-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Система службового зв’язку з резервуванням частини звукового тракту
Завершена
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період оскарження:
18.08.2020 16:18 - 30.08.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Розірвання договору
Номер:
f759b6b0fee146318036725ea8aa8d42
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-002083-b.a6
Назва:
Розірвання договору
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 10.4. Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю системи службового зв’язку з резервуванням частини звукового тракту, код за ДК 021:2015: 32570000-9 - Комунікаційне обладнання (далі – ТД) зазначено, що «Покупець вправі в односторонньому порядку розірвати цей Договір (відмовитися від нього), попередивши Постачальника письмово шляхом направлення рекомендованого листа на поштову адресу Постачальника, зазначену в цьому Договорі, за 10 (десять) днів до дати розірвання Договору». Вказана умова договору, згідно якої покупець має безумовне право відмовитися від договору, навіть за відсутності будь-яких порушень з боку постачальника, порушує принцип обов’язковості договору, ставить учасника у не рівне та край невигідне становище порівняно з замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та виключити з Додатку 3 п. 10.4. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.08.2020 09:28
Вирішення:
Розглянувши вимогу, змушені відмовити в її задоволенні з огляду на таке.
При плануванні закупівлі Замовник розраховує не лише строки для можливої поставки товару, а й можливість здійснення оплати.
За умови успішного проведення закупівлі та своєчасного укладення договору, потенційний переможець буде мати орієнтовно 50 днів для здійснення поставки товару, що є достатнім строком для поставки товару, навіть з оглядом на карантин та існуючі заходи по його запобіганню.
З іншої сторони, всі розрахунки за поставлений товар замовник має провести до кінця бюджетного року, тобто до 31 грудня 2020 року. З урахуванням умов постоплати, строки поставки та можливі порушення строків поставки є істотним порушенням для Замовника.
Відповідно, Замовник не готовий видаляти пункт 8.2. з проекту Договору. При цьому звертаємо Вашу увагу на те, що положення, закріплені в п. 8.2. проекту Договору, є правом, а не обовʼязком Замовника. І будуть бути застосовані у виключних випадках.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.09.2020 16:23
Вимога
Залишено без розгляду
Пеня
Номер:
98272274bc64404d818a1cd4888763e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-002083-b.a5
Назва:
Пеня
Вимога:
Шановний замовнику, в Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю системи службового зв’язку з резервуванням частини звукового тракту, код за ДК 021:2015: 32570000-9 - Комунікаційне обладнання (далі – ТД) замовник виклав проект договору, що буде підписуватися за результатами цієї процедури закупівлі. В проекті договору відсутня пеня за прострочку замовником оплати вартості поставленого товару та наданих послуг. Відсутність в проекті договору відповідальності замовника за порушення його зобов’язань за договором ставить учасника у не рівне та край невигідне становище порівняно з замовником, оскільки штрафні санкції за прострочку поставки товару існує, а штрафних санкцій за прострочку оплати немає. Відсутність в проекті договору умови про пеню за прострочку замовником оплати вартості поставленого товару обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та доповнити проект договору пунктом 8.3. в редакції: «8.3. У випадку порушення строків виконання зобов’язання з оплати вартості Послуг, передбачених Договором, Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожен день прострочення, за весь період прострочення, починаючи з першого дня прострочення по день надходження суми заборгованості на банківський рахунок Виконавця». Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.08.2020 09:27
Вирішення:
В додатку 3 до тендерної документації, в якому викладений проект договору на закупівлі, зазначено, що умови договору не є остаточними і вичерпними та можуть бути доповнені і скориговані Замовником під час безпосереднього укладення договору. При укладенні договору Замовником будуть розглянуті побажання, викладені у Вимозі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.09.2020 16:23
Вимога
Залишено без розгляду
Виключити з п. 7.1. Додатку 3 слова «Видаткова накладна на Товар підписується Сторонами після здійснення Продавцем обов’язку з монтажу та налаштуванню Товару»
Номер:
44da8b29b5714110be43c05df85d3b4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-002083-b.a4
Назва:
Виключити з п. 7.1. Додатку 3 слова «Видаткова накладна на Товар підписується Сторонами після здійснення Продавцем обов’язку з монтажу та налаштуванню Товару»
Вимога:
