-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Автоматизоване робоче місце
Завершена
4 025 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 40 250.00 UAH
Період оскарження:
18.08.2020 14:37 - 30.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
2c46c72e7b6444828869b640b8eae12c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-003110-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з вимогами тендерної документації було виявлено дискримінаційну складову у вимозі п.3 Додатку 5, а саме : "- авторизаційний лист (оригінал або копію) від виробника або офіційного представництва запропонованого обладнання (АРМ) та антивірусного програмного забезпечення, який підтверджує наявність в Учасника діючих повноважень щодо продажу обладнання, яке є предметом закупівлі. Авторизаційний лист надається на обладнання та антивірусне програмне забезпечення, запропоноване в тендері, із зазначенням назви Замовника та номеру закупівлі в електронній системі закупівель;". Вважаємо, що вимога тендерної документації щодо обовязку подачі авторизаційних листів є такою, що носить дискримінаційний характер по відношенню до учасників закупівель, не відповідає чинному законодавству, обмежуює конкуренцію, що у свою чергу робить неможливим участь у відповідній процедурі закупівлі, незважаючи на можливість поставити предмет закупівлі. Відповідно до тенхічних характеристик товару, предмет закупівлі не містить аналогів та виробляється виключно одним виробником. Разом з тим, вимога щодо подачі авторизаційних листів від виробника, здійснює штучне обмеження кола потенційних учасників торгів лише виробниками та або/ їх представництвами на території України у звязку із умисним ненаданням останніми необхідних листів. Як наслідок, вказані положення Документації позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не є виробниками товару та/або офіційними представниками, або учасниками, які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками товару та/або офіційними представниками.Безумовно, виробники продукції або їх представництва мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам зазначені авторизаційні листи, іншим же учасникам відмовляти в їх наданні, або зволікаючи час - не надавати.Окрім цього, незрозуміла сама правова природа та поняття "авторизаційного листа". Ні Закон, ні Цивільний та Господарський кодекси України не містять такого поняття як "авторизаційний лист". Відповідно і відсутня юридична визначеність такого авторизаційного листа та його правові наслідки. надання авторизаційного листа від постачальника/виробника даних ліків не гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов'язань та належну якість товару, оскільки дані речі жодним чином не пов'язані між собою. Адже, підтвердженням відповідності пропозиції учасника торгів технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути копії свідоцтв, сертифікатів відповідності, якості на товар, паспорт, інструкція по експлуатації товару, гарантійний талон тощо.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, вуиходячи з вищевикладеного, наполягаємо на усуненні Замовником наведених вище невідповідностей шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Замовник
- 2020-- ПТК № 113- відповідь на Вимогу.docx 27.08.2020 16:28
Дата подачі:
21.08.2020 17:41
Вирішення:
«Доброго дня! Відповідно до пункту 3 додатку 5 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі учасником у складі тендерної пропозиції надається: «авторизаційний лист (оригінал або копію) від виробника або офіційного представництва запропонованого обладнання (АРМ) та антивірусного програмного забезпечення, який підтверджує наявність в Учасника діючих повноважень щодо продажу обладнання, яке є предметом закупівлі. Авторизаційний лист надається на обладнання та антивірусне програмне забезпечення, запропоноване в тендері, із зазначенням назви Замовника та номеру закупівлі в електронній системі закупівель».
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства України.
Так, умова в оголошенні замовника про надання оригіналу або копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва виробника в Україні встановлена на підтвердження постачання Товару в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів , а також на підтвердження поставки Товару належної якості.
Наявність відповідного листа надасть додаткові гарантії шляхом документального підтвердження учасником якості товару та забезпечить його гарантійне обслуговування.
Визначена у зверненні умова оголошення встановлена з урахуванням специфіки предмета закупівлі, та не містить будь-яких дискримінаційних вимог.
Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання листа від виробника Товару або його офіційного представництва в Україні, а у випадку відсутності останнього – від дистриб’ютора, що офіційно займається постачанням та сервісною підтримкою даної техніки.
Отже, ймовірний учасник не довів наявність дискримінаційних вимог тендерної документації, які б порушували його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі.
Зважаючи на викладене, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено