-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Завершена
1 169 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 847.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 847.00 UAH
Період оскарження:
18.08.2020 13:14 - 06.09.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Номер:
860318a60edf4e679b66ef4ade5a8ebd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-002350-c.a1
Назва:
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику!
Технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання.
Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Отже, просимо розділити предмет закупівлі на Окремі Лоти по позиціях, та внести зміни у медико-технічні вимоги (Додаток 3)
Об’єднання усіх позицій в один єдиний лот може бути розцінене як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Пов'язані документи:
Учасник
- МТВ зі змінами.docx 27.08.2020 08:46
Дата подачі:
27.08.2020 08:46
Вирішення:
На Ваше звернення надаємо відповідь. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №708 « Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. Відповідно до змісту вказаного листа визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Посилання на те, що об’єднання усіх позицій в один єдиний лот може бути розцінене як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників є виключно непідтвердженимита необґрунтованими припущеннями.
На підставі викладеного, тендерну документацію по закупівлі ID: UA-2020-08-18-002350-c залишено без змін.
Статус вимоги:
Задоволено