Шановний замовнику, в останньому реченні п. 7.1. Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю системи службового зв’язку з резервуванням частини звукового тракту, код за ДК 021:2015: 32570000-9 - Комунікаційне обладнання (далі – ТД) зазначено, що «Видаткова накладна на Товар підписується Сторонами після здійснення Продавцем обов’язку з монтажу та налаштуванню Товару». Так, Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон про бухоблік), який поширюється на всіх юридичних осіб України, покладає на них обов’язок складати первинні документи, які містять відомості про господарські операції. Вищевказана умова договору призведе до порушення вказаного закону та до недостовірності даних в бухгалтерському обліку сторін договору у відповідному звітному періоді. Договір про закупівлю відповідно до ч. 2 ст. 628 ЦКУ є змішаним та містить у собі елементи договорів поставки та надання послуг. Отже, за договором сторони проводитимуть щонайменше 2 господарські операції: 1) поставка товарів, 2) їх монтаж та налаштування. І проведення цих операцій у часі не збігатиметься, оскільки для монтажу та налаштування товару потрібен певний час. Згідно ст. 527 ЦК України, боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок, а кредитор - прийняти виконання. Кожна із сторін у зобов'язанні має право вимагати доказів того, що обов'язок виконується належним боржником або виконання приймається належним кредитором чи уповноваженою на це особою. Згідно ч. 1 ст. 689 ЦК України, покупець зобов’язаний прийняти товар. Згідно ч.ч. 1, 4 ст. 545 ЦК України, прийнявши виконання зобов'язання, кредитор повинен видати боржнику розписку про одержання виконання частково або в повному обсязі. У разі відмови кредитора видати розписку боржник має право затримати виконання зобов'язання. У цьому разі настає прострочення кредитора. Отже, вищевказана умова договору, згідно якої покупець має право не підписувати видаткову накладну в момент виконання постачальником обов’язку з поставки товару, і підписати її після надання постачальником послуг за договором, є незаконною, занадто ризикованою для учасника, ставить учасника у нерівне та край невигідне становище порівняно з замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та виключити з п. 7.1. Додатку 3 слова «Видаткова накладна на Товар підписується Сторонами після здійснення Продавцем обов’язку з монтажу та налаштуванню Товару». Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.08.2020 09:27
Вирішення:
Інструкція щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 12.03.20132 року №333 окрім видатків на придбання обладнання передбачає здійснення видатків на монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації, якщо це обумовлено договором на придбання зазначеного обладнання.
Умовами закупівлі передбачається закупівлі товару з монтажем. Умовами закупівлі не передбачається розділяти поставку товару і його монтаж у часі. Відповідно, потенційний учасник-переможець вправі одночасно здійснити поставку з монтажем. Порушень бухгалтерського обліку в таких діях не вбачається.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.09.2020 16:23
Вимога
Залишено без розгляду
Збільшити строк усунення недоліків
Номер:
ede3ca16e1844c289d768e054d798fff
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-002083-b.a3
Назва:
Збільшити строк усунення недоліків
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 5.9. Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю системи службового зв’язку з резервуванням частини звукового тракту, код за ДК 021:2015: 32570000-9 - Комунікаційне обладнання (далі – ТД) зазначено, що «5.9. У разі виявлення Товару неналежної якості Постачальник зобов'язаний: - у разі необхідності визначення причин втрати якості Товару (наявності дефектів) у 3-денний строк з моменту одержання від Покупця відповідної письмової згоди організувати проведення експертизи Товару компетентним органом (установою); - прийняти Товар і задовольнити вимогу Покупця по заміні Товару неналежної якості на Товар належної якості протягом п‘яти днів з моменту виставлення Покупцем такої вимоги». Для заміни Товару новим строк усунення недоліків впродовж 5 днів є замалим, оскільки для заміни Товару потрібен такий самий строк, як і для поставки нового Товару. Таким чином, умова ТД щодо строку усунення недоліків впродовж 5 днів обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та збільшити строк усунення недоліків з 5 днів до 60 днів з моменту отримання від Покупця відповідного повідомлення. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.08.2020 09:26
Вирішення:
Проект договору, передбачений додатком 3 до тендерної документації, є проектом, умови якого можуть бути доповнені і скориговані під час безпосереднього укладення договору, про що прямо прописано в додатку. У випадку надання належної аргументації, Замовник готовий дещо здвинути встановлені в проекті договору терміни, однак беручи до уваги специфіку діяльності Замовника, говорити про погодження строків, передбачених у вимозі, є недоречним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.09.2020 16:23
Вимога
Залишено без розгляду
Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу
Номер:
b6bc8282ca6f4cfcbb3d220c420d8bd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-002083-b.a2
Назва:
Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу
Вимога:
Шановний замовнику, керуючись п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", в зв'язку з суттєвими коливаннями курсу гривні до іноземної валюти вимагаємо внести до проекту договору про закупівлю, викладеного в Додатку 3 до Тендерної документації, положення щодо порядку зміни ціни товару залежно від зміни валютного курсу (додається). Відсутність такої умови в договорі обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу.docx 23.08.2020 09:26
Дата подачі:
23.08.2020 09:26
Вирішення:
Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків прямо передбачених даною статею. Ці ж випадки передбачені п. 11.2. проекту Договору, який є додатком 3 до Тендерної документації.
