• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту примішення ВПЗ м.Хуст, вул.Корятовича,10, Закарпатської обл. 90400 (пересувні відділення поштового зв'язку), ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи

Учасник (Виконавець) повинен виконати поточний ремонт приміщення ВПЗ, Закарпатська область, м. Хуст, вул. Корятовича,10, (пересувні відділення поштового зв'язку) шляхом проведення косметичного ремонту приміщення для персоналу, електромонтажних робіт, влаштування захисної металевої огорожі кімнати зберігання та інші, відповідно до дефектного акту. Роботи необхідно виконувати з суворим дотриманням вимог інструкцій з техніки безпеки, пожежної безпеки та виробничої санітарії. Допуск до виконання робіт проводяться відповідно до діючих інструкцій та вказівок. Роботи проводяться з додержанням вимог ДБН В.2.5-64:2012. ДБН А.3.1-5:2016.. До початку проведення робіт Виконавець зобов`язаний виконати підготовчі роботи по захисту приміщень Замовника від запилювання, забруднення, протікання та інших пошкоджень, пов`язаних з виконанням робіт (при необхідності). Якість використовуваних під час виконання робіт матеріалів повинна відповідати діючим нормам і стандартам для даного виду матеріалів. Відповідальність за якість матеріалів несе Виконавець. Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо). У разі неякісного надання робіт та використання неякісних матеріалів, Виконавець зобов’язується протягом 5-ти робочих днів усунути недоліки, з моменту пред’явлення Замовником претензії. Гарантійний строк проведених робіт та використаних матеріалів становить 2 роки. Строк виконання робіт протягом 39 календарних днів з моменту підписання договору. Кількісні та технічні характеристики вказано у дефектному акті, який знаходиться у Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі

Завершена

241 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 419.00 UAH
Період оскарження: 19.08.2020 13:40 - 26.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Підписаний кошторис по ВПЗ м.Хуст

Номер: 8d481be9b826470d8f2300c6b0d93c3f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-19-004908-a.a4
Назва: Підписаний кошторис по ВПЗ м.Хуст
Вимога:
Переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме: 1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Вашу вимогу задоволено, а документи прийнято.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

кошторис в форматі xls по ВПЗ м.Хуст

Номер: a327c3c5bc9242e9af3702949cdf0056
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-19-004908-a.a3
Назва: кошторис в форматі xls по ВПЗ м.Хуст
Вимога:
Переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме: 1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Вашу вимоги задоволено документи прийнято.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

кошторис по ВПЗ Хуст згідно ціни аукціону

Номер: 5ce93cae1750492b98aa302ae3c31472
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-19-004908-a.a2
Назва: кошторис по ВПЗ Хуст згідно ціни аукціону
Вимога:
Переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме: 1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

вимога замовника в ТД

Номер: 2d5a0784972740ccb6157ec82ca07a15
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-19-004908-a.a1
Назва: вимога замовника в ТД
Вимога:
Переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме: 1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимогу задоволено та прийнято.
Статус вимоги: Задоволено