-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Радіотермінал; цифровий датчик рівня палива
обладннання для контролю руху транспорту та витрат палива
Торги не відбулися
88 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 440.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 440.20 UAH
Період оскарження:
18.08.2020 15:29 - 25.08.2020 10:00
Вимога
Відхилено
Замовник надав недійсні аргументи щодо дискваліфікації Учасника
Номер:
423ef4a0bac6489191b585caf70a9c1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-006713-a.c1
Назва:
Замовник надав недійсні аргументи щодо дискваліфікації Учасника
Вимога:
Шановні панове!
Ознайомившись з Вашим Протоколом №61, щодо рішення про дискваліфікацію ТОВ НОВАКОМ ТЕХНО дуже хочемо звернути Вашу увагу, що документи, які Ви вважаєте не наданими були надані у повному обсязі:
1. Згідно Технічних умов вказано, що:
- Якщо претендент не є розробником або імпортером GPS обладнання контролю за рухомими об`єктами, він має подати документ на підтвердження права розповсюджувати, встановлювати, налаштовувати, обслуговувати, експлуатувати GPS обладнання контролю за рухомими об`єктами тощо (дилерський сертифікат або гарантійний лист виробника чи імпортера). У своїй пропозиції надано дилерський сертифікат, який названо як "Сертифікат-партнера_BITREK_ТОВ_НОВАКОМ-ТЕХНО.jpg".
Більше вимог по документації стосовно дилерських сертифікатів не вказується.
Поясність більш детально, який саме сертифікат не надано?
2. Стосовно документів на Радіотермінал було надано в повному обсязі - SES на BI810 BI820.pdf, Центр радіочастот погодження ТУ.pdf, Сертифікат експертизи типу 810, 820.pdf, СДК 810-820.jpg, СБУ 810_820.pdf, Дод Сепро 810-820.jpg, Декларація про відповідність 810, 820.pdf. Таким чином надано більше дозвільних документів, ніж вимагається Замовником.
Прошу більш детально вказати, яким чином Ви відхиляєте пропозицію та посилаєтесь на документи, які дійсно надані?
3. Довідка "Відомості про учасника", п. 7 має назву "Інформація щодо використання печатки учасником". Стосовно Вашого зауваження, треба розуміти, що якщо учасник не має печатки, то він має право на згоду/незгоду при поданні пропозиції, укладанні та виконанні договору про закупівлю товару скріплювати відповідні документи печаткою. А якщо має печатку, то він повинен погоджуватися?
Якщо учасник веде свою діяльність з печаткою, то він використовує її для підпису усіх офіційних документів без винятку. Також хочемо звернути Вашу увагу, що ведення діяльності без печатки дозволяється згідно законодавства України.
Прошу пояснити, яким чином цей пункт є предметом дискваліфікації учасника, якщо використання печатки не є обов’язковим згідно законодавства України.
4. Замовнику було надано технічний паспорт на цифровий датчик рівня палива - Датчик рівня палива RIVNEMIR-ETS.RS485.pdf.
Прошу надати яким чином Ви дискваліфікуєте ТОВ НОВАКОМ ТЕХНО посилаючись на відсутність документів, які надано у складі нашої пропозиції.
5. Стосовно права підпису директора.
Згідно Статуту, Виписки, Витягу зрозуміло, що директором є Павленко В. В., власником є Павленко В. В., кінцевим бенефіціаром є Павленко В. В.
Таким чином підтвердження права відпису директора Павленко В. В. додатковими документами є недоцільним.
6. Стосовно зауважень до технічної частини.
а) Тип живлення - постійний.
Цей термін використовується у електриці, де може бути постійний або змінний струм. У зв’язку з тим, що GPS трекер встановлюється на транспортному засобі, то це само собою зрозуміле, що використовується тільки постійне.
б) Кількість змінних, зчитувальних з шини Connect Bus - 20
Ця вимога стосується лише спеціальних трекерів, які використовуються для формування складної системи GPS моніторингу з підключення до 128 додаткових датчиків. У разі використання такої системи вартість пропозиції буде перевищувати запланований бюджет процедури закупівлі. Надані пропозиції від інших учасників закупівлі також не мають цієї шини Connect Bus. Таким чином, при формуванні технічного завдання Замовником було допущено помилку.
в) Час безперервної роботи GPS/GSM трекера від внутрішньої батареї-Не менше 8 годин.
Ця інформація у технічному паспорті окремо не надається, бо вона є як само собою зрозуміла. Час роботи трекера розраховується виходячи з ємності акумулятора та середнього струму споживання. Згідно документації ємність акумулятора складає 1000 мАч, а струм 60 мА. Таким чином, час роботи трекера від внутрішньої батареї складає 16 годин.
Згідно умов документації "Час безперервної роботи GPS/GSM трекера від внутрішньої батареї - Не менше 8 годин" надана нами модель трекера перевищує вимогу в 2 рази.
Виходячи з наданих аргументів просимо переглянути Ваше рішення стосовно дискваліфікації ТОВ НОВАКОМ ТЕХНО.
У додатку офіційне звернення до Начальника КП «Спецкомунтранс» О.В.Онищенко.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 08.09.2020 23:08
- лист 11.09.2020 14:38
Дата подачі:
08.09.2020 23:08
Вирішення:
Пропозиція учасника відхилена,на підставі підпункту 1 пункту 2 Розділу ІІІ Оголошення та абзацу 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», як така що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено