• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по збиранню, перевезенню, зберіганню відходів для подальшої утилізації або знешкодження відходів за кодом ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Джерело фінансування кошти державного бюджету (власні надходження)

Торги не відбулися

65 269.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 652.70 UAH
Період оскарження: 19.08.2020 15:05 - 28.08.2020 18:00
Вимога
Вирішена

неправомірна дискваліфікація

Номер: 729bff44831946a58dda5653f932d1f7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-19-006598-a.b2
Назва: неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник. Вимога,яка була зазначена Замовником до кваліфікації учасників,а саме останній пункт : --Копію виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів); Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" № 2297-VI від 01.06.2010 року копія виконаних аналогічних договорів не може бути передана третім особам,а саме тендерному комітету Національного Фармацевтичного Університету м.Харкова та до відкритого доступу на тендерной площадці. Також сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Якщо предметом договору є надання послуг чи виконання робіт, то таким документом може бути відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт. Вимоги від Замовника тендеру, а саме надання Акта виконаних робіт по аналогічним договорам в тендерной документації не було. У зв'язку з цим просимо Вас скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції та Провести об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно пп. 3 п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів). Замовником в оголошені було визначено вимогу щодо надання копії виконаного(них) аналогічного(них) договору(ів), а саме факт «виконання» укладеного договору. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Якщо предметом договору є надання послуг чи виконання робіт, то таким документом може бути відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт, які не були надані у складі пропозиції Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ДІЇ

Номер: e0e31a095e8948d195b020fc786c0df9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-19-006598-a.a1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ДІЇ
Вимога:
Шановний Замовник ! Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Предметом закупівлі згідно оголошення є «Послуги по збиранню, перевезенню, зберіганню відходів для подальшої утилізації або знешкодження відходів за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Згідно Додатку 2 встановлено обсяги наступних відходів: Обсяг надання послуг № Назва відходу 1. Збір, зберігання для подальшої утилізації або видалення відпрацьованих ламп люмінесцентних 2. Збір, зберігання для подальшої утилізації або видалення відпрацьованих акумуляторних батарей 3. Збір, зберігання для подальшої утилізації або видалення відпрацьованих моторних масел 4. Збір, зберігання для подальшої утилізації або видалення відпрацьованих хімічних зливів 5. Збір, зберігання для подальшої утилізації або видалення відходів текстильних (подушки, матраци) 6. Збір, зберігання для подальшої утилізації або видалення відпрацьованих шин 7. Збір, зберігання для подальшої утилізації або видалення відпрацьованих гальмових накладок 8. Збір, зберігання для подальшої утилізації або видалення відпрацьованих медичних відходів (шприци, голки, медичні розхідні матеріали) 9. Збір, зберігання для подальшої утилізації або видалення відпрацьованих світодіодних ламп 10. Збір, зберігання для подальшої утилізації або видалення відпрацьованої тари з під ЛКМ 11. Збір, зберігання для подальшої утилізації або видалення відпрацьованої тари з під добрив (поліпропіленові мішки, пляшки пластикові з під гербіцидів) 12. Збір, зберігання для подальшої утилізації або видалення відпрацьованих лабораторного скла 13. Збір, зберігання для подальшої утилізації або видалення відпрацьованих фільтрів (масляні, повітряні,паливні) Відповідно до тендерної документації вимагалось надати -Довідку складену у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (із зазначенням: повної назви замовника, його контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору, предмету закупівлі) -Копію виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів); В складі пропозиції нами було надано Договір №77 від 03.02.2015 року з додатками. Згідно Протоколу №488 від 14.09.2020 Вами було прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції на формальних та дискримінаційних підставах. 1. Додаток № 2, який був вказаний Вами як підстава для відхилення, не стосується предмету закупівлі. Відходи, вказані в ньому не відповідають переліку, який зазначений в оголошенні. Натомість в додатку №1 та в Протоколі №3 вказані усі відходи згідно вимог тендерної документації. Нами були надані усі документи, які підтверджують виконання аналогічного договору згідно вимог оголошення 2. Вами вказано, що нами не було надано підтвердження виконання аналогічних договорів. ТАКЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ НЕ ВИМАГАЛОСЬ ОГОЛОШЕННЯМ ТОРГІВ. Вважаючи вищенаведене, ВИМАГАЄМО НЕ ПОРУШУВАТИ ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживання СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Провести об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно пп. 3 п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів). Замовником в оголошені було визначено вимогу щодо надання копії виконаного(них) аналогічного(них) договору(ів), а саме факт «виконання» укладеного договору. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Якщо предметом договору є надання послуг чи виконання робіт, то таким документом може бути відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт, які не були надані у складі пропозиції Учасника.
Статус вимоги: Відхилено