• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О221701 від а/д М-17-Кринки-Межа Каховського району на ділянці км 5+240 - км 8+900 в Херсонській області

Завершена

24 528 223.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 245 282.23 UAH
Період оскарження: 19.08.2020 16:31 - 20.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 62f658b15f6645c78f19fad8d1dc3226
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-19-002185-b.b2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Вимога по процедурі UA-2020-08-19-002185-b Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР", прийняла рішення № 19897-р/пк-пз 26.10.2020 (далі – Рішення), яким зобов’язала Державну установу "Місцеві дороги Херсонщини" скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції дочірнього підприємства "ЛИДЕР" до аукціону за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-19-002185-b. В той же час в Рішенні зазначено наступне: «У складі пропозиції ДП "ЛИДЕР" відсутні скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Враховуючи викладене, в пропозиції ДП "ЛИДЕР" наявні невідповідності в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих ДП "ЛИДЕР" на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.» Тобто, Колегія зазначає, що замовник повинен до прийняття рішення щодо допущення до аукціону надати можливість учаснику виправити помилки в тендерній пропозиції стосовно кваліфікаційного критерію на виконання абз.3 ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон). Замовник на виконання Рішення повинен був скасувати своє попереднє рішення про допущення ДП «Лидер» до аукціону, надати 24 години на виправлення помилок, і лише за результатами виправлення/невиправлення помилок, прийняти рішення щодо допущення/недопущення до аукціону нашої тендерної пропозиції. Проте Замовник, в порушення Рішення Колегії протоколом розгляду пропозицій від 30.10.2020 відхилив тендерну пропозицію ДП «Лидер», не надавши можливості виправити наведені невідповідності, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статі 26 Закону та не виконав Рішення Колегії. Підстави для відхилення наступні: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. За результатами розгляду рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення проведення процедури закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О221701 від а/д М-17-Кринки-Межа Каховського району на ділянці км 5+240 - км 8+900 в Херсонській області» скасувати рішення тендерного комітету (протокол від 08.10.2020 № 470/2) щодо допущення тендерної пропозиції ДП «ЛИДЕР» до аукціону та враховуючи наявні невідповідності в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у складі пропозиції ДП «ЛИДЕР» відсутні скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами) відхилити тендерну пропозицію ДП «ЛИДЕР» відповідно до абз.2 п.п.1 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимогами ч.16 ст.29 Закону зазначено, що замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Всупереч зазначеному, замовником жодного разу не надано ДП «Лидер» можливості виправити невідповідності у тендерній пропозицій згідно вимог ч.16 ст.29 Закону – ні при розгляді пропозиції до її оскарження ТОВ "МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР", ні за результатами Рішення Колегії. Така поведінка замовника є порушенням вимог ч.22 ст.18 Закону, а саме рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Звертаємо Вашу увагу на аналогічну ситуацію щодо оскарження дій замовника про ненадання можливості виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника за результатами прийнятого рішення Колегією: -оголошення UA-2020-05-05-001904-b рішення № 14151-р/пк-пз від 22.07.2020; - оголошення UA-2020-06-17-006827-c рішення №17488-р/пк-пз від 16.09.2020 Таким чином, замовник не виконав рішення Колегії, про що свідчить її усталена практика з цього питання. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ДП «Лидер» та надати нам право згідно ч.16 ст.29 Закону на усунення невідповідностей у документах, що підтверджують кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Нагадуємо, що згідно зі ст.164-14 КУПАП невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Крім того, зазначаємо, що такі дії замовника свідоцтвують про порушення принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст.5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємо Вашу увагу на наявність помилок в тендерній пропозиції учасника ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант", яке було допущене до аукціону з зазначеними помилками. 1. Учасником не виконані вимоги п. 1.4. Додатка 1 до тендерної документації – завантажена фінансова звітність за перше півріччя 2020 р., в той час як вимагалась звітність за останній звітній період. При цьому звітнім періодом є календарний рік, тобто зазначену у п.1.4. інформацію необхідно надати за 2019 рік. Це підтверджує рішення АМКУ №16979 за процедурою UA-2020-07-17-003361-c, рішення №15803 за оголошенням UA-2020-07-03-004021-a. 2. Вимогами Додатка 1 встановлено: У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно наданої форми та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" надано довідку про наявність АБЗ від 22.09.2020 року № 220920/19 в якій відсутня інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт, вказано лише загальну кількість. На підставі зазначеного вимагаємо відмінити рішення замовника про допуск до аукціону учасника ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто Замовник після розкриття тендерних пропозицій може відправити учаснику, пропозиція якого перебуває на розгляді, вимогу про усунення невідповідностей. Така можливість є при проведенні повторного розгляду пропозицій (після оскарження). Зазначаємо, що це право, а не обов’язок Замовника. Також, тендерним комітетом прийнято рішення щодо допущення до аукціону учасника торгів - ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант", так як тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, відсутні підстави, зазначені у ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Разом з тим, пропонуємо Вам скористатися правом захисту своїх прав і інтересів подавши скаргу до АМКУ. В свою чергу відповідно до пункту 22 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону пропозиції іншого учасника

Номер: a6961ab1e0b141ddb8733ff92f5e5256
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-19-002185-b.a1
Назва: Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону пропозиції іншого учасника
Скарга:
Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону пропозиції іншого учасника (детальніше у доданій скарзі).
Дата розгляду скарги: 26.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.10.2020 19:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.10.2020 21:05
Дата виконання рішення Замовником: 30.10.2020 15:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: За результатами розгляду рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення проведення процедури закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О221701 від а/д М-17-Кринки-Межа Каховського району на ділянці км 5+240 - км 8+900 в Херсонській області» скасувати рішення тендерного комітету (протокол від 08.10.2020 № 470/2) щодо допущення тендерної пропозиції ДП «ЛИДЕР» до аукціону та враховуючи наявні невідповідності в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у складі пропозиції ДП «ЛИДЕР» відсутні скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами) відхилити тендерну пропозицію ДП «ЛИДЕР» відповідно до абз.2 п.п.1 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ Миколаївбудцентр, Амірханян Вагінак Рушанович +380960000005 mykbudcentr@ukr.net