• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Портативні компютери (ноутбуки)

Завершена

119 135.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 596.00 UAH
Період оскарження: 18.08.2020 12:28 - 21.08.2020 23:00
Вимога
Вирішена

Невідповідність технічним вимогам.

Номер: ae8e0d8126cc4002a612e4d844a1f225
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-18-003709-a.b2
Назва: Невідповідність технічним вимогам.
Вимога:
До уваги замовника, участник ТОВ "БІ-ПРО.ЮА" пропонує ноутбук у якого частота оперативної пам'яті 2666 МГц, а ні як не 3200 як вимагається в технічній документації, і як вказує учасник в "Таблиці відповідності". Тому вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника, як таку, що не відповідає технічним умовам та перейти до розгляду наступного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На ваш запит щодо подання пропозиції участником ТОВ "БІ-ПРО.ЮА" ноутбуку у якого частота оперативної пам'яті 2666 МГц, а ні як не 3200 як вимагається в технічній документації, повідомляємо що Учасник надав в складі тендерної пропозиції авторизаційний лист від виробника пропонованого ноутбука, яким підтверджується, що запропонована модель відповідатиме вимогам Замовника, саме в частині частоти оперативної пам"яті - 3200 МГц.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Щодо надання автризаційного листа виробника

Номер: 9d93b4ff44364d398cb4acf114dca2a1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-18-003709-a.c1
Назва: Щодо надання автризаційного листа виробника
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Уважно вивчивши Вашу вимогу повідомляє наступне: Тендерна документація та її технічна частина не містить посилань на конкретну марку товару або виробника. Ви як потенційний учасник можете Запропонувати еквівалент що відповідає встановленим вимогам або краще обладнання. Відповідно буде розглянуто всі пропозиції. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 № 922-VIII, зокрема в статті14 визначається обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 2 статті 18 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися і інша інформація. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Стосовно вимог авторизаційних листів від виробника або дистриб’ютора то даною вимогою ми хочемо отримати підтвердження поставки дійсно ліцензійного продукту і тому дана вимога не може бути дискримінаційною, так як під час покупки дійсно ліцензійного програмного забезпечення виробник або дистриб’ютор може без проблем надати авторизаційні листи або інші підтверджуючі документи що підтверджують поставку якісного товару
Статус вимоги: Відхилено