Положення щодо порядку зміни ціни в запропонованій Вами редакції не може бути внесено до умов договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.09.2020 16:23
Вимога
Залишено без розгляду
Строк поставки
Номер:
ce0df03460c646ebb73cb78034976002
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-002083-b.a1
Назва:
Строк поставки
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 4.4. Тендерної документації на закупівлю системи службового зв’язку з резервуванням частини звукового тракту, код за ДК 021:2015: 32570000-9 - Комунікаційне обладнання (далі – ТД) та п. 1.4. Додатку 3 до ТД, зазначено, що строк поставки товарів – до 10 листопада 2020 р., а в п. 4.1. Договору зазначено, що поставка Товару здійснюється Постачальником не пізніше 30 жовтня 2020 року. Строк, у який учасник може поставити товар та надати послуги, що є предметом закупівлі, враховуючи строки відвантаження виробниками, транспортування та митного оформлення Товару, надання послуг, становить 60 календарних днів з дня укладення договору. У зв’язку з тим, що учасник визначив строк поставки як чітку календарну дату, враховуючи положення ч. 10 ст. 29, ч.ч. 5, 6 ст. 33 Закону, договір може бути укладений в момент, коли поставити товар в цей строк не представлятиметься можливим. Отже, умови ТД та вимоги до предмету закупівлі щодо строку поставки товару (до 10.11.2020 чи до 30.10.2020), за певних обставин можуть виявитися для учасника критично ризикованими або взагалі невиконуваними, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону. Згідно п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону,
у тендерній документації зазначаються строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. Згідно ч. 1 ст. 251 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Згідно ч. 1 ст. 252 ЦКУ, строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Таким чином, закон дозволяє учаснику визначити строк поставки товарів як період часу, визначений певною кількістю днів. З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та викласти строк поставки товарів в п. 4.4. ТД та п.п. 1.4., 4.1. Додатку 3 до ТД в редакції: «протягом 60 календарних днів з дня укладення договору». Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.08.2020 09:24
Вирішення:
Розглянувши вимогу, змушені відмовити в її задоволенні з огляду на таке.
Істотною інформацією при формуванні тендерної документації, а також при заповненні інформації на сайті уповноваженого органу є конкретна (кінцева) дата поставки товару. Прописати кількість днів без привʼязки до кінцевої дати є неможливим. Відповідно, Ваша Вимога є такою, що неможливо виконати.
При цьому, інформуємо про наступне. При плануванні закупівлі Замовник розраховує не лише строки для можливої поставки товару, а й можливість здійснення оплати.
За умови успішного проведення закупівлі та своєчасного укладення договору, потенційний переможець буде мати 50 календарних днів для здійснення поставки товару, що є достатнім строком для поставки товару, навіть з оглядом на карантин та існуючі заходи по його запобіганню. Умови для «штучного» непідписання договору та умови для затягування цього процесу, Замовник при плануванні закупівлі не розглядав.
Строки поставки розраховуються також з урахуванням необхідності проведення оплати до 31 грудня 2020 року.
Щодо проекту договору. В додатку №3 до тендерної документації зазначено, що «Зазначені умови договору не є остаточними і вичерпними та можуть бути доповнені і скориговані Замовником під час безпосереднього укладення договору». Відповідно, строком поставки Товару є дата, визначена в п. 4.4. Тендерної документації (до 10 листопада 2020 року).
В той же час, з метою усунення подібних неточностей, при внесенні змін до тендерної документації, така неточність буде усунена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.09.2020 16:23