-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери та засоби виведення та введення інформації
Торги не відбулися
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
18.08.2020 14:00 - 06.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Номер:
d7bc4c320884441f9df9d75514c78fb5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-001332-b.a1
Назва:
Запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Вимога:
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Пов'язані документи:
Учасник
- Авторизація програмного забезпечення.pdf 21.08.2020 16:11
- Рішення від 29.03.2019 № 3724.pdf 24.08.2020 18:15
Дата подачі:
21.08.2020 16:11
Вирішення:
Шановний учаснику!
Нажаль Ваша вимога не можке бути задоволена, адже спунукає до встановлення дискримінаційних вимог щодо потенційних учасників торгів. Орган оскарження висловлює свою позицію стосовно подібних вимог у низці свої рішень, зокрема у РІШЕННЯ №3724 -р/пк-пз від 29.03.2019:
"Скаржник зазначає, що у Документації міститься вимога щодо необхідності надання довідки від авторизованого OEM-дистриб'ютора Microsoft про те, що на запропоновані персональні комп'ютери встановлено ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional 64 bit. Скаржник зазначає, що OEM-дистриб'ютор лише продає програмне забезпечення та не може контролювати учасника. Скаржник зазначає, що юридична відповідальність особи має індивідуальний характер. Тобто, жоден дистриб'ютор не має юридичного права підтверджувати дії іншої юридичної особи.
Скаржник зазначає, що Замовник стверджує, що лист про дилерські або партнерські відносини з партнерами Microsoft не жодної ніякої гарантії, як кінцевому замовнику, що на системні блоки, запропоновані в тендері, буде встановлено ліцензійне програмне забезпечення, вони лише можуть засвідчити, що фірма-учасник перебуває в договірних відносинах з фірмою- партнером або дилером Microsoft. Скаржник зазначає, що учасник глобальної партнерської мережі Microsoft (Microsoft Partner Network) безпосередньо відповідає та звітує перед компанією Microsoft. Якщо такий учасник буде розповсюджувати в Україні контрафактне, тобто нелегально відтворене та розповсюджене в порушення Закону України "Про авторське право і суміжні права" програмного забезпечення Microsoft Windows - такий учасник буде позбавлений статусу партнера Microsoft.
...
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
.....необхідність адання зазначеного листа ставить в нерівне становище учасників та в залежність від дій третіх осіб, а саме, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть, лише суб'єкти господарювання, які можуть надати зазначений вище документ, що є дискримінаційним по відношенюю до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
З огляду на вищевикладене, вимушені відхилити Вашу вимогу, з метою забезпечення принципів встановлених статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
З повагою, ТК НЦ МАНУ
Статус вимоги:
Відхилено