-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби для прання, миття та чищення
Завершена
6 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30.00 UAH
Період оскарження:
18.08.2020 13:21 - 25.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Суть у вкладенні. Невідповідність пропозиції вимогам до предмету закупівлі
Номер:
d910339a2ef34e13bd26e7980e116b10
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-004315-a.b2
Назва:
Суть у вкладенні. Невідповідність пропозиції вимогам до предмету закупівлі
Вимога:
Суть у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 08.09.2020 15:16
Дата подачі:
08.09.2020 15:16
Вирішення:
Шановний учаснику, вашу вимогу вих.№ 08/09-1 від 08.09.2020р. було уважно розглянуто з огляду на що повідомляємо наступне. Пропозиція учасника, що визнаний переможцем повністю відповідає технічним вимогам викладеним в Оголошенні до закупівлі UA-2020-08-18-004315-a «Засоби для прання, миття та чищення», визнана економічно вигіднішою з урахуванням пропонування товару в більшому фасуванні, але при цьому за вигіднішою ціною, а тому у КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ "СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА "МРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" відсутні законні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Безпідставна дискваліфікація, спотворення результатів торгів
Номер:
cbedff1fddce41fa8822f3a073a96c15
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-004315-a.b1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація, спотворення результатів торгів
Вимога:
Суть у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога1.pdf 04.09.2020 09:02
- вимога2.pdf 04.09.2020 09:02
- ПРОТОКОЛ 53.doc 07.09.2020 14:42
Дата подачі:
04.09.2020 09:02
Вирішення:
Вашу вимогу було розглянуто, у відповідь повідомляємо наступне:
Дана допорогова закупівля проводиться з використанням електронної системи закупівель (надалі – ЕСЗ) відповідно «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»» (надалі – Інструкція) затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 зі змінами внесеними наказами ДП «ПРОЗОРРО» №11 від 20.03.2019 та №18 від 17.04.2020
Замовником в оголошенні про проведення допорогової закупівлі в розділі про технічні та/або якісні вимоги до предмету закупівлі зазначена вимога щодо надання Учасником гарантійного листа у довільній формі про термін використання товару.
Відповідно до п.5 розділу І Інструкції усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються в електронному вигляді через ЕСЗ.
На етапі подання пропозицій з 25.08.2020 00:00 до 28.08.2020 11:00 Учасником ФЛП "МАЗУРЕНКО РОМАН ВАЛЕНТИНОВИЧ" до кінця строку його завершення у складі своєї пропозиції, яка подається для участі у закупівлі відповідно до вимог, визначених Замовником, шляхом завантаження документів до ЕСЗ, зазначений лист не був наданий.
Лист вих.№28/05-15-1 від 30.08.2020р. (датований після завершення етапу подання пропозицій) був завантажений Учасником ФЛП "МАЗУРЕНКО РОМАН ВАЛЕНТИНОВИЧ" до ЕСЗ наступного дня після завершення електронного реверсивного аукціону 01.09.2020р., що не відповідає умовам п.6 розділу ІІ Інструкції згідно якому учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Через вище зазначене лист не може прийматися до уваги при розгляді пропозиції Учасника.
Таким чином, пропозиція Учасника ФЛП "МАЗУРЕНКО РОМАН ВАЛЕНТИНОВИЧ" згідно протоколу засідання тендерного комітету № 52 від 03.09.2020р. була визначена як така, що не відповідає умовам закупівлі визначеним в оголошенні.
Також додатково було виявлено, що у наданій Учасником формі «Цінова пропозиція» Додаток №1 до оголошення закупівлі не заповнені пункти 4, 6, 7. Та, окрім цього, Замовником в оголошенні про проведення допорогової закупівлі в розділі про вимоги до кваліфікації учасників зазначена вимога щодо надання Учасником Листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Додаток №2). У складі своєї пропозиції Учасником наданий лист, який вказаний як Додаток №4 замість Додатку №2 та за іншою формою.
Статус вимоги:
Відхилено