• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту автодоріг, проїздів та майданчиків (інв. № 1111) адміністрації МП Південний

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту автодоріг, проїздів та майданчиків (інв. № 1111) адміністрації_МП Південний(Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6). 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 180 000,00 грн. без ПДВ / 2 616 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.09.2020 о 15:00 год. 12. Умови оплати: - авансування у розмірі 30% від загальної ціни за договором протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Договору на підстави виставленого Виконавцем рахунку; - остаточна оплата вартості послуг здійснюється після факту надання Послуг, у повному обсязі протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, з дати підписання Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг та на підставі виставлених Виконавцем рахунків, з урахуванням раніше сплаченого авансу. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

2 180 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 21 800.00 UAH
Період оскарження: 18.08.2020 12:34 - 31.08.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: f39640c5035c43f1a2c0db23404f5c1a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-18-003734-a.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Згідно абз.3 п.1.1 РозділуІІ Додатку 2 Замовником вимагається Оригінал (або завірена учасником процедури закупівлі копія) довідки, яка видана в паперовому або електронному вигляді, у встановленому чинним законодавством України порядку, компетентним та уповноваженим Державним органом України, станом на дату(и) не раніше дати проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель, про те що: - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців). Згідно Листа Роз’яснення Департаменту інформатизації МВС України від 20.07.2020 року окрема довідка щодо притягнення до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язана з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми – окремо не видається. Враховуючи вище викладене вимагаємо виключити дану вимогу з документації конкурсних торгів та доповнити надання даної інформації шляхом надання довідки в довільній формі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Роз’яснення 2 Затверджено рішенням ТК від 26.08.2020 р. Відповідь на вимогу про усунення порушення (подання вимоги – 21 серпня 2020 о 10:33; номер вимоги: UA-2020-08-18-003734-а.c2) по процедурі відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-08-18-003734-а від 18.08.2020) на закупівлю: Послуги з поточного ремонту автодоріг,__проїздів та майданчиків (інв. № 1111)__адміністрації_МП Південний за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи Стосовно вимоги від потенційного учасника процедури закупівлі опублікованої в електронній системі закупівлі, щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне: Тендерна документація (далі - ТД), розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Відповідно до ч.6 ст. 17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону. Згідно ч.3 ст. 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Отже, у відповідності до вищезазначеної норми Закону, спосіб такого документального підтвердження визначається у відповідності до вимог, встановлених чинним законодавством України. В свою чергу, відповідно до вимог Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженому наказом МВС України від 29.11.2016 року № 1256, відомості про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, притягнення до кримінальної відповідальності підтверджується відповідною довідкою, яка формується на підставі відомостей, що обробляються в персонально-довідковому обліку єдиної інформаційної системи МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Порядок отримання довідки визначено розлом V зазначеного Порядку. Таким чином, вимоги Тендерної документації по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з поточного ремонту автодоріг,__проїздів та майданчиків (інв. № 1111)__адміністрації_МП Південний за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи відповідають чинному законодавству України, підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.09.2020 15:01
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Незрозумілі вимоги документації конкурсних торгів

Номер: e57485c68504405fa3bad2050b7bb540
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-18-003734-a.c1
Назва: Незрозумілі вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Згідно вимог п.4.2.2 Додатку 6 Проект Договору Адміністрацією у якості забезпечення повернення авансового платежу не приймаються банківські гарантії, видані банківською установою, що не виконала свої зобов’язання за раніше наданими банківськими гарантіями в частині сплати Адміністрації (бенефіціару) суми гарантії за вимогою Адміністрації (бенефіціара) станом на дату подання Гарантії. Вимагаємо надати перелік банківських установ що не виконали свої забов’язання за раніше наданими гарантіями в частині сплати Адміністрації (Бенефіціару) суми гарантії за вимогою Адміністрації (Бенефіціара).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Роз’яснення 1 Затверджено рішенням ТК від __.__.2020 р. Відповідь на вимогу про усунення порушення (подання вимоги – 21 серпня 2020 о 10:03; номер вимоги: UA-2020-08-18-003734-а.c1) по процедурі відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-08-18-003734-а від 18.08.2020) на закупівлю: Послуги з поточного ремонту автодоріг,__проїздів та майданчиків (інв. № 1111)__адміністрації_МП Південний за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи Стосовно вимоги від потенційного учасника процедури закупівлі опублікованої в електронній системі закупівлі, щодо надання переліку банківських устав, що не виконали свої зобов’язання за раніше наданими гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара), повідомляємо наступне: Станом на 21.08.2020 банківською установою, яка не виконала свої зобов’язання перед ДП «АМПУ» за раніше наданими гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара), є АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК АЛЬЯНС» (ЄДРПОУ 14360506). На момент надання банківської гарантії згідно умов договору, перелік таких банківських установ може змінитися, у такому випадку Учасник-переможець буде повідомлений додатково до укладання договору.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так