• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасадів дитячого садка «Колобок» з влаштуванням зовнішньої теплоізоляції системи «CERESIT» в с. Козирка по вул. Шкільна, 1Б, Очаківського району Миколаївської області (ДК 021:2015: код 45443000-4 «Фасадні роботи»)

1. Найменування замовника: відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42272715. 4. Місцезнаходження замовника: 57160, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, сел. Радісний Сад, вул. Миру, буд. 5. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Гончарова Альона Анатоліївна, уповноважена особа, телефон +38(0512)51-85-73, e-mail: rsrosvita@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасадів дитячого садка «Колобок» з влаштуванням зовнішньої теплоізоляції системи «CERESIT» в с. Козирка по вул. Шкільна, 1Б, Очаківського району Миколаївської області. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45443000-4 «Фасадні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню зазначеному у Додатку 1 до оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57525, Очаківський район, Миколаївська область, село Козирка, вулиця Шкільна, будинок 1-Б. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 268 039,20 грн. (один мільйон двісті шістдесят вісім тисяч тридцять дев’ять гривень 20 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «26» серпня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «31» серпня 2020 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Торги відмінено

1 268 039.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 680.39 UAH
Період оскарження: 19.08.2020 10:22 - 26.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення Уповноваженої особи щодо дискваліфікації з кваліфікації

Номер: b9808238bdb94e20b787a4755c16521e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-19-001725-a.b3
Назва: Оскарження рішення Уповноваженої особи щодо дискваліфікації з кваліфікації
Вимога:
Уповноваженій особі: АА. Гончаровій Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-19-001725-a ОСКАРЖЕННЯ Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) «19» серпня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення та документацію до нього про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасадів дитячого садка «Колобок» з влаштуванням зовнішньої теплоізоляції системи «CERESIT» в с. Козирка по вул. Шкільна, 1Б, Очаківського району Миколаївської області (ДК 021:2015: код 45443000-4 «Фасадні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-19-001725-a. Приватне підприємство «Будова Плюс» є учасником вищезазначеної спрощеної процедури закупівлі та завантажив до авторизованого електронного майданчика всі документи, довідки та листи, що вимагались замовником та зазначено в оголошенні про проведенні закупівлі . «31» серпня 2020 року за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною остаточна пропозиція ПП «Будова Плюс» з ціною 1 065 000,00 грн. (один мільйон шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Рішенням від 04.09.2020 року №2 уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради Гончаровою А.А. встановлено невідповідність найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ПП «Будова Плюс» за процедурою спрощеної закупівлі робіт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасадів дитячого садка «Колобок» з влаштуванням зовнішньої теплоізоляції системи «CERESIT» в с. Козирка по вул. Шкільна, 1Б, Очаківського району Миколаївської області (ДК 021:2015: код 45443000-4 «Фасадні роботи»), як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, а саме не враховано при розрахунках договірної ціни кошти на покриття ризику та кошти на покриття витрат пов’язаних з інфляційними процесами та недотримання вимог щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ПП «Будова Плюс», в особі директора Дроботун Юрія Олександровича, вважає рішення уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради Гончарової А.А. не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та прямо суперечить всім документам, довідкам та листам. Посилаючись на п. 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 щодо не врахування в договірній ціні кошти на покриття ризику та кошти на покриття витрат пов’язаних з інфляційними процесами уповноважена особа в своїх обґрунтуваннях прямо суперечить п. 6.1.5.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 де зазначено, що розмір цих коштів залежить від стадії проектування, виду будівництва та складності об’єкта будівництва і визначається відсотком від підсумків глав 1-12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Оскільки в оголошенні та документації до нього про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-19-001725-a.) не було висвітлено зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва ПП «Будова Плюс» не мала можливість здійснити та врахувати в договірній ціні кошти на покриття ризику. Відповідно до п. 6.3.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначенні для відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яке може відбутися протягом будівництва, використовуються у порядку, обумовленому договором підряду. Проектом договору (Додаток 2) п. 2.4 ч.2 зазначено: «Сторони погодились, що всі ризики та витрати, пов’язані з виконанням робіт, несе Підрядник» Враховуючи вищезазначене посилання уповноваженої особи щодо не врахування в розрахунках договірної ціни кошти на покриття ризику та кошти на покриття витрат пов’язаних з інфляційними процесами є безпідставним та як таким, що не відповідає ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, оголошенні та документації до нього про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-19-001725-a.). Недотримання вимог щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій також є безпідставним оскільки в складі тендерної документації (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-19-001725-a.) ПП «Будова Плюс» надав Довгостроковий договір про надання послуг машинами та механізмами №1241/04УММ від 16.04.2020 року. Даний договір відповідає вимогам уповноваженої особи, що зазначено в оголошенні (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-19-001725-a.). Разом з тим ПП «Будова Плюс» надано довідку (Додаток 1.2.) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій зазначено перелік працівників. Також в довідці зазначено, що в разі необхідності додаткова кількість працівників буде залучено до виконання робіт за договором цивільно-правового характеру. Враховуючи зазначене ПП «Будова Плюс» врахував в розрахунках локального кошторису 2-1-1 витрати на роботу працівників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин. Керуючись принципом ефективності та результативності Бюджетного кодексу України при виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання публічних послуг при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» ПП «Будова Плюс» звертається до уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради Гончарової А.А. стосовно зміни рішення щодо дискваліфікації та визначення переможцем, як найбільш економічно вигідною пропозицією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення про відміну спрощеної закупівлі по предмету закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасадів дитячого садка «Колобок» з влаштуванням зовнішньої теплоізоляції системи «CERESIT» в с. Козирка по вул. Шкільна, 1Б, Очаківського району Миколаївської області (ДК 021:2015: код 45443000-4 «Фасадні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-19-001725-a
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення уповноваженої особи

Номер: 892f1ae21f034bcb9d53f989fc89f195
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-19-001725-a.c2
Назва: Оскарження рішення уповноваженої особи
Вимога:
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) «19» серпня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення та документацію до нього про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасадів дитячого садка «Колобок» з влаштуванням зовнішньої теплоізоляції системи «CERESIT» в с. Козирка по вул. Шкільна, 1Б, Очаківського району Миколаївської області (ДК 021:2015: код 45443000-4 «Фасадні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-19-001725-a. Приватне підприємство «Будова Плюс» є учасником вищезазначеної спрощеної процедури закупівлі та завантажив до авторизованого електронного майданчика всі документи, довідки та листи, що вимагались замовником та зазначено в оголошенні про проведенні закупівлі . «31» серпня 2020 року за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною остаточна пропозиція ПП «Будова Плюс» з ціною 1 065 000,00 грн. (один мільйон шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Рішенням від 02.09.2020 року №1 уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради Гончаровою А.А. встановлено невідповідність найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ПП «Будова Плюс» за процедурою спрощеної закупівлі робіт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасадів дитячого садка «Колобок» з влаштуванням зовнішньої теплоізоляції системи «CERESIT» в с. Козирка по вул. Шкільна, 1Б, Очаківського району Миколаївської області (ДК 021:2015: код 45443000-4 «Фасадні роботи»), як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмета закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». ПП «Будова Плюс», в особі директора Дроботун Юрія Олександровича, вважає рішення уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради Гончарової А.А. не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно з умовами, що визначені в Додатку 1 «Технічна специфікація (Вимоги)» у вищевказаному оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено: «Якщо пропозиція Учасника містить не всі види робіт або передбачає зміну обсягів та складу робіт, згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівель, та відхиляється Замовником». ПП «Будова Плюс» в складі своєї пропозиції надав лист-погодження з технічними умовами до предмета закупівлі № 21/1 від 21.08.2020 року, лист-роз’яснення, що не були змінені види робіт, обсяги та склад робіт № 21/16 від 21.08.2020 року, кошторисний розрахунок (договірна ціна, локальний кошторис, пояснювальна записка, відомість ресурсів, загальновиробничі витрати). При розгляді вищезазначених листів та розрахунків вбачається, що ПП «Будова Плюс» дотрималось всіх умов, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а тому Рішенням від 02.09.2020 року №1 є безпідставними та як таким, що не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі». З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» ПП «Будова Плюс» звертається до уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради Гончарової А.А. стосовно зміни рішення щодо дискваліфікації та визначення переможцем, як найбільш економічно вигідною пропозицією. В разі не зміни Рішенням від 02.09.2020 року №1 ПП «Будова Плюс» буде змушений звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду щодо оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу UA-2020-08-19-001725-a.c2 уповноважена особа прийняла до уваги та має намір прийняти нове рішення щодо повернення ПП Будова Плюс на кваліфікацію. Очікуйте рішення замовника.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 04.09.2020 09:41
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення відповідальної особи щодо дискваліфікації

Номер: 59641a7f79ca4a4b92dca2e60dbed761
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-19-001725-a.b1
Назва: Оскарження рішення відповідальної особи щодо дискваліфікації
Вимога:
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» ПП «Будова Плюс» звертається до уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради Гончарової А.А. стосовно зміни рішення щодо дискваліфікації та визначення переможцем, як найбільш економічно вигідною пропозицією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу UA-2020-08-19-001725-a.b1 уповноважена особа прийняла до уваги та має намір прийняти нове рішення щодо повернення ПП Будова Плюс на кваліфікацію. Очікуйте рішення замовника.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 04.09.2020 09:41