж Оголошення викладено що «Документи, що вимагаються цими Вимогами повинні бути скановані кольоровим сканером та завантажені в електронній системі закупівель.»
А п 1.6 Оголошення рекомендується «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасник повинен завантажити документи своєї пропозиції до електронної системи закупівель. Створити та підписати електронний документ за допомогою електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів»
Електронний документ являє собою документ створений за допомогою електронної системи та електронних програм , а документ сканований кольоровим сканером - паперовим оригіналом викладеним на фірмовому бланку підписаним та завіреним печаткою.
Керуючись вище наведеним вважаємо що ви порушили ст. 5 п.1 та п.4 Закону України «Про публічні закупівлі», тому пропонуємо вам скасувати рішення про нашу дискримінацію та признати нас переможцями. В разі небажання що до признання нас переможцями просимо скасувати дану закупівлю та оголосити її ще раз з метою більш детального виконання учасниками ваших вимог що будуть викладені в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та інших державних законодавчих актів .
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 04.09.2020 15:43
- Скріншот електронного листа.png 04.09.2020 15:43
Дата подачі:
04.09.2020 15:43
Вирішення:
Рішення уповноваженою особою Виноградівської сільської ради Арцизького району Одеської області було прийнято у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, опублікованому на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, шо знаходиться у вільному доступі. Всі обгрунтування щодо вашої дискваліфікафікації описані в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 1 від 03 вересня 2020 р. Оскільки вами не було надано повний перелік документів у складі вашої пропозиції, вимушені були її відхилити, дотримуючісь вимог Закону України "Про публічні закупівлі."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога на неправомырны дыъ Замовника щодо ФОБ Без'язичний В.С.
Номер:
c7f62d036e504e958c5cce9c6dbc50b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-19-009565-a.b1
Назва:
Вимога на неправомырны дыъ Замовника щодо ФОБ Без'язичний В.С.
Вимога:
Щодо відхилення пропозиції за результатами спрощеної закупівлі по «Капітальний ремонт тротуарів (благоустрій) до території адміністративної будівлі для надання послуг соціального та адміністративного характеру по вул. Шевченко в с. Виноградівка Арцизького району Одеської області» Протокол прийняття рішення уповноваженою особою № 1/Р від 03.09.2020 р с. Виноградівка .
Вважаєм безпідставним відхилення нашої пропозиції на підставі п 2 розділу 3 додатку оголошення про проведення спрощеної закупівлі оскільки при поданні пропозиції ми надали Інформаційну довідку за № 15 від 28.02.2020р з зобов’язанням надати всі необхідні кошторисні документи складені відповідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 у повній відповідності до технічного завдання викладеного Вами у закупівлі у Додатку 3. По результатам проведення спрощеної закупівлі наша пропозиція була найбільш економічно вигідною , на підставі чого01.09.2020р ми направили на вашу електронну адресу vinogr_sr@meta.ua кошторисні документи з обґрунтуванням ціни та способу виконання робіт (скріншот листа Додаток 1).
Також що до відсутності відгуку в переліку документів по тендерній пропозиції.
Відгук являє собою характеристику задоволення чи незадоволення контрагентом якості наданих робіт чи послуг. В складі нашої пропозиції було надано аналогічні договори від одного і того ж контрагента за аналогічним видом закупівлі що були заключні послідовно а саме: - Аналогічний Договір № 33 від 01.10.2019 між ФОП Без’язичний та Красненською сільскою радою по « Поточному ремонту тротуарного покриття по вул. Тарутинська в с. Красне Тарутинського району Одеської області»; Аналогічний Договір № 50 від 11.12.2019 по «Поточному ремонту танцювального майданчика паркової зони в с. Красне Тарутинського району Одеської області.»; Аналогічний Договір № 32 від 06.11.2019 по «Поточному ремонту тротуарного покриття по вул.. Шкільна в с. Красне Тарутинського району Одеської області» що підтверджує факт задоволення Замовником щодо якості , швидкості та професіоналізму по виконуємим роботам.
Також хочемо наголосити що п. 2.5. – « Всі визначені цими Вимогами документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у формі електронних документів із накладенням електронного цифрового підпису/кваліфікаційного електронного підпису на кожен з таких документів пропозиції», викладеного Вами в Оголошенні про проведення закупівлі за предметом закупівлі: « Капітальний ремонт тротуарів (благоустрій) до території адміністративної будівлі для надання послуг соціального та адміністративного характеру по вул. Шевченко в с. Виноградівка Арцизького району Одеської області» від 19.08.2020р а саме : завантажуються в електронну систему закупівель у формі електронних документів із накладенням електронного цифрового підпису/кваліфікаційного електронного підпису на кожен з таких документів пропозиції.
Електронний майданчик Української універсальної біржі працює таким чином що кожний наступний підпис анулює попередній що унеможливлює виконання вимог викладених у п.2,5 Оголошення . Також п.2,5 зазначено що документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у формі електронних документів , хоча п.2,4 того ж Оголошення викладено що «Документи, що вимагаються цими Вимогами повинні бути скановані кольоровим сканером та завантажені в електронній системі закупівель.»
А п 1.6 Оголошення рекомендується «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасник повинен завантажити документи своєї пропозиції до електронної системи закупівель. Створити та підписати електронний документ за допомогою електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів»
Електронний документ являє собою документ створений за допомогою електронної системи та електронних програм , а документ сканований кольоровим сканером - паперовим оригіналом викладеним на фірмовому бланку підписаним та завіреним печаткою.
Керуючись вище наведеним вважаємо що ви порушили ст. 5 п.1 та п.4 Закону України «Про публічні закупівлі», тому пропонуємо вам скасувати рішення про нашу дискримінацію та признати нас переможцями. В разі небажання що до признання нас переможцями просимо скасувати дану закупівлю та оголосити її ще раз з метою більш детального виконання учасниками ваших вимог що будуть викладені в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та інших державних законодавчих актів .
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 04.09.2020 15:43
- Скріншот електронного листа.png 04.09.2020 15:43
Дата подачі:
04.09.2020 15:43
Вирішення:
Рішення уповноваженою особою Виноградівської сільської ради Арцизького району Одеської області було прийнято у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, опублікованому на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, шо знаходиться у вільному доступі. Всі обгрунтування щодо вашої дискваліфікафікації описані в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 1 від 03 вересня 2020 р. Оскільки вами не було надано повний перелік документів у складі вашої пропозиції, вимушені були її відхилити, дотримуючісь вимог Закону України "Про публічні закупівлі."
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні