-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покрівлі Бориспільського НВК «Ліцей «Дизайн-освіта» ім. П. Чубинського по вул.. Головатого, 32а в м. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради; ідентифікаційний код: 35652032; Категорія- орган місцевого самоврядування Юридична адреса: вул. Київський шлях, 72, м. Бориспіль, Київська область, 08301; Фактична адреса: вул. Київський шлях, 27, м. Бориспіль, Київська область, 08302., мова тендерної пропозиції українська
Завершена
3 861 499.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 15 446.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 15 446.00 UAH
Період оскарження:
18.08.2020 13:58 - 29.08.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення замовника щодо визначення переможця
Номер:
676c51e4ab3b41fabf383271d3016479
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-002697-c.a3
Назва:
Оскарження рішення замовника щодо визначення переможця
Скарга:
Рішення замовника про визначення переможця прийняте з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі", а саме ст. 5, та п.2. ч.1. ст.31.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 17.09.2020 15:26
- Заява про залишення без розгляду.pdf.p7s 21.09.2020 11:34
- Заява про залишення без розгляду.pdf 21.09.2020 11:34
- Рішення від 21.09.2020 № 17718 (+лист Замовнику).pdf 21.09.2020 23:29
- інформація про перенесення розгляду скарги № 15393.pdf 01.10.2020 17:16
- інформація про перенесення розгляду скарги № 16126.pdf 14.10.2020 01:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2020 № 19340.pdf 16.10.2020 20:55
- Рішення від 15.10.2020 № 19340.pdf 20.10.2020 23:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.09.2020 16:14
Дата розгляду скарги:
30.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.09.2020 23:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.10.2020 23:36
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про усунення порушень
Номер:
b4a5365a0b7c4363b35a2772371f95d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-002697-c.a2
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень
Вимога:
Протоколом тендерного комітету Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради Київської області від 09 вересня 2020 року № 105 ТОВ «Укрбудзабудова», далі – Переможець, визнано переможцем закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі Бориспільського НВК «Ліцей «Дизайн-освіта» ім. П. Чубинського по вул.. Головатого, 32а в м. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація».
З огляду тендерної документації вбачається невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації, що пояснюється наступним.
Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції в складі тендерної документації подаються згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (згідно Додатка 6 до цієї тендерної документації). Відповідно до додатка 6 згода надається щодо всіх осіб, про яких подана інформація. Визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи.
У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту). Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем. В довідці, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Переможець без згоди працівників поширив інформацію про спеціальність, кваліфікацію, стаж роботи за спеціальністю.
В довідці про наявність працівників Переможець зазначив 25 працівників та 2 працівники субпідрядної організації. В складі тендерної пропозиції Переможця наявна згода лише від директора, по іншим працівникам відсутні згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних», зазначених в довідці, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, в довідці відсутня інформація про освіту працівників (5.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.2.1. Довідка за формою Додатку 3 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників), працівники субпідрядної організації містять прізвища та ініціали натомість прізвища ім’я по батькові.
Ч. 1 ст. 10 Закону України «Про освіту» визначено наступні види освіти: дошкільна освіта; повна загальна середня освіта; позашкільна освіта; спеціалізована освіта; професійна (професійно-технічна) освіта; фахова передвища освіта; вища освіта; освіта дорослих, у тому числі післядипломна освіта. Таким чином ТОВ «Укрбудзабудова» не зазначило в довідці про наявність працівників інформацію про освіту відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України «Про освіту».
Необхідно звернути увагу, що у відповідності до штатного розпису, наданого Переможцем у складі тендерної пропозиції, посада директора є штатною одиницею з посадовим окладом в 6800,00 грн.. В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформація про директора гр. Глузд Ірину Іванівну відсутня, як штатного працівника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», далі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином Замовник не забезпечив проведення закупівлі з дотриманням принципів, передбачених ст. 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ «Укрбудзабудова» переможцем закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.
Не погоджуючись з рішенням Замовника про визнання переможцем ТОВ «Укрбудзабудова» учасник має намір звернутися до діючої комісії антимонопольного комітету України та компетентних органів держави.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 14.09.2020 11:13
Дата подачі:
14.09.2020 11:15
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за запитання. З метою дотримання норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922 – VIII (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон № 922) Замовником вимагається подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції «Листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (згідно із ДОДАТКОМ до тендерної документації)». Дана вимога жодним чином не порушує норми діючого законодавства України, зокрема норми Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297 – VI (зі змінами та доповненнями). Так, з метою перевірки інформації, що надається учасником процедури закупівлі, у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також, у разі визначення в подальшому учасника переможцем торгів згідно з вимогами Закону № 922, для заповнення та публікації Договору про закупівлю, Замовником встановлено подання «Листа –згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах». «24.01.2019 ДП "ПРОЗОРРО" https://infobox.prozorro.org/articles/zgoda-na-obrobku-personalnih-danih ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ При поданні тендерної пропозиції, постачальники та представники постачальників (наприклад, підписанти тендерної пропозиції тощо) надають свої персональні дані. Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. Тож, Замовники в складі тендерної пропозиції можуть вимагати лист-згоду на обробку персональних даних.»
Одразу зазначимо, що вільно поширюватись може та інформація про фізичну, юридичну особу, яка є відкритою відповідно до законодавства. Це також стосується інформації, яка раніше була правомірно оприлюднена розпорядником (частина третя статті 6 Закону «Про доступ до публічної інформації»).
Через те, що дії замовника, які він виконує під час здійснення організації та проведення процедури публічної закупівлі для дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», включаючи розроблення, затвердження та оприлюднення тендерної документації, зокрема встановлення в тендерній документації вимог до учасників торгів щодо надання відповідної інформації, не спрямовані на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення, знеособлення чи знищення персональних даних за допомогою автоматизованих систем та/або картотеки, положення Закону № 2297 ніяким чином не можуть бути застосовані до проведення процедури закупівлі.
Отже, відповідно до Закону № 2297 збирання та оброблення інформації персональних даних здійснює учасник торгів, а замовник є одержувачем інформації, наданої володільцем персональних даних, що унеможливлює порушення замовником цього Закону.
Отже, з відомостей поданих учасником, вбачається, що неможливо ідентифікувати осіб, відомості щодо яких подані учасником.
А подана інформація учасника, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідає в повній мірі вимогам Замовника та встановленим умовам Тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено