-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Хірургічні рукавички
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження:
19.01.2017 12:30 - 02.02.2017 00:00
Вимога
Вирішена
Порушення норм чинного законодавства
Номер:
038afdea4fe94ee6a950b3e1c376c3bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-19-000458-a.c1
Назва:
Порушення норм чинного законодавства
Вимога:
Згідно п.4.2. Тендерної Документації замовника встановлено, що даною тендерною документацією не передбачено поділ предмета закупівлі на лоти, тобто пропозиція має бути подана в цілому. Номенклатура, обсяги (кількість) закупівлі встановлені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. При цьому п.7,8 та 9 таб. «Медико-технічні вимоги. Специфікація предмета закупівлі» Додатку №3 викладено таким чином, що заявленим характеристикам можуть відповідати лише рукавички одного виробника ТОВ «Допомога-І», а саме «Рукавички хірургічні «подвійні» стерильні, «MEDICARE» (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара)» та «Рукавички хірургічні латексні «MEDICARE» (стерильні, з пудрою, текстуровані, з валиком на манжеті, низька електропровідність». Зареєстровані та дозволені до використання рукавички інших виробників, які б повністю відповідали заявленим у п.7,8 та 9 таб. «Медико-технічні вимоги. Специфікація предмета закупівлі» Додатку №3 характеристикам на ринку відсутні. Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників, адже пропозиції можуть бути надані лише постачальниками продукції виробництва ТОВ «Допомога-І», що порушує основні принципи здійснення закупівель щодо максимальної економії та ефективності, а також недискримінації учасників, які встановлено ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: виділити товари зазначені у п.7,8 та 9 таб. «Медико-технічні вимоги. Специфікація предмета закупівлі» Додатку №3 в окремий лот, або видалити з п.7,8 та 9 таб. «Медико-технічні вимоги. Специфікація предмета закупівлі» Додатку №3 вимоги, що обмежують можливість постачальників пропонувати продукцію різних виробників. Внесення змін дозволить залучити більшу кількість учасників, що забезпечить кращу конкуренцію, а відтак значну економію бюджетних коштів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення Учасника хір.рукав. КОДЛ 30.01.17.doc 31.01.2017 11:05
Дата подачі:
26.01.2017 16:38
Вирішення:
Надані роз'яcнення на вимогу Учасника
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
31.01.2017 11:42
Підтвердження вирішення:
Шановний Учасник!
Керуючись пунктом 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р., Замовник надає відповідь на Ваше звернення щодо «Порушення норм чинного законодавства» протягом 3 (трьох) робочих днів з дня оприлюднення звернення.
Тендерний комітет Комунального закладу Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» на засіданні 30.01.2017 року розглянув вимогу UA-2017-01-19-000458-а.с1 та повідомляє наступне.
Тендерна документація на закупівлю: ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33141420-0 Хірургічні рукавички, затверджена рішенням тендерного комітету від 18.01.2017р.
Відповідно до діючих законодавчих актів України - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, із змінами внесеними Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19 грудня 2016 року №2092 та визначається за показниками четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N1749.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Керуючись відповідними положеннями законодавства, Замовник дотримався вимоги щодо визначення предмета закупівлі за відповідним показником Єдиного закупівельного словника. Водночас Замовник, зважаючи на законодавчо закріплену можливу поведінку, не визначав окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника чи за номенклатурою чи обсягом, оскільки при плануванні закупівлі враховувалася потреба у відповідних товарах, виходячи із потреби у минулих роках, а єдиним місцем поставки товару (предмета закупівлі) є фактична адреса лікарні.
Між тим, у підпункті 13 пункту 2 розділу V Тендерної документації та у Додатку 3 «Медико-технічні вимоги» Тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги по предмету закупівлі: ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33141420-0 Хірургічні рукавички Замовник встановив наступні положення:
«*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
«У випадку надання еквіваленту надати документи, які доводять еквівалентність запропонованого препарату тому, що наведений в переліку».
Тендерна документація згідно номера оголошенню UA-2017-01-19-000458-а не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
Слід зазначити, що жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції в одному або в декількох лотах. Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель.
З огляду на те, що умови Тендерної документації не містять дискримінаційних вимог, а відтак не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, то права чи законні інтереси Учасника не порушуються. А тому, відсутні підстави для задоволення вимог Учасника шляхом внесення змін до тендерної